Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nové Volvo XC70 bez maskování

Švédská automobilka by měla zlepšit procesy, které chrání nové vozy před nechtěným předčasným odhalením. Tentokrát se podařilo vynést fotografie nového XC70, které by se na trh mělo dostat až v roce 2008. Allroady se mají na co těšit...
Zpět na článek
24. 10. 2006 14:25
neregistrovaný "allsop23"
24. 10. 2006 14:30
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 14:29
24. 10. 2006 14:29
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 14:51
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 14:54
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 15:19
24. 10. 2006 15:57
neregistrovaný "spione"
24. 10. 2006 20:32
24. 10. 2006 23:19
neregistrovaný "Kolosus"
25. 10. 2006 06:59
neregistrovaný "Paja"
25. 10. 2006 08:45
neregistrovaný "Kolosus"
26. 10. 2006 09:34
neregistrovaný "kikis"
25. 10. 2006 06:58
neregistrovaný "Paja"
24. 10. 2006 21:37
25. 10. 2006 09:17
anonym
25. 10. 2006 10:16
25. 10. 2006 10:50
neregistrovaný "Spei"
25. 10. 2006 12:05
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 20:17
anonym
25. 10. 2006 13:10
neregistrovaný "Marek"
25. 10. 2006 13:59
anonym
25. 10. 2006 13:25
neregistrovaný "Paja"
25. 10. 2006 15:31
25. 10. 2006 16:25
neregistrovaný "spione"
25. 10. 2006 16:42
25. 10. 2006 16:57
neregistrovaný "spione"
25. 10. 2006 17:07
25. 10. 2006 17:19
neregistrovaný "spione"
25. 10. 2006 17:24
25. 10. 2006 21:10
anonym
25. 10. 2006 21:23
25. 10. 2006 22:01
anonym
25. 10. 2006 22:08
25. 10. 2006 20:53
25. 10. 2006 21:15
25. 10. 2006 21:17
25. 10. 2006 21:21
26. 10. 2006 06:28
25. 10. 2006 20:24
anonym
25. 10. 2006 20:44
25. 10. 2006 21:06
anonym
25. 10. 2006 21:13
25. 10. 2006 21:22
anonym
25. 10. 2006 21:29
25. 10. 2006 22:03
anonym
25. 10. 2006 22:07
25. 10. 2006 22:13
anonym
25. 10. 2006 22:31
25. 10. 2006 22:41
anonym
26. 10. 2006 11:33
neregistrovaný "Galant"
25. 10. 2006 21:09
anonym
25. 10. 2006 21:30
26. 10. 2006 06:20
26. 10. 2006 07:25
neregistrovaný "Barvy"
26. 10. 2006 07:19
neregistrovaný "Paja"
neregistrovaný "allsop23"
24. 10. 2006 14:25
BEZVA
Myslím si že minulá XC70 byla pekna ale toto je fakt nádhera :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 14:30
Re: BEZVA
Nemá chybu.
Avatar - Charger
24. 10. 2006 14:29
Tleskám
Zatím se mi to líbí...ostatně jako všechny Volva :-) ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 14:29
uvidíme, řekli si slepci
Předek trošku jako Santa-fe...na fotce se mi nelíbí, uvidíme naživo. Každopádně to bude kvalitní auto...nechejme se překvapit :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 14:51
Re: uvidíme, řekli si slepci
