Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Mercedes-Benz A - Konečně přímo proti Audi A3

Třetí generace nejmenšího Mercedesu se obejde bez složité konstrukce s dvojitou podlahou.
Zpět na článek
18. 10. 2010 09:14
18. 10. 2010 10:02
18. 10. 2010 10:22
18. 10. 2010 10:51
18. 10. 2010 11:11
18. 10. 2010 11:14
18. 10. 2010 11:17
18. 10. 2010 11:22
18. 10. 2010 11:26
19. 10. 2010 10:26
18. 10. 2010 12:25
18. 10. 2010 12:56
18. 10. 2010 17:12
18. 10. 2010 13:09
Avatar - saldy
18. 10. 2010 09:14
Velice
přitažlivý nástupce áčkovýho obluďáka, alespoň z této jediné foto, zdá se, že dobře doplní celou současnou rodinu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - sargis
18. 10. 2010 10:02
Re: Velice
Toto vyzera ako Opel s crtami Mercu.... ;-)
Avatar - iudex
18. 10. 2010 09:15
Prémia z Kecskemétu
Ó tempora, ó mores: cit.: "Partnerem Mercedesu v oblasti pohonných jednotek bude Renault. Francouzský výrobce bude dodávat menší přeplňované motory..."
Čože to? Žabiaci, ktorých autá sa rozpadajú deň po skončení záruky a ktorých motory sa z prachu dívajú na TSI vo výšinách, bude dodávať motory MERCEDESU? Prémiovému autu najpredávanejšej triedy v Európe?
GTI, pomóc, celé moje roky učenia na tomto webe o delení na prémiu, mainstream a lowend sa otriasajú v základoch! Kto mi to uvedie na pravú mieru a obnoví môj duševný kľud a poriadok?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - KANKUNEN
18. 10. 2010 09:35
Re: Prémia z Kecskemétu
To není vše, je složitě pokřivené jak Hyundai. Jinak mám něco najeto v Béčkovém naftovém Mercedesu. Z motoru by se zblil i Xixao, nevím co může mít někdo proti PD. Palubka je evoluce Géčkové řady. Místo blinkru si pustíš tempomat. :no:
18. 10. 2010 09:49
Re: Prémia z Kecskemétu
Něco podobného jsem psal cca loni. Projev naftového motoru u A,B nebo Vanea byl bez přehánění zoufalý. Zvuk to mělo jak Vento před GO.
18. 10. 2010 09:40
Re: Prémia z Kecskemétu
Motory od Renaultu se dají interpretovat i jinak: "Žabiaci jsou kluci od Mercedesu, když něumějí vyvinout vlastní dobrý malý motor." :-)
Avatar - KANKUNEN
18. 10. 2010 09:50
Re: Prémia z Kecskemétu
Stejně jako BMW, ti to taky ladí s PSA >:-[]
18. 10. 2010 10:10
Re: Prémia z Kecskemétu
No ale pozor... Jedna z vecí, ktoré Renault vždy mal, má a bude mať, sú kvalitné motory! Ja si naozaj nepamätám na motor od Renaultu, ktorý bol nejak extrémne poruchový, alebo jednoducho zlý. Nehovoriac o výborných naftách. Jedinú výnimku snáď tvoria problémy s presuvníkom u motorov 1,6 16V. Alebo sa mýlim?
18. 10. 2010 11:34
Re: Prémia z Kecskemétu
keď pominieme 3.0dCI V6 (ten starší) ktorý je vlastne od ISUZU, takže v tom je Renault nevinne, tak napríklad 2.2dCI tiež nie je žiadna výhra. Generácia 1.5dCi a 1.9dCI tiež mala zo začiatku svoje muchy, ale teraz je to už vychytané a spoľahlivosť je viac než dobrá.

