Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy photos: nové BMW řady 7

Aktuální generace BMW řady sedm se prodává od konce roku 2001. Vloni dostala facelift, nástupce se chystá na konec roku 2007.
Zpět na článek
21. 2. 2006 17:09
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 2. 2006 17:19
neregistrovaný "mates"
21. 2. 2006 17:49
neregistrovaný "Coroner"
21. 2. 2006 19:32
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 19:59
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
21. 2. 2006 17:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2006 22:12
22. 2. 2006 10:33
neregistrovaný "anonym"
21. 2. 2006 17:42
neregistrovaný "Charger"
21. 2. 2006 17:53
neregistrovaný "Coroner"
21. 2. 2006 20:17
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 21:23
neregistrovaný "Tom"
21. 2. 2006 21:50
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 22:08
neregistrovaný "Tom"
21. 2. 2006 22:16
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 22:32
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 16:52
neregistrovaný "Manga"
22. 2. 2006 21:25
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 21:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2006 22:03
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 22:33
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 23:04
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 23:33
neregistrovaný "Marko"
22. 2. 2006 08:42
neregistrovaný "hoborg"
22. 2. 2006 12:57
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 14:14
neregistrovaný "hoborg"
21. 2. 2006 22:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2006 22:42
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 22:27
neregistrovaný "Tom"
21. 2. 2006 22:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2006 23:01
neregistrovaný "Tom"
21. 2. 2006 22:46
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 22:58
neregistrovaný "Tom"
21. 2. 2006 23:22
neregistrovaný "Marko"
22. 2. 2006 00:33
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 13:31
neregistrovaný "manitou"
21. 2. 2006 23:00
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 09:07
neregistrovaný "ciello"
22. 2. 2006 10:34
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 11:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2006 11:09
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 11:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2006 12:46
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 16:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2006 17:20
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 11:11
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 11:41
neregistrovaný "ciello"
22. 2. 2006 12:16
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 12:14
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 10:25
neregistrovaný "Johny"
22. 2. 2006 10:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2006 10:57
neregistrovaný "Marko"
22. 2. 2006 12:13
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 11:14
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 12:44
neregistrovaný "Marko"
22. 2. 2006 13:02
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 13:29
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 13:35
neregistrovaný "manitou"
22. 2. 2006 13:42
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 13:46
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 13:38
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 13:43
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 13:46
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 15:36
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 14:28
neregistrovaný "hoborg"
22. 2. 2006 15:50
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 16:12
neregistrovaný "hoborg"
22. 2. 2006 16:30
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 17:00
neregistrovaný "hoborg"
22. 2. 2006 17:21
neregistrovaný "GTI"
25. 2. 2006 13:15
neregistrovaný "VTEC"
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 2. 2006 17:09
Zvědavost...
...Bangle namíchal perfektní koktejl, tak doufám, že ho nebudou jen dál ředit...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "mates"
21. 2. 2006 17:19
Re: Zvědavost...
Oklikou se vraci k puvodnimu designu a je to dobre. Ty Banglovy koktejly uz si nedavej, mas po nich strasnou kocovinu >:-[]
neregistrovaný "Coroner"
21. 2. 2006 17:49
Re: Zvědavost...
Nejak som to zrejme nepochopil... Tie fotky sú akože new generácia čo príde v 2007 alebo facelift verzie z roku 2001? Lebo ak facelift tak nastavte čím skôr budíka, tieto autá som už omrkával v salóne a videl som aj nejaký ten kus na ceste. Tak neviem... ;-\
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 19:32
Re: Zvědavost...
Tzv. mule-car: pod karoseriou sucasneho modelu sa testuje kompletny powertrain buducej generacie. ;-)
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
21. 2. 2006 19:59
Re: Zvědavost...
Tohle je uplne nove BMW se starou kastli! uz to chapes?
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2006 17:50
Re: Zvědavost...
Jakože nepiju, tak Bangle ožral asi i mě. >:D
21. 2. 2006 22:12
Re: Zvědavost...
>:D >:D >:-[]
neregistrovaný "anonym"
22. 2. 2006 10:33
Re: Zvědavost...
Bangel to umí, ale co když je to jenom M-Packet
neregistrovaný "Charger"
21. 2. 2006 17:42
Něco pro nadšence
[odkaz]%20gear škoda že je to starší video... ;-\ ale dobrý ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Coroner"
21. 2. 2006 17:53
pre redakciu...
Zmente pls obrázok lebo tam máte tú "obrnenú Lanciu" ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 20:17
Viac info o 7er ?
