Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nová generace Škody Superb při zimních testech

Ještě před několika týdny byla motoristická media plná špionážních fotografií a neověřených informací o nové Škodě Fabia, ale to vše je už pryč. Na programu měsíce února je, k nelibosti automobilky, nová Škoda Superb.
Zpět na článek
19. 2. 2007 10:43
neregistrovaný "Odborník"
19. 2. 2007 10:45
neregistrovaný "eric"
19. 2. 2007 12:30
19. 2. 2007 14:54
neregistrovaný "22tommy"
19. 2. 2007 11:06
anonym
19. 2. 2007 11:20
19. 2. 2007 17:28
neregistrovaný "memec(clio197)"
19. 2. 2007 11:07
neregistrovaný "Gougy"
19. 2. 2007 11:34
neregistrovaný "Foltas"
20. 2. 2007 00:47
neregistrovaný "IT"
19. 2. 2007 14:16
neregistrovaný "Z3"
19. 2. 2007 11:42
neregistrovaný "freezer"
19. 2. 2007 11:47
19. 2. 2007 12:28
neregistrovaný "mEd"
19. 2. 2007 23:03
19. 2. 2007 11:46
anonym
19. 2. 2007 12:32
19. 2. 2007 16:43
neregistrovaný "pecka"
19. 2. 2007 16:37
neregistrovaný "HaHa"
19. 2. 2007 23:05
19. 2. 2007 11:51
neregistrovaný "Lizzy"
19. 2. 2007 12:56
anonym
19. 2. 2007 11:54
19. 2. 2007 11:55
19. 2. 2007 11:56
neregistrovaný "žilkyn"
19. 2. 2007 13:41
neregistrovaný "Mateo"
19. 2. 2007 13:54
19. 2. 2007 11:55
neregistrovaný "žilkyn"
19. 2. 2007 19:40
neregistrovaný "Petto"
19. 2. 2007 19:37
anonym
19. 2. 2007 22:49
anonym
7. 3. 2007 16:48
anonym
19. 2. 2007 12:19
neregistrovaný "nine"
19. 2. 2007 12:23
neregistrovaný "Bart"
19. 2. 2007 12:33
neregistrovaný "Shortař"
19. 2. 2007 16:03
19. 2. 2007 16:52
anonym
19. 2. 2007 16:53
anonym
7. 3. 2007 16:32
anonym
19. 2. 2007 12:33
neregistrovaný "princ"
19. 2. 2007 12:35
neregistrovaný "Petr"
19. 2. 2007 12:44
neregistrovaný "petrt"
19. 2. 2007 19:43
neregistrovaný "Petto"
19. 2. 2007 13:44
neregistrovaný "Andrew"
19. 2. 2007 13:54
neregistrovaný "o"
19. 2. 2007 13:56
19. 2. 2007 23:13
19. 2. 2007 14:08
neregistrovaný "Andrew"
19. 2. 2007 14:10
neregistrovaný "Andrew"
19. 2. 2007 14:11
neregistrovaný "lukas"
19. 2. 2007 19:25
neregistrovaný "Jan Ackermann"
19. 2. 2007 14:22
19. 2. 2007 22:38
neregistrovaný "Jirka"
19. 2. 2007 14:36
19. 2. 2007 14:38
neregistrovaný "mara"
19. 2. 2007 15:09
neregistrovaný "vladik"
19. 2. 2007 15:32
neregistrovaný "Petr"
19. 2. 2007 17:46
neregistrovaný "leon"
19. 2. 2007 19:51
neregistrovaný "petto"
20. 2. 2007 00:14
neregistrovaný "leon"
19. 2. 2007 16:05
neregistrovaný "Golf"
19. 2. 2007 16:58
neregistrovaný "Z3"
19. 2. 2007 16:29
neregistrovaný "VWpavel"
19. 2. 2007 17:44
neregistrovaný "jefo"
19. 2. 2007 17:45
neregistrovaný "jefo"
19. 2. 2007 18:06
neregistrovaný "Joudha"
19. 2. 2007 18:18
anonym
19. 2. 2007 19:25
anonym
19. 2. 2007 19:52
anonym
19. 2. 2007 19:56
anonym
19. 2. 2007 21:46
neregistrovaný "škodovák"
19. 2. 2007 23:04
neregistrovaný "assasin-cz"
19. 2. 2007 22:07
20. 2. 2007 09:10
22. 4. 2007 13:01
anonym
19. 2. 2007 22:02
neregistrovaný "rasto"
20. 2. 2007 17:52
neregistrovaný "já"
19. 2. 2007 23:09
neregistrovaný "Albiman"
20. 2. 2007 01:47
neregistrovaný "Ráďa"
20. 2. 2007 09:02
neregistrovaný "Škoda"
20. 2. 2007 09:56
anonym
20. 2. 2007 19:43
neregistrovaný "RETUS"
26. 12. 2007 14:21
neregistrovaný "marpo.zr17.cz"
25. 1. 2008 12:37
neregistrovaný "goebls"
neregistrovaný "Odborník"
19. 2. 2007 10:43
?