Benziny sú +/- v pohode všetky. Presuvník je známa bolesť. Ale nech kameňom hodí značka, ktorá je úplne bez viny >:-[]
18. 10. 2010 11:20
Re: Prémia z Kecskemétu
Proč sem taháš zbytečnou a nemístnou narážku na koncern ? Působíš jako jeden z rytířů bojujících s temnou silou z vlkohradu a jejím provinčním správcem z Mostu, ale prostor pro konflikt hledáš sám, pořád a za každou cenu. Je vidět, že tvůj duševní klid je opravdu narušen.
18. 10. 2010 11:30
Re: Prémia z Kecskemétu
Nie si trošku narušený ty? Však sa docela trafil. Narážka nejde na koncern, len na kedného konkrétneho pána, ak si si nevšimol. Čo tak ukľudniť sa a viac sa baviť a menej rýpať? Poslednou dobou ideš po jazvovi skoro jak on po GTI-m... >:D
18. 10. 2010 11:39
Re: Prémia z Kecskemétu
Neboj, cítím se naprosto v pohodě >:D Ano, je pravda, že si do jazvi rád rýpnu a to právě proto, že útočí ne na to co se nějak vztahuje ke GTImu, ale co má nějakou vazbu ke koncernu i za cenu toho, že z mého pohledu píše blbosti.
Stejně tak jako v příspěvku na který reaguji. Proč hned v prvním příspěvku pod článkem o MB zmiňovat GTIho a TSI motory ? Dle mne naprosto zbytečně konfrontační.
18. 10. 2010 11:51
Re: Prémia z Kecskemétu
Ber to tak, že jazva je momentálne v otáčkach, a žiadnou poznámkou ho neukľudníš, akurát prileješ olej. Poď kecať radšej o Mercedese. ;-)
18. 10. 2010 12:47
Re: Prémia z Kecskemétu
Jasně. O MB rád, byť mne značka jako taková nijak extra netáhne. Musím ale přiznat, že tento počin mne příjemně překvapil, byť až po zamyšlení. V první moment jsem si řekl, že se touto modernou musel MB zbláznit, ale hned jsem si odpověděl, že vlastně pokud se chtějí (a vypadá to, že skutečně ano) zbavit image výrobce aut pro "důchodce" (prosím nebrat doslovně), tak musejí trochu "přitvrdit" a tohle je dle mne ta správná forma pro MB na začátek 21. století.
Avatar - iudex
18. 10. 2010 12:49
Re: Prémia z Kecskemétu
A ešte by som dodal, že ak sa v nižšej strednej chcú zbaviť image auta pre paničky (aký má A klasse), musia priostriť (a ísť nižšie k zemi, ako ostatné kompakty). Na prvý pohľad (renderovaný obrázok) sa mi to javí ako správny smer.
18. 10. 2010 15:48
Re: Prémia z Kecskemétu
Ja zas nevidím dôvod, prečo by Mercedes nemohol mať rad MPV-modelov.
A, B, R, Viano...istý čas bol v ponuke Vaneo (vzhľadom na pôdorys auta priestorový zázrak). Rozhodne tým má navrch voči konkurencii, veď čo podobné ponúka BMW, Audi, Lexus, Infiniti, alebo hoci Volvo alebo Saab...?
Avatar - saldy
18. 10. 2010 12:01
Re: Prémia z Kecskemétu
nhekereme kemping- stanovat zakázáno >:D
18. 10. 2010 12:24
Re: Prémia z Kecskemétu
přečti si článek ještě jednou - píšou, že MB si motory Renault upraví pro své potřeby. To znamená, že jim zvýší kultivovanost, zlepší odhlučnění a zcela zásadně zapracuje na spolehlivosti. Že toho dosáhne tím, že na motor dá dekl s logem MB a napálí cenu o 200 tyček výš, než za kolik by se prodával ten samý Renault, je věc jiná ;-)
19. 10. 2010 12:06
Re: Prémia z Kecskemétu
asi si už dlouho (neli vůbec) nějakým Renaultem nejel že?