Viac info o 7er existuje! Uz som to raz zverejnoval - a povedal som, ze tie informacie mam priamo od cloveka z vyvojoveho odd. BMW. Takze este raz: Nova generacia auta, ktore bude oznacene ako 7er dorazi zaciatkom roka 2009 - a bude to obrovsky skok vpred. V kazdom ohlade. Je pravdou, to co naznacuje redakcny clanok. Auto bude velmi, velmi sportove - bude to nieco, ako je Mercedes CLS, ale o triedu vacsie. Teda 4dv coupe. Predlzena verzia (o pol roka neskor) dostane uplne iny design (a aj oznacenie: bud 8er, pravdepodobnejsie ale 9er) - bude to klasicka limuzina, ktora nadviaze na sucasnu 7er viac, nez jej sportovejsi nastupca. Akurat, ze BMW 9er bude znatelne vacsie. Design: nie je pravdou to co je v clanku (aspon nie uplne). Design ani jedneho z pripravovanych dvoch aut nebude blizky nijakemu sucasnemu modelu (takze ani 6er). Bude to dosledok toho, ze v case ked obe auta dorazia, uz bude minimalne rok na trhu BMW V5 a BMW "SAC", ktore otvoria uplne novy designovy smer Chrisa Banglea! A obe nove velke auta budu samozrejme navrhnute v uplne novom designe. U 7er budu mat predne svetla vyzor "hadich oci" a ladvinky budu mat vyrazne agresivny tvar. Cela zadna casta sa bude zdvihat a pomocou krytu kufra tvorit akesi kridlo, a pontonom sa povedie nejaka vyrazna linka. Zadne svetla budu tvarovane ako "damska cizma". 9er bude mat vacsie tvarovane predne svetlomety a lahku linku, ktora povedie cez cely bok, zadne veko a opacny bok. Motory: zacinat sa bude na V8, vratane motorov TwinTurbo, a to v benzinovej aj dieslovej verzii , az po uplne nove spickove TwinTurbo V12, a uplne novy spickovy diesel. Od zaciatku bude v ponuke aj hydrogen-motor, ktoreho koncepcia sa objavila napr. v koncepte H2R. Nove velke BMW budu lahsie, nez sucasny model - a v pripade sportovejsieho 7er sa pocita aj s moznostou verzie M7! Rovnaka platforma aku ponesu obe nove BMW bude pouzita aj na treti a stvrty modelovy rad Rolls-Royce. Tretim Rollsom bude auto, ktore nadviaze na Silver Shadow. Pojde teda o mensi model nez Phantom, ktory by mal "zautocit" na Bentley Conti Flying Spur. Stvrtym Rollsom bude "stihle, a nizke" fastback-coupe GT, ktore bude namierene proti Bent Conti GT.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Tom"
21. 2. 2006 21:23
Re: Viac info o 7er ?
[odkaz] /// [odkaz] Co ty na to?
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 21:50
Re: Viac info o 7er ?
Ten obrazok pochadza z AutoZeitungu spred niekolkych rokov. Bolo to este predtym, nez prisla Bangleova designova era, ale predovsetkym to pochadza z doby, ked BMW este nevlastilo Rolls-Royce, ale bolo uz v uzsom vybere na akvizitora. To auto, kt. je na obrazku bolo vyvojovym projektom, ktory mal byt spusteny v priapde, ze BMW Rollsa nakoniec neziska. Ta 9er na obrazku mala priamo konkurovat Maybachu. Vsetko ale dopadlo inak. ;-) Takze...ta 9er na obrazkoch, a 9er. o ktorej hovorim ja su dva ine vyvojove projekty. Ta na obrazku mal byt okolo 6m dlha - ta buduca bude mat tak 5,2 - maximalne 5,3m. ;-)
neregistrovaný "Tom"
21. 2. 2006 22:08
Re: Viac info o 7er ?
Aha.. Ještě malá poznámka - co je to "damska cizma"?
21. 2. 2006 22:12
Re: Viac info o 7er ?
dámská botička, ne? :-)
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 22:16
Re: Viac info o 7er ?
To cierne >:D : [odkaz]
neregistrovaný "Tom"
21. 2. 2006 22:32
Re: Viac info o 7er ?
Hm, moc pěkné, tohle opravdu můžu :-) Akorát netušim, jak z toho chtěj udělat světla ;-)
neregistrovaný "Manga"
22. 2. 2006 16:52
Re: Viac info o 7er ?
Máš jedničku s hvězdičkou, skvělé info! BRAVO MARKO ! :yes: :yes: BRAVO BMW ! :-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
22. 2. 2006 21:25
Re: Viac info o 7er ?
;-) :yes: ...je sa na co tesit!
