Ferrari zahájilo vývojové práce na nástupci současného osmiválcového modelu F430. První prototypy vypuštěné na silnice se rafinovaně snaží tvářit jako F430 Challenge Stradale, ale několik detailů fintu odhaluje.
Tak jsem naposledy podlehl svodům gerontního devianta zmítaného stařeckou demencí. Heinrich prý, ještě před pár lety patřil k pravému core österreichského motoristického undergroundu. Ale poté co si vzal majitelku řetězce italských restaurací, postarší černovlasou Lindu neárijského vzhledu, úplně zmagořil. Pasta mu zřejmě tak dlouho lezla na mozek až jej zcela nahradila. Jak si jinak vysvětlit skutečnost že prodal svého kvalitního Passata s čipem aby měl na předpotopní vrak ze země kde od dob collosea neuměli jaktěživ nic vyrobit. Tenhle hranatý, š***tý, nízký a nekomfortní paskvil na čtyřech rádobylitých kolech je do nebe volající memento stařecké demence. Takovou hrůzu bych nechtěl ani zadarmo.Natož za 230.000 USD, za které je pořídil můj drahý Heinrich! Ten vůz nemá snad nic, co činí vůz vozem. Ergonomie mu zcela chybí. Volant není kožený, jen jakýsi plastovo-plechový paskvil. Displeje nemají příjemnou ledkovou modř. Chybí připojení USB a dokonce i i-Pod. Řadící páka připomíná svou tloušťkou dětské homoporno.Požehnaně budíků a odporně plastových hranatostí neskryjí fakt že vůz nemá prakticky žádné bezpečnostní prvky. Chybí boční airbagy, přední airbagy. O zadních nemluvě. Tam je motor. Brzdy jsou trošku příliš experimentálně kotoučové na všech kolech - trochu pochybuju jestli tento prvek měli italové zvládlé v tak prehistorické době, jakou byl rok 1986. Což je rok výskytu téhle tragédie. Vůz - má-li vůbec právo na tohle označení - se chová maximálně uživatelsky nepřívětivě. Posilovač je slabý, motor ječí, skučí a vyje. Audio je tragické. Na to že je motor staré konstrukce s pouhými 12ti válci a 390HP jede vcelku svižně. Ale to je dáno spíše subjektivním pocitem malého auta a vyjícím motorem v pozadí. Dynamikou se nemůže rovnat moderním TDi jednotkám s DPF.Na jedničku to točí, řve a smrdí. Na dvojku to smrdí a řve stejně, ale kupodivu se to i pohybuje vpřed.Na trojku to zrychluje z 60 - 120 vcelku slušně (téměř jako efesíčko), u 130 to ale zvadne. Čtyři a výš nemá smysl řadit, tachometr je jen do 160. Zřejmě levnější edice. Chatrné výkony bych jakžtakž pochopil , 20let, je 20let. Což ale nechápu je všeobecný humbuk a pozdvižení které tahle zplácaná nuda budí v okolí. Italové neumí auta, ale bohužel pro opravdové řidiče, mají zmáklý marketing. Co naplat, že např.Fabia RS vytře tomuto "zázraku" zrak kdekoli a kdykoli si vzpomene.
Ferrari, je přeci Ferrari, že? Každý vidlák a nýmand v tomhle kusu rudého šrotu vidí maximum svých masturbačních seberealizací, které nemají nic společného s umem, nebo vkusem.Nikoho nezajímá technická dokonalost. Nikoho nezajímá vítězství v anketách. Kdo vidí Ferrari, může se podělat. Je už na čase aby Iránci odpálili všechno co mají na naši zkaženou civilizaci. Společnost, která dá přednost emocionální berličce v podobě Ferrari, před veledílem technologie z dílen VW si nezaslouží žít !
To se chceš opět do někoho navážet? Příjdeš sem, napíšeš pár bezduchých urážlivých příspěvků, aniž by ses vůbec vyjádřil k tématu, a čekáš co? Kokosy?
Ubohé :no:
Copak si potřebuješ tímto kompenzovat?