Takže suberb bude širokej jak oktávije? Největší auto střední třídy bude široký jako nijak výjimečně prostorný auto nižší střední? Dělaj si srandu?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "eric"
19. 2. 2007 10:45
Re: ?
asi to nazenou vyskou,jako u fabie >:D
19. 2. 2007 12:30
Re: ?
Ani sucasny Superb nie je nijaky prebornik v sirke.....je uzky a dlhy.
neregistrovaný "22tommy"
19. 2. 2007 14:54
Re: ?
Měl by mít podvozek Octavie se zvětšeným rozvorem i rozchodem
19. 2. 2007 11:02
Si děláte kozy...
Bůh nebo kdokoliv nás chraň, jestli to bude vypadat podlé té retuše. Já nevím, jestli někdo škodovce nakukal, že je ten roomster nějaké super-cool designově vychytané a nejkrásnější auto světa, aby ten jeho předek cpali všude, ale tohle je už na mě fakt moc. :no: Takový vzhled superbu zprzní i tu octavii, na kterou se to dost podobá (a byť škodovky nemusím, octavia II se mi vcelku líbí). Jestli má tohle být nová škodovka, tak Korea, Čína a Rusko rulezzz! :-( :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - ManInBlack
19. 2. 2007 12:26
Re: Si děláte kozy...
Ta retuš je fakt hnus. Radši se koukni na ty odkazy. Tam ty SpyPhotos vypadaj mnohem líp. Jinak co se týče Roomsteru, tak ten taky nemusim.
anonym
19. 2. 2007 11:06
.
Hm, ale aby se autor článku neseknul a nebyla to nějaká třeba prodloužená verze oktávky...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - bxs
19. 2. 2007 11:20
Re: .
Že by to pak byla Škoda Octávia Longue? Po vzoru Phaetonu? [odkaz] >:D
neregistrovaný "memec(clio197)"
19. 2. 2007 17:28
Re: .
Heh, nepodarky, ozaj ten stlpik (puke) strasne daco , ten superb , nechapem jak to mozu spravit, ved ten bumper predny nema ziadnu liniu :no: , a inak je to cela oktavka , ktora vyzera inak v poho :yes:
neregistrovaný "Gougy"
19. 2. 2007 11:07
je to SUPERB?
Dle mého názoru to stejně může být podvozek audiny, navíc 4koncovky rádobyosmiválce----pro tuto třídu směšně působící "konkurence".
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Foltas"
19. 2. 2007 11:34
Roomster sem jeste snesl, ale tohle bude mazec.
Jak se mi skodovka let minulych a take soucasnych libila, tak ted to bude asi presne naopak. Superb byl krasne repre auto, hodici se k obleku asi jako kozena taska a kvalitni boty. Z tohodle by mohli vystupovat mozna tak japoncici machrujici na trznici. Jako by chteli zmirnit konkurenci pasatu a tak skodovce vnutili taky ten hnusny predek. At uz jde ten VW k certu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
20. 2. 2007 00:47
Re: Roomster sem jeste snesl, ale tohle bude mazec.
Japonci nejsou lidé? A kde prodávají na tržnici,smím-li vědět(v česku), krom svých nějakých rybích tržnic v Japonsku? Jseš nějak mimo,ne? Nějaký problém,co..?? >:D
19. 2. 2007 11:36
Superb - Octavia
Uz jsem to tady psal, podvozek je tvorem tak ze predni a zadni cast je OII a stredni podlahova cast je Passat. Ovsem samozrejme i Passat vychazi z Golfu, takze tak. Co se tyce sirky tak je samozrejme menitelna ale kdyz uz to vychzi z OII tak to tak asi zustane.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Z3"
19. 2. 2007 14:16
Re: Superb - Octavia
Všechny cesty vedou ke Golfu... >:D
neregistrovaný "freezer"
19. 2. 2007 11:42
Sloupek
Co ten sloubek mezi prednimi a zadnimi dvermi??? :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mEd"
19. 2. 2007 12:28
Re: Sloupek
neměla někdy vzniknout prodloužená verze oktávky2 právě s tímto sloupkem?myslím že o tom tu byl i článek...nevíte někdo jak to dopadlo???
