Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nové BMW řady 7 - transplantace větších ledvin (nové foto)

Nové BMW řady 7 by se mělo definitivně představit snad už na podzimním autosalonu v Paříži. Pro tuto chvíli jsou zde první fotografie prototypů bez kamufláže.
Zpět na článek
7. 4. 2008 13:33
7. 4. 2008 14:09
neregistrovaný "Paegas"
7. 4. 2008 14:11
7. 4. 2008 14:16
7. 4. 2008 20:05
8. 4. 2008 13:11
7. 4. 2008 14:31
neregistrovaný "woodoo"
7. 4. 2008 14:34
7. 4. 2008 15:05
neregistrovaný "exctenar"
7. 4. 2008 15:20
7. 4. 2008 21:58
neregistrovaný "exctenar"
8. 4. 2008 13:13
7. 4. 2008 15:34
neregistrovaný "Bench"
7. 4. 2008 16:03
7. 4. 2008 16:57
7. 4. 2008 17:59
7. 4. 2008 18:04
7. 4. 2008 18:07
7. 4. 2008 18:31
7. 4. 2008 19:41
7. 4. 2008 20:02
7. 4. 2008 20:09
7. 4. 2008 20:16
7. 4. 2008 20:22
7. 4. 2008 20:24
7. 4. 2008 20:26
8. 4. 2008 13:54
8. 4. 2008 14:47
8. 4. 2008 13:19
8. 4. 2008 13:31
8. 4. 2008 13:32
8. 4. 2008 13:36
8. 4. 2008 13:47
8. 4. 2008 13:53
8. 4. 2008 13:56
8. 4. 2008 14:01
8. 4. 2008 14:04
8. 4. 2008 14:08
8. 4. 2008 14:13
8. 4. 2008 14:16
8. 4. 2008 14:32
8. 4. 2008 14:33
8. 4. 2008 14:38
8. 4. 2008 14:42
8. 4. 2008 14:33
8. 4. 2008 14:34
8. 4. 2008 14:36
8. 4. 2008 14:49
8. 4. 2008 14:52
8. 4. 2008 14:49
7. 4. 2008 20:11
7. 4. 2008 20:29
7. 4. 2008 21:03
8. 4. 2008 13:15
7. 4. 2008 18:00
7. 4. 2008 18:35
7. 4. 2008 20:13
7. 4. 2008 20:19
7. 4. 2008 21:06
7. 4. 2008 21:19
8. 4. 2008 13:16
8. 4. 2008 13:32
8. 4. 2008 13:34
7. 4. 2008 21:50
neregistrovaný "Bench"
8. 4. 2008 00:07
7. 4. 2008 15:15
neregistrovaný "carmik"
7. 4. 2008 15:37
neregistrovaný "babo"
7. 4. 2008 16:07
neregistrovaný "carmik"
8. 4. 2008 01:17
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2008 13:02
neregistrovaný "carmik"
8. 4. 2008 13:48
8. 4. 2008 13:57
8. 4. 2008 14:01
neregistrovaný "carmik"
8. 4. 2008 14:37
neregistrovaný "carmik"
8. 4. 2008 15:09
neregistrovaný "carmik"
7. 4. 2008 18:54
neregistrovaný "Paegas"
8. 4. 2008 11:45
neregistrovaný "filip.veith"
7. 4. 2008 18:44
7. 4. 2008 18:56
neregistrovaný "Paegas"
7. 4. 2008 18:57
8. 4. 2008 00:11
8. 4. 2008 01:07
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2008 01:31
7. 4. 2008 21:24
neregistrovaný "escaton"
7. 4. 2008 22:06
neregistrovaný "exctenar"
7. 4. 2008 23:37
8. 4. 2008 14:43
neregistrovaný "Paegas"
8. 4. 2008 13:24
8. 4. 2008 01:21
8. 4. 2008 01:41
8. 4. 2008 09:24
neregistrovaný "exctenar"
8. 4. 2008 14:42
8. 4. 2008 16:49
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2008 17:15
8. 4. 2008 17:30
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2008 17:49
8. 4. 2008 17:28
8. 4. 2008 17:46
8. 4. 2008 15:37
8. 4. 2008 15:43
8. 4. 2008 17:55
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2008 18:23
8. 4. 2008 18:34
8. 4. 2008 18:44
8. 4. 2008 19:37
7. 4. 2008 13:33
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
64
neregistrovaný "Paegas"
7. 4. 2008 14:09
Re: POCTA
Mercedes na žádném trůně není, už několik let ho BMW v prodejnosti drtí..
