První špionážní snímky nového BMW X6 jsme zveřejnili již v minulém roce, ale i když dnešní sada fotografií je již třetí v pořadí, stále ještě není jasné jak bude nový model vypadat.
Prakticnost tohot modelu (prpstor na zadnich sedadlech + kufr) asni nebude neijak velka. Ale to evidentne neni pointa tohto auta. Z venku mi design prijde zajimavy.
Myslim si, ze zaujemcovia o kupu tohto vozidla neberu praktickost velmi do uvahy, lebo cena nadstandartna urcite bude.
O dizajne tazko povedat, je to dobre zamaskovane. Vela fanusikov automobiloveho sveta nevie ze to maskovanie je hlavne kvoli kopiracii inych znaciek. - azijskych. Aj ked japonske automobilky
maju svoje designstudios v europe a zamestnavaju vacsinou eurospkych dizajnerov, su vzdy pripraveni odkopirovat co sa da hlavne od nemeckych vyrobcov, lebo podobnost s ich autami im v azii zaruci predaj. Pravda je vsak ze aj japonci si maskuju auta, zamaskovana toyota sa vola lexus,zamaskovany nissan sa vola infinity no a uboha honda si spravila acura. V USA to funguje a ich auta sa predavaju dobre, no v europe sa im moc nedari, myslim ze tu v europe sa klienti viac zaujimaju co kupuju. Ono ked ma clovek na to aby si kupil S-class,7series alebo A8, preco na nebesiach by si namiesto toho kupil lexus???
Pravda je, ze sa najdu vynimky, ale nie vsetci sme dokonali a mame zmysel pre racionalne myslenie.
Tak Ty jsi mě teda dobře pobavil, takhle jsem se dlouho nezasmál >:D Všichni kopírujou německej design a američani jsou hlupáci, kteří neví co si kupujou >:D Mazec.
Som rad ze si sa pobavil kamarat no asi bude lespie ak si prezries aspon par statistik ako a podla coho sa v USA kupuju nove vozidla www.autos.msn.com/…dvice/CRArt.aspx?cont… (znalost anglictiny je standartna zalezitost v tejto dobe ak nevies tak sa uc namiesto toho tvojho smiania)no a samozrejme Ti netreba pripominat kolko staznosti podal MBenz a BMW voci tojote kvoli kopiracii. Akokolvek ak by si nam napisal ake vozidlo soferujes ty aj my by sme asi dobre pobavili Mazec....
Ano, my jsme hrdí evropané,že... jen mi nejde do hlavy, proč si tady z nás teda všechny automobilky (včetně škody a němackých) dělají zlatý důl (ceny aut nesrovnatelné s USA,japonskem nebou aus.). PS: když se testoval Logan...to si myslíš, že se taky báli kopírování? >:-[]
100% si vlastnikom japonskeho auta, kamarat ale to je tvoja skoda, mal si si to rozmysliet lepsie pred tim ako si si ho kupil!!!. Tvrdsie pracuj, spor korunky a potom mozno,mozno si aj ty raz budes moct kupit auto ktore znamena prestiz,luxus,styl a silu. Dokonalost je pre teba zatial vo hviezdach ....
"uboha honda si spravila acura"...prosím rozšiř své obzory za hranice ČR...na ostrovní stát(přesněji konst. monarchie) zvaný Japonsko...dřív než tady začne tvůj omezený mozek plodit tyhle žvásty. Ani trochu té objektivity by neuškodilo. Házet Japonce do jednoho pytle s Čínou to je asi vtip ;-) Rozumbrado. Je mi jedno jestli Japonec nebo Němec,hlavně když je vidět krok vpřed. Odbdivuju M5,ale taky Evo nebo Sti...Ale tady si každej přihřejvá tu svoji polívčičku
Jaký je smysl toho všeho? Individualita? Ta se dříve dosahovala úpravami vozidel doma nebo u úpravců. A dělá se to tak i dneska, takže snaha se odlišit to asi nebude. Takže marketing? Prostě jen tah, jak z lidí tahat další prachy za něco, co se tváří výjimečně a pod povrchem je zcela obyčejné?