Tím, že se chvástáš osvědčením, které ani nevíš k čemu máš? Nebo to bude tím, že nemáš ani potuchy o u vás zavedeném systému a jeho fungování?
PS: Lidé tvého kalibru mě opravdu nemohou urazit, jsi jen malý zuřivý pejsek, co štěká na slona. ;-)
Rozumiem FERRARI. Ale uznaj, že to nemôže byť humor keď v supešportovom aue chceš superaparatúru!!!FERRARI povedalo, že ani nebude pre vychutnanie zvuku. A porovnávať ho s modernými motormy-ten jeho.
Ja by som skôr povedal, že si si uvedomil akú tupinu si napísal a teraz sa znažís z toho vykľučkovať!!! ;-):-O
Zopar peral : Nissan Tiida je konkurent Passatu, pohon 4x4 je doplnkova vybava pre Octaviu, :-D je neznamy znak spolu s :o))))), co je to tuzing ?, co je to Caddy - jaaaaj to je Cadillac. A pod. Ma uz aspon 5 nickov, ktore striedavo pouziva a neraz sa tu rozprava sam so sebou. Stale sa nas snazi presvedcit, ze ten nick ktory prave prestal pouzivat, je niekto iny, kto ho tu strapnuje. Vsimaj si prispevky kde je kopa gramatickych chyb kde sa neda pochopit "co tym chtel basnik rici" a hned zistis kto je co je. Pobavis sa ale po chvili ti tie somariny zacnu liezt na nervy. PS:uz tu nie je tak ako kedysi. Aj Markovi sa to tak zda. ;-\
Takže niečo ako Joe.. :-) Ad PS.. Obmena ľudí, nové tváre. Strata zvykov, atd. S tým nič nespravíme. Ale internet nie je miesto, kde sa nedá stretnúť niekde inde :) A ešte tu máme zrazy.. ;)
Mimochodom keď mi nebudeš veriť tak čo už. A ten 2.dd tam má tiež gramtické chyby lebo najpr. uvádzal, že má 14rokov!Ale potom sa jej zapáčilo, že si ma stále s ňou mýlia tak dala do karty všetko.Vieš Jozkimu som to hovoril neikoľko krát. Ale pozri na tú fotku čo má v karte. :-(
Ty * jeden vymrdanej, co si myslíš. Jenom že na to auto nemáš, tak ho nemusíš urážet. * běž si zajezdit s tim svym TRABANTEM a nepiš takový ***. Škoda že tě neznám, páč bych ti dal do držky debílku. SIMON SEDLAČEK Z LIBERCE
Kvôli tebe som sa zaregistroval, aby som mohol napisat co si o tvojom clanku myslim.. Úplne najmenej ma prekvapilo, že si chcel u 22 rocneho auta radio so slotom pre iPOD..berem ta s nadhladom, lebo aj v dnesnej dobe ziju ludia ktori nevnimaju realitu, to že je auto hranate...:D obzri si napr Lamborghiny Countach alebo Diablo, chlape..vtedy bola taka doba, hranata..To ze ma radio, ktore je nic moc, aj tak by si ho nepocul, pretoze mas za sebou motor s 390 Kw a ze chyba pekne modre podsvietene??? Co to ma byt?? Golf V?? Vtedy bolo dobre aj bolo nejake podsvietenie.. tak co rypes do Ferrari, modre ledkove podsvietenie >:D hranatost v interieri, k tomu sa ani nebudem vyjadrovat, ale najviac ma vedelo rozosmiat, jak si chvalis VW! dobre ze ho nevyhlasujes za svojho boha! Ved Dnes uz hocijaky azijsky smejd vie v kvalite a vykone porazit ten tvoj ubohy VW! Mam s tym skusenosti, aj s passatom najnovsie TDI turbo a bum -7 stupnov a nevie nastartovat, skusam Japonske 8 rocne auto, tiez TDI a cuduj sa svete, bez problemov...Auta VW sa sustavicne kazia a aj lada je na tom lepsie. beriem, je to tvoj nazor, ale nemusis tak bezdvôvodne urazat Ferrari. Toť môj názor.