7. 4. 2008 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
7. 4. 2008 14:16
Re: POCTA
Tady bude spíše dvojtrůn, a pak několik židlí pro princátka ;-)
7. 4. 2008 20:05
Re: POCTA
s-klasse je celosvetove limusina z absolutni prodejni dominanci. BMW 7er nebo A7 je jen maly konkurent o jaguaru, lexusu ani nemluvim.
Tu je dobre video z rammstein v top gear [odkaz]
8. 4. 2008 13:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "woodoo"
7. 4. 2008 14:31
Re: POCTA
tak to si riadny dement ked si myslis ze je to maskovanie, ale ked prides na to, ze je to normalna podoba auta, ides sa na nom urobit... >:D
7. 4. 2008 14:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "exctenar"
7. 4. 2008 15:05
Re: POCTA
Jen by bylo dobré obecně lidem připomenout,kolik vášní a hloupých řečí bylo, když Chris Bangl ukázal své první auto,leckdo zvracel atd...známe to tu.Bavím se o českém netu.Takže přece jen určil trendy.Souhlasím.OT:nebylo to na tebe,ale obecně,někde ty diskuse budou,dá se dohledat :no:
7. 4. 2008 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "exctenar"
7. 4. 2008 21:58
Re: POCTA
Na hloupé otázky si odpovídej sám.Jo,jak tam dole píšeš o BMW X5,tak si poznač jméno: Frank Stephenson,nar. 3.11.1959 v Maroku,občan USA.Ať jsme přesní,že? :-!
8. 4. 2008 13:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Bench"
7. 4. 2008 15:34
Re: POCTA
Stačí kouknout na dva dny starou diskusi a ještě tam někdo zvrací >:-[] ;-)
Avatar - T613
7. 4. 2008 16:03
Re: POCTA
sím se hlásím. sice nezvracím, ale bmw od dob bangle se mi prostě nelíbí.
7. 4. 2008 16:57
Re: POCTA
Jen pro upřesnění design nových BMW už dělá Adrian van Hooydonk. Podílel se na faceliftu 7 a Z4, navrhoval X5, X6 a koncept CS.
Stavající 7 je hodně povedená, težko na ní navázat. A co BMW 5? To je opravdu krásný, i po těch letech. Vždy se za ním ohlédnu.
7. 4. 2008 17:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 4. 2008 18:04
Re: POCTA
Každému je jasné, že šefdesigner, kterým byl dřív Bangle vedl tým designérů. Dnes už úkolem Bangla není chrlit nápady, ale spíše "dohlížet". Čili design nových BMW už příliš neovlivňuje.
7. 4. 2008 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
7. 4. 2008 18:31
Re: POCTA
No vidíš, já se třeba za "5" neohlídnu vůbec, i když je z nich nejpovedenější. Samozřejmě netvrdím, že by vše spískal on, ale s příchodem "7" pro mě ztratil BMW šmrnc, který vždy měl a doufám, že brzy zase bude mít. ;-)
7. 4. 2008 19:41
Re: POCTA
Zepředu mě berou světla, vůbec celá maska a zezadu ta parádní namakaná ***ka ;-).
[odkaz]
[odkaz]
Tak co, pořád nic?
Avatar - T613
7. 4. 2008 20:02
Re: POCTA
odstup satane, mě nezvykláš ;-) >:D
7. 4. 2008 20:09
Re: POCTA
No dobře, aspoň ty čtyři lešinářský trubky tě musí dostat, jinak bůh s tebou >:D
Avatar - T613
7. 4. 2008 20:16
Re: POCTA
mě dostává tenhle čumáček [odkaz] :-!