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2006 21:24
Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Poté, co Toyota za období srpen(start značky Lexus v Japonsku)-prosinec 2005 prodala jen 10,300 Lexusů, ačkoliv plán zněl 20,000, snížila plán pro rok 2006 ze 60,000 na 40,000. Stále tak na domácím trhu nebude schopna konkurovat například německé trojici BMW,M-B,Audi, která prodala dohromady v Japonsku za rok 2005 106,000 aut a zaznamenala nárůst 10%. Hlavní příčinou může být to, že modely aut po přejmenování a změně loga z Toyoty na Lexus bezdůvodně zdražily. Např přechod z Toyoty Aristo na Lexus GS přijde zákazníky na $10,000 aniž by věděli, proč vlastně. (zdroj: [odkaz]
Rozbalit vlákno
42
21. 2. 2006 21:29
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Tak to je Lexusní rána. Tohle se tu bude těžko zdůvodňovat zejtra Coulinovi ;-) to je teda takřka bankrot... BRAVO BMW3 :yes:
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 22:03
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Tam ale nie je iba ten dovod, ze bezdvovodne zdrazeli. Dokonca ani to nie je dovod. Lexusy su lepsie vybavene v zakladnej verzii nez boli Toyoty. To, o com sa v clanku vobec nehovori je aj to, ze podpora pre majitelov Lexusu je diametralne ina, nez u Toyoty. A to tiez nieco stoji - a odraza sa to v cene auta. Cital som ten clanok pred par dnami v Fin. Times. A pravdou je to, ze Lexus (Toyota) zle nacasovala svoj vstup na domaci trh - co do konkurencnych modelov, aj co do obdobia vstupu. Tiez je pravdou to, ze na jap. vkus si dovolila "domaca" znacka v tomto segmente az prilis vyzyvave auta. Problem moze byt skor vo "velkych" ociach Toyoty o predajoch, nez v Lexuse samotnom. Celkovo by som to ale nepovazoval za tragediu. Ak niekto vykona rebranding nejakych produktov (a este tomu smerom "hore") mal by ratat s istym docasnym "otrasom v spotrebitelskej dovere". Uz len samotna zmena moze v konzervativnom prostredi (a to Jap., rovnako ako EU je) vyvolat problem. Takze tu islo skor o zle zhodnotenie situacie u Toyoty, nez o nejaku fakticku tragediu. O to viac, ze Lexus je de facto domaca znacka - takze nabeton bude od isteho bodu v Jap. masivne naberat na sile.
21. 2. 2006 22:10
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Jestli tu budou chtít konkurovat tím novým Lexem, trojkovému BMW... tak nemaj vůbec šanci... Ten design není stylotvorný, není úchvatný (a to být musí) a není "drahý"... prostě tohle umí než BMW MB a AUDI. Vím, je to tolik těžké udělat auto - klenot... ale... jak vidíme, jde to. Dnes třeba S od MB je neskutečná krása... na to nikdo nedosáhne ani na dohled... Tak úplně přesně nevím, čím to je... myslím, ale, že zde už se dotýkáme nepopsatelného, představuji si rozhovor designéra s automobilkou... kde někde u panáka popisují jak má model působit a čím... vsadím se, že při tom hovoru bychom nepoznali, ze se baví o autu... no, a vedle toho jsou tu rutinéři, co prostě sbouchaj drahý auto... jenže tam holt nebyl ten "hovor"...
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 22:33
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Neviem...ale nemyslim si, ze to je uplne tak, ze by sa IS nechytil prave proti BMW. BMW 3er je totiz niekde bokom - co sa designu tyka. V tom dobrom, pre tych, ktori vidia v Bangleho linkach krasu. Ja ju tam nevidim (nie preto, ze tam nie je, ale preto, ze sa mi to tak proste nepaci)-takze pre mna v tom zlom. (A dobre vieme, ze BMW 3er nazivo nie je Bangleova najlepsia praca.) Lexus IS vsetci naopak hodnotia pozitivne. V UK sa dost casto pise, ze BMW by sa malo pozriet na Lex IS ako sa robi pekne auto. A tak sa dostavame ku krase Lexusu. To auto je bezpochyb krasne, ale trochu mu chyba charakter - nieco ako C-klasse. Mrtva krasa. Nie ze by nenadchla. To bez debaty. Ale ....neviem to presne vyjadrit. Bohuzial. (Chyba dusa?) Lexus ma ale stale jednu devizu - predava len sedany, nijaky hatchback, nijaky jednopriestor - a to drzi klasicke caro znacky. To, co caro znacky zraza, je chybajuca minulost. To je u mna takmer neprekonatelna prekazka. Potrebujem byt sucastou stareho pribehu. Chapem ale ludi, ktorym to vobec nechyba. Je to vec priorit. A znacka, auto, aj krasa su rovnica. A clovek od cloveka pride o to ci o troch znamych, alebo troch neznamych... ;-) Aha...a S-Klasse je medzi seriovymi velkymi sedanmi aj pre mna volbou No.1. Fakt krasne auto... ;-) :yes:
21. 2. 2006 22:50
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Našel jsi termín - mrtvá krása... to je ono. Ta historie... touha po ní, touha mít v garaži E Type... vyžaduje vnitřek... rozměr duše... určitý stupeň intelektu... (110 ;-) )... :-) :yes: P.S. včera jsem šel po parkovišti a tam stál šedej BMW3 s černě matovým rámováním oken. Já tam stál úplně zkoprnělej... dokonalá krása... až mě to překvapilo.
