Ó tempora, ó mores: cit.: "Partnerem Mercedesu v oblasti pohonných jednotek bude Renault. Francouzský výrobce bude dodávat menší přeplňované motory..."
Čože to? Žabiaci, ktorých autá sa rozpadajú deň po skončení záruky a ktorých motory sa z prachu dívajú na TSI vo výšinách, bude dodávať motory MERCEDESU? Prémiovému autu najpredávanejšej triedy v Európe?
GTI, pomóc, celé moje roky učenia na tomto webe o delení na prémiu, mainstream a lowend sa otriasajú v základoch! Kto mi to uvedie na pravú mieru a obnoví môj duševný kľud a poriadok?
To není vše, je složitě pokřivené jak Hyundai. Jinak mám něco najeto v Béčkovém naftovém Mercedesu. Z motoru by se zblil i Xixao, nevím co může mít někdo proti PD. Palubka je evoluce Géčkové řady. Místo blinkru si pustíš tempomat. :no:
No ale pozor... Jedna z vecí, ktoré Renault vždy mal, má a bude mať, sú kvalitné motory! Ja si naozaj nepamätám na motor od Renaultu, ktorý bol nejak extrémne poruchový, alebo jednoducho zlý. Nehovoriac o výborných naftách. Jedinú výnimku snáď tvoria problémy s presuvníkom u motorov 1,6 16V. Alebo sa mýlim?
keď pominieme 3.0dCI V6 (ten starší) ktorý je vlastne od ISUZU, takže v tom je Renault nevinne, tak napríklad 2.2dCI tiež nie je žiadna výhra. Generácia 1.5dCi a 1.9dCI tiež mala zo začiatku svoje muchy, ale teraz je to už vychytané a spoľahlivosť je viac než dobrá.
Benziny sú +/- v pohode všetky. Presuvník je známa bolesť. Ale nech kameňom hodí značka, ktorá je úplne bez viny >:-[]
Proč sem taháš zbytečnou a nemístnou narážku na koncern ? Působíš jako jeden z rytířů bojujících s temnou silou z vlkohradu a jejím provinčním správcem z Mostu, ale prostor pro konflikt hledáš sám, pořád a za každou cenu. Je vidět, že tvůj duševní klid je opravdu narušen.
Nie si trošku narušený ty? Však sa docela trafil. Narážka nejde na koncern, len na kedného konkrétneho pána, ak si si nevšimol. Čo tak ukľudniť sa a viac sa baviť a menej rýpať? Poslednou dobou ideš po jazvovi skoro jak on po GTI-m... >:D
Neboj, cítím se naprosto v pohodě >:D Ano, je pravda, že si do jazvi rád rýpnu a to právě proto, že útočí ne na to co se nějak vztahuje ke GTImu, ale co má nějakou vazbu ke koncernu i za cenu toho, že z mého pohledu píše blbosti.
Stejně tak jako v příspěvku na který reaguji. Proč hned v prvním příspěvku pod článkem o MB zmiňovat GTIho a TSI motory ? Dle mne naprosto zbytečně konfrontační.
Jasně. O MB rád, byť mne značka jako taková nijak extra netáhne. Musím ale přiznat, že tento počin mne příjemně překvapil, byť až po zamyšlení. V první moment jsem si řekl, že se touto modernou musel MB zbláznit, ale hned jsem si odpověděl, že vlastně pokud se chtějí (a vypadá to, že skutečně ano) zbavit image výrobce aut pro "důchodce" (prosím nebrat doslovně), tak musejí trochu "přitvrdit" a tohle je dle mne ta správná forma pro MB na začátek 21. století.
A ešte by som dodal, že ak sa v nižšej strednej chcú zbaviť image auta pre paničky (aký má A klasse), musia priostriť (a ísť nižšie k zemi, ako ostatné kompakty). Na prvý pohľad (renderovaný obrázok) sa mi to javí ako správny smer.
Ja zas nevidím dôvod, prečo by Mercedes nemohol mať rad MPV-modelov.
A, B, R, Viano...istý čas bol v ponuke Vaneo (vzhľadom na pôdorys auta priestorový zázrak). Rozhodne tým má navrch voči konkurencii, veď čo podobné ponúka BMW, Audi, Lexus, Infiniti, alebo hoci Volvo alebo Saab...?
přečti si článek ještě jednou - píšou, že MB si motory Renault upraví pro své potřeby. To znamená, že jim zvýší kultivovanost, zlepší odhlučnění a zcela zásadně zapracuje na spolehlivosti. Že toho dosáhne tím, že na motor dá dekl s logem MB a napálí cenu o 200 tyček výš, než za kolik by se prodával ten samý Renault, je věc jiná ;-)
asi si už dlouho (neli vůbec) nějakým Renaultem nejel že?