Zdravicko, prosim o radu - kamarad si koupil novou Toyotu Rav4 v dieselu (to mi aspon tvrdil) a kdyz jsem se podival na otackomer, tak jsem videl, ze je cejchovanej do 7 tisic s cervenym pasmem od +- 6000! Myslel jsem, ze diesely toci tak max 5000 otacek? Jestli mi muzete toto nejak osvetlit, budu vam vdecny :-) Pekny vikend vsem
na magazin.auto.cz/…yota-rav4-d-4d-1… />tak nevim ale tady to vypada na naftovej otackomer. kazdej benzin 5,5 - 6 utoci. ta rav4 v benzinu by utocila i 6,5tis.
Bud jste se spatne dival, nebo ve vyrobe dali omylem jiny otackomer. - i to se může stat. Mrknete se na ruzne testy sjou tam fotky pristrojovek
Koukám, že Ferrari začíná mít pomalu jeden velkej designovej problém. Župan nežupan... kde je harmonie? Naštěstí je tu 599 Fiorano, tedy GTčko ve velkém elegantním stylu. Tahle hra na bestii, ta mě nechává zcela chladným. Na to tu máme plejstejšnové kovboje. To budou masturbace snů a orgie chval. Jistě, vždyť to auto si tu skoro nikdo nemůže koupit. A co víc uklidní švorcákovu duši, když ne tohle, co?
No tak jeste si zive pamatuju, jak jsem se tu od tebe docetl, ze ani VW Prassat si tu skoro nikdo nemuze dovolit :-) Ze by opravdy bylo VW premiovejsi nez Ferrari >:D >:D >:D G jaku Guru be nebylo o Golfu ale o GTI? No to asi ne. Ferrari je odnepameti spojena s ultimativnimi sportaky. Soucasna, minula i predminula rada byla synonymem toho nejlepsiho s V8 pred zadni napravou. Takze vubec nechapu tvuj nesmyslny prispevek. To, ze ferrari vyrabi i V12 v usporadani transaxle neznamena, ze by nemely existovat supersportovni V8. Prave naopak. Bez nich by proste vyrobkove protfolio nebylo kompletni. A jeste jedna vec: narozdil od mnohych jinych radoby sportaku jsou F430, F360 i F355 skutecne bestie v dobrem slova smyslu. Kdybyses nekdy v nejake z nich alespon svezl... Jenze nevim jestli by ti to nezpusobilo totalni schyzu ve smyslu: "Jezismarija to prece neni mozne, to nemuze byt pravda, co mi to ti makaroni udelali!?! To musi byt prece G jako guru ne ne G jako GT od Ferrari. Pak by to uz slo raz na raz: plac, histericky zachvat a konec. Pak bys zrejme zakopal nozickama svalil se na zem, z huby by ti vytekla pena a rozeznela by se hymna "deutschland deutschland uber alles" s bonusem wlfsburg wolfsburg, konzern konzern uber uber alles alles! (to zamozrejme z priplatkoveho konzernoveho homo-radia co mas nede v sobe zabudovane a co ti dava rozkazy ;-) >:D >:D >:D >:D >:D Chtel bych to videt, ale tebe by na okruheve dny nebo na predvadeci jizdy asi nepustili. :-!
PS: Zatim navic nebyla zverejnena ZADNA definitivni podoba. To cervene na fotkach jsou vytvory Spionu a to cerne jsou muly. Jak to nakonec bude vypadat vedi zatim mozna maximalne v Maranellu a u Pinninfariny. Myslim, ze kdyz VWfil hodnoti design Ferrari, ma to asi stejnou vypovidaci hodnotu, jako kdyby ignorant psal recenze na filozofii. :-!
Principielne to nema smysl maskovat, nicmene takle se to tvari jen jako dalsi verze F430 s tim maskovanim... Je to vsechno hra na kocku a na mys - vyrobce utika a paparazzi foti ;-)
Spekulujes, nebo jsi uz F Tiffosi videl? Jestli se dobre pamatuji prvni spy vytvory F430 vypadaly naprosto otresne, vysledkem je nadherny vuz, dtto pro Fiorano. Ferrari si u stezejniho modelu nemuze dovolit spatny krok, navic s vedomim Gallarada v zadech.