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 23:04
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
No vidis..a mne ta 3er nijak neberie dych. Tie drze linky auto opticky zmensuju. Posobi na mna az neprijemne subtilne. Proste som Banglea nepochopil celkovo - tak teraz cakam na tu jeho druhu designovu revoluciu - a dufam, ze to pojde po "mojej kolaji". S tym IQ nesuhlasim ;-) Pre niekoho proste nie je minulost hodnota. Zijeme napr. vo svete IT manikov pre ktorych je minulost iba slovo (mimochodom, prave tym IT manikom v Azii je urceny design aktualneho BMW 7er ;-) ). A so svojim vysokym IQ predsa ovplyvnuju chod sveta... Tak ako nikto z nas pred 20. rokmi nepocul o Lexuse, atk nikto netusil co to je Yahoo, Microsoft, alebo HP. Netvrdim, ze tato oblast podnikania ma rovnaku emotivnu hodnotu ako auta. Ale to je moj a Tvoj pohlad. IT manik Ti asi povie pravy opak: na minulosti nezalezi. zalezi iba na buducnosti. /// Mrtva krasa - to som nevynasiel ja. mam kamaratku, ktora studovala medicinu. Raz sa stalo, ze som ju na ceste zo skoly stetol uplakanu. Povedala mi, ze videla chalana svojich snov. Tak som sa jej pytal, co sa stalo, ze place...ci ju odmietol, ci ma frajerku, ci s nim nehovorila. Povedala, ze nemohla...lebo ho videla lezat na stole na patologii. :no:
21. 2. 2006 23:29
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Je nutné ctít minulost... jinak nemůže být člověk zakotvený ve svém čase... Každý člověk má povinnost vytvořit svět... třeba jen svůj svět... i to je hodně. Ale, marko... ty poslední věty o té kamarádce a tom mrtvém ideálu... člověče... to je na román. :yes:
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 23:33
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Suhlasim...ja to vidim rovnako. Ale chapem tiez, ze niekto to vidi inak a uznava iba to co je teraz (pretoze len to ide "chytit"). // Na roman to je asi malo. ;-)
neregistrovaný "hoborg"
22. 2. 2006 08:42
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
opet hodnotis neco tak subjektivniho jako je "styl" a asi ti nedochazi ze kazdej to nevidi stejne. Ja kdybych si mel ted vybirat auto v teto tride (MB C, A4, BMW 3, Lex IS), tak bych sel urcite po ISku. Libi se mi z tech aut rozhodne nejvic, narozdil od tebe me zajima spolehlivost, a laka me i exkluzivita takovyho auta (ale ta je samozrejme dana jen tim ze jich tu moc neni).. nehlede na to ze za stejny penize dostanu v pripade ISka asi nejvetsi porci luxusu :]
zrovna vybiram svoje dalsi auto a IS 300 SportCross je spolecne s BMW 3 horkym kandidatem. ale zatim casu dost, a pokud se mi podari sehnat garaz tak si poridim nejakou sportovnejsi silenost :]
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 12:57
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Pro mne je absolutně nepochopitelné zase, že je možné řešit dilema mezi Lexem a BMW... to jsou tak protichůdné světy... že si vůbec neumím představit jak se mohou protínat...
neregistrovaný "hoborg"
22. 2. 2006 14:14
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
no tak vidis, je to mozny, a dokonce bych si z tehle dvou asi vybral toho Lexuse (problem s nim je hlavne ten ze se v neda sehnat v cechach, ani jsem ho tu nikdy nevidel jet..) A nemyslim si ze by se jednalo o protichudne svety - premiova trida, klasicky zadni nahon, prvotridni technika. to nejsou protichudne svety ale primi konkurenti
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2006 22:23
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Však neříkám, že je to tragédie. Ale poslední dobou se tu rozšiřují mýty o dokonalosti Toyoty. Je jich mnoho prakticky ve všech oblastech motorismu. A bezpochyby k nim patří "Toyota vždycky dosahuje nebo dokonce překračuje plány růstu". Jak vidíme, není to pravda. Taky se tu šíří dojem, že narozdíl od USA a Evropy je japonský trh absolutně imunní vůči importům. Jak vidíme, ani to není pravda. Německá luxusní trojka prodává přes 100 000 aut ročně. Přesná čísla Cadillacu zuřivě hledám a nemohu najít. V roce 2002 (dno, před Art&Science) prodal 600 aut. A v roce 2004 už pořádal svolávačku (je to smutné, ale je to tak, média se věnují z tiskových zpráv GM jen těm svolávačkám) 8,418 sedanů! Takže počet prodaných Cadillaců taky musel projít radikálním růstem.
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 22:42
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Aha.. :-) No, Toyota neni neomylna. To ani nahodou. Ako snad nikto. Teraz bola dost velka zvolavacka aj v Japonsku, a kontaktovali dokonca aj sedych dealerov v UK kvoli kusom predanym na tamojsom trhu. /// Cadillac - ja ma presny pocet predanych Cadillacov v Jap. naposledy z 2004: 1098ks Po modeloch takto: De Ville 79/ Seville -STS 66 / CTS 126 / SRX 84 / XLR 20 / Escalade 564 / EXT 159
neregistrovaný "Tom"
21. 2. 2006 22:27
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Bravo! Čistě náhodou sem se k těm Timesům dostal taky, zrovna sem se to chystal panu "hálo-efekt-nerozpoznal" a panu "alleweile-mimo-mísu" napsat. Opravdu Markózní setření :yes: >:-[] ;-) P.S. Nevíš kolik přesně aut ročně se v Japonsku prodá?