zamaskovany voz vyzera robustnejsie ako pocitacova retus, podla mna bude mat blizsie k Cayenne a podobnym ako sa zda z obrazku. Dizajnovo mozno pekne, ale vpodstate dalsie zbytocne auto. Iba prostriedok na demonstraciu motta "ja na to mam", nic ine v tom zial nevidim.
ale prijde mi to skoro stejny jako Ssang-Yong Aktyon (nebo jak se to presne jmenuje) byt tohle bude o neco prestiznejsi :))) Treba takova X5 se mi osobne hodne libi, ale tohle teda podle me nic moc.
no az to odmaskuji, bude to mozna pohledne, ale k cemu takovy tank je? proc se evropske automobilky stavi do pozice americkych v dobach muscle cars? X6 bude urcite vazit pres 2 tuny, takze o nejakych sportovnich ambicich nemuze byt rec, nevim na co si panove z BMW hrajou. Do terenu to taky nebude, takze fakt nevim. A ten pocit bezpeci? kupte si tank, tam se budete citit nejbezpecneji.
včera jsem byl svědkem jedné pěkné scény - ulice, kde projede jedno velké auto, obousměrná, parkování po obou stranách. Nevím, zda k sobě patřili, ale přijely tam taky dva Escalade...no, jeden jel hledat místo dozadu, jeden zaparkoval hned na začátku a odešel. nemusím asi vypisovat rozhořčení druhého, když zjistil že v ulici místo není, otočit se tam s tím nemoh a vycouvat taky ne, bo ten druhý mu znemožnil výjezd. my seděli, popíjeli kafčo a docela dobře se bavili. Toť má vsuvka k mastodontům. PS: ta retušovaná fotka je obrhnusná
Na co si hrají BMW??Odpovím Ti.Na to,že v tomto segmentu a váhové kategorii,jizdní vlastnosti a ovladatelnost budou nejlepší!!Snad jsi nemyslel,že tohle auto půjde ovládat jako auto,které má třeba jen 1200kg.Ale můžu Ti říct,že jsem byl svědkem jak borec v Golfu 130koní nebyl stavu dohnat borca v X3 s 3.0 naftou v prudkých zatáčkách.Borec v Golfu jezdil zatáčky smykem a kontroval!!!A měl také široké kola.No,X3 a X5 a asi X6 :yes::yes::yes:
.. no ja neviem ale pokial to bude vyzerat ako na tej vizualizacii .. je to sice akokeby zbytocne auto .. ale ja by som do toho celkom siel ... o praktcnosti tychto aut na cestovanie nieje pochyb ... velka stvorkolka vela miesta .. a ked by to malo takyto vzhlad .. v interiery by mali byt dufam cisto oddelene 4 sedadla so strednou konzolou pretiahnutou az do zadu .. to sa mi popacuje .. ved dnes je piate sedadlo uplne zbytocne .. kto by sa tam vozil ... ja som teda piatich ludi neviezol ani nepametam
delal sem si spis srandu...ta corsicka 1.0 s tim jede fseljak... jezdime v tom obykle ve dvou se psem... :-) ale dybych si kupoval dalsi auto, tak bych nechtel 4 mistny, ta moznost vezt 5 lidi se zkratka hodi...
p.s.: na dovolenou bych v tom v peti nejel... :-!