Jasně, to je mi jasné také... zatím je to více spekulace, do karosárny mě nepustí :-). Držím palce, aby se to povedlo... mám mrazení, že už není kam to prostě posunout...
Neco podobneho jsem si myslel po Modene taky...kam dal. Nakonec naroubovani prvku z Enza na puvodni tvary F360 dopadlo nad ocekavani skvele. Nicmene pokud nebude uveden nastupce Enza, bude "nova" tvar vsech vozu Ferrari vychazet z noveho "maleho" osmivalce.
opravdu by nebylo mozne uvadet vykony aut i v konich?? Komfort pri cteni by se verim ze nejenom me obrovsky zvedl, jelikoz od mala jsem zvyklej na vykony v k. Samozrejme i z kW dokazu vykonost auta celkem odhadnou, ale stejne musim mit pri cteni auto.cz otevrenou kalkulacku a nasobit vse * 1.36. Myslim, ze i kdyz se podivate do diskuzi, tak velka vetsina diskutujicich uvadi vykony v konich; neni toto dostatecny argument?
Jendotka "kůň" není nijak nikde přesně specifikována, ani jednoznačně odvozena od základních. Také "kůň" evropský je jinak silný než "kůň americký", proto uvádění v koních může být zavádějící. Jsem pro kW.
Američané používají jinou normu, takže jejich koně jsou „silnější“. Abyste z kW získali amerického koně, musíte dělit číslem 1,34; americký kůň (PS) = 1,015 koně evropského (HP).
Máš trochu hokej ve zkratkách pro koně. PS je zkratka německá a 1 kW=1,36 PS (Pfederstärke). Stejně tak evropské HP má propočet 1 kW=1,36 HP (Horse power) a aby to nebylo tak jednoduché, tak Británie používá BHP kdy 1 kW=1,33 BHP (Brake Horse power). O amerických koních jsem zatím neslyšel. O jiných způsobech měření absolutního výkonu SAE vs. DIN samozřejmě ano, ale to nesouvisí s přepočtem, ale hodnotou nejvyššího výkonu uváděného, překvapivě, v kW.
Celej den sedís v pracovnim mondeu. Všude kolony, nervy a nepříjemné pohledy od ostatních řidičů. Prostě provoz v Praze. Ale ty jsi v klidu, je pátek. Přijedeš domu, kombika necháš venku u chodníku. Tam patří, do garáže nesmí. Tam má domov AUTO. Jo, je o 6 let starší než ten kombik. Ale taky o 6 let zkušenější. Jde o úhel pohledu. Vejdeš do domu dáš pusu ženě a dětem, ale už se těšíš do garáže. Vyměníš klíček se znakem fordu za klíč od srdce. Vejdeš do garáže. Je tam, celý týden na tebe čeká. Pohladíš dokonalý červený lak a otevřeš nízké dveře. Nasedneš do krémové sedačky. Je také dokonalá, chvilku jen sedíš a držíš volant. Jo, splnil jsis sen. Nastartuješ. Motor zařve a pak spadne na volnoběžné otáčky. Ale nijak pravidelné, volnoběh nesnáší. Podíváš se na radio - hraje ještě vůbec? Už dlouho jsi ho nezapnul. Ale ani dnes to neuděláš. Stres pracovního dne je pryč. Dokonale. Vyjedeš ven, žena už čeká u branky. Sluší jí to, jako vždy. Jasně že nejedeš sám, dnes hlídá babička. První cesta vede k té žluté pumpě, koníci musí pít. Jiné benzinky míjíš, nejsou hodny návštěv. Obsluha se na tebe usmívá, ne jako ráno s kombikem. Ostatní řidiči také, neuvěřitelný rozdíl. Uděláš to na co čekají a prošlápneš pravej pedál. Palce letí nahoru...plyn dolu. Den, vlastně život, teprve začíná.... :yes:
Jo, srdce může bít pro Ferrari, 911, Aston, Lambo... Neni v tom rozdíl. Jestli jedno jede o chlup víc nebo má trochu větší výkon naprosto nerozhoduje. Neznám nikoho kdo by supersport vybíral podle výkonu nebo testů, většina má jasno od narození. Já jsem se upsal rudým dáblům a jiné to už nebude. >:-[]