Protože ty věci - kultivovanost, odhlučnění, spolehlivost - jsou právě devízy, pro které si MB motory od Rencka nejspíš vybral. Nebo si chtěl pokazit pověst? Proč nevzal třeba TDI? Přemýšlej ;-)
Avatar - LEGOPARK
18. 10. 2010 10:22
B
A nie je to nahodou nove B-cko?
Rozbalit vlákno
0
18. 10. 2010 10:51
B-Klasse & spol
To co nahradi B-Klasse by mohlo byt toto. Obrazok pochadza z EU patentoveho uradu:
[odkaz]

Ake bude oznacenie jednotlivych kompaktov od Mercedesu vedia teraz (mozno) iba v Stuttgarte. Zrejme tam dojde k nejakym zmenam.

Inak, este k tomu stvordverovemu coupe / shooting break: ja som sa este minuly rok na ten stvrty kompaktny model pytal znameho z Mercedesu a nechcel mi nic povedat. Tak som mu hovoril ja a ked som povedal ze "4dv. coupe", tak sa mracil. 8-s Co ma vcelku logiku, aj pre mna, pretoze si viem len tazko predstavit ako sa da na kompaktnej platforme postavit zmysluplne 4dv. coupe.
Ked som sa ale spytal na karoseriu cabrio, odpovedou bol usmev. (Tazko pvedat, ci to bolo kvoli chybnemu tipu, alebo som sa trafil).
Rozbalit vlákno
4
Avatar - jazva
18. 10. 2010 10:57
Re: B-Klasse & spol
si ty ale beťár... ;-) Kedy dáme ... ?
18. 10. 2010 11:12
Re: B-Klasse & spol
Viedenskú alebo colu...? >:D
Avatar - jazva
18. 10. 2010 11:32
Re: B-Klasse & spol
no už by som asi dal aj pivo. samozrejme nealko... ;-)
18. 10. 2010 15:48
Re: B-Klasse & spol
Ja náhražky nepijem...
18. 10. 2010 11:11
Konkurencia
auto podla mna vyzera velmi dobre a co sa tyka konkurencie.."premiova" A3 nou podla mna nie je, lexus je ladeny dost odlisne...priamy konkurent je teda 1er, s ktorym by to mohol byt vyrovnany suboj..

dobry tah podla mna zmenit Acko takymto stylom...viacej miesta stale poskytne B.

a este je zaujimave odstupnovanie motorov: 1,6 T (90 kW) pro A 160 CDI od renaultu a 1,8 T (90 kW) pro A 180 CDI vlastnej vyroby ;-)
Rozbalit vlákno
0
18. 10. 2010 11:14
Prečo?
Prečo ten kolmý, takmer negatívne sklonený čumák? Vyzerá to hnusnejšie ako na bavoráku X1. To už fakt všetci strácajú zmysel pre estetiku a dobré je len to, čo vyzerá drsne a dravo?
Rozbalit vlákno
5
18. 10. 2010 11:17
Re: Prečo?
mne najviac toto vadi na novom bmw 6 coupe, ale sa mi zda ze som jediny..taky prasaci rypak, este aj nosne dierky to ma :-|
18. 10. 2010 11:22
Re: Prečo?
Není to kvůli chodcům toto?
18. 10. 2010 11:26
Re: Prečo?
Akože aby ich to lepšie chytilo a pri náraze dôkladnejšie omrštilo na cestu a polámalo?
19. 10. 2010 10:26
Re: Prečo?
[odkaz] - asi to vychází ze simulací apod.
Avatar - gld
18. 10. 2010 12:25
Re: Prečo?
Ten negatívne sklonený čumák má niečo do seba..teda niektorým ľuďom sa to páči, pripomínam ;-)