7. 4. 2008 20:22
Re: POCTA
Hm, to je nádhera :yes:
Avatar - T613
7. 4. 2008 20:24
Re: POCTA
Ale nad postelí mi svého času vysel dvoumetrový plakát tohoto miláška [odkaz]
7. 4. 2008 20:26
Re: POCTA
A sakra, EVOII, to je další chuťovka, pěkně načuchlá závody DTM :yes:
8. 4. 2008 13:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 14:47
Re: POCTA
[odkaz] pěkný článek od Mariho. AMG byla tou dobou samostatnou značkou. Pokud se nepletu.
8. 4. 2008 13:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 13:31
Re: POCTA
nesdílím, ani omylem tvůj názor
8. 4. 2008 13:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 13:36
Re: POCTA
Myslíš současné BMW 7?
8. 4. 2008 13:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 13:53
Re: POCTA
Do "lehkosti" předchozí generace to má daleko. Spíše si tím vyměnil pozici v mohutnosti s MB.
8. 4. 2008 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 14:01
Re: POCTA
jak říkám věc názoru, a já ho s tebou nesdílím.
8. 4. 2008 14:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 14:08
Re: POCTA
To je logické, když ho dělá Bayerische Motoren Werke AG >:D
8. 4. 2008 14:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 14:16
Re: POCTA
Pro mne toto není "pravé" BMW. Je opticky strašně těžké, před i po FL. Z předchozí generace vyzařovala dravost, která řeší vše z přehledem. Z tohoto mám pocit arogance a moci. Tedy stejný pocit jaký jsem měl předtím u Mamuta od Mercedesu.
8. 4. 2008 14:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 14:33
Re: POCTA
Jak říkám věc názoru. Já si pak vyhlídnul jiného koně :-)
8. 4. 2008 14:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 14:42
Re: POCTA
Bavíme se o designu nebo značce? :-)
Pro mnoho lidí není Cayenne Porsche? Mají pravdu? Ano i ne.
Ani E65 ani Cayenne nedělají svým výrobcům ostudu, ale radost a to je dobře. ALe kvůli tomu nebudu nad E65 slintat a radši se podívám na jeho předchůdce a jsem hodně zvědav na následovníka. Ale E65 mě nechává zcela chladným, a vím že mít ty peníze tak je tím posledním modelem který by mi přišel na mysl.
Avatar - gld
8. 4. 2008 14:33
Re: POCTA
Dizajn je subjektívna veličina, pochop to, nemôžeš vziať meter a povedať: "hmm, tak toto podľa parametrov dizajnu vyzerá na čistokrvné BMW"..vždy sa nájde niekto komu sa to či ono báwo bude zdať "tým pravým"
8. 4. 2008 14:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
8. 4. 2008 14:49
Re: POCTA
Neviem prečo by sa 250 GTO nemalo niekomu zdať ako pravé ferrari..nemôžeš zas tak zovšeobecňovať, ferrari je klasika, legenda, no súčasná sedma je viac-menej auto čo stretávaš každý deň a tak si proste naň vytvoríš bezprostredný názor
8. 4. 2008 14:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 14:49
Re: POCTA
Pokud Ferrari udělá kosočtverec, tak to bude Ferrari, ale s "Ferrari" to nebude mít nic společného.
