Audi, BMW a Mercedes-Benz svádí tuhý boj o své zákazníky. Ve vyšší střední třídě momentálně vede Audi, ale u BMW doufají, že to je jen dočasný stav a pilně pracují na obratu.
Ještě že nám MaRRiánek pod Markovým článkem svým příznačně naivním způsobem podrobně vysvětluje, jak se to má ve světě s prémovou třídou, jinak bychom se museli začít domnívat, že o Audi je fakt velkej zájem :yes: Ale zpět k BMW... Tuším se naplňují slova mistra Bé, že totiž v další generaci nepůjde o revoluci vizáže, nýbrž jen o lehký aktuální evoluční posun. Je to tam, silueta nepřehlédnutelná, posaz na silnici je posazem krále. Máme se (opět) na co těšit. BRAVO BMW :yes:
GTI seš frajer, když jezdíš na Fabii! Jak to děláš? Máš na střeše nějaké ráhno, kterého se v zatáčkách držíš nebo seš tak dobrej, že to používáš místo skateboardu?! Věděl sem, že si dobrý, ale že až tak! >:-[]
moja rada znie počkať rok od uvedenia a až potom kupovať.. to je dosť času na to aby dali do poriadku všetke detské choroby. A že ich napriklad v súčastnej generácii bolo.. Ale inak to bude asi v pohode kára
Technické finesy jsou jistě hezká věc, ale pokud je to auto škaredé, tak jsou málo platné. Tvary současné pětky (sedan)jsou opravdu strašné - viz. víko kufru ve stylu Kie Rio sedan I. generace(!) nebo přístrojová deska s "nábytkovým" designem. Jestlipak se nástupce např. konečně vrátí ke střední části přístrojové desky natočené k řidiči?!
Technické finesy jsou jistě hezká věc, ale pokud je to auto škaredé, tak jsou málo platné. Tvary současné pětky (sedan)jsou opravdu strašné - viz. víko kufru ve stylu Kie Rio sedan I. generace(!) nebo přístrojová deska s "nábytkovým" designem. Jestlipak se nástupce např. konečně vrátí ke střední části přístrojové desky natočené k řidiči?!
ten, by mě zajímal, to je prakticky jediná výtka, pokud pominu runflaty, kterou k E60 mám. Dá se to sice eliminovat zvolením béžové nebo hnědé kůže, ale i pak si stačí sednout do něčeho od Audi a člověku to přijde trochu líto, navíc ani facelift vnitřku E60 moc nepomohl. Nezbývá než v tomto směru doufat v F10.
Problém s vnitřkem mám jen v 7-er a 5-er, od nich už je to o.k. trochu tu designerskou manýru pak už zarazili. Ono to totiž na papíře mohlo vypadat hezky jenže naživo, provedeno z reálných materiálů, to pak vypadá dost jinak. Ale pokud jde o jízdní vlastnosti, mluvíc o pětce, pak na ty se současná A6 dívá tak z deseti kilometrů, runflaty nerunflaty. První Audi, jehož jízdní vlastnosti stojí za řeč je současná RS4, z konfekčních modelů A5.
BMW vzdy dokazalo oslovit. BMW je synonymem sily, rychlosti, BMW umi chytit za srdce a udrzet si ho. BMW doda potrebnou davku pohodli, snad i luxusu. Vse je perfektne zabalene do solidniho obleku. BMW je automobilem pro vsechny prilezitosti. Muze se s nim jet "vyblbnout" na okruh a potom primo do opery.
Docasne "boom" znacky Audi se rozplyne jako ranni mlha, o to se BMW hrave zaruci.
A zabudol si dodat /podla mojho nazoru/. Pretoze kazdy preferuje nieco ine a ak niekto preferuje luxus, pohodlie a komfort a este komfort ako ja urcite BMW nebude mojim favoritom. Sportove, tvrde a jednoduche neznamena, ze je aj najlepsie!!! Mal som moznost skusit 545i a Lexus GS 430 a mne osobne sa javil Lexus ako o triedu vyssie a to komfortom, kvalitou, luxusom a jazdou a preco si to dovolim tvrdit? Pretoze som clovek, ktory preferuje uplne ine hodnoty auta a podvozok BMW nikdy pre mna nebude to naj. Tvoje hodnoty su asi opacne a preto je kralom pre teba BMW.
No nazdar, ty seš jelito. To se teď učí ve škole, že pokud tam nestojí "podle mého názoru", tak se nejedná o jeho vlastní názor. Zamysli se nad sebou. Tohle už je fakt moc.