Avatar - MeSiL
19. 2. 2007 23:03
Re: Sloupek
Naprostý nesmysl! Tohle je Superb a Octavia "long" se prodávat nebude...když už něco takohvého, tak jedině u Superbu, ale i tohle je nemyslitelné...
anonym
19. 2. 2007 11:46
Octavia
Nechci vam kazit radost, ale novy Superb je pouze na jedne fotce, ostatni jsou Octavie...ale to by poznal i muj jedenapul rocni syn...
Rozbalit vlákno
4
19. 2. 2007 12:32
Re: Octavia
precitaj si najprv clanok a poriadne pozri na tie fotky
neregistrovaný "pecka"
19. 2. 2007 16:43
Re: Octavia
má pravdu, jsou to fotky octávky s prodlouženým rozvorem - tedy aby mě bylo rozuměno - je to superb c karosérií octávky a proto je tam ten široký sloupek. to by poznal i můj půlroční syn, kdybych mo měl ;-)
neregistrovaný "HaHa"
19. 2. 2007 16:37
Re: Octavia
HaHa.to by přečet i můj tříletý syn >:D
Avatar - MeSiL
19. 2. 2007 23:05
Re: Octavia
>:D :yes: Tohle mě fakt dostává! Klůci jedni ušatý budou říkat, "jak je autor blbej, tohle je prece Octavka II. long" atd... JEŽIŠI8-s >:D >:D >:D
neregistrovaný "Lizzy"
19. 2. 2007 11:51
Prodlouzeni a design
Mam jen malou pripominku k tomu prodlouzeni, podle fotografii to neni 10cm a minimalne 20cm. Co se tyce podvozku, tak se necham prekvapit a nebudu hodnotit to co nevim jak bude fungovat. Stavajici Superb se od OII v sirce az tolik nelisi. A od takoveho auta spis ocekavam dostatek mista a luxusu maximalne pro 4 lidi a spis vybaveni kolem.

Za druhe, na vsechny kteri tady plivaji na design, tak jim jen odpovidam, ze to je o vkusu. Mne se to auto libi, alepson podle fotografii z haly. Je zajimave, je to netradicni skodovka, vypada agresivne zamracene. A v zadnem pripade nemam problem s tim z toho auta vystoupit v obleku a ve kvalitnich botach. Komu se nelibi, tak at si koupi neco jineho treba nejakyho uzasnyho Fiata. Je to jeho volba. Ja si myslim, ze to auto, zejmena pokud bude mit ten unikatni system otvirani patych dveri opet zaboduje.
Rozbalit vlákno
1
anonym
19. 2. 2007 12:56
Re: Prodlouzeni a design
"A od takoveho auta spis ocekavam dostatek mista a luxusu maximalne pro 4 lidi "

jenomže Yarda, co takový auta kupuje ojetý za 60 000,- Kč má na tohle prostě jiný měřítka >:-[]
19. 2. 2007 11:54
Mula
No já nevim, ale tahle Mula už tu byla asi před rokem, akorát v modré barvě. ;-)
Rozbalit vlákno
4
19. 2. 2007 11:55
Re: Mula
konkrétně 22.12.2005
neregistrovaný "žilkyn"
19. 2. 2007 11:56
Re: Mula
Přesně tak, jen jsem myslel, že to byl jiný kus, ale teď vidím že nebyl.
neregistrovaný "Mateo"
19. 2. 2007 13:41
Re: Mula
Pls hod sem link na ten stary clanek se chci kunout jak pokročili.