Avatar - da_b0mb
7. 4. 2008 20:11
Re: POCTA
CS...moc povedenej koncept. Tajne jsem doufal, ze Sedmicku trochu ovlivni
7. 4. 2008 20:29
Re: POCTA
Určitš prostor dostane jako zcela samostatný model ;-)
8. 4. 2008 13:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 4. 2008 18:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
7. 4. 2008 18:35
Re: POCTA
Pokud má Saab, Jaguar, Lancia, Masserati, Lexus, Audi a MB nudné tvary, tak ano mám rád nudné tvary :yes:
Avatar - da_b0mb
7. 4. 2008 20:13
Re: POCTA
Maserati je pouze jedno "s" ;-) Btw. dobrej vkus
Avatar - T613
7. 4. 2008 20:19
Re: POCTA
Já mám vždy potřebu syčet, když to říkám. Straším tím malé děti :-! >:-[]
Avatar - da_b0mb
7. 4. 2008 21:06
Re: POCTA
Ok, uz budu hodnej ;-)
Avatar - T613
7. 4. 2008 21:19
Re: POCTA
tebe jsem nemyslel ;-)
8. 4. 2008 13:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 13:32
Re: POCTA
Proč bych to používal? Mě ZZ nikdy nevadil. A nejsem malé dítě, abych se navážel do lidí, kteří zde nejsou. A navíc je neznám. Ty snad ano DD?
8. 4. 2008 13:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Bench"
7. 4. 2008 21:50
Re: POCTA
Každý má jiný vkus, hlavní je, když kvůli autu člověk neznehodnotí oběd. :-) Já myslel autora příspěvku "Bangle VEN!!!"
8. 4. 2008 00:07
Re: POCTA
Teda nevim, tak moc abych znal designery se v BMW opravdu nevyznam, co vim urcite je, ze posledni opravdu krasne BMW je E38 >:-[]
neregistrovaný "carmik"
7. 4. 2008 15:15
nová "sedma"
Vše nasvědčuje tomu, že sedma zase bude sportlimousine jak má být.Ta současná mě dodnes svým designem nezaujala. Těším se :-)
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "babo"
7. 4. 2008 15:37
Re: nová "sedma"
a kedy prosim Ta bol naposledy 7er sport limuzinou? E38 bola velmi pekna - ale teda bolo teda luxusna limuzina, nemala ziadne znaky sportovosti. A to nevravim o E65. Vyzera ako nepodareny tank, hlavne pred F/L sa mi ani trochu nepaci, to svelto v zadu cez cely kufor je hrozne, vsak ho aj po F/L dali prec. Interier stale vyzera tak, ze aj v strednej triede by som sa ho zlakol.

Najazdene par stoviek km mam len so 7er E65. Podla mna auto tychto proporcii nema, nemalo a nikdy nebude mat byt sportovne... Absolutne nemzoes mat odhad, co si v zakrute mozes dovolit, kedy treba brzdit do zakruty, lebo masu, ktora ma asi vyse 2 ton asi bude zastavit dost problem... A8-cka - teda tiez nic moc sportove zvezenie... Ano, ked stupis na plyn, tak je to bomba, ale to je tak vsetko. Je mozno prekvapivo trochu obratnejsia, aspon na mna posobi tym dojmom.

Proste tieto limuziny maju byt super luxusne, dobre odhlucnene, so super vybavou, ludia sa musia v aute rozpravat beznym hlasom aj pri 180 a pod... Tak, ako na to ide LEXUS LS, alebo S-klasse...
neregistrovaný "carmik"
7. 4. 2008 16:07
Re: nová "sedma"
Nevím jak Ty ale já jsem s předchozí generací jezdil (750i) a právě proti S-Klasse nebo LS to rozhodně rozdíl byl. Samozřejmě nelze srovnávat velkou limuzínu s např. celicou nebo Imprezou STI ale z těch "mastodontů" se s Bavorem jezdilo nejlépe. A sportovní šmrnc karoserie se mu určitě upřít nedá. ;-)
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2008 01:17
Re: nová "sedma"
rozdiel, rozdiel... E38 optori S-klasse starsej? No v oboch som sa viezol len raz (735i a S500)... Neviem posudit, keby to ale hned rozdiel bol, tak si stale myslim, ze slovo sportove, ci dynamicke, nejaka zvlast velka radost z jazdy za volantom, to by som tu uz prilis fakt nespominal. To ide maximalne vo vyssej strednej triede, ale luxury by sa na to hrat nemala.

Ja netvrdim, ze zabavne auto musi stoj co stoj byt prave IMPREZA STI (aj ked moze, sazmorejme
:-) :yes: ), ale... predsa len...