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2006 22:42
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Nevím proč by mě někdo měl stírat. Jen sem citoval. O důvodech tu můžete debatovat do konce světa. Faktem je, že Toyota nedosáhla plánovaných prodejů.
neregistrovaný "Tom"
21. 2. 2006 23:01
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Výjimka potvrzující "téměřpravidlo".. jinak máš pravdu - nobody´s perfect - ale je pravda, že někdo je prostě better ;-)
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 22:46
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Tome, ja nikdy nikoho nezotieram. Iba pisem fakty (resp. svoje uvahy). ;-) A predaj aut v Jap.? Uplne vsetkych? za rok 2004 to bolo 5.730.264 ks. Predpoved na rok 2009 je okolo 6.100.000 ks...
neregistrovaný "Tom"
21. 2. 2006 22:58
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Je mi naprosto jasný, žes nikoho stírat nechtěl, ale přesto je to roztomile setřelo ;-) (doufám, že víš, jak to myslim..). Jinak díky za informace. Nemohl bys pls někde zjistit kumulativní prodeje jednotlivých značek (pokud možno včetně importů) na Japonském trhu? Docela by mě to zajímalo, protože o Japonském trhu opravdu moc nevim - akorát to, že tam kraluje Toyota (+- 40% trhu?). Mě se totiž ten "rozházenej čaj" špatně čte ;-)
neregistrovaný "Marko"
21. 2. 2006 23:22
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Udaje za rok 2004: BMW 38.861 / Mini 13.042 / Rolls 46 / Chrysler group 6.597 / Mercedes Group 46.994 / Alfa Romeo 5.986 / Fiat 1.588 / Lancia 123 / Ferrari 471 / Maserati 311 / Aston 69 / Ford 7.784 / Jag 4.335 / Land R. 2.494 / Volvo 13.953 / Subaru 278.423 / GM USA 18.769 / Opel 1.694 / Saab 869 / Honda 743.141 / Hyundai 2.524 / Isuzu 52.428 / Lambo 176 / Lotus 381 / Mazda 280.565 / Rover 432 / Mitsu 255.221 / Nissan 822.430 / Porsche 3.005 / Citroen 2.076 / Peugeot 12.693 / Renault 3.253 / Suzuki 647.802 / Daihatsu 577.809 / Toyota 1.753.473 / Audi 13.815 / Bentley 285 / VW 55.383
21. 2. 2006 23:23
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
:-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 00:33
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Markózní servis :yes:
neregistrovaný "manitou"
22. 2. 2006 13:31
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Nevidím VV nebo jak se to píše >:-[] Ale teď vážně, tolik Alfiček, tak málo Audin oproti BMW ? Tolik Volvíček ?
21. 2. 2006 23:22
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Neprovokuj už se stíráním... když oba víme, jak to marko napsal... tak nevař konfrontační polívku, když to není zapotřebí. Já trdím, že je to takřka bankrot... myslím, že víš, jak to myslím...
21. 2. 2006 22:54
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Klid... na stírání tu máme jiný kádry. Toto není konfrontační diskuze... doufám.
neregistrovaný "Tom"
21. 2. 2006 23:00
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Není, jen mě to pobavilo ;-)
21. 2. 2006 23:20
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Jo :-)
neregistrovaný "ciello"
22. 2. 2006 09:07
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Tome.... to bylo hodně mimo...!!!! :no: :no: :no:
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 10:34
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Mimo to nebolo. Je uplne jasne preco vsetko to lones napisal, Je jasne ze marko uviedol fakty bez vedlajsich umyslov, a je jasne ze Tom to videl ako mile zostrelenie lonesa z pohladu tych, ktori mali reakcie na to co lones napisal .. resp preco a ako to napisal...
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2006 11:00
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
Jasné ano. Neb se tím netajím a sám to píšu. Absurdní názory, že cokoliv od Toyoty překračuje plán a že japonský trh snad netrpí ztrátou podílu domácích stejně jako každý jiný vyspělý trh v době globalizace. Obviň mě z "úmyslu rovnováhy". >:D
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 11:09
Re: Novým Lexusům se nedaří v Japonsku!
ta rovnovaha...ved hej...ale ja sa obuvam aj do tych z druheho tabora...len, skratka...tu mi to prislo nemiestne, zbytocne...prilis bojovne...pockaj kym bude clanok o tojote, pockaj si na par pro-tojota reekcii a pak jim to nandej...