Čti pořádně, jezdim v mondeu, ne passatu. >:-[] Navíc GTI ho blogy jsou jiná liga... To že si tu z lidí střílí s VW je jiná, ale psát umí:-) Na rozdíl odemne ;-)
Je patek ale ty nejsi vubec v klidu. Rano si sel do prace driv, nejen proto abys driv skoncil, ale chtels svemu kombiku trochu vic nalozit na praznejsich cestach abys procvicil sve chodidla a pravici. Nikdo kolem netusi na co dneska cekas...a co ceka na tebe. Prace dneska trva nak dyl, ale kdyz uz je konec, tak mas pocit jakoby to trvalo jen chvilku. Hups do auta a hops rovno do kolony. Kazda sekunda v kolone se ti zarezava do zil. A zase to same co v praci...cekani cekani a cekani. Cedecka menis v aute kazdou minutu...ale zrazu ses doma. Celej den, tyden z tebe spadnul. Bezis do garaze a skaces do auta. Startujes a vyjizdis. A az pak, az vyjizdis od domu si uvedomujes tu kuzi co te obepina, ten prijemnej chlad auta z garaze a tu sportovni tvrdost ktera ti prave rekla ze na ceste byl nakej zanedbatelnej kaminek.... vrrrrrrrrrrrrrooooooooommmmmmmmmmmmmmmm >:D >:D >:D >:D >:D >:D
NJo zkus nějakou překladatelskou agenturu, ale nevim kolik berou na hodinu takže záleží jak moc jezdíš:-) Jinak by to měl zmáknout každý autor. servis, ale bude to pecka.
Odpovídám,ale úplně mimo k tématu,doufám že nevadí,ptž mám na tebe otázku petrt. Nevlastníš náhodou jedno z nejlepších aut na světě,tj Ferrari 360 Challenge Stradale??? Ted se mi vzpomělo,ptž na srazech (Mimoň) vždycky sprintovala jedna CS a její řidič se podepisoval jako Petr. A v jedené diskuzi si říkal že si řídil nebo vlastní 360 Modenu,tak se ptám,jestli si jí měl nebo ne...Děkuji ti za odpověď
Ne ne, CS nemám. Mám čest vlastnit 360 r. 2000, manual. Jediné co je tam navíc je výfuk stradale. CS si moc drží cenu a je trochu moc ultimativní, už základní 360 málokdo využije na 100%. Já tedy rozhodně ne, klidně to přiznám. ;-)
No tak to zdravě hoodně závidím...CS miluju,je to jedno z nej aut na světě,pro mě nejlepší a je to můj sen. Líbí se mi na něm ten zvuk,brzdy,podovzek...Vše a hlavně charisma asi posledního opravdu sportovního Ferrari,když nepočítám nedustupné Enzo.
Nemusíš se stydět,že ji nevyužiješ na 100%,to málokdo kdo má Ferrari,pokud si každý víkend nepronajímá okruh. A na silnici asi těžko,každý ma svůj ŘP moc rád.
Chtěl bych jí vidět nebo slyšet,nemáš nějaké fotky na netu??Nebo co takhle jí uveřejnit na moje.auto.cz?… se za takový skvost ;-)
Se zveřejnováním jakýchkoliv větších podrobností vč. fotek mám dost špatnou žkušenost. O moje.auto.cz jsem uvažoval, ale nemám čas sedět celej den u pc a vyvracet některým lidem že je to "fake". Jsou tam na to experti. Zatim teda ne, ale třeba někdy... Já si ho nekupoval na chlubení, jen jsem si s velkým štěstím splnil sen. Dost lidí co mě zná po pracovní stránce o něm ani neví. Kdyby nebylo za /v tu dobu / neuvěřitelnou cenu tak ho nemám. Jenom perlička- zaplatil jsem plnou kupní cenu na účet prodejce a auto jsem live ani neviděl. Jen fotky a reference od bratra. Ted když si na to vzpomenu tak mě mrazí... No ale ve státech slovo chlapa ještě asi platí, ne jako tady. :yes: Původně v mém výběru byl speedster turbo, 911/993,996/, 3200GT nebo F348-355. Dost guláš co? Jo a za stejnou cenu jako modena bylo v tu dobu od stejného prodejce diablo, to starší.