Avatar - T613
7. 4. 2008 20:22
Re: nová "sedma"
V dnešní době musí mít sportovní image i kuka vůz. "7" měla pro mne vždy "lehké" nikoliv sportovní linie. A byla s XJ krásným protipólem opticky "těžkých" Mercedesů.
7. 4. 2008 22:56
Re: nová "sedma"
navrhujem nahradiť slovo "športový", slovom "dynamický", z celej "športovnosti" ktorá prestupuje svetom áut takým spôsobom, že už musí byť športový aj prívesný vozík, mi začína byť trochu ťažko... :-)
8. 4. 2008 10:19
Re: nová "sedma"
souhlas! Taky mi to je už hodně proti srsti - všude samé sportovní to, sportovní tamto. Sportovní Fabie Kombi 1.4 TDI, sportovní BMW 7, sportovní Range Rover...
Ten marketing je skutečně mocná zbraň! Bohužel jim na to spousta lidí skočí, a pak to "sportovní" chtějí skoušet na úzkých okreskách.... :no:
neregistrovaný "carmik"
8. 4. 2008 13:02
Re: nová "sedma"
Nepleťme si pojmy, jasně jsem napsal sportovní šmrnc karoserie, a to oproti svým konkurentům určitě má.
Avatar - T613
8. 4. 2008 13:35
Re: nová "sedma"
Na pěti metrové limuzíně si pojem sportovní šmrnc nedokážu představit. Dynamické rysy karoserie ano. Ale se sportem to má společného co?
8. 4. 2008 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 13:55
Re: nová "sedma"
Tyto auta jsou dálniční rychlíky. Pohodlné rychlé stroje. Se sportem nemají absolutně nic společného. Jen je tuhle dekádu slovo SPORT v kurzu, tak se to marketing snaží protlačit všude. A plno lidí jim to žere.
8. 4. 2008 13:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 4. 2008 14:03
Re: nová "sedma"
Pro tebe mají sportovní šmrnc, pro mě vypadají maximálně dynamicky. A okruh zvládne i velorex :-)
Avatar - Blue Sun
9. 4. 2008 09:28
Re: nová "sedma"
Okruh zvládnu já na inlajnech :-)
Avatar - T613
9. 4. 2008 09:31
Re: nová "sedma"
No dokonce. A svět aut je v pr.. ;-) >:-[]
neregistrovaný "carmik"
8. 4. 2008 14:01
Re: nová "sedma"
Ještě jednou: sportovní šmrnc karoserie. Toť vše a za tím si stojím. Jestli máš na sport. šmrnc jiný názor je pouze Tvoje věc.
Avatar - T613
8. 4. 2008 14:06
Re: nová "sedma"
Tak jsme tady na diskuzi, abychom si zde vyměňovali názory. Ale jestli svůj názor prezentuješ jako dogma, tak to je jiná >:D
neregistrovaný "carmik"
8. 4. 2008 14:37
Re: nová "sedma"
Zjevně jsi mne nepochopil, je to můj názor a Ty máš jistě zase svůj názor. Nikomu nic nevnucuji pouze se vyjadřuji sám za sebe a na to snad mám právo.
Avatar - T613
8. 4. 2008 14:55
Re: nová "sedma"
v tom případě omluva. Jsou zde tací co své názory prezentují jako dogma. Někdy je těžké se v tom vyznat ;-)
neregistrovaný "carmik"
8. 4. 2008 15:09
Re: nová "sedma"
O.K. vždy prezentuji veřejně, že se jedná pouze o můj vlastní názor. Respektuji odlišné názory druhých ale mohu s nimi polemizovat, ne jim vnucovat své. Pokud se budeme vzájemně tolerovat bude diskuze přínosná a příjemná. V opačném případě se stává trapnou a zbytečnou. Nikdy se nechci pasovat na jediného spravedlivého a zcela objektivního, protože to ani nelze. :-)
8. 4. 2008 15:43
Re: nová "sedma"
páni, páni, ospravedlňujem sa, môj príspevok nebol pokus o vyvolanie flame-u :-) chcel som len vyjadriť svoju nespokojnosť s klišé, ktoré sa rozmáha po automobilovom svete a šíri sa ako kiahne v stredovekom meste... dokážem oceniť aj športový charakter a tvary, ale všetko s mierou, to je celé :-) inak povedané, rešpektujem tvoj názor
Avatar - Johny.Rico
7. 4. 2008 16:25
The King is comming...!!!