neregistrovaný "žilkyn"
19. 2. 2007 11:55
odborníci
Líbí se mi, jak jste všichni se vším hned hotoví, sakra jedna s odpuštěním pitomá počítačová ilustrace a vy děláte, jako by Škodovka pustila do světa oficiální foto. Vykřikujete tady něco o korejcích a číně, aniž byste tušili, jak auto bude vypadat. Já myslím, že bude mnohem víc cool než jeho předchůdce. Ten byl (je) sice o dobrém zpracování a nadčasovosti, nicméně je to nuda a z poloviny VW Passat předch. generace. Nástupce už bude mít nějaký svoje charakt. prvky a ač se vám to nelíbí, některý určitě budou připomínat Roomster. Každý, kdo sem chodí a o autech toho aspoň trochu ví, pozná, že ten sloupek značí delší rozvor, prostě se testuje nové auto, má jen starou kastli za účelem maximálního utajení, co je na tom divného Freezere? A ty čtyři koncovky, no to snad nemyslíš vážně Gougy! Myslíš jako, že new Superb vyjede s osmiválcem a čtyřma koncovkama jo? Zrovna Škoda si myslím na nic hrát nepotřebuje a nikdy si na nic nehrála (pominu-li trend prolínání jednotlivých tříd, což je ale záležitost obecně známá u všech automobilek). Je to jen prototyp, ani ty ani já nevíme, jak bude to auto oficiálně vypadat, tak proč tolik urážek na jeho adresu??
Rozbalit vlákno
6
Avatar - ManInBlack
19. 2. 2007 12:33
Re: odborníci
Myslíš, že to Freezer nemyslel ze srandy? No mama mia. Když si vzpomenu, jak testovali podvozek pro Roomstera na kasli (vlastně pod kaslí :-) ) Fabie I. Kola měla kvůli delšímu rozvoru narvaný až do rohů karoserie. Copak asi říkal tehdy? >:D Ta skica je hnus, ale na těch SpyPhotos z haly vypadá poměrně dobře :yes:
neregistrovaný "Petto"
19. 2. 2007 19:40
Re: odborníci
Ty si asi tiež na drogách.
anonym
19. 2. 2007 19:37
Re: odborníci
Pozri sa na tie odkazy, dizajnéri sú asi na drogách. Čínske limošky majú aspoň nejaký tvar ale tamto je otras. Už teraz sa smejem. Zadné svetlá - to čo má byť? Škodovácke zúfalstvo - už sa teším, jak sa zasmejem nejakému podnikateľovi do tváre, keď sa bude hrdiť s takým obludným vozom. No otras. Strašné - to je dizajnérsky horor.
anonym
19. 2. 2007 22:49
Re: odborníci
No, ona ta slovenská 1203 neni taky designově nic moc.... >:D
20. 2. 2007 09:08
Re: odborníci
Souhlas. Vsemi deseti. Ale nepomuzes si. Stejny pindy tady byli i na Spy Photos Fabie II. Fakt to nema cenu. Bavis se tady totiz s elitou automibilismu.... Vsichni chytry jak radio :no: >:D :no:
anonym
7. 3. 2007 16:48
Re: odborníci
Odpověď je prostá: protože zde plodí "odborná moudra" buďto naprostí laici, nebo hlupáci.
neregistrovaný "nine"
19. 2. 2007 12:19
trapacikomentatori
divej se na protottyp poradne! a uvidis ze sirska je taky jina
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2007 12:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bart"
19. 2. 2007 12:23
jina kastle
No me by spis zajimalo to, k cemu je dobry testovat podvozek v jiny karoserii a tim i s jinym rozlozenim hmotnosti, delkou previsu apod., nez pro kterou je mysleny? To uz by rovnou mohli vzit realny Passat, na jehoz podvozku snad bude ten Superb stat, a otestovat to v nem, ne?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Shortař"
19. 2. 2007 12:33
Re: jina kastle
Nebude na podvozku A6ky?
Avatar - bxs
19. 2. 2007 16:03
Re: jina kastle
Nová škoda Suberb bude na podvozku modifikovanýho Golfu. Původně chtěla škodovka podvozek Passatu ale VW řekli ne! Škoda není premiovou značkou tak Superb bude postavenej na Golfu
anonym
19. 2. 2007 16:52
Re: jina kastle
Až na to, že nový Passat je na prodlouženém podvozku Golfa V.
