Audi se rozhodlo ukončit klidné spaní manažerů britského Mini přivedením nového modelu A1 na trh. Designéři Mini proto dostali nelehký úkol - modernizovat jeden z nejvíce retro-modelů na trhu.
Vozy odkazující na minulost, jako třeba právě Mini, by neměly být faceliftovány, pokud za něco stojí. Tady je vidět, že Mini za moc nestojí, když si i decentní facelift zaslouží a automobilka se pro něj rozhodla. Kdyby to totiž byla legenda, bude se prodávat designově nezměněná více než 4 roky. Proto se modlím, aby Fiat 500 nikdy žádný facelift nepotkal. Ten si ho totiž nezaslouží. Je totiž dokonalý, na rozdíl od Mini, se kterým se třeba hezky jezdí, ale designově nemá se starým miníkem nic moc společného. Stačí je postavit vedle sebe. Starý je božský, nový je holt nový a sám. Postavit Fiat 500 vedle nového Fiatu 500 nebudu vědět, do kterého mám skočit dřív. Oba jsou perfektní a nerozluční bráchové:) Dělejte si s Mini co chcete, ten paskvil stejně už nenapravíte!
Ačkoliv pětikilo považuju za docela fajn auto,tak výplod pana mrvolva o jeho časoprostorový nesmrtelnosti snad ani nemá význam nějak komentovat.Je sám sobě katem.
Mini jede na vlně roku 2010 stejně těžce cool jako ruka Lennyho Kravitze po strunách kytary.Oba jsou taky už teď silně nadčasoví a přitom z nich smrdí "starý časy" jako z málokoho.Mini je naprosto bezchybně vybroušenej duch doby moderní společnosti.Je šik,je cool,umí si užívat,sexy je jeho prostřední jméno a "Funky" titul z vejšky.
Pokud jsi ten správnej člověk,tak je pro tebe Mini naprosto bezchybná trefa.Pokud nejsi ten správnej člověk,tak je mi tě popravdě trochu líto. ;-)
Bylo mi jasné, že se můj komentář nesejde s porozuměním. Nelituj mě, já se totiž blejskavou cetkou trefit nenechám a proto bych mohl litovat já tebe, že ses nechal:)