Skutečnost, že bys potřeboval, vzhledem k aktuálnímu stavu svého konta, aby BMW udělal model X 0,01... by tě neměl navádět k tomu snažit se na X6 hledat chyby v době, kdy jsi z něho zatím viděl jen dva ventilky... Není to tak dávno, co nám tu VW předváděl let svého snově-modrého koncepta SUV-coupe na nějakém zamrzlém jezeře. Tehdy, jsme si uvědomili, jak to pod povrchem designových trendů vře. Takže BMW už testuje SUVcoupe... osobně se domnívám, že si budou dost podobní s tím Rextonem, co neznám ani jeho název. Ovšem ta podoba bude končit u počtu kol. Pokud se nemýlím, pak BMW vyjede, jako první v Evropě s tímto elitním podsegmentem. Těšme se. Z textu článku sálá naděje - komu se X5 pozdává jaksi příliš dominantní, příliš velká, ten nepochybně zašilhá k ix-šestce... BRAVO BMW :yes:
sice mi trochu uniká smysl toho auta, ale...je to nový pokus (i když to vypadá, že se jako podsegment dobře uchytí). Snad nebude vypadat jako ta malůvka :-O
To je pořád pláče, a dožadování se "smyslu", výkřiky "na co si BMW hraje" apod. Odpověď je jednoduchá BMW si hraje na byznys, to je taková hra o x hráčích jejímž cílem je přihrnout na svou hromádku co nejvíce kovových plíšků, které jsou na začátku hry rozdány mezi hráče. V tom jediném je hlavní smysl jak X6ky tak jakéhokoliv jiného auta na světě. A co jestli se ptáme po smyslu toho, jak je X6 koncipovaná? Ano, zdánlivě nějak nezapadá do světa uvědomělých spotřebitelů milujících svou planetu natolik, že jediné, o co by se měli za pár let v autosalonu přetahovat, je Prius Mk4 se spotřebou 2,435 l na sto, vypouštějící z výfuku pouze směs vonných esencí. Jenže svět se točí po svém a o uvědomělosti lidstva nelze mít větších iluzí než kdykoliv předtím. Západní společnost bohatne, lidé chtějí hračky + větší komfort, prostor, výkon. Logickou odpovědí hráčů byznysu je jim takové hračky dát, a tak vznikají auta kombinující zdánlivě nezkombinovatelné, dávající velmi okatě najevo, že jsou přerostlá a neúsporná jen proto, že je jaksi stále více lidí, kteří jsou právě za tuhle nadměrečnost ochotni zaplatit, i když by tomu mělo být naopak. X6 a ostatní podobná auta, jsou jen zrcadlem mírné schizofrenie současné společnosti. :-!
Jo, hrozně bych chtěl od kluků z grýnpís dostat tu krásnou placku, a když mě se tak líbí jak důchodci na přechodu uskakují kdykoliv zahlédnou odlesk chromu masky mého H2. :-);-)
A komu se bude i X6 zdát možná trochu klaustrofobní, tak pro toho udělají X6 Cabrio? Anebo pro ty největší bosse X7 v prodloužené verzi? Není tohle právě ukázka nezměrného konzumu, když se pro takto minoritní skupiny vyvíjejí mastodonti tohoto typu?
Me by se libil ten cerveny 5-dverovy hatch ve sportovnim provedeni jako zkracena verze 5-ky (bez zbytecneho predstirani terennosti). Design je pritazlivy, ale tento druh corssoveru me moc netahne. Kdyz uz to ma mit robustni vzhled, tak se tam taky musi neco vlezt. Naopak luxusni sportovni hatch s kompatni zadi se solidnim prostrem pro cestujici (narozdil od coupe) a bez zbytecneho 1/2 metru kufru navic na trhu dle me chybi. Ja bych o nem uvazoval.
Zdar vespolek panstvo,
tak jsem po delší době konečně vyšetřil volnější odpoledne a zaujal mne tenhle článek. K BMW mám svůj specifický vztah, výrazně ovlivněný činností šíleného vizionáře, pana Bangla. To znamená, BMW má můj obdiv co se týče techniky, kvality, prestiže, atd. Nicméně designem to u mne stále projíždí. Je pravdou, že nejnovější díla Mr. Bangla jsou již docela pohledná, ani po šesti letech jsem jeho rukopisu nějak neporozumněl. A tahle zvláštní kreace mne v mém názoru jen utvrzuje. Nicméně je to jen můj náhled na věc a nikomu jej nevnucuji. Ptám se však - co je to Coupé-SUV?? tyto dvě kategorie se navzájem natolik neshodují, že když se někdo pokusí je křížit, vznikne tento kočkopes. Osobně bych velice rád znal marketingový profil zákazníka, který se pro tuto subtřídu rozhodne. Když to vezmu popořadě a začnu klady: pro mluví prestiž, značka, kvalitní motory, špičková výbava a jistá dávka originality. Proti pak mizerný vnitřní prostor, slabá průchodnost terénem, v porovnání se sport. vozy a coupé horší jízdní vlastnosti na silnici. A jako hlavní negativum bych viděl zbytečně vynaložené náklady na vývoj. Pochybuju, že tenhle vůz bude kdy rentabilní. Ale nechme vše na trhu a na zákaznících. Až budoucnost ukáže, jestli se X6 chytí. I když se mi nelíbí, přeju jí úspěšnější život, než by vyplývalo z mého názoru.... :-|
:yes: Jak jsem již psal výše, za chvíli možná potkáš na Bahnách X7 Long. I když tahle sorta lidí by auto na Bahna asi nikdy nevzala, byť by se tvářilo sebevíc SUV(t)erénně.