Takže VW nic nezakazoval...
anonym
19. 2. 2007 16:53
Re: jina kastle
Passat ma podvozek Golfu. Kdyz o tom nic nevis, tak radeji nediskutuj. :no:
anonym
7. 3. 2007 16:32
Re: jina kastle
Děláš ze sebe hlupáka schválně, nebo jsi opravdu tak hloupý?Víš vůbec, co je to rozvor?
neregistrovaný "princ"
19. 2. 2007 12:33
Prevodovka
A co ta prevodovka - v zakladu jen 5 kvaltu. No, rekl bych, ze hodne dilu bude pouzitych, z toho prototypu, ktery je tu n fotkach, ale klidne muze auto vypadat uplne jinak, do 2008 casu dost. Nevite, kdy a kde byl predstaven Superb? Mozna, ze se predstavi taky na stejnem miste a v podobnem case (jako FII).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
19. 2. 2007 12:35
Suberb
Za ty fotky z haly, co se objevily v novinách, přijde někdo o práci!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "petrt"
19. 2. 2007 12:44
Re: Suberb
To si piš že toho co navrhoval toho superba vyhoděj. >:D
neregistrovaný "Petto"
19. 2. 2007 19:43
Re: Suberb
Toho by mali povýšiť, že ten otras vypustil do sveta. Dúfam, že to zkritizujú a urobia normálne vyzerajúce auto, nie tam tú obludu.
neregistrovaný "Andrew"
19. 2. 2007 13:44
:-)
Já bych s nějakým větším hodnocením počkal, tohle je zatím jako hod to neznáma. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "o"
19. 2. 2007 13:54
kk
hej vy chytráci ... podívejte se raděj na tenhle odkaz: flickr.com/photos/shoper/ a tam uvidíte normální foto
Rozbalit vlákno
3
Avatar - MeSiL
19. 2. 2007 23:13
Re: kk
Ty kr*vo RS... tady se člověk zasměje >:D 8-s >:D
neregistrovaný "Andrew"
19. 2. 2007 14:08
Re: kk
Tak tohle jsou mnohem lepší fotky a škodovka má docela slušný únik! >:D
anonym
19. 2. 2007 14:08
VŽDYŤ TO JE OCTÁVKA, JENOM S NOVOU MASKOU
:no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Andrew"
19. 2. 2007 14:10
Re: VŽDYŤ TO JE OCTÁVKA, JENOM S NOVOU MASKOU
Co si budeme namlouvat i první superb vycházel z OctavieI! ;-)
anonym
20. 2. 2007 12:07
Re: VŽDYŤ TO JE OCTÁVKA, JENOM S NOVOU MASKOU
no nevim, motor otocenej o 90stupnu tomu moc nenapovida :)
neregistrovaný "lukas"
19. 2. 2007 14:11
ahoj
ten nákres bez maskování je oktávie, bude to její facelift, ma to i karoserii octavie II.Superb to neni.Je jenom na jedno snímku superb ii
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jan Ackermann"
19. 2. 2007 19:25
Re: ahoj
Já bych řekl, že ten nákres bez maskování je stejně jako 99% všech ostatních výtvor zneuznaného umělce-vizionáře, který nedostal práci v designérském studiu a ze zášti se uchýlil ke špiónům. Jenže záhy zjistil, že na pořádnou tvorbu nemá dost času ani estetického cítění, a tak nám auto.cz každý den zahlcují podobné sr a čky. Zvlášť dva dny po tom, co se objevily fotky z výroby mi to přijde velmi úsměvné. Osobně jsem rád, že mám mnohem užitečnější práci. Každopádně Škodovka asi mění svůj vzor - už ne Volvo ale Lincoln..?