No to se ti ani nedivím no,chodí zde dost pochybných pisálků,co jen závidí a blbě kecají.No to je zajímavý kup,takže je to US verze?? Ta ale asi ení nijak upravena nebo jo?Většinou auta pro US trh mají měkčí perování apod.,což Ferrari asi těžko.Ferrari se prodává mezi fajnšmekrama,nebo hajzlama,takže někdy slovo platí i u nás :yes:.Z tvého výběru bych taky volil 360,to je jasné,ale je to dost pestrý výběr,to máš pravdu.Ikdyž Diablo...
Ten CS výfuk tam byl origo??A jaké tam máš kola??Modena nebo CS?
Výfuk jsem měnil tady, spolu se spojkou. Oboje v neznačkovém servisu, tam jen motor a elektronika. Naštěstí to byla zatim vždy jen prevence. Kola jsou origoš, mělo to i evropské lampy, což mě dost překvapilo. Jen blinkry bylo třeba předělat, ale to bylo celkem v klidu. Co vim tak oproti modelu pro evropu neni žádný rozdíl, jen tam byl moc tichý výfuk, na můj vkus >:D 360 původně vůbec v hledáčku nebyla, u nás i v D se pohybovala přes 3,5mil což bylo o mnoho víc než jsem měl. To diablo bylo krásný/na fotkách/ ale provoz je uplně jinde než u V8. Na to bych neměl. Mimochodem, vim o 550 Maranello za cca. 1,5 mil. v dobrém stavu. Provoz V12 je ale uplně mimo moje finanční možnosti...
No je to na zvyklé poměry celkem dost předělané Ferrari :-) Myslím,že by si recenzi na moje.auto zasloužila...toužím ji vidět ;-) ,kdyžtak bych ti ty pisálky pomáhal odhánět a fakovat je,co říkáš?
No s výfukem CS to nemá zvuk,ale zpívá to,viď?Stačilo mi na Mimonských válkách 3 Modeny a jedno CS vedle sebe ve sprintu,slint.
Takže velmi výhodný kup Ferrari,blahopřeji.
Diablo je něco jiného,ale taky ty finance no,máš pravdu a Maranello není tak syrové,je to něco mezi Modenou a cestovním GT.Zůstan u Modeny a později třeba přejdi na CS. Ptž ty brzdy tam,podovzek a hlavně -110kg...
Ha ha, to víš že zůstanu. To by mi už doma neprošlo, další investice do auta. Problem 550 jsou servisní náklady, ty cenu sráží extremně dolu. Nové 599 už je řešeno jinak, takže by to mělo být lepší. U 550 musíš při výměně rozvodů vyndat motor a to ve značkovém servisu stojí balík, nehledě na spojku, tu u V12 zničíš po pár špatných rozjezdech. Je to i jeden z důvodů proč na těch sprintech vyhrávají relativně slabší auta /evo,sti/ nad supersporty- málokdo to točí naplno. Jinak mimo přepojení blinkru a toho výfuku žádné úpravy nemám. Nemám rád tuning. O moje.auto.cz budu teda přemýšlet, ted je hezky tak bude hodně fotek.
No vidíš,to ani nevím.Tak to je mazec,tahat motor ven kvůli rozvodů.I tak,Modena je prostě hravější,živější...
Na sprintech tomu moc lidí nedává mno,to je pravda.
