Tohle bude nekompromisní hukot. Úspěch předem zaručen. V JPN a USA budou pořadníky, továrna nebude stíhat vyrábět >:-[] Určitě bude opět tuner-friendly a dočkáme se brutálních výkonových parametrů :yes: Už se těším, jak to šílení japončíci budou vodit ;-)
Snad poprvé co by se mi líbila více serie než concept :yes: Miluju Skyline a jeho RB26 DETT !!! >:-[] Nejlepší motor!!! Když z minulého motoru dostaly značky jako HKS, Top Secret atd více jak 1000koní (z 2,6l) tak jsem zvědavej na 3,5l :yes: >:-[] těším se na tebe! Doufám, že se bude prodávat i tady ne za víc jak 1 a půl melounu...!
Už to nikdy nebude tak dobrý jako je "stará" 34, cenově se nemůžem bavit že bude stát do mega a půl je to vlajková loď nissanu, když chci 34 z německa dovézt pořád je to skora mega v nejlepším případě ale spíš okolo dvou a víc...trochu problém, tohle auto co bude se nedá srovnávat ničím, a hlavně bych to ani nezkoušel srovnávat...Jen tak ještě s tou cenou když vyjela Supra MK II tak stála milion osm set,pak ať někdo zkouší odhadnout cenu..
A to nikdy. Co to je toto? Vypadá to jak...no. Nikdy nebude. Ikdyž motor to může mít super, ale ty patvary...Můj subjek. názor. But, on the other hand, this will have a great tech. fines. So :no::yes:
Re: Nikdy nebude lepšího SKYLINEu jak toho minulého.
Nepochybne straslivej masakr! Na akceleraci na rovince.. Jen ten motor mi tam moc nesedi. Bude tezkej jako krava a to nepujde s jizdnim pozitkem uplne ruku v ruce. Jestli ten motor vychazi koncepcne z V6 v 350Z, dopadne to tak, ze japonci stejne vezmou starej dobrej RB26DETT a tu novou V8 prasarnu vyndaj ven. I kdyz designove uz je to vazne tak strasne mimo od historickejch modelu, ze se vazne priklanim k titulku... R34 rulez, potazmo Hachiroku RULEZZZZZZZ >:D , piss
Moc se těším na závodní variantu téhle mrchy :yes: Ta Fairlady(350) se mi moc nelíbí, i když v barvách Xanavi není zase až tak špatná, ale GT-R je holt GT-R.
No, bydlet v Tokiu, onanuju tu do rána. My, evropani už máme svou porci za sebou, a pokud jsi to ráno přehlédl, mrkni vedle. Je tam Lotus. Ale zpět ke Skylinovi. Absolutně, ale absolutně nezatížen minulostí tímto směrem, vyjadřuji velkou pochvalu lini střechy. Silné téma :yes: Ovšem tam, kde Raketa 8 dokázala vytřískat nekonečnou potenci, to jest z partie zadního blatníku... se Skyline tváří, jako by nevěděl, jaký gatě si dnes obléknout. Jedno je jisté, s Evropou tohle těžko hne, vždyť dokonalost nabídky zdejší produkce (a teď opravdu nemám na mysli Apoštola) tě těžko může směrovat jinam. Bude to nepochybně dobrá kára. Pokud ale čekáš 599 zázraků, styl, prestiž, image... musíš jinam.
znalce tvého formátu může potěšit jen design nové altey xl že? nechápu jak tam toho šmejda chválíš a tohle kritizuješ promiň Gti kýčovitý začínáš být ty!!! :no::no::no:
Tohle mě opravdu moc těší.Evropou byl Skyline naprosto přehlížen a vlastně proč také ne.Pravostranné řízení,do evropy se nedovážel (vyjma UK - pravostranné řízení),dost vysoká cena (pouze relativní) a papírově slabý výkon.Nová generace GTR by to možná mohla změnit.Konečně bude i levostranné řízení a hlavně v Japonsku už tušim 2 roky neplatí omezení výkonu na 280k,takže nám asi japíci ukážou co opravdu uměj.Možná ted řeknu něco,co se někomu nemusí líbit,ale myslim,že se nové GTR dost výrazně přiblíží 911.Neříkám,že prestiží a pověstí,tady je 911 legenda legend,ale na silnici to bude pravděpodobně vyrovnané.Jestli bude v EU v prodeji,bude zajímavé sledovat,kolik se jich zde prodá (nevěřím ve velká čísla).V Americe a Jap. bude situace naprosto jiná,tam na nové GTR čeká hodně potencionálních kupců.
:-) Klid. Pochop, Donalde, že v tohhle segmentu (a zvláště) jde o to další - image, historie, vnímání značky... Je to stále dokola. Zde v kolebce motorismu přece nemůžeš jenom dobře utáhnout matky na kolech. Musíš mít "něco" víc. Buďme šťastni, že to tady takhle stále krásně funguje... neměj obavu, že diamantoví kovbojové v 911 Turbo si půjdou zejtra do prodejny Nissan :-) koupit auto... Takhle to (naštěstí) nefunguje... ;-):yes: P.S. Nemajetní lidé ví vždycky nejlíp, co si koupit v nedosažitelném segmentu. Jenže ta auta snů nekupují ti nemajetní... ta auta kupují právě ti diamantoví kovbojové. Uvidíš, že v Evropě takřka Skylina neuvidíš :-)
Ne,neboj GTI,že bych si myslel,že bude Evropa zahlcena Skylinem.Vidim to na opravdu jen pár kousků,stejně jako ty.A jsem velmi rád,že v tomhle segmentu (sportovních aut) si Evropa drží velmi vysokou úroven,hlavně díky tradici a všeobecně uznávaným vlastnostem jednotlivých značek.S tim,že na silnici to bude vyrovnané jsem myslel dynamické parametry GTR a evropských sportáků.Jsem jen rád,že tu bude velmi zajímavá alternativa k evropě ;-)
Nejsem diamantovej komboj a do interiéru 911 jsem se dostal jen náhodou, ale i tak jsem byl zaražen průměrným zpracováním a děsivou ergonomií. Zamáčkl jsem slzu nad zklamáním u jedné legendy a přesedl jsem do Porsche Cayenne a ono to bylo ještě horší. Bože i CR-V má lepší interiér! Doufám, že se v 911 někdy svezu a budu moct říct, že jízdní vlastnosti jsou tak dokonalé, že nechají zapomenout na průměrné dílenské zpracování a děsivou ergonomii. U Porsche jsem tohle opravdu nečekal :no: .
Pouze znalci vědí, že nejlepší generací je R33 GTR.. Zatím ještě nemá cenu řešit, ale pro mě bude rozhodování Audi RS4, Carrera 4S, Skyline GTR mít jasného vítěze...
Na toto som čakal. Skutočný klenot. Nie je to sice R-33, R-34 ale ja nehádžem flintu do žita. Dizajn sa mi páči a čo sa týka motora, tak v tú V8 moc neverím. Ja som čítal, že tam bude V6 3,8 biturbo 330kW. To mi príde viac pravdepodobné. Myslím, že šesťvalec s dvoma turbami je úplne optimálny na akúkoľvek športovú káru. Ak bude ponúkať také možnosti ako legendárny RB26DETT tak to by sa mali začať Bugattky triasť.