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2006 11:28
Re: Lonesův vztah k Lexu
Podívej, nemístné, bojovné, kdovíjaké, nevím jak dlouho mě tu čteš, minimálně rok tu píšu už dost pravidelně, kdo má sloní paměť, ví, že jsem tu zpočátku bránil Lexus jako nikdo. Proti neopodstatněným výpadům. Neopodstatněný jsou třeba ty, že tabulky spolehlivosti jsou zfalšované nebo že každý Lexus je kopie Mercedesu, nebo že Lexus se neporouchává, protože používá deset let starou techniku. Lexus nebyl moje nejoblíbenější značka ale takový nechtěně adoptovaný dítě, protože tu do něj ještě před rokem každej kopal. Jenže před pár měsícema (nevím čím to), se tu vyrojilo skoro deset jedinců, pro které je japonská produkce alfou a omegou. Někteří tu jsou dýl, někteří krátce, ale množí se geometrickou řadou. A stejně debilní výpady, proti kterým sem hájil Lexus, musím přežívat z jejich strany. Jakože každý Cadillac je vlastně Opel Vectra, nebo že snad co není japonské není spolehlivé. Lexus je v tom vlastně nevinně. Znechutili mi ho jeho fanoušci, ne Lexus samotný. Pokud ti přijde můj první příspěvek zbytečně bojovný, přečti si někdy ty od Toma, Skylina, Ricardita, Coulina. Jejich nechutné vykřikování o Pearl Harboru, o tom, že za několik desítek let se místo "auto" bude říkat jen "toyota", protože žádné jiné automobilky než asijské nebudou. Stupidní prohlašování o spolehlivosti, růstu atd, které je prezentované jako celojaponský trend a přitom se zaměřuje jen na určité úspěchy dvou značek (Toyota a Honda). Abych to shrnul: rozhodně se necítím provinile, že jsem nevyčkal na článek o Toyotě nebo o Cadillacu u kterého budou psát bláboly o Vectrizaci místo aby zmínili, že Cadillac je spolehlivější než Toyota (než Lexus ne, ale i tak je to nanejvýš zajímavý údaj). Jako já nedělám z úspěchů Cadillacu úspěch celého amerického automobilového průmyslu, tak mě štve, když oni z úspěchů pár modelů dělají úspěch celé japonské produkce. Dokud nepochopí, kde jsou mantinely, budou Lexu spíš škodit. A ten mantinel rozhodně neleží až u vyhlazení všeho nejaponského.
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 12:46
Re: Lonesův vztah k Lexu
Ty debilní výpady si asi v mém případě trochu přehnal, protože já vždycky vycházím z tvrdých faktů (kromě oblasti designu, kde mám samo subjektivní názor, asi jako každý jiný)! Stupidní prohlašování - no nevim, kdo je tady stupidní - buď ty, nebo všechny ekonomické časopisy.. stačí si vybrat. To sum up: bejt Tebou tak bych si dal pozor na generalizace, zevšeobecňování a házení více lidí do stejného pytle.. Caddy spolehlivější než Toyota? Uvidíme za pár let, až se Caddy dostane do EU statistik a až se jeho prodeje nebudou pohybovat na hranici statistické chyby.. Hnidopiší otázka č.1: které významné japonské či korejské automobilce (koncernu) se v současnosti nedaří? Hnidopiší otázka č.2: které US automobilce (koncernu) se daří a neplave po krk ve sračk8ch? Já jen tak, aby nevznikla meljka o těch trendech ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2006 16:42
Re: Lonesův vztah k Lexu
Cadillac je spolehlivější než Toyota a vždycky byl. To je fakt se kterým nic nenaděláš, i kdyby si písmenka kroutil na všechny strany. V USA neprodává čísla na hranici statistické chyby. A z amerických statistik odvozuješ ty a "tvůj pytel", že Lexus je nej. V evropských statistikách totiž taky není!!! Tvoje hnidopiší otázky se točí jenom kolem peněz a o těch já nemluvím. Můj koníček jsou auta. Penězům se věnuju jen proto, že je potřebuju k životu.
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 17:20
Re: Lonesův vztah k Lexu
V US spolehlivosti je Caddy výš, ale uvidíme, jak to dopadne v EU spolehlivosti (= jak si povede BLS).. Ta statistická chyba se vztahovala k EU, protože pro evropu bude důležitá spolehlivost modelů prodávaných v Evropě.. Bavil jsi se o trendech - celojaponský a celokorejský trend je jasný (až na výjimky) - tak že se dá mluvit o úspěších těchto značek i v celkovém měřítku - jednoduše japonské a korejské automobilky jedou (nekteré více, některé méně, ale jedou), konkurence z nich má větší a větší bolehlav. Trend US automobilek je taky jasný - ekonomické problémy, ztráty, hrozby konkurzů - jsou to nemocní obři na hliněných nohou.. A co podle Tebe vypovídá o úspěšnosti automobilky? IMHO je to jasný.. efektivnost výroby, ekonomická přidaná hodnota (EVA), tržní přidaná hodnota (MVA). Účetnictví je základ (ve všech oblastech), pokud nemáš dobrý výsledky, tak máš problém (historií, evropskym designem nebo měkčenými plasty to fakt nedoženeš - to je pro mistra ;-) ). Abych to shrnul, na těch trendech trvám.. Jen si to přiznej, jestli to takhle půjde dál, tak fakt nakonec budou pouze asijské automobilky (vlastněné asijským kapitálem)..