Tak o tom přemýšlej,hezky tu krásku nafoť a mrdni ji sem,už se na ni těším ;-) Měj se
Tak jsem naposledy podlehl svodům devianta zmítaného stařeckou demencí. Giovany prý, ještě před pár lety patřil k pravému křup motoristickému tifosu. Ale poté co si vzal majitelku řetězce německých restaurací, krásnou blondýnu Heidy , úplně zmagořil. Preciznost mu zřejmě tak dlouho lezla na mozek až jej zcela nahradila. Jak si jinak vysvětlit skutečnost že prodal svého kvalitního Fiata s čipem, aby měl na předpotopní vrak jménem Porsche. Tenhle nízký a nekomfortní paskvil na čtyřech rádobylitých kolech je do nebe volající memento stařecké demence. Takovou hrůzu bych nechtěl ani zadarmo. Natož za 330.000 USD, za které je pořídil můj drahý Giovani! Což ale nechápu je všeobecný humbuk a pozdvižení které tahle zplácaná nuda budí v okolí. Němci neumí auta, ale bohužel pro opravdové řidiče, mají zmáklý marketing. Co naplat, že např. Punto vytře tomuto "zázraku" zrak kdekoli a kdykoli si vzpomene.
Porsche, je přeci Porsche, že? Každý vidlák a nýmand v tomhle kusu precizního šrotu vidí maximum svých masturbačních seberealizací, které nemají nic společného s umem, nebo vkusem. Nikoho nezajímá technická dokonalost. Nikoho nezajímá vítězství v anketách. Kdo vidí Porsche, může se podělat. Je už na čase aby Korejci odpálili všechno co mají na naši zkaženou civilizaci. Společnost, která dá přednost emocionální pecizní berličce v podobě Porsche, před veledílem technologie z dílen Fiat si nezaslouží žít !
F430 je auto mých snů, "vrchol masturbačních seberealizací"... Z mého pohledu by bylo lepší, kdyby makali jen na podvozku a MOTOR A KAROSERII NECHALI TAK JAK JE! :yes:
TEN CHLAPEC SE DOCISTA ZBLAZNIL!!!(ANEB UVEDENI VECI NA PRAV
HELE HOCHI MOHL BYS MI RICT KDYZ SES TEN ZNALEC PRES AUTA (HLAVNE WV) JAKEJ SKVOST MEL WV V TE DOBE 1986?CO JA PAMATUJU TAK TO BYLY JEDNY Z NEJOSKLIVEJSICH AUTOMOBILU NA SVETE A TO SE NETYKA JEN VZHLEDU ALE CELKOVE TECHNIKY!A TO SE TAHNE DODNES?NEBO SNAD SLYSELS ABY NEKDE REKLI ZE MAM WV NADHERNEJ DESIGN NEBO NECO PODOBNYHO?REKNU TI TO ASI TAK KDYBYSI BEZNYMU LAJKOVI PRELEPIL ZNAK NAPRIKLAD ZE SUPERBU NA PASATTA TAK TO NIKDO ANI NEPOZNA >:D TAK MI UKAZ TU VYJIMECNOST NEMECKYCH AUTOMOBILEK!CHLAPCE TEBE NEMCI DOSTALI TAM KAM POTREBOVALI NA SVOU STRANU IKDYZ JE PO NI SLUSNE RECENO *!!!TAKZE NECH SI TECH TVYCH KOMENTARU OHLEDNE FERARRI A RADSI VZKAS DO NEMECKA AT UZ UDELALI NECO ZCEHO SE KONECNE VSICHNI POSADI NA ZADEK!A NE TY NUDNY OBYCEJNY TUCTOVY AUTOMOBILY! :-!
Re: TEN CHLAPEC SE DOCISTA ZBLAZNIL!!!(ANEB UVEDENI VECI NA
Skus se zamerit vic na to co pise a co tim chce ten, a vlastne i kterej koliv jinej, clovek rict nez na to jakym spusobem to rika. Mimochodem, skus na Corvette prilepit znak vzboureneho kone nebo nadrzaneho bejka a uvidis jestli to ten samej laik pozna ;-) A porovnavat Ferrari s Passatem ...ale vlastne, co muze clovek cekat od nekoho kto ani nevi kde ma Ferrari to dvojite r.