A ty si trocha kup inteligencie, pretoze prave o to mi slo, pretoze BMW nie je najlepsie na svete a nikdy nebude!!!! Preto som chcel aby tam dodal tu vetu, pretoze 100ludi a 100chuti, ale v pohode si frajer! :-!
Jestli nepoznáš vlastní názor bez toho, aby to u nej bylo napsáno: "toto je vlastní názor" tak seš fakt ubožák. Dál se o tom s tebou nebudu bavit, protože jsi buďto fakt takovej chudák, nebo nějakej náctiletej harant. :no:
neviem kto je tu chudak, ale ja to nebudem, pretoze len taky neinteligentny clovek ako si ty sa moze v diskusii tak vyjadrovat o druhych. Najprv napises ze sa nejedna o jeho nazor a potom si opat protirecis. Ubozak a chudak tu budes asi len ty!!!
A mas pravdu dalej sa o tom nebudem bavit.
Tak na tych fotkach to ma horsi posed ako KIA Picanto a od posedu krala to ma daleko!
Ale predpokladajme, ze to bude tradicne spickove vozidlo, co napokon garantuje znacka BMW :yes::yes::yes:
Ano, ano BMW to je skutocna spicka a nie ako koncernova "akoze" limuzina nazvu passat, s podpriemernym podvozkom a zvukom traktoru ;-)
Takze manageri (vyssi) predajte passaty a kupujte BMW 7....to je skutocne auto hodne vasich poctov. Passaty prenechajte malym "akoby" managerom- V Nemecku a Rakusku (teda zap. Europe) je Passat sluzobne vozidlo obchodnych zastupcov (pre sedlakov: SALES MANAGEROV)
BMW kamo, je BMW....to nie je traktor, to je kral! Posadis sa do Passatu a zistis, ze sedis v beznom mainstreame...posadis sa do BMW a zistis, ze si na vrchole. Ano, ano....si vrcholovy manager....tak zabudni na Passat. Ten ti kazi image. Posad sa do BMW7. Ver mi, ze ten cenovy rozdiel nie je velky .....ale ten druhy rozdiel je giganticky! :yes:
Tedy porovnávat Passata a BMW řady 5 bych si nedovolil ani kdybych měl v sobě flašku slivky. Navíc doporučovat vyšším managerům, aby prodali Pašíky a místo toho jezdili v "7" může jen chovanec psychiatrického ústavu. Navíc v první třídě by tě měli naučit, že číslice 5 se píše, čte a navíc má jiný význam než číslice 7 >:-[]
1) Porovnavanie Passata a BMW rady5 si dovolil GTI! On ho dokonca dal na stejnu uroven ;-)
2) cislica 7 sa pise ako 7 ...a top managerom doporucujem prave tu "7" a nie "5"
3) "5" nech top manageri kupia pre manzelky a Passaty nech prenechaju zamestnancom ;-)
Víš co by to znamenalo, kdybys ho měl?
1) bylo by ti víc jak 15let (mentálně)
2) měl bys větší IQ než sťatý šimpanz
A můžeš být v klidu, už na tebe nebudu reagovat.. nebudu tady ostatním znepříjemňovat diskuze
OMG "si vrcholovy manager, zabudni na Passat" apod.
Nejde jen o tenhle konkrétní příspěvek, ale poslední dobou to je tady fakt nálož. Náctiletý mudrlanti(?) tady trousej vzkazy "vrcholovejm managerům", "bráchům" apod. o autech, který nejspíš ani neparkovali. Lidi komu tyhle sra4ky píšete? A čtete to po sobě? Dyť to sou cintáty jak na školní lavici.
Když nemáte co napsat, tak prostě nic nepište, dejte palec nahoru, dolů, hotovo. Nezasírejte svejma blábolama z kopírky diskusi, kdo se v tom má přehrabovat? :no:
Problém je, že 90% místních plácalů v BMW ani neseděla a od toho se odvíjí kritika. O věkovym průměru místních majitelu splácaných a několikirát nabouraných japonců ve stylu CRX ani nemluvím. Nazývat rozdílnou techniku, nebo jízdní vlastnosti mezi BMW, MB a Audi za "propastnou", může jen opravdový imbecil.
Ano, rozdíly tam jsou, ale malé.
Tedy pokud nepostavíme zadohrab BMW proti Quattru na sněhu. Tam je rozdíl propastný.
Na suchu se rozdíly smazávají a objevují se až v extrému, kterého normální člověk s pudem sebezáchovy nikdy nedosáhne.