Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Mazda6 - výroba první generace ukončena, druhá generace je za dveřmi (nové fotografie)

Platforma nového Fordu Mondeo je ideálním základem pro novou generaci Mazdy6. Model větší než předchůdce bude mít opět dynamicky střiženou karoserii. Jenže nebude zdaleka sám...
Zpět na článek
29. 7. 2007 01:28
29. 7. 2007 22:44
neregistrovaný "Sedvo"
29. 7. 2007 01:39
neregistrovaný "Marek"
31. 7. 2007 21:29
neregistrovaný "dead people"
29. 7. 2007 10:12
neregistrovaný "Juha"
29. 7. 2007 11:22
29. 7. 2007 11:26
29. 7. 2007 12:28
29. 7. 2007 15:15
29. 7. 2007 14:48
neregistrovaný "karlík"
29. 7. 2007 14:56
29. 7. 2007 15:01
neregistrovaný "karlík"
29. 7. 2007 15:06
anonym
29. 7. 2007 23:40
29. 7. 2007 15:31
30. 7. 2007 13:33
30. 7. 2007 13:53
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 14:16
30. 7. 2007 14:29
neregistrovaný "Paja"
30. 7. 2007 14:35
30. 7. 2007 14:42
neregistrovaný "Paja"
30. 7. 2007 15:00
30. 7. 2007 15:08
neregistrovaný "Coulin"
31. 7. 2007 22:41
neregistrovaný "Krabat"
30. 7. 2007 16:29
neregistrovaný "skl"
30. 7. 2007 17:27
30. 7. 2007 21:07
30. 7. 2007 21:32
neregistrovaný "jozef77"
30. 7. 2007 15:09
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 14:18
neregistrovaný "Coulin"
30. 7. 2007 14:22
30. 7. 2007 14:41
neregistrovaný "Coulin"
30. 7. 2007 16:57
neregistrovaný "zzbysekk"
30. 7. 2007 14:32
neregistrovaný "Paja"
30. 7. 2007 17:36
31. 7. 2007 14:04
30. 7. 2007 17:41
anonym
30. 7. 2007 17:42
anonym
29. 7. 2007 11:42
30. 7. 2007 08:44
neregistrovaný "_Teddy_"
31. 7. 2007 00:17
29. 7. 2007 20:40
anonym
29. 7. 2007 22:42
neregistrovaný "Tomas"
29. 7. 2007 21:18
neregistrovaný "zzbysek"
30. 7. 2007 11:16
neregistrovaný "mazda owner"
30. 7. 2007 11:53
neregistrovaný "briza"
30. 7. 2007 14:25
neregistrovaný "Paja"
30. 7. 2007 20:35
neregistrovaný "sword2"
30. 7. 2007 14:39
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 15:12
30. 7. 2007 15:37
neregistrovaný "Jhc"
30. 7. 2007 15:45
30. 7. 2007 15:43
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 15:48
30. 7. 2007 16:02
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 16:02
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 16:37
neregistrovaný "malcolm"
30. 7. 2007 16:37
neregistrovaný "malcolm"
30. 7. 2007 16:39
neregistrovaný "malcolm"
30. 7. 2007 16:21
neregistrovaný "Kanibal"
30. 7. 2007 16:22
neregistrovaný "Kanibal"
30. 7. 2007 16:26
30. 7. 2007 17:58
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 18:36
31. 7. 2007 19:47
30. 7. 2007 15:46
neregistrovaný "Povalec"
30. 7. 2007 15:56
neregistrovaný "Hurá MAZDA!!!!"
30. 7. 2007 15:57
neregistrovaný "MAZDA"
30. 7. 2007 16:02
neregistrovaný "MAZDA"
30. 7. 2007 18:54
neregistrovaný "andy"
30. 7. 2007 17:11
neregistrovaný "michal"
30. 7. 2007 18:06
neregistrovaný "IT"
31. 7. 2007 17:59
neregistrovaný "pj"
30. 7. 2007 17:12
neregistrovaný "michal"
30. 7. 2007 18:40
30. 7. 2007 18:44
30. 7. 2007 19:03
30. 7. 2007 19:41
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 19:42
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 20:26
neregistrovaný "Galant"
31. 7. 2007 00:14
neregistrovaný "Paja"
31. 7. 2007 13:49
neregistrovaný "Beran"
31. 7. 2007 08:27
neregistrovaný "Well"
31. 7. 2007 08:52
neregistrovaný "_Teddy_"
1. 8. 2007 07:06
neregistrovaný "LS"
30. 7. 2007 19:31
31. 7. 2007 11:54
neregistrovaný "Tano"
31. 7. 2007 22:25
neregistrovaný "Tano"
30. 7. 2007 23:38
31. 7. 2007 01:07
neregistrovaný "chalis"
31. 7. 2007 15:22
neregistrovaný "Povalec"
31. 7. 2007 15:56
neregistrovaný "Marek"
31. 7. 2007 21:27
1. 8. 2007 10:16
neregistrovaný "King"
1. 8. 2007 10:44
neregistrovaný "Jutilla"
1. 8. 2007 11:12
neregistrovaný "andree"
1. 8. 2007 09:35
neregistrovaný "DUSHA"
1. 8. 2007 09:35
neregistrovaný "DUSHA"
Avatar - sargis
29. 7. 2007 01:28
uspech
Myslim, ze nove Mondeo je dobre rozbehnute (od zaciatk vsetky karosarske verzie), Mazda 6 napriek podvozkovej podobnosti asi tak uspesna nebude, a Vectra? Asi nieco medzi, pokial sa jej podari napravit reputaciu. Uvidime, ako sa prejavi C5 a Laguna, osobne sa tesim na suboj v strednej triede. No a este je tu "apostol tvych snu", ako sa do nemoty vyjadruje isty prispievatel.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Sedvo"
29. 7. 2007 22:44
Re: uspech
Pokud bude mít podobný úspěch jako má současná Mazda 6, tak je to pro automobilku dobré.
neregistrovaný "Marek"
29. 7. 2007 01:39
volvo?
S nastupcom modelu volvo s 60 sa nepocita, ostanu len modely s 40 a s 80. Aspon take mam informacie...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dead people"
31. 7. 2007 21:29
Re: volvo?
ty šmejde :no:
neregistrovaný "Juha"
29. 7. 2007 10:12
Zvětšování
Stávající šestka má dostatek prostoru, ale vedle nového mondea je to drobek. Kde to zvětšování půjde.
Rozbalit vlákno
0
29. 7. 2007 11:22
x type
nástupce x typu ?? já myslel že jej stopli .. :-O ... no každopádně jsem zvědavej až bude kombík ty mě berou víc :-)
Rozbalit vlákno
0
29. 7. 2007 11:26
SESTKA
