Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: nová Toyota Avensis je tady

Ondřej Láník
Diskuze (63)
Konec vlády jednoho modelu? Vypadá to, že se k tomu vše ve střední třídě chystá. Toyota bude chtít v manažerské třídě říci své s novým Avensisem. Jeho první snímky se podařilo vyfotografovat tento týden.

Konec vlády jednoho modelu? Vypadá to, že se k tomu vše ve střední třídě chystá. Ford už své Mondeo představil a na trh zavedl v roce 2007 a dobře udělal. Jsme už jen týdny vzdáleni od uvedení nové Mazdy6, Honda chystá své dynamicky tvarované Accordy a Opel na stejnou notu zahraje novou Insignií. V segmentu manažerských sedanů a kombi začíná být těsno a v Evropě dlouhodobě rostoucí Toyota bude chtít říci své s novým Avensisem. Jeho první snímky se podařilo vyfotografovat tento týden.

Na řadu by měl přijít nový Avensis až v roce 2009. První neoficiální informace říkají, že jako první přijde tříprostorová verze, s půlročním odstupem pak má přijít velké kombi a dočkat by se mělo i pokračování velkoprostorového Avensise Verso. Z prvních snímků je vidět výrazně sportovnější design s vysokou boční linií oken, zakončenou tvarem, který proslavil vozy značky BMW a opakuje se i na nové Mazdě6.

Přední světlomety budou výrazně zasahovat do boků, podobně jako u současného Aurise. Také interiér má mít některé rysy z Aurise, půjde zřejmě hlavně o vyvýšenou středovou konzolu s řadicí pákou.

První fotografie maskovaného kombi prozrazují přinejmenším zavedení rozdělených koncových světlometů, které jsou z části umístěny na výklopném víku.

Standardní řadu zážehových a vznětvých motorů by měl kolem roku 2010 rozšířit diesel-elektrický hybrid. Poprvé by se měl představit Avensis také s pohonem všech kol.

Ondřej Láník
Diskuze (63)
Avatar - Onyx
14. 1. 2008 23:27
Re: Design
Jeste jsi zapomnel dodat, ze Toyota se snazi delat nejkvalitnejsi auta na planete. Holt vrazi vic penez do spolehlivych reseni, nez do modnich vystrelku.
Za sebe rikam, ze do tech modnich vystrelku by meli pustit neco jeste vic. V kvalite samozrejme polevovat nelze. :-)
14. 1. 2008 17:28
Re: Design
Kdyby ses dobre podival, tak tam tu navaznost najdes. Linie strechy, vysoke boky, masivni predni maska, tvar prednich svetlometu, tvar dveri (i kdyz je to vsechno pod maskovanim, tak naznaky jednotlivych tvaru vypozorovat jde). Kdyz si vezmes Carinu E a Avensis I, tam byla ta navaznost zcela jasna, pak prisel Avensis II, to byl rez opravdu docela radikalni, ale myslim, ze Avensisu velmi prospel. Jezdil jsem jak s Carinou E, tak obema generacemi Avensisu, Carina byla skvele auto, jednoduche, prostorne, pohodlne, u Avensise I jsem moc nepochopil zmenu nazvu, protoze ten kvalitativni posun oproti Carine E moc velky nebyl, design skoro stejny, interier skoro horsi nez v Carine (jezdil jsem pouze zakladni 1,6, vyssi verze mohly mit interier kvalitnejsi). Dodnes mam radsi Carinu E, pak ale prisel Avensis II, ktery prinesl uplne novy standard (alespon u Toyoty, s jinymi znackami nebudu porovnavat, protoze nemam dostatek informaci a osobnich zkusenosti). Tvary Avensise II jsou mozna konzervativni, ja bych ale spis rekl vysoce elegantni, a osobne v nich vidim i kapicku sportovna (hlavne u verze liftback). Podvozek mozna nepatri na spici tridy, plasty uvnitr mozna nejsou nejkvalitnejsi, ale pres to je to velmi dobre auto. A ostatně Toyota podle mého názoru ani nechce mit nejlepsi podvozky ci nejkvalitnejsi plasty, Toyota totiz dela dokonale prumerna auta (Tohle prosim nevztahujte na Lexus, tam je situace jina). V zadne kategorii vyrazne nevycnivaji, ale zaroven v zadne kategorii nepatri k nejhorsim. A presne to je kouzlo Toyoty.

Btw ukaz mi navaznost napr. mezi jednotlivymi generacemi Passatu nebo Mondeo.
14. 1. 2008 12:28
Re: NOVY APOSTOL JE TADY!!!!!!!!!
je neslušné obúvať sa do niekoho, kto tu teraz nie je, ani k tomu nedal žiadny priamy podnet. :no:
14. 1. 2008 12:26
Re: ÚSMEVNÉ
Je to Daniel, ale vpohode, veď na to prišli už všetci...
14. 1. 2008 06:46
Re: Ubohost
Tak to si jeden z mála. Praktická trieda u nás je veľkosť Fabie a Octavie, nie stredná trieda. na vzhľade väčšine zákazníkov (možno s výnimkou firiem, ale ktovie) určite záleží. ;-)