Inak kvitujem zmenu filozofie áčka, tie dva predchádzajúce som nikdy moc nechápal a spadali do kategórie "divné mercedesy"...ale zas paničiek v tom jazdilo dosť, takže predaje zrejme stačili
Avatar - euro89
18. 10. 2010 12:56
určitě?
Určitě bude mít A180 CDI od MB stejný výkon, jako A160 CDI od rendlíku? To se teda ve Stuttgartu moc nevytáhli >:D Jinak nechápu, proč chtěj posunout áčko do nižší střední třídy, když teď spadá mezi malý auta. Spíš bych chápal posun třídy B ke kompaktům.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
18. 10. 2010 13:15
Re: určitě?
B-klasa nespadá do kompaktů už teď?
To je jako ve střední třídě s C-klasou?
Avatar - euro89
18. 10. 2010 17:12
Re: určitě?
Podle mě je béčko takový mini MPV, ve třídě jako Lancia Musa, Opel Meriva nebo VW Golf Plus. Klasickej kompakt nižší třední třídy to rozhodně neni.
18. 10. 2010 13:09
Nova doba
Mnozi se divi, jenze nova doba urcuje smer. kde nikdo kdo si chce hrat jen na svem pisecku nebude moc konkurovat cenove s ostatnima, jelikoz dnes uz vsichni chteji mit prsty ve vsem kde se da vydelat.

To samosebou neni ekonomicky prijatelne, tak se neni cemu divit kdyz napriklad:

Infinity bude pouzivat motory od Mercedesu
Mercedes bude pouzivat novou platformu od Nissanu pro novy Smar Fourtwo.
Renault a Mercedes si navzajem pomuzou v oblastech kde vlastni vyvoj by byl nerentabilni.
A mozna i Toyota v budoucnu nebude tak krkolomna a nejaky ten funkcni prvek z hybrid synegy drive bude sdilet s Mercedesem.

Proste to jinak ani nejde k preziti do dalsich let.

Nastesti Renault a Mercedes jsou dobre motory v F1 ikdyz nemaji nic spolecneho s civilni vyrobou.
Rozbalit vlákno
0
18. 10. 2010 13:24
Devalvace značky
Nejnižší řadou měla zůstat C-klasse,z užitkových zrušit vito/vaneo.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
18. 10. 2010 14:02
Re: Devalvace značky
To jako měli čumět, jak Audi a BMW prodává malé auta a říkat si, že je by to devalvovalo? To dobře na duši by ti nahradilo ty ušlé milióny. >:D
18. 10. 2010 18:12
Re: Devalvace značky
BMW do toho netahej,mpv,mikroauta ani dodávky nedělá a snad ani nebude.Audi -á jedničce úspěch přeju,ale přece jenom se ještě prodeje nerozjely,takže...A2 je snad jasný a A3-tak tohle je prostě lepší golf,koncern je koncern a mercedes je mercedes.BTW-kdych si musel vybrat mezi A2 a tou zhovadilostí co vypadá jak ze stran vlakem nabouraný mpv od mercedesu(jak se to sakra jmenovalo?No nic,nebudu sám,kdo to radši zapomněl....)tak Audi je jasná volba.
19. 10. 2010 08:18
Re: Devalvace značky
Bohužel, doba se mění. BMW do toho klidně tahat můžeme. Velmi silně (u zákazníků a i nezákazníků) zakořeněná sportovní image a nejvýkonější model sportovní divize je dvoutunová "pixla". Ještě větší zvěrstvo můžeme vidět v připravovaném AM Cygnet, kde jde vlastně jen o převzatou techniku v jiném kabátě.
Pokud automobilka ( a i prémiově či luxusně zaměřená ) uvidí prostor, kde může prodat auto se svou značkou, tak to s velkou pravděpodobností udělá. Síla a image značky je z velké části tvořena právě těmi "nedostupnými" modely o kterých všichni sní, všichni mluví, ale málokdo s nimi reálně jezdí. O autě, které v hospodě nikdo nemá a nikdo s ním nejel velmi jednoduše vzniknou legendy. O káře, kterou má Pepa, Franta a místní farář toho moc "nenakecáš".