19. 2. 2007 14:22
Fact or Fiction
V poměru dveřních klik a šířky sloupuy je evidentní, že přidaný sloupek má okolo 20cm, nikoliv zmíněných deset. Pokud by zůstala karoserie OII, tak je to o 1cm více než Passat a o 3 méně než Superb, což při celkem malých rozměrech přední kapoty a kufru Octavie znamená, že Superb celkem hodně povyroste (aspoň podle fotek vypadá kapota SII velká jak piáno). Co se týče motoru, klidně bych v té Mule 8válec očekával, čtyři laufy a hlavně obří kotoučové brzdy na zadních kolech (oproti OII nebo dnešnímu Superbu určitě).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jirka"
19. 2. 2007 22:38
Re: Fact or Fiction
Mas pravdu, ja jsem si dal tu praci a na te fotce z boku (na rok starem odkazu) jsem si vzal na pomoc pravitko:-) a vyslo mi, ze prodlouzena cast je asi dvanáctina rozvoru Octavie coz odpovida asi 20-22 cm. Takze rozvor noveho Superbu bude odpovidat Passatu nebo bude jen o malinko delsi, ale bude asi kratsi, nez u soucasneho :-(
Avatar - mirro007black
19. 2. 2007 14:36
mno
a nevypustila ty fotky do sveta sama skodovka? aby zmatla verejnost ;o) proste vyrobily nekolik modelu a ten nejosklivejsi nam nafotily ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mara"
19. 2. 2007 14:38
Re: mno
možná.nebo si to někdo spletl s možným faceliftem octavie
neregistrovaný "vladik"
19. 2. 2007 15:09
skica
ta skica je teda uboha nechat octavii a předělat tam jenom předek je teda nic moc ještě k tomu, když už jsme viděli odmaskovaný fotografii přímo ze Skody auto
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2007 15:25
Nový Superblb
Doporučuju všem koupit si dnešní SM a tam je Superblbovi věnována dvoustránka i s hodně kvalitním fotkami( dle mého zcela řízený "únik" informací).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
19. 2. 2007 15:32
vyfuky
no a neni to jenom nejaky tuner na vylete? mne se nezda, ze by z obou koncovek sly vyfukove plyny tak to na nejaky 6-valec nevypada, na prave strane je na vyfuku rampouch a je cely od snehu
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "leon"
19. 2. 2007 17:46
Re: vyfuky
na tunera to nevypada, ale snehu na vyfuku sem si taky vsim ... kazdopadne 4 koncovky by napovidaly 8 valcu
neregistrovaný "petto"
19. 2. 2007 19:51
Re: vyfuky
počul si o motore V6? aj ten môže mať dve vetvy! a nie je problem spravit z jednej vetvy duplex, hoci aj na favorita, co som uz tiez videl. ale sak nevadi. co citam, tak ste tu sami odbornici.
neregistrovaný "leon"
20. 2. 2007 00:14
Re: vyfuky
ja nerikam, ze to rozvetvit nejde, ale u 6-ti valcu se to dela jen vyjimecne ... odborniku >:-[]
neregistrovaný "Golf"
19. 2. 2007 16:05
O2+Golf
By mě zajímalo, proč tam na severu, asi ve švédsku vedle tý muly O2, stojí ještě VW golf, který je taky podle všeho na zkušebních a navíc českých značkách? A proč navíc na tom golfu je nálepka prodejce AutoJarov?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Z3"
19. 2. 2007 16:58
Re: O2+Golf
Mě by spíš zajímalo, proč mají na tom testovacím autě kdesi ve Švédsku nálepku "CZ" ... určitě to tam nejelo po vlastních...
neregistrovaný "VWpavel"
19. 2. 2007 16:29
Nevěřte všemu
Nevlázněte. Škodovka testuje Octavii Long a nějaký trouba z toho udělal hned nový Superb.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jefo"
19. 2. 2007 17:44
www.auto-motor-und-sport.de
na stranke auto-motor-und-sport.de najdete este lepsie fotky noveho superba. dost sa od toho co je na auto.cz lisia
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jefo"
19. 2. 2007 17:45
www.auto-motor-und-sport.de
na stranke auto-motor-und-sport.de najdete skutocne fotky noveho superba
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Joudha"
19. 2. 2007 18:06
...
a co když to je jen karosářská varianta současného Superbu pro čínskej trh ?
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 2. 2007 18:18
Špionážní smetí!
Tak máme tu čest vidět live podvozek nového Superbu. Óóóóó to je teda krása. Až vyrobí škodovka vlečku k traktoru a bude jí tajně testovat, budou tady špionážní fotky té vlečky a bude se o ní psát jak má velký rozvor a rozchod kol! Spy fotos OK ale tohle? Já pořád vidím jen prodlouženou Octavii asi na nějakém jiném podvozku, ale jak můžete probůh psát že se podařilo špionům vyfotit nový Superb zabalený do kabátu Octavie? Nebo je to jako císařovy nové šaty. Superb vidí jen vyvolení.
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 2. 2007 19:25
si delate srandu
dyt je to normalni oktavka a ne zadnej prototyp novyho superbu. to jsou paka :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 2. 2007 19:52
cože?