je zaujimave .. ze mne to niak nevadi ze sa to len tvari terenne ... lebo mam casto vyhraneny nazor na nieco CO SA LEN TVARI nejako .. ale u thoto mi to niak nevadi ... hm .. asi by som do toho aj isel .. nechapem to :-!
Hodně lidí si to koupí, protože to "je jiný a je to BMW". Jak už psal Dinar(?) výše, smysl toho je jediný, nahnat více cinkajících zlaťáčků do kapes BMW.
ba ne blů sane, v tomhle s tebou nesouhlasím. Tohle auto si rozhodně moc lidí nekoupí. Trh si bude muset zvyknout a jen zákazníci ukáží, zdali podobné experimenty budou mít šanci přežít. Ostatně velice zajímavých aut co se nechytily bylo, je a bude v historii dost a dost. Nakonec já myslím, že to i je tak trochu záměr mnichovských. Vyrobit něco, co si vezme pár lidí s velkým smyslem pro originalitu. Druhou částí této nevelké zákaznické skupiny budou raperští niggas z USA. Myslím si že i státy budou hlavním odbytištěm těhle vozů. Evropa je přece jen více konzervativní...
Nemyslím, že by taková automobilka šla do vývoje kusovky. Pokud pomineme šílenost typu Veyron, kterou si ale nechá koncern hezky zaplatit, tak by to bylo ekonomicky nerozumné. Leda, že by za X6 byl někdo ochotný vysolit víc, než za Ferrari, což nepředpokládám.
No, nemyslím, že by to byl takový unikát. Cenově se také nebude příliš lišit od X5, protože v podstatě veškerá technika bude převzata z ní. A tyhle crossovery jsou za mořem dost populární, tam po nich půjdou jak po salámu.
Na tvou otázku můžu odpovědět jednoduše, hodně lidí co má na X5 by si X6 koupilo. Proč - rozumně - hodně SUVek žádnej terén nezná, max. jedou po štěrkový cestě "na chatu", sem tam nějakej výmol, ale vzhledem k šířce těchto cest se taková jízda odehrává při malých rychlostech. Takový cesty s trochou opatrnosti a umění projedeš i obyčejným autem, třeba Octavií. Za další dostkrát vidím SUV, za volantem nějakej řízkožrout s řetězem nebo naopak malinká blondýnka v chlupatých holinkách. Nebo max. jedou spolu, když se seznámí. >:D >:-[] Jejich světovej rozhled končí na parkovišti u hypermarketu, kde aktivně tráví víkendy. On chce mít pocit, že je masírka, ona zase ráda dává najevo, že na to dostala prachy od rodičů a příliš čte "módní" časopisy. Nebo jiný pár, on úspěšný manager, ona studuje - jemu záleží na vzhledu, výkonu, prestiži, ona zas chce něco bezpečnýho, a "aby z toho bylo hezky vidět". Jezdívají snowboardovat, prostě takový ten klasický "televizní", mladý pár. Takze schrnuto - potřeba prostoru - pro dva lidi i zavazadla dost, průchodnost - přes obrubníky u hypermarketu 5*, horská cesta 3*. Jízdní vlastnosti na silnici - lepší než X5, a to stačí. Podle mě je to vlastně ideální SUVčko, protože je primárně stavěný pro dva, což odpovídá reálné situaci na silnicích.