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 11:11
Re: Lonesův vztah k Lexu
A podme radsej pisat o tych hustych mracitkach na tom hustejm pycowole baawu. Na to se nechytne ani rouvr ani dzeg...no, rouvr se asi celkove na moc uz nechytne...//
neregistrovaný "ciello"
22. 2. 2006 11:41
Re: Lonesův vztah k Lexu
musel bodnout do přispěvovatele a ne na téma... a to je mimo..!!! nebo je to milo..? >:-[]
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 12:16
Re: Lonesův vztah k Lexu
na to nebudu ani reagovat >:-[]
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 12:14
Re: Lonesův vztah k Lexu
:yes:
neregistrovaný "Johny"
22. 2. 2006 10:25
Re: Lonesův vztah k Lexu
Je zname ze aj Cadillac znie uspechy, hlavne v USA vdaka svojmu taktiez velmi odvaznemu design-u a zmenil image z takej "dochodcovskej" znacky na vyrobcu velmi cenennych luxusno-sportovych automobilov a je cosi ako kvalitna americka alternativa na BMW. Nemam cisla, ale viem ze V europe uz predava viac ako Lexus a dokonca sa splha na Jaguar. Ako je to s nim v Japonsku a ake su presne narasty v USA?
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2006 10:57
Re: A co Cadillac?
Z Japonska nějak čísla za poslední rok najít nelze. Možná kdyby někdo uměl číst ty klikyháky. :-) USA ti můžu říct úplně přesně: 2001: 172,083 / 2002: 199,748 / 2003: 216,090 / 2004: 234,217 / 2005: 235,002. S novým DTS a Escalade to letos vidím na 250-260 tisíc.
neregistrovaný "Marko"
22. 2. 2006 10:57
Re: A co Cadillac?
Sorry ale Cadillac je este od predajov Lexusu v EU sakramensky daleko. V roku 2004 (udaje za rok 2005 budu zverejnene teraz v Zeneve) predal Cadillac v EU 1.276 ks aut. Lexus predal 20.394 ks. Jaguar 59.279 ks. ;-)
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 12:13
Re: A co Cadillac?
S těma prodejema seš trošku mimo mísu ;-) Jestli někde v EU prodává Caddy víc aut než Lexus, tak maximálně v ČR díky Bédovi Trávníčkovi >:-[] ;-)
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 11:14
To MARKO
Preco ako mule-car pouzivaju olepene resp. dako pozakryvane starsie modely...nebolo by lahsie tam dat staru karoseriu tak ako je? Alebo na seba chcu naschval upozornovat aby rozvirili vody?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marko"
22. 2. 2006 12:44
Re: To MARKO
Pretoze ked sa pozries na kazdy mule-car, "stara" karoseria nebyva uplne totozna s aktualnym autom. Nikedy je treba upravit profil karoserie do tvaru / vysky buducehoa auta. Kvoli aerodynamike a co najpresnejsiemu vyhodnoteniu udajov. ;-)
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 13:02
Re: To MARKO
ahaaa...dik
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 13:29
LUXUSNÍ POHLED
z kapitánského můstku sedmičky na lexusní snahu zaujmout evropské auto-nadšence skýtá velké potěšení. Opravdu je evropská škola v předvoji. Kdo nevidí tu potenci v Bengleho sochách, kdo numí přečíst technickou krásu v AUDI a kdo neumí být očarován Mercedesem... ten logicky nemůže být vzdělán v kráse. Zaklínací formule amatérů, že totiž vkus je subjektivní a opravňuje k zulíbání kdečeho... je formulí z nevědomí. Ano Lexus je dokonalý produkt. Pro Japonsko. Až budu bydlet v Japonsku a po večerech mi gejša bude pročesávat cop... budu nepochybně spokojený s Lexem v přízemí. Ovšem tady, v kolébce motorismu... tady vím, že to nejlepší maj vedle v Německu.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "manitou"
22. 2. 2006 13:35
Re: LUXUSNÍ NADHLED
A Anglii a Itálii a Švédsku a .... ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 13:42
Re: LUXUSNÍ NADHLED
jistě... nemůžu tu přece vypisovat každou evropskou vesnici ;-) BRAVO EVROPA :yes:
neregistrovaný "milo"
22. 2. 2006 13:46
Re: LUXUSNÍ NADHLED
v rusku? [odkaz] >:D :-!