Přijde na trh konečně něco, za co stojí utratit prachy. Tomuto vozu se nic nevyrovná, je to nejlepší limuzína světa a stále má dobré prodejní výsledky. Spolu s nejefektivnějšímy motory na světě - s BMW motory, tohle bude nepřekonatelná, jak se říka The ultimate driving machine.

Konečně, už je čas :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ghostyx
7. 4. 2008 17:13
Re: The King is comming...!!!
Hochu, nechci ti vyvracet nebo nejak znevazovat tvoje absolutni nadseni k Baworakum, ale vetsinou takove ty kecy, ze se neco nekde necemu nevyrovna nebo, ze je neco nejlepsi na svete apod., vypraveji ti, co se v tehletech karach nikdy nevezli a ani vozit nebudou ba co vic, v nich nikdy ani poradne jeste nesedeli... ;-) >:D Jinak ale Bawo to bude urcite povedeny, to souhlas... :yes:
neregistrovaný "Paegas"
7. 4. 2008 18:54
Re: The King is comming...!!!
Je to hodně subjektivní, ale také myslím, že jsou BMW nejlepší auta na světě.. ;-)
Avatar - Johny.Rico
8. 4. 2008 20:35
Re: The King is comming...!!!
Jsem rád, že promluvil konečně znalec...opravdu :yes:
Avatar - Johnny_P
7. 4. 2008 20:19
Re: The King is comming...!!!
zas tak to s tou chválou nepřeháněj >:D
Sice sem ještě neseděl v bmw řady 7, ale myslí že nejlepší na světě to určitě není :-|

Vlastně z bavoráka sem řídil jen 1x, a to BMW 316i z 1996 :*)
neregistrovaný "filip.veith"
8. 4. 2008 11:45
Re: The King is comming...!!!
Pořád zapomínáte na to, že S-Klasse má u nás přibližně trojnásobná prodejní čísla oproti A8, která je v "těsném" závěsu na druhém místě. Takže nejlepší limuzína světa od BMW si asi bude muset máknout :-)
7. 4. 2008 18:44
No konecne
Konecne zas sedmicka bude auto ktere mi bude stat za ohlednuti, predminula semicka byla uzasna, dodnes vypada lepe nez ta co se ted prodava, byla obrovska a pritom pusobila opticky neuveritelne lehce.Navic diky tomu ze pusobila hodne siroce bylo v ni neco majestatniho... ta soucasna...no...vzhled je asi subjektivni zalezitost ale nikdo nemuze poprit ze byla nemistne tezkopadna..proste clovek mel pocit ze musi mit 22palcovy kola aby nevypadala smesne a pod kapotou atomovej reaktor aby se vubec rozjela..jsem rad ze se pomalu bmw vraci ke stylu pred banglem, uprimne rad!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Paegas"
7. 4. 2008 18:56
Re: No konecne
Vzhledem k tomu, že je nyní Bangle šéf designu pro celou automobilku, to tak asi zrovna není.. Ta dnešní sedma je méně sportovní, ale je více majestátní jako Bentley aspol.
Avatar - T613
7. 4. 2008 18:57
Re: No konecne
sdílím tvůj názor, co se týče současné a předchozí "7"
8. 4. 2008 00:11
Re: No konecne
Tak pokud tou predchozi myslis e38, tak plny souhlas...
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2008 01:07
Re: No konecne
Presne, ak myslis E38 vs E65, tak tiez suhlasim. Ale teda nemyslim si podla fotiek ani trochu, ze by sa ta pripravovana verzia mala podobat E38, alebo mat ten jej lahky krasny styl... Skor mi teda pride podobna s E65, co nepovazujem za prilis stastne, E65 je proste fakt tank.