Vždyť je to normální octávia,akorát prodloužená verze.Má širší B sloupek
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 2. 2007 19:56
blbci
To by mě zajímalo,jaký pako tohle vyfotilo a jaký ještě větší pako napsalo tenhle článek.Jak někdo může psát o autech,když nedokáže rozpoznat octavii od superba.Ať jde radši házet lopatou.Na tom nic nezmaří.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "škodovák"
19. 2. 2007 21:46
Re: blbci
:-! Tak pako jsi předevšív ty , protože pokud jsi četl článek , věděl by jsi , že na takto upravené oktávce se testuje podvozek , pro superba, protože se podvozek pro nového Superba skládá částečně z podvozku nové oktávie.Příště víc čti a potom někomu nadávej.. :-!
neregistrovaný "assasin-cz"
19. 2. 2007 23:04
Re: blbci
takže pokud to,co jsi napsal,chápu dobře,tak to na fotkách je Octavia II na podvozku Octavie II :-) takže to přecijen Octavia II bude >:-[] az na to prodloužení
Avatar - VDC
19. 2. 2007 22:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 2. 2007 09:10
Re: blbci
>:D >:D >:D Tak ty ses chustej magor >:D >:D >:D
Vis kulovy. Vem lopatu, kyblicek a jdi si hrat na pisek.
Tomu aspon budes rozumnet (snad..)
anonym
22. 4. 2007 13:01
Re: blbci
je zajímavé, že do těchto diskusí se čím dál tím častěji tlačí lidi co o autech ví p.r.d. kdybys nebyl úplná guma věděl bys, že takhle se prostě podvozky testují...jo a nasaď si popelníky a pak si možná všimneš, že na té fotce jde vidět jak museli tu oktávku upravit aby ji mohli na ten podvozek nasadit
neregistrovaný "rasto"
19. 2. 2007 22:02
bmw 5 vs Superb
otvorte si fotku BMW 5 a tohoto noveho superbu z prednej strany,naco pridete?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - VDC
19. 2. 2007 22:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "já"
20. 2. 2007 17:52
Re: bmw 5 vs Superb
otvor si fotku pripravovaneho MBE a deset let stareho Lexe GS. Na co prides ?? >:D >:D >:D
neregistrovaný "Albiman"
19. 2. 2007 23:09
koncovky výfuku
Všimli jste si že na koncovkách na pravé straně je led? je to pěkně vidět na té poslední fotce... ty asi nebudou pravý ale silikonový co:)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ráďa"
20. 2. 2007 01:47
nic neříkající fotky
Tyto fotky nic neznamenají, kastle oktávka a pod ní se může sestopvat úplně cokoliv. Uvidíme co vznikne a 4 koncovky si nechte, je jasné i slepému že všecky nejsou pravé >:D
Rozbalit vlákno
1
20. 2. 2007 09:15
Re: nic neříkající fotky
Skvelej postreh. Mas dobrej smysl pro detail. Fakt gratuluju. Zvlaste na posledni fotce je videt, ze na koncovkach na prave polovine vozu je snih a rampouchy. Druha je cista a tudis tepla.
Bez tebe bych si toho asi nevsim :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Škoda"
20. 2. 2007 09:02
nabrat vážně
Tyto obrázky neberte vážně to jsou jen testy podvozku.
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 2. 2007 09:56
blbost
sak to je octavia :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RETUS"
20. 2. 2007 19:43
TU RETUS BY MELI DELAT KVALITNEJI
je to preretusovana nova octavie :) si to otevrte ve phostoshopu, najed te si na barevne kanaly a poznate kde se retusovalo... peace :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 3. 2007 17:19
Mula oct II a podvozek SUPERBA a je tam jeste neco zajimavej
nektery prispevky jsou fakt smesny.... jasne ze kastle je OCT 2 ... ale podvozek je Superb II .. ;-) rika se tomu MULA. Co je ale zajimavejsi je ten golf s ceskou znackou co stoji vedle octavky... ma ceskou znacku a nezda se vam, ze je tak trosku vyssi nez norm..? ....... nemuze to byt nahodou mula YETIHO? mam za to, ze vidime podvozek YETIHO...:o):o):o):o) >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "marpo.zr17.cz"
26. 12. 2007 14:21
Superb combi
Tak já sem viděl octavii combi a vypadalo to jak by na ní testovali podvozek ze superb.No tak newím asi škoda bude konečně dělat superb combi!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "goebls"
25. 1. 2008 12:37
superb???
Všichni jste magoři nic jste neviděli a kecáte
Rozbalit vlákno
0