Stavajici Sestka je uspesna na vsech kontinentech. To, ze dostava platformu Mondea ji jen hraje do karet. Jde o nejlepsi platformu v teto tride. MAZDA umi udelat krasny a kvalitni interier. Jestlize je Mondeo ve sve tride jednicka, potom se Sestka postavi hned vedle Mondea. Zajimava bude nova Laguna a myslim, ze i nova C5 nas prijemne prekvapi. Jestli se VW rychle nevzpamatuje, zastane na chvostu teto tridy prekvapive rychle.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - VDC
29. 7. 2007 12:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 7. 2007 15:15
Re: SESTKA
>:D >:D :no: :-) :-) :yes:
neregistrovaný "karlík"
29. 7. 2007 14:48
Re: SESTKA
No mondeo nikdy jednička nebyla, bohužel když jsem viděl interiér nového mondea na vlastní oči tak asi ani jednička nikdy nebude
29. 7. 2007 14:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "karlík"
29. 7. 2007 15:01
Re: SESTKA
promiň že nesdílím stejný názor jako ty, ale středový panel novýho mondea (hlavně ten s tím stříbrným plastem, i když se dřevem to není o nic lepší)vypadá dost lacině
anonym
29. 7. 2007 15:06
Re: SESTKA
je pravda že ve srovnání např s octávií II, která je lacinější, mě mondeo co se týče interiéru taky zklamalo
29. 7. 2007 23:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 7. 2007 15:31
Re: SESTKA
Ano videl. Vypada dobre, lepe nez vetsina konkurence.
30. 7. 2007 13:33
Re: SESTKA
Marianku, jako modlitba dobrý, s realitou to nemá společného takřka nic. Pokud hovoříme o Mazdě 6... pak nevyzdvihujme krásný (?) vnitřek, ale pochvalme, že auto bez výraznější designové linky zaujalo tolik zájemců... pročpak asi? Předpokládám, že Mazda zopakuje manýru svých předních blatníků, tak se má fanda opravdu na co těšit. Mondeo se se šestkou nemůže postavit vedle sebe, neb Mondeo má o patro vyšší image. Skoro takové, jako Passat, eso třídy. Nevím z čeho by se měl vzpamatovat VW, ale snad bych jemně doporučil, aby ses vzpamatoval ty... možná pak třeba nebudeš zapomínat na příchod nové Vectry, když už se mermocí snažíš napsat příspěvek o těch nejlepších ve třídě.
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 13:53
Re: SESTKA
Možná by ti, drahý GTI prospělo, kdyby ses v té 6 projel. Já jsem nezaznamenal jedinou věc, v které by byla horší, než to tvoje eso třídy.
30. 7. 2007 14:16
Re: SESTKA
Drahý Džejáre, velmi cením, že respektuješ postavení Passata ve třídě. Ano, eso. Co si o tom myslíš ty, nebo já, jaké máš dojmy, pojmy, pocity z jízdy, to není vůbec důležité. Důležitá je objektivita. A ta v evropském kontextu hovoří jasně - Jedničkou je Passat, Apoštol tvých snů, dvojkou třídy je Mondeo, a to zejména svým kvalitním podvozkem. Mazda 6 je výborný vůz (s pro mne nepřijatelnými tunerskými zadními lampami) ovšem svým image se přece nemůže srovnávat se svým bratrancem Mondeem či s Passatem... to snad uznáš. Je to cenově přístupné auto s poměrně dobrými prodeji, ovšem žádný tvůrce třídy, žádná ikona, žádný skvost designu. Očekávejme spíše Vectru, z té strany může přijít poměrně silný úder...
neregistrovaný "Paja"
30. 7. 2007 14:29
Re: SESTKA
Mas trochu pomichane poradi, Passat se dle Britu nachazi na tretim miste po Mondeu a Accordu. Ty jsi toho asi projel vic, ja se radsi spolehnu na ne. ;-)
30. 7. 2007 14:35
Re: SESTKA
Podívej se na prodeje, tam to máš jasné. Evropa, rozhoduje, nikoli lokální trh, byť velmi silný.
neregistrovaný "Paja"
30. 7. 2007 14:42
Re: SESTKA
Nejde o trh, jde o novinare a recenze. Kdyz pujdes kupovat auto, vezmes nejprodavanejsi, nebo nejlepsi dle profiku.
30. 7. 2007 15:00
Re: SESTKA
Tohle přece nemůžeš oddělovat. V prodejích se u těchto aut odráží nejen ten image, ale i s ním jdoucí kvalita a vše ostatní, co dělá z auta šlágr prodejů. Ty to líčíš, jako by zrovna ta nejlepší auta třídy měla a míti musela zákonitě malé prodeje :-)
neregistrovaný "Coulin"
30. 7. 2007 15:08
Re: SESTKA
To jsem si nemyslel,že se začneš ohánět prodejema... To aby na tebe vystartoval někdo s čísly a tabulkami... >:-[] Ale ohánět se kvalitou... To snad nééé... A u VW,které veřejně přiznává ,že s kvalitou musí něco udělat. To ti řekl kdo,o té kvalitě- jo jasně Německé preciznost a kvalita,já zapoměl >:-[] >:D >:D
neregistrovaný "Krabat"
31. 7. 2007 22:41
Re: SESTKA
S touto logikou bych měl utíkat koupit Logan. :no:
neregistrovaný "skl"
30. 7. 2007 16:29
Re: SESTKA
o com rozhoduje evropa?
30. 7. 2007 17:27
Re: SESTKA
Rekl bych, ze Mazda i VW jsou globalnimi hraci, takze rozhoduje trh globalni. Take globalni spokojenost zakazniku s danym produktem. Mazda6 se globalne prodava mnohem lepe, nez Passat. Take si porovnej spokojenost zakazniku. Ty se nemuzes smirit se zadnimi svetly Sestky, ja se zase nemuzu smirit s nudnym designem VW (etrerier+interier) a nepohodlnymi sedadly. Image Passatu neni v zadnem pripade v globalnim pojeti vyssi nez image Sestky. Mozna tak v tve hlave, ale jde pouze o tvou iluzi.
Avatar - GuitarsHero
30. 7. 2007 21:07
Re: SESTKA
:yes: :yes: :yes:
Na GTI-ho keci som si uz zvykol, najskor ma rozculoval, teraz sa uz len smejem. Ten clovek je ako zle napisany script.
neregistrovaný "jozef77"
30. 7. 2007 21:32
Re: SESTKA
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 15:09
Re: SESTKA
Ale drahý GTI, to přece víš i ty, že tabulky prodeje mají pramálo společného s tabulkami spolehlivosti nebo kvality. To, že je Passat výborné auto jsem nikdy nevyvracel, ale vyvracím, že je lepší, než Mazda 6.