Do těžkého terénu to určitě nedělají.Já myslim,že se to bude prodávat dobře,a zvlášt třeba s tou odnímatelnou střechou.Jinak díky za Tvůj rozumný názor,těch tady bývá málo.Zvlášt těch provokatérů.Tvého názoru si vážím!!Ještě jednou díky!!! :yes:
Vsichni se tady zamysli nad tim, jestli se takove auto bude vubec prodavat a komu? Copak si nikdo nevsiml uspechu MB R class? Podle mne muze byt typickym kupcem takoveho vozu (X6,R apod.) clovek, ktery je stalym zakaznikem znacky, ale prisel do let, kdy se mu do S klasse nebo BMW 7 nebo A8 uz hure ohyba a jeste hur vstava, reflexy a prehled odeni na silnici uz taky neni jako zamlada, a navic nechce jezdit v SUV ani offroadu...chce si ovsem zachovat luxus, techniku, image...chce mit prehled diky vyssi stavbe, 4x4 kvuli aktivni bezpecnosti, a chce ze stoje pouze "presednout" do auta...takze si koupi tridu R od MB a udela vyborne rozhodnuti...no a BMW udelalo vyborne rozhodnuti, ze chce postavit (po svem) sportovnejsiho konkurenta :yes::yes: byt to neni primy konkurent ;-)
lebo sa mu to zda take hm sportovejsie .... ja nechapem preco to nevyrabat .. kedsi boli asi tak 3 modely na automobilku .. a nemal si moznost vyberu .. teraz si mozes vybrat colen sces ... kde je problem ... ja som rad ze mam moznost volby ...
protoze to neni SUVcoupe...podle mne ;-) ...bude to crossover, tedy krizenec co mozna nejvetsiho poctu koncepci...univerzal v libivem sportovnim kabatku BMW :yes:...cekaci doba na dodani v prvich dvou letech vyroby cca 5-6 mesicu
za predpokladu vyroby v US) ;-) ...proc si myslet, ze si to budou kupovat rapperi a "rizkozrouti"?...to zavani tridnim myslenim :-) samo, ze si to (jako kazde auto) koupi i par pitomcu, ale vetsina bude chtit mix pohledneho, bezpecneho, praktickeho, luxusniho auta :yes:;-)
právě ta praktičnost kontra SUV coupé mě na tom trochu děsí. No nic, jsem pro možnost volby, takže si na finální podobu rád počkám...snad to designersky dopadle lépe než X3
Ja mam X3 po facelifte a nedam na to auto dopustit... je to fakt vynikajuce auto a maximalne mi vyhovuje ...
velkostou, jazdnymi vlastnostami a dizajn? Neviem ktore midsize SUV sa ti paci viac? nova RAV4? ta posobi dost zensky... podla mna
Jízdní vlastnosti bude mít v kategorii SUV téměř nejlepší, velikost je prakticky totožná s X5, čili vyhovující...jen ten design...trošku obludka. (sorry za názor)
Jak někdo může udělat tak hnusnou retuš? Vždyť to je konkurent GL a Q7 a ne nějaký odporný hnusný škaredý "sporťák"...hrůza...hned bych ho vykop'... :no::no::no:
No tak me to pripomina v "globale" jako Mazda CX7. Ale treba je to jen opticky klam. Jinak docela slusny vuz. Jestli teda bude tak bude urcite zdatnym souperem Infinity FX35. :yes:
BMW ví MOC DOBŘE co dělá! Zaměstnává spousty lidí,kteří vymýšlí nové trendy. Přijde s něčím novým, zapůjčí svá auta "hvězdám" sportu, politiky, či zpěvákům... A pak přihlouplé časopisy vyfotí zmíněné "hvězdy" jak vystupují ze zmíněného bavoráka... a všichni lidé okolo mají pocit, že musí být také "in". Jdou a koupí si BMW X6, a je úplně jedno s jakým motorem, jaký je systém pohonu, co řídí jaká spojka. Hlavně to musí mít krásnou metalízu,a vevnitř novou barvu kůže. Nikdy nepojedou do terénu (pokud někde nespadnou do škarpy, žejo). Přiznejme, že BMW dělá auta pro lidi, kterým na nějakém tom euru nezáleží. Důležitý je dojem, a ten umí u BMW vytvořit skvělý!
ja som zatial ziadnu celebritu nevidel vystupovat z bmw... bmw si skor kupuju ludia co vedia ze dostanu najlepsiu jazdu v danej triede, pripadne len tak ze sa im paci, alebo ho dostanu od prachateho zivitela rodiny... ;-)