8. 4. 2008 01:31
Re: No konecne
:-) jj.. az budu jednou velky kluk, tak si tu E38 750iL poridim, bude to takove prima vozitko na nakupy >:D >:D
neregistrovaný "escaton"
7. 4. 2008 21:24
No neviem.
No dúfam, že to bude dobre vyzerať, ako tu píšete, lebo toto bude asi auto, ktorým budem jazdiť /dáky osemvalec/, a mňa zatiaľ berie skôr s class. Ale otec je na bavoráky odjakživa, takže nič nenarobím :-( . Tak musím veriť, že to bude dačo extra, verím, že aspoň farbu ovplyvním.
Inak som sa kvôli tomu registroval, tak nech to vyzerá, lebo ja z tých fotiek nič nevidím.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "exctenar"
7. 4. 2008 22:06
Re: No neviem.
Tak to bych se asi skrz to neregistroval,abych národu(pardon dvěma národům) sděloval,že mi někdo koupí auto.Doporučuji černou barvu a ještě černější skla a nějakou origoš reg. značku.Ať si dáme pozor a uhneme jim,že jo :-! :no:
7. 4. 2008 23:37
Re: No neviem.
Já zase hochu doufám, že do doby, než Ti ten dáky osmivalec otec koupí, stačíš dospět natolik, abys takto dospělému autu a motoru dokázal svým rozumem a zkušenostmi trochu se***vat.Tvoje dosavadní potřeba se tu všem (po)chlubit zatím napovídá,že by mohla kombinace tohohle osmiválce a Tvé pokračující dětské touhy se předvádět být životu ostatních nebezpečná. Pokud tedy nepřiznáš hlouběji a v lepším světle svoji vlastní barvu, viděl bych to v Tvém případě zatím tak na nějakého 8-mi válcového Matchboxe, abys nezlobil. Starosti s lakem toho velkého zkus zatím odložit..
neregistrovaný "Paegas"
8. 4. 2008 14:43
Re: No neviem.
Přesně >:D ja bych mu koupil tak maximálně Felicii 1.3
8. 4. 2008 13:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2008 01:21
Jeste neco
tak mu to prejte kluci:-) me tata koupil akorat rezavou stodvacitku a nemyslim si ze by tim udelal muj zivot nb zivot ostatnich ucastniku dopravy bezpecnejsi..neni to o aute ale tom jestli ses vylizanej * nebo mas trochu zdravyho rozumu..pochybuju ze kdyby kdokoliv z vas vjeho veku mel moznost dostat osmivalcovy bavo, tak by rekl: promin tati, ses hodnej ale ja si radsi poridim fabii tdi..ruku na srdce!!
Rozbalit vlákno
9
8. 4. 2008 01:41
Re: Jeste neco
navic moc nechapu co vas drazdi na tom osmivalci krome zavisti:-)..pokud bych si mel vybrat a neresil love tak bych chtel taky osmivalec...proste protoze proto! a prijde mi smesny myslet si ze mladej kluk s omivalcem co ma dejme tomu 350koni je nebezpecnejsi nez ten co ma "zakladni" sestivalec s dvojitym turbem v dieslu a 280 konma protoze pochybuju ze sedma bude zacinat s necim jinym..to je proste demagogie.
Ja toho typka neznam ale pokud je idiot tak bude nebezbecnej i ve felicii 1.3 a to jak sobe tak ostatnim. A reknete ze nemam pravdu!