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 13:38
Re: LUXUSNÍ NADHLED
Hezký, teďka tu o červený Karkulce? >:-[] ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 13:43
Re: LUXUSNÍ NADHLED
Mmmmyslíš tu o červeném Civicu? ;-) :-) >:D
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 13:46
Re: LUXUSNÍ NADHLED
>:D ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 15:36
Re: LUXUSNÍ NADHLED
;-)
neregistrovaný "hoborg"
22. 2. 2006 14:28
Re: LUXUSNÍ NADHLED
"vzdelan v krase", no to je uzasny. a jeste logikou se u toho zaklinej :] jiste, vkus je naprosto objektivni meritko a GTI je jeho verozvestem. Jeste ze ty blbiny nemusim poslouchat a nikdo mi nebrani v tom mit vlastni vkus a vlastni nazor. Tebou neustale omilany nacionalisticky hledisko "v evrope jen evropsky produkty" je taky k smichu, alespon pro ty kdo se neukajeji svym "evropanstvim" a jsou radi za tu svobodu vybrat si to co mi opravdu vyhovuje. Taky si opet vubec nevysvetlil v cem je ta "evropska skola" tak vepredu, ale zrejme se to opet tyka toho naprosto objektivniho vkusu :] O "kolebce motorismu" bych byt tebou taky radsi pomlcel, Fordu by se to nemuselo libit a vubec bych se nedivil :]
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 15:50
Re: LUXUSNÍ NADHLED
Jistě, že vkus je subjektívní estetická kategorie... někdo ho, hoborgu má a někdo ne. Lehkou orientaci získáš v tlustejch knihách, na výstavách, v museích... Nic se ovšem neděje. Pokud nemáš oči (a chce odvahu si to přiznat, pokud to tak je), tedy voči, co viděj do dálky času (oběma směry), není nutné zoufat... přece, někdo to koupit musí ;-) :yes: A pak jsou tu vyvolení... s vočima... tak třeba tady na diskuzích jsou nejméně dva naši kolegové, co maj výborný voči. Těch se drž... No, a uvidíš, že když se člověk snaží, že nakonec logicky dospěje k tomu, že ten nejlepší rohlík, mu upečou za rohem v pekárně. Co? P.S. Ta evropská škola... to je to, co tu dnes vidíš na silnicích. Tří až pětiletej předvoj před celým světem. Ford by se nezlobil. On to ví...
neregistrovaný "hoborg"
22. 2. 2006 16:12
Re: LUXUSNÍ NADHLED
v tlustejch knihach, na vystavach a v muzeu se da najit opravdu ledacos, je to nakonec porad jen muj subjektivni vkus co z toho se mi libi. a ja si rozhodne nezoufam, mam oci a umim si vybirat. Ze se tu povazujes (spolu s tvymi dvema kolegy) za vyvoleneho s vybornym zrakem je mi opravdu spis k smichu, jako vzdy kdyz ego prilis narusta, zoufale schazi sebereflexe, a kdyz se k tomu pak prida trosku te exhibice a pokusu presvedcit vsechny o sve jedine pravde tak je hotovo :] co ma logika spolecnyho s lokalni pekarnou a rohliky s autama mi neni prilis jasny, ale pravdepodobne je to jen pokus o vtipne prirovnani.. a na silnicich vidim opravdu ledacos, ze by to u nas ale melo "tri az petiletej" predvoj pred svetem, to jsem opravdu nezaznamenal. Otazka byla hlavne V CEM ten naskok spociva, ale jako obvykle - odpoved zadna.
Hlavni rozdil mezi nama (krome toho jinyho vkusu :]) je v tom ze ja vkus opravdu nepovazuju za objektivni meritko, a uz vubec nemam tu drzost vsude prohlasovat ze jen ten muj je spravny a kdo nesouhlasi tak nema oci..
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 16:30
Re: LUXUSNÍ NADHLED
Pozor pozor... své oči nepřeceňuji... to ti asi mlha halí rozhled. Ten evropskej předvoj... no snad jeden příklad - CLIO-GOLF-MB-S (abych jaksi popsal to spektrum)... A ty víš vlastně, proč tě neoslovuje evropskej design a šilháš jinam?
neregistrovaný "hoborg"
22. 2. 2006 17:00
Re: LUXUSNÍ NADHLED
ja se predevsim NEOMEZUJU na evropskej design, takze zadny "silhani jinam". snazim se koukat na cele spektrum toho co se nabizi a vybirat si to co mi vyhovuje. nevim proc bych mel brat primarne evropsky auta, proste tomu nacionalistickymu hledisku nerozumim a pro tebe je to ocividne naprosto zasadni. Z tebou vyjmenovanejch aut me neoslovuje nic, MB S se mi docela libi. z hlediska designu evropskych luxusnich limuzin je pro me na prvnim miste stara BMW 7 a pak jakakoliv A8 (kdyz vynecham Jag :])
neregistrovaný "GTI"
22. 2. 2006 17:21
Re: LUXUSNÍ NADHLED
Tak alespoň to. I to "málo" je evropskej úspěch :yes: Stará 7... velká porce klasy.
neregistrovaný "VTEC"
25. 2. 2006 13:15
namíchanej
namíchanej tak akorát pěknej typickej německej humus. jedno bmw jako druhý,absolutně nudný auta až na zajímavý motory v Mkách vážně nuda >:D
Rozbalit vlákno
0