K image: Jestli bereš image automobilu jako u lidí, tedy jak je obecně vnímáno okolím, tak se zřejmě každý pohybujeme v naprosto rozdílném prostředí, protože moje okolí (mí přátelé, rodina, kolegové atd.) Passata nebo Mondeo rozhodně nepovažují za auto s dobrou image. Mým okolím jsou tato auta vnímána jako vysoce poruchová s příliš konzervativním designem, bez náboje, bez života. Na žebříčku "imageovosti" stojí v mém okolí v této třídě asi nejvýše Honda Accord a hned v závěsu za ní BMW 3.

Na novou Vectru se moc těším. Pokud fotomontáže z preview nelhaly, tak se máme na co těšit.

Ještě doplním: U Mondea je to jistě důsledek pošramocené pověsti předminulé generace, kterých se skutečně v servisech objevovalo až podezřele mnoho. Minulá generace se statečně snažila tuto pověst napravit a částečně se jí to také povedlo.
neregistrovaný "Coulin"
30. 7. 2007 14:18
Re: SESTKA
Jenže GTI je "imagemaker",a i kdyby to bylo 5x lepší naž Apoštol on by to nebral. >:-[] Image je na nic ,poslouchej ne žízeň,ale hlavu. Mazda :yes: :yes: :yes: A GTI jestli je Mazda 6 auto bez linky,tak opravdu běž na oční a rychle,nebo si začni cvičit VWlčáka a pak už budeš jen ohmatávat platy... >:D >:-[]
30. 7. 2007 14:22
Re: SESTKA
Pozor Couline, aby si tu někdo ještě nazačal myslet, že snad Mazda6 je 5x lepším autem než Passat... >:D
neregistrovaný "Coulin"
30. 7. 2007 14:41
Re: SESTKA
Někteří si to nemyslí ,ale už dávno ví. :-! Jinak Mazda 6 se prodávala právě kvůli tebou zatracovanému designu. Jen si třeba vzpomeň na Mazdu 626 92-97... >:-[] :yes: To ježdě ve VW neweděli jak udělat auto bez hran. pašík v té době vypadal jak Kaďour po 30tým faceliftu. A právě tato ´Mazda udávala design v dalších letech,a veřejně se k tomu některé značky přiznali-např Mondeo. Bohužel pak příšla 626 co moc krásy nepobrala... Jednou si dole a jednou... :no: >:-[] >:D
neregistrovaný "zzbysekk"
30. 7. 2007 16:57
Re: SESTKA
podvozkove je stara mazda 6 lepsi nez novy passat >:D >:D >:D v zatacce jsem si ho dal o 30 km rychleji.... passat je proste kacena se ''3metrovymi'' previsy za kazdym kolem
neregistrovaný "Paja"
30. 7. 2007 14:32
Re: SESTKA
No, kdyz nekdo dokaze udelat stale svezi tvar limuziny, ktery stale dokaze zaujmout bez pouziti patvaru, je to spatne. :-)
30. 7. 2007 17:36
Re: SESTKA
Ale ano vyzdvihujeme provozni vyhody Sestky. Interier v ni je velice povedeny. Vizualne i kvalitativne. Motory jsou vynikajici, bez tradicnich zavad. Podvozek je nejlepsi v teto tride. Passat nemuze v techto aspektech Sestce konkurovat. Tradicne trpis iluzi o image Passatu a ja te z tveho omylu nehodlam vyvadet. Vectra je potom kapitola sama o sobe. Nepsal jsem o ni schvalne. Nevime, co muzeme ocekavat. Dnesni Vectra je velice rozporuplna a v zadnem pripade ji nemuzeme posadit do role favorita dnesni produkce.
31. 7. 2007 14:04
Re: SESTKA
Neprehanaj. Sestka je fajn, ale interier je uz zastaraly (hlavne ten pred faceliftom), ziadny naznak luxusu. Benzinove motory priemerne (po F/L je to lepsie), dieselove nadpriemer. Podvozok patri k tomu lepsiemu, ale napr. Accord (a myslim, ze aj Mondeo) je na tom lepsie. V com ale Mazda 6 urcite vynika, je kvalita a spolahlivost.
anonym
30. 7. 2007 17:42
Re: SESTKA
od tebe ta "modlitba" zní fakt vtipně >:-[] >:-[] >:-[]
29. 7. 2007 11:42
Sexi sestka
Aj napriek svojmu veku sucasna Sestka patri k tomu najlepsiemu mainstreamu v strednej triede :yes: Je krasna, kvalitna, spolahliva, skvele jazdi...proste auto ktore si oblubis :yes: a navyse s nou nebudes v stade ako majitelia apostolov...

A nova 6 dostane to najlepsie z Mondea :yes:

Bude zaujimave sledovat vyvoj na trhu po Frankfurte - nova 6, Laguna, C5, Vectra mozno aj A4
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "_Teddy_"
30. 7. 2007 08:44
Re: Sexi sestka
Sucasna Mazda6 je naozaj slusny mainstream. Sice v nicom vyrazne nevynika, ale ako celok je to velmi dobre auto strednej triedy. Bohuzial, Mazda ma asi dost nesikovny marketing, lebo sa im toto auto nepodarilo poriadne uviest na trh a predat. Mazda6 sa ponukala za cenu vyrazne nizsiu, ako napriklad Mondeo (predosla generacia) v porovnatelnej vybave a motorizacii, ale napriek tomu nedosiahla vyraznejsie uspechy...
31. 7. 2007 00:17
Re: Sexi sestka
mas v tom zmatok...Sucasna Mazda 6 je celosvetovo predajne velmi uspesnym modelom :-!
anonym
29. 7. 2007 20:40
mazda?
jak poznali že je to mazda?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomas"
29. 7. 2007 22:42
Re: mazda?
Ked sa o to niekto zaujima, tak to spozna na prvy pohlad...
neregistrovaný "zzbysek"
29. 7. 2007 21:18
nejlepsi
mazdy byly a budou na vrcholu spolehlivosti a designu proste nejhesci auta taky jsem jezdil v mazde 6 moc krasny auto nemecky slupky jako Pasat a podobny se nedaji srovnavavat to jsou normalni kaceny mazda je best
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mazda owner"
30. 7. 2007 11:16
Co vylepšit
Pár let mám Mazdu 6 wagon. Co bych čekal vylepšené v nové verzi: rozhodně kvalitnější odhlučnění interiéru, zajímavější provedení středového panelu a jednodušší přístup ke světlům (kvůli výměnám žárovek). Jinak je to skvělé auto.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "briza"
30. 7. 2007 11:53
Re: Co vylepšit
Z meho pohledu vyssi operadla sedadel a mene preposilovane rizeni.
neregistrovaný "Paja"
30. 7. 2007 14:25
Re: Co vylepšit
Najel jsem s M6 pouze par kilometru, ale bezprostredne po presednuti z Ingolstadtskeho zazraku me prave odhlucneni naftove verze uneslo. Rzieni bylo trochu konzolovite a razeni by mohlo byt exaktnejsi (byt ve srovnani s rozbredlymi francouzi, ci nasilnemu BMW to je dobre). Citelnost podvozku vyborna, motor ma uzsi rosah vyuzitelnych otacek (zhruba jako PD, ale mel pouze 2kkm). Proti designu se do dnesniho dne az na "kolotocove" zadni lampy neda nic namitnout.
31. 7. 2007 14:11
Re: Co vylepšit
Nejde ani tak o odhlucnenie motora, skor od aerodynamickeho hluku a hluku od pneumatik. Radenie je podla mna presne (mam este 5-kvalt). Diesel pred faceliftom mal vacsi rozsah pouzitelnych otacok (od PD to ma vazne daleko), kde motor taha cca od 1900 - 4500 otacok (skoro ako u diesla od Hondy). U noveho diesla neviem, ale vraj je to horsie.
neregistrovaný "sword2"
30. 7. 2007 20:35
Re: Co vylepšit
prevez sa v mazde 6 sedan po facelifte....je odhlučnená a pribudla 6rýchlosť(teda aspoň u 2,0) takže bol si vyslišaný!!;-)
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 14:39
M6
Pokud by nová M6 byla za ceny jako stávající,proč ne,skvělá cena,kdo má auto stř.třídy dobře vybavené za cenu 540t?Nikdo.Jistě že původní je hlučná,je to slyšet kolem 130,naftový motor také,bylo to rok na 1. místě na seznamu k zakoupení domů, ale zkusil jsem jich několik,vč. jetých v řádu 30 t km a holt hluk byl všude.Opakuji,ve 130.Nicméně je to krásné auto a tahle vypadá moc pěkně,oproti Mondeu mnohem lépe(nicméně jeden názor=NULA).Názor GTIho,že na M6 není desig. nápad-to nebudeme komentovat.
Rozbalit vlákno
16
30. 7. 2007 15:12
Re: M6
Já píši nahoře o absenci "výraznější designové linky"... tak prosím věrně. Jinak jsi to napsal moc pěkně. Nad tebou kolegové, co jezdí M6 (tedy aby bylo jasno - Mazdu 6) tohle potvrzují. Takže:

SHRNOVAČKA:

- M6 se stále líbí a nikomi nevadí ta zoufalá tunerská zadní světla
- v očekávání je kvalitnější utlumení interiéru
- kolega tu volá po potřebě vyššího opěradla a výrazového zkvalitnění středového panelu.

P.S. IT... nejsem tu ambassadorem Mondea, ale pokud ho považuješ vizualitou až za M6... kup brejle... asi dost silné. Jinak, to sdělení o úvaze koupit M6 (Mazdu 6, aby jako bylo jasno) domů je roztomilé. Můžem tu postupně všichni začít vypisovat, o čem všem k zakoupení domů jsme uvažovali, co? :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Jhc"
30. 7. 2007 15:37
Re: M6
Reakce na shrnovačku:

- jsou lidé, kteří právě ty zadní lampy velmi výrazně oceňují. neříkám, že právě kvůli tomu, ale i kvůli tomu jsem si ji koupil. exteriér i interiér vynikající. mluvím o F/L verzi, ta předchozí měla interiér o dost horší...
- utlumení...pravděpodobně doznalo při F/L značného vylepšení...přešel jsem z Mazdy 3, která se mi zdála při rychlosti kolem 200kmh dost horší, M6 je vynikající, i při této rychlosti žádný zásadní hluk, se spolujezdcem mluvíme normálním hlasem a diskuze není vůbec hlukem rušena...
- zkvalitnění panelu...některé kontrolky na horním konci jsou hůře dosahnutelné...ale já jsme dost vysoký a sedačku mám až v zadu...zajmavě řešené 3 výdechy. je to věc názoru, někomu se líbí, někomu ne...

Obecně, nové Mondeo je krásnej kousek, ale jestli jsou tohle ofiko fotky nové M6, tak podle mně Mondeo designově předčí. jsem zvědavý na interiér. pokud bude zase oněco dál než u současné M6, tak to bude bomba. no a chtělo by to silnější motorizace i ve střední kategorii výbav, mám 2.0i 108kW, a je to málo... :-)
30. 7. 2007 15:45
Re: M6
:-) jasně, koní není nikdy dost :yes:
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 15:43
Re: M6
Hele,já nemám čas na slovní hříčky a teď reaguji jen na tvoji první větu,jinak si onanuj nad svám apoštolem na obrázku,na rozdíl od tebe přiznám,že jsem kopil Lagunu za 750tis(po slevě,ty ses zmohl nedávno přiznat,že jsi měl údajně fáčko),OK,tak zkus napsat čím jezdíš doopravdy a nekličkuj,už to totiž není ani trapné.Nejsme tu dětičky ve školičce,aby nás jeden stále poučoval,co ej a co není to správné auto,stačí třeba soudruh profesor na Hradě,že jo,už jste dva,co melou svoji pravdu a nic víc.Nezdržuj se odpovědí,šetři síly.Já a spousta jiných ta auta kupujeme,jiní jen slintají,mám ten pocit.Pac a pusu*IT* :-!
30. 7. 2007 15:48
Re: M6
Tohle by nespravily ani ty brejle, zkus nějakej prášek, IT. Ale jako ty brejle - silnej >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 16:02
Re: M6
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 16:02
Re: M6
Prosímtě jak jsi přišel na to nazývat našeho prezidenta soudruh profesor? Cos dělal v té době ty? Podle toho cos napsal jsi byl buďto okresní tajemník KSČ a nebo jsi ještě tahal kačera.
No nic, asi mu pošlu link, ať se pobaví.

A pak, že zírání do monitoru nepoškozuje mozek 8-s
neregistrovaný "malcolm"
30. 7. 2007 16:37
Re: M6
Soudruh profesor opravdu, ale opravdu ve straně nebyl, neboť po podání přihlášky do strany nebyl pro buržoazní původ přijat. Neméně zajímavý je posudek STB pro případnou spolupráci s osobou Klaus, který trefně hovoří přesvědčení o pocitu nedoceněného génia... Tolik z historie >:D
neregistrovaný "malcolm"
30. 7. 2007 16:37
Re: M6
Soudruh profesor opravdu, ale opravdu ve straně nebyl, neboť po podání přihlášky do strany nebyl pro buržoazní původ přijat. Neméně zajímavý je posudek STB pro případnou spolupráci s osobou Klaus, který trefně hovoří o pocitu nedoceněného génia... Tolik z historie >:D
neregistrovaný "malcolm"
30. 7. 2007 16:39
Re: M6
Axel Springer má opravdu kvalitní servery. :yes:
neregistrovaný "Kanibal"
30. 7. 2007 16:21
Re: M6
Četl jsem vcelku se zájmem, ale to srovnání se "soudruhem prezidentem" mě zarazilo a otočilo k názoru, že jsi trouba. Pá pá
neregistrovaný "Kanibal"
30. 7. 2007 16:22
Re: M6
Četl jsem vcelku se zájmem, ale to srovnání se "soudruhem prezidentem" mě zarazilo a otočilo k názoru, že jsi trouba. Pá pá. Asi jsi sem proniknul z Novinky.cz
30. 7. 2007 16:26
Re: M6
IT, nevstupuju teď mezi Tebe a GTIho, ale už dlouho mi vrtá hlavou jedna věc, která se týká místních diskuzí. Proč tu tolik lidí potřebuje vědět, čím ten či onen diskutér jezdí, co si koupil a nedejbože za kolik? Čím vás to obohatí? V čem to změní pohled na názor jiných. Je snad názor někoho, kdo jezdí Favoritem méněcennější, než názor někoho, kdo valí Cayenne v turbu? Pro mě není. A je mi jedno, jestli Ty jezdíš Lagunou nebo Loganem. I kdybys měl Ferrari, pořád budu vnímat jen a jen objektivitu pohledu. Tvýho i GTIho.
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 17:58
Re: M6
OK,mně je jedno čím jezdí,ale ať stále nevnucuje lidem jedinou pravdu o VW.Ať napíše,že jezdí pasatem a je.V čem je problém?Jen se naváží do každého,kdo má jiný názor.Mne nazval nedávno švorcákem.Tak jen vracím relevantní střelou,snad legitimní,nebo ne?Já napsal svůj názor na M6,že je určitě hodně hezká,vč.staré.Spojení "soudruh profesor" je tak zlidovělé a tak krásný bonmot,který je slyšet dnes a denně,že jej občas použiji a budu i v budoucnu.Ten pán má také patent na rozum,což zavání minulostí,holt si ještě pamatuji,jak musel být jediný správný názor a jsem rád,že je to pryč.Téměř,jak vidno...Proto mi vadí GTIho nekonečné navážení se do lidí pro odlišné názory.Klidně přiznám,že např.koupení Swifta byl omyl a že o kvalitě Suzuki mne nikdo nepřesvědčí,nebo-li,uznám,že se při koupení auta někdy mýlím. GTI a prezident Česka to neuznají nikdy,myslím,že by nemuseli mít pravdu.Je to srozumitelné,nebo ještě něco?Tak ať mne správce zlikviduje,se nezblázmíním,do toho! :yes:
30. 7. 2007 18:36
Re: M6
Dnes máš nějaký špatný den, IT. Řekl bych dokonce hodně špatný. Ke mně v Passatu, k soudruhovi profesorovi na hradě a ke Swiftovi v garáži se v tvém zájmu raději ani nebudu vyjadřovat.

Ten prášek nahoře, jsem nemyslel na praní, IT... na hlavu, na hlavu ;-) :yes:
31. 7. 2007 19:47
Re: M6
GTI, teď už meleš nesmysly a odpovědi jsi se vyhnul jako mnohokrát.
neregistrovaný "Povalec"
30. 7. 2007 15:46
hezky
ten vyrendrovanej obrazek je hezkej, akorat to vypada jako Camry. No, ale protoze se Camry v Evrope jako kombik asi prodavat nebude a sestka snad jo, tak se mi ta mazda docela libi :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hurá MAZDA!!!!"
30. 7. 2007 15:56
Hurá MAZDA!!!!
Hurá MAZDA!!!! Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!Hurá MAZDA!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MAZDA"
30. 7. 2007 15:57
MAZDA
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MAZDA"
30. 7. 2007 16:02
MAZDA
MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA MAZDA
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
30. 7. 2007 17:02
6 6 6 the nuber of the beast
Přeskočil jsem celou diskuzi, takže je možné, že někoho opakuji, ale pokud bych se držel těch koláží-montáží od Lehmanna, tak za mě musím říct, že 6ka je mnohem pohlednější než Mondeo, zejména imaginace zádi, kde Mondeo jaksi "šilhá" a má trochu více zvednuto, než by se slušelo. Kéž by to zezadu ti Lehmannovci trefili, při tom zadobočním pohledu mi to totiž evokuje moderně pojatou 406 Coupé, což je skvost. Předek je tradičně hodně sportovní, mírně americky střižený, čímž ztrácí lehce na evropské vnímání elegance, ovšem jako celek vypadá vkusně. V současné době bych se chtěl vyhnout jakýmkoli soudům, nicméně budu držet Mazdě palce, aby se jí povedlo vytvořit auto, které předběhne svého koncernového bratříčka.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "andy"
30. 7. 2007 18:54
Re: 6 6 6 the nuber of the beast
Z tých počítačových návrhov je bočná línia veľmi podobná realite, spredu a zozadu to bude trochu ináč vyzerať a aj pôsobiť. Najeurópskejšia je z bočného profilu, uvidíme, ako zaujme vedľa noviniek C5, Laguna, Vectra, Accord,...
31. 7. 2007 00:08
Re: 6 6 6 the nuber of the beast
Oh Well, wherever, wherever you are,
Iron Maiden's gonna get you, no matter how far

;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "michal"
30. 7. 2007 17:11
mamlas gti a ti další
Nějakej mamlas GTI se tady přetahuje s nějakými jinými mamlasi. Všichni mají svoji pravdu. Ale koho to zajímá? Koho zajímají jejich názory, jejich haštěření. Až budou vydělávat peníze a koupí si své první auto, zjistí, že namají čas na blbosti, stejně jako já, a přestanou sem psát a možná přestanou psát úplně. To bych jim doporučil.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 18:06
Re: mamlas gti a ti další
Tak já jako mamlas jsem si koupil teprve 12 nových aut za své,stíhám vydělávat a auta nejsou hlavní investice,nicméně ty sem jdeš též,jak vidím,takže vítej mezi námi mamlasy,kolego!BTW:auto č.13 je už téměř vybráno,co naděláme?Dokonce bych zvážil i tuhle novou M6.Proč ne?Moc hezká. :yes:
neregistrovaný "pj"
31. 7. 2007 17:59
Re: mamlas gti a ti další
proc to sem vubec píšeš, mamlasi? nezdržuj se ajdi vydělávat :-)
neregistrovaný "michal"
30. 7. 2007 17:12
ma.mlas gti a ti další
Nějakej mam.las GTI se tady přetahuje s nějakými jinými mamlasi. Všichni mají svoji pravdu. Ale koho to zajímá? Koho zajímají jejich názory, jejich haštěření. Až budou vydělávat peníze a koupí si své první auto, zjistí, že namají čas na blbosti, stejně jako já, a přestanou sem psát a možná přestanou psát úplně. To bych jim doporučil.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ghostyx
30. 7. 2007 18:40
Mazda 6
No pokud bude nova 6 vypadat podobne jako na tech retusovanych fotkach, tak myslim, ze Mazda bude mit vyvazenejsi design nez nove Mondeo, ktere jak jiz nekdo vyse pripomenul ma i v mych ocich docela rozporuplnou palubovku (lacine a kycovite pusobici plasty stredoveho tunelu - s tim souhlasim) a 5 dverova verze ma i podivnou, jakoby nedotazenou zadni cast vozu... Podle meho nazoru se o prodeje Mazda s timto designem obavat nemusi a to i proto, ze svoji vyhlasenou spolehlivosti stavajici verze strci vsechny "radoby apostoly" hrave do kapsy... :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ghostyx
30. 7. 2007 18:44
Re: Mazda 6
Jeste musim dodat, ze je to druha Mazda po CX-7, ktera se mi vyrazne libi... :yes: :yes: :yes:
30. 7. 2007 19:03
SHRNU SI TO SÁM
No, tak nás šestka pěkně rozhicovala. IT bere elektrošoky a mezi tím plodí jednu perlu za druhou - Klaus prý jezdí ve Swiftu, já údajně sedím na Hradě a plodím pravdy, a IT má v garáži opravdovou šestku... no jenom jestli tam nepase nějakou se šestkama ;-)

Kolega Mariánek staví šestku skoro nad Bentleye a tak jen Džejár nezklamal - mám se jít bodnout.

Nic nového pod sluncem? Nikoli. Jedna revoluční myšlénka tu padla od kolegy Paji, cituji takřka doslova - "čím lepší auto, tím hůř se prodává." Je to tzv "Paradox negace zákona o passátních tužbách" :-) :yes: tak si to přeber...

Takže na vocet tu zůstala jen nová Mazda6. Ovšem ne tak docela. Ještě je tu kolega GTI, který konečně svobodně a pravdivě, nespoután ani tmářstvím bratrstva voskových copů ani razancí empétrojkových samurajů vypíše tu pravdu pravd:

Totiž, M6... se velmi vepsala do našich středněproudých srdcí. Myslím, že právě u Mazdy platí to zde tolik skloňované - na nic si nehraje - ovšem v tom nejlepším slova smyslu. BRAVO MAZDA :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 19:41
Re: SHRNU SI TO SÁM
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 19:42
Re: SHRNU SI TO SÁM
Ty mě ale mile překvapuješ, GTI. Dnes máš výjimečně výživné poslední odstavce ;-) Jen je mi trochu líto, že dnes ztratil administrátor část ze svého "barevného humoru" :-!
neregistrovaný "Galant"
30. 7. 2007 20:26
Re: SHRNU SI TO SÁM
kdyby jsi tu nenapsal ty první čtyři odstavce ve kterých jsi se sám naprosto odstřelil (aneb opět překrucování toho kdo co napsal) :no: tak jsem ti dal palec nahoru - za ten poslední odstavec - ten je naprosto pravdivý :yes: ano BRAVO MAZDA :yes:
30. 7. 2007 20:33
Re: SHRNU SI TO SÁM
Co se stalo? Snad první příspěvěk který je možné od tebe nazvat normálním,to je nějak podezřelé. :-)
neregistrovaný "Paja"
31. 7. 2007 00:14
Re: SHRNU SI TO SÁM
Pouzivam to malokdy, ale vytahnout z kontextu pouze par veci dokaze, budto "investigativni" novinar podporeny reklamnim sotem p. Krampola, nebo mamlas. Napsano bylo pouze to, ze nejlepsi auto nemusi byt nutne nejprodavanejsi. Z ktereho ranku to bude zitra?
neregistrovaný "Beran"
31. 7. 2007 13:49
Re: SHRNU SI TO SÁM
:yes: :yes:
neregistrovaný "Well"
31. 7. 2007 08:27
Re: SHRNU SI TO SÁM
To prospání před večeří ti prospělo ;-) .
Já se na šestku moc těším a když bude vypadat jako tato malůvka od Lehmana, zlobit se nebudu.
neregistrovaný "_Teddy_"
31. 7. 2007 08:52
Re: SHRNU SI TO SÁM
GTI-mu niekto slohol nick! Inak si to neviem vysvetlit...
neregistrovaný "LS"
1. 8. 2007 07:06
Re: KLIDNĚ SI TO SHRŇ
pokud ti to dělá dobře >:D Za ten poslední odstavec máš :yes: :yes: Je vidět, že se vzděláváš >:D
30. 7. 2007 19:31
Pekne auto.
Pekna mazda, pokud tak bude skutecne vypadat............. Dovoluju si rict ze je to takovy krok kupredu jako kdyz prisla na trh v roce 92 mazda 626GE
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tano"
31. 7. 2007 11:54
Re: Pekne auto.
No nová 6ka je pěkná,ale tak velký krok jako udělala Mazda v roce 92 to nebude. Co si tak vzpomínám, tak to bylo první pěkně zaoblené auto co se tady začalo prodávat vedle těch hranatých krabic. Pak přišla pěkně zakulacená Corsa od Oplu a pak už začali zakulacovat skoro všichni.
31. 7. 2007 14:12
Re: Pekne auto.
Ja s tim extremne kulatym autem jeste obcas jezdim, je to bomba auto..... nizke, dlouhe, kulate, vykonne................(samozrejme na tehdejsi dobu) stale je to pekne auto.
neregistrovaný "Tano"
31. 7. 2007 22:25
Re: Pekne auto.
Mám pocit, že ta prvni 626ka měla i motor 2,5, nepletu-li se. Já mám tu poslední 626ku a pokukuji po šestce(teď už musím psát první generace), ale ten interier, ten se mi moc nelíbí, zato vnější desigl je super. Nejraději bych vzal interiér z 626ky co mám teď a namontoval ho do 6ky, pak bych byl úplně spokojen :-)
Avatar - janodespota
30. 7. 2007 23:38
Mazda 6
GTI, ty sedis na hrade? Tvoje prave meno je nebodaj Vaclav Klaus? >:D >:D, tak to je cest ze tu s nami debatuje sam prezident ;-) No dobre, dost bolo srandy. Ja do tychto for moc casto neprispievam ale obcas ich citam. Podla mojho nazoru je Mazda 6 krajsia jak nove Mondeo, ten je trocha obezny (a preto mu slusia tmave farby). Pokial bude mat dobre riadenie a do europy pustia aj nejaky ten 6valec, tak si myslim ze Mazda6 bude super kara. A co sa tyka konkurencneho noveho Passata, nemyslim si ze to je zly voz ale ja osobne by som si ho nekupil. Nie preto ze by som si myslel o nom nieco zle. S autami je to jak zo zenami - passat je rozhodne pekna masina, ale proste nieje moj typ - na moj vkus posobi prilis luxusne a reprezentativne. Ja mam radsej nenapadnejsie a jemnejsie tvary, preto by som volil prave nenapadne krasnu popolusku Mazdu6 namiesto princezny v zlatych satach - Passata. A tak to ma byt, niekomu sa princezny pacia viac, a 80% ludi sa stejne rozhoduje podla vzhladu... :yes: :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "chalis"
31. 7. 2007 01:07
Nevím
;-\ Nemůžu se zbavit dojmu když se dívám na ten nákres, že je to vlastně mazda ala toyota...co se týče vzhledu...no a teď mě rozcupujte :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Povalec"
31. 7. 2007 15:22
Re: Nevím
taky mi to pripada jak lehce vyhlazena Camry. Stejne ceka, ze hotova kara asi bude mit nejakou tu linku nebo "zasek".
neregistrovaný "Marek"
31. 7. 2007 15:56
Re: Nevím
Ano, podoba zde je, ale asi jako mezi stávající M6 a Accordem ;-)
Avatar - CountachSV
31. 7. 2007 21:27
eh
tak to mě pose.r, tady se už řeší i Klaus? Tak to je tragedie. To topic: mazda 6 je co se tejče designu auto neskonale chytlavější než passat za prvý. Jestli se jim povede se prosadit i na podvozku Mondea to je otázka, protože třeba já jsem příznivcem "svých" řešení, to za druhý (ať je mondeo jakkoli podvozkově dobrý). Jestli mi někdo tvrdí že Mondeo je designovou ikonou svojí třídy, tak nesouhlasim, to se mi starší hranatá verze v kombíku líbila víc za třetí. A za čtvrtý bych rád dodal, že opel bude přesně to, s čím tady nikdo dopředu ne(chce) či nepočítá, Vectra bude pecka. Současná generace je omyl německého technokratického designu, to co bylo zatím vidět z nadcházející je víc než slibný. Auta daný třídy bych seřadil v současných verzích takto: Mondeo (verze kombi, jinak NE), Passat(zrovna tak ale i sedan ujde), Mazda(chcete-li, ale podle mě tam nepatří), Vectra(kombi, jak jinak). 407 SW je krásná, sedan humus; Laguna je přežitek, nemá co nabídnout, Citroen je jenom pro fandy, to není auto jak si ho představuju. Jestli ste vypozorovali že mam rád kombíky, tak ok, jinak mam rád auta s charizmatem, takže bych narozdíl od vás pokukoval po něčem jiným, než po mainstreamu, třeba u Volva, nebo zatracovaného Saabu. Každopádně ale Subaru Legacy Outback s pořádným šestiválcem, to by bylo teprvě auto, na který bych byl hrdej... víše zmíněné káry stojej tomuhle autu imageově někde u kolen. P.S. nejsem členem žádného politického uskupení, nejsem dealerem žádné automobilky, ani nedělám leasing pro škodu. Čistě fanouškovskej názor.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - King
31. 7. 2007 23:58
Naivně jsem si myslel...
...že se Mazda chytne za nos a upustí od kopírování stylingu Hondy. Ale jak vidno, pětiúhelník je tam stále a je honďáčtější, než dřív. :no: 8-s
Rozbalit vlákno
5
1. 8. 2007 08:30
Re: Naivně jsem si myslel...
No tak to si teda naivne myslis i ted. Je to jen retuse, neni to oficialni foto..... I tak to ma daleko od HONDY.
neregistrovaný "King"
1. 8. 2007 10:16
Re: Naivně jsem si myslel...
To jsem si opravdu všiml, že je to retuš, to ale nic nemění na tom, že bude mít opět pětiúhelníkovou masku chladiče Accordu a navazující šípovité světlomety.
neregistrovaný "Jutilla"
1. 8. 2007 10:44
Re: Naivně jsem si myslel...
A co když má Accord jen víc zalomenou masku šestky? ;-) Ta se totiž začala prodávat dříve, než Accord. :-)
neregistrovaný "andree"
1. 8. 2007 11:12
Re: Naivně jsem si myslel...
kopirovani stylingu Hondy? >:D
5-uhelnikova maska byla na Mazde6 driv nez na Accorde (ktera byla predstavena driv? :P)
Navic si porovnej 626 z roku 98 a Accord z te doby - ktera maska ma k 5-uhelniku bliz?
Kopirovani designu Mazdy tady bylo uz dlouho pred tim, viz 626GE a Mondeo I atd.
1. 8. 2007 19:47
Re: Naivně jsem si myslel...
Taky si myslim, mazda 626 Ge a mondelo je jasnym dukazem........
neregistrovaný "DUSHA"
1. 8. 2007 09:35
FAKE !
Nechápů, že sem dají takovýto vbyretušovaný paskvil. Já viděl na celoevropském setkání v Leverkusenu všechny tři typy karoserie a můžu vám říct, že toto se jím podobá jem velice vzdáleně. Ve skutečnosti je nová šestka neskutečně krásné auto !!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DUSHA"
1. 8. 2007 09:35
FAKE !
Nechápů, že sem dají takovýto vyretušovaný paskvil. Já viděl na celoevropském setkání v Leverkusenu všechny tři typy karoserie a můžu vám říct, že toto se jím podobá jem velice vzdáleně. Ve skutečnosti je nová šestka neskutečně krásné auto !!!!
Rozbalit vlákno
0