neregistrovaný "exctenar"
8. 4. 2008 09:24
Re: Jeste neco
Máš pravdu !!! Blbec může jet i v autě za tisícovku.Závist...to je,prosím co?Aha,to je počínání lidí v mém okolí...mám s tím dost bohaté zkušenosti.Už právě proto nemohu nikomu nic závidět.U mne je to právě v kontextu s BMW,že tohle auto by okolí nemuselo ustát,tak volím jiná.Práci lidé nechtějí vidět.Jsme v česku.Nicméně registrovat se skrz sdělení,že mi otec něco koupí..fakt nevím.Spíš,až to bude mít,ať napíše na "moje auto"nějakou fajn recenzi,pár mladých kluků napsalo skvělé,nedávno na M2,ať je příklad....v pohodě.Registraci už má...Ale ať z toho nečouhá snobismus.Tím se to kazí.Přiznávám,že auta,byť mne zajímají,je to přece jen dopr.prostředek a když vemu,že nám jedno denně jezdí v pražské džu....dopravě...pak je to spotřebák o to víc.Spíš ať někoho nesejme, nebo se nerozstřelí.Ale jinak krásné fáro.O tom není sporu.Škaredé BMW se ještě nevyrobilo... :yes:
Avatar - gld
8. 4. 2008 14:42
Re: Jeste neco
Lenže mladý hošan s báwom od otca a praxou na autoškolnej fábii bude určite o dosť nebezpečnejší ako taký istý mladík ktorý vyfasuje akurát rodinný favorit a aj na ten bude musieť dávať echtovný pozor..a úprimne povedané keď by chlapec trebárs nezvládol riadenie a vyletel by na vás v zákrute, v čom by ste chceli aby sedel? vo felde alebo 2-tonovom nemeckom krížniku?
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2008 16:49
Re: Jeste neco
Treba jste ho vsichni jen spatne pochopili. Treba si to bawo chce tatik koupit pro sebe a synator bude jezdit maximalne jako spolujezdec. A protoze tatik neni zadny founa, tak synka necha velkoryse vybrat barvu, paklize bude cerna >:-[]
Avatar - gld
8. 4. 2008 17:15
Re: Jeste neco
Je to možné, my len preberáme eventuality :-)
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2008 17:30
Re: Jeste neco
Pravdou ale zustava, ze hlaskou "daky osemvalec" se nesmazatelne zapsal do mysli vsech milovniku aut! :yes: :yes: >:D >:D >:D >:D
Avatar - T613
8. 4. 2008 17:49
Re: Jeste neco
Připomněl mi Belmonda ve filmu Muž z Hong Kongu, kde hrál toho znuděného miliardáře >:D
8. 4. 2008 17:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2008 17:46
Re: Jeste neco
jo a treba uz mel tech aut deset a ma najezdeno vic nez my tady vsichni dohromady..a je hrozne bohatej a jen me chtel *. protoze ja nic nedostanu >:D
Avatar - Well-being
8. 4. 2008 11:31
Nápady došly ...
... takže návrat ke "klasice"
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2008 15:37
Rozdíl
Rozdíly mezi A8, 7 a S-class se dáj hledat jen těžko, snad jen deisgnem a pocitem, ale řešit kraviny typu "A8 je nejlepší", nebo podobný věci je celkem zbytečný. Každá nová modelová řada přinese něco novýho a ta další to následně dožene. Celá "trojka" nabízí to nejlepší na trhu a ostatní jsou, nebo se jen snaží držet v závěsu.
Rozbalit vlákno
6
8. 4. 2008 15:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2008 17:55
Re: Rozdíl
Podla mna ale vyzerovo stejne cela trojka moze len zavidiet LS-sku 460, alebo 600h. Sice som v nom nikdy nesiel, len sedel, ale to je fakt ako auto z ineho sveta, proste :yes:
8. 4. 2008 18:23
Re: Rozdíl
To je vidět, že si v tom možná jen seděl, možná to byla Camry nebo Corola z 98 roku. Z tý má přesně ovládací tlačítka Lexus. O kvalitách jízdy ani nemluvim, ale stačí si o přetěžký "krávě" Lexusu přečíst v testech s S-class téměř ve všech časopisech od Car auta až po Automobil a je jasný, že se sice snaží, ale to je tak všechno. Neni ovšem nad vlastní zkušenost, protože "jinej svět" vypadá úplně jinak.
8. 4. 2008 18:34
Re: Rozdíl
a ty si sa viezol alebo tiež len čítal?
8. 4. 2008 19:37
Re: Rozdíl
okej, len som sa pýtal