Protože ty věci - kultivovanost, odhlučnění, spolehlivost - jsou právě devízy, pro které si MB motory od Rencka nejspíš vybral. Nebo si chtěl pokazit pověst? Proč nevzal třeba TDI? Přemýšlej ;-)
To co nahradi B-Klasse by mohlo byt toto. Obrazok pochadza z EU patentoveho uradu:
[odkaz]
Ake bude oznacenie jednotlivych kompaktov od Mercedesu vedia teraz (mozno) iba v Stuttgarte. Zrejme tam dojde k nejakym zmenam.
Inak, este k tomu stvordverovemu coupe / shooting break: ja som sa este minuly rok na ten stvrty kompaktny model pytal znameho z Mercedesu a nechcel mi nic povedat. Tak som mu hovoril ja a ked som povedal ze "4dv. coupe", tak sa mracil. 8-s Co ma vcelku logiku, aj pre mna, pretoze si viem len tazko predstavit ako sa da na kompaktnej platforme postavit zmysluplne 4dv. coupe.
Ked som sa ale spytal na karoseriu cabrio, odpovedou bol usmev. (Tazko pvedat, ci to bolo kvoli chybnemu tipu, alebo som sa trafil).
auto podla mna vyzera velmi dobre a co sa tyka konkurencie.."premiova" A3 nou podla mna nie je, lexus je ladeny dost odlisne...priamy konkurent je teda 1er, s ktorym by to mohol byt vyrovnany suboj..
dobry tah podla mna zmenit Acko takymto stylom...viacej miesta stale poskytne B.
a este je zaujimave odstupnovanie motorov: 1,6 T (90 kW) pro A 160 CDI od renaultu a 1,8 T (90 kW) pro A 180 CDI vlastnej vyroby ;-)
Prečo ten kolmý, takmer negatívne sklonený čumák? Vyzerá to hnusnejšie ako na bavoráku X1. To už fakt všetci strácajú zmysel pre estetiku a dobré je len to, čo vyzerá drsne a dravo?
Ten negatívne sklonený čumák má niečo do seba..teda niektorým ľuďom sa to páči, pripomínam ;-)
Inak kvitujem zmenu filozofie áčka, tie dva predchádzajúce som nikdy moc nechápal a spadali do kategórie "divné mercedesy"...ale zas paničiek v tom jazdilo dosť, takže predaje zrejme stačili
Určitě bude mít A180 CDI od MB stejný výkon, jako A160 CDI od rendlíku? To se teda ve Stuttgartu moc nevytáhli >:D Jinak nechápu, proč chtěj posunout áčko do nižší střední třídy, když teď spadá mezi malý auta. Spíš bych chápal posun třídy B ke kompaktům.
Mnozi se divi, jenze nova doba urcuje smer. kde nikdo kdo si chce hrat jen na svem pisecku nebude moc konkurovat cenove s ostatnima, jelikoz dnes uz vsichni chteji mit prsty ve vsem kde se da vydelat.
To samosebou neni ekonomicky prijatelne, tak se neni cemu divit kdyz napriklad:
Infinity bude pouzivat motory od Mercedesu
Mercedes bude pouzivat novou platformu od Nissanu pro novy Smar Fourtwo.
Renault a Mercedes si navzajem pomuzou v oblastech kde vlastni vyvoj by byl nerentabilni.
A mozna i Toyota v budoucnu nebude tak krkolomna a nejaky ten funkcni prvek z hybrid synegy drive bude sdilet s Mercedesem.
Proste to jinak ani nejde k preziti do dalsich let.
Nastesti Renault a Mercedes jsou dobre motory v F1 ikdyz nemaji nic spolecneho s civilni vyrobou.
BMW do toho netahej,mpv,mikroauta ani dodávky nedělá a snad ani nebude.Audi -á jedničce úspěch přeju,ale přece jenom se ještě prodeje nerozjely,takže...A2 je snad jasný a A3-tak tohle je prostě lepší golf,koncern je koncern a mercedes je mercedes.BTW-kdych si musel vybrat mezi A2 a tou zhovadilostí co vypadá jak ze stran vlakem nabouraný mpv od mercedesu(jak se to sakra jmenovalo?No nic,nebudu sám,kdo to radši zapomněl....)tak Audi je jasná volba.
Bohužel, doba se mění. BMW do toho klidně tahat můžeme. Velmi silně (u zákazníků a i nezákazníků) zakořeněná sportovní image a nejvýkonější model sportovní divize je dvoutunová "pixla". Ještě větší zvěrstvo můžeme vidět v připravovaném AM Cygnet, kde jde vlastně jen o převzatou techniku v jiném kabátě.
Pokud automobilka ( a i prémiově či luxusně zaměřená ) uvidí prostor, kde může prodat auto se svou značkou, tak to s velkou pravděpodobností udělá. Síla a image značky je z velké části tvořena právě těmi "nedostupnými" modely o kterých všichni sní, všichni mluví, ale málokdo s nimi reálně jezdí. O autě, které v hospodě nikdo nemá a nikdo s ním nejel velmi jednoduše vzniknou legendy. O káře, kterou má Pepa, Franta a místní farář toho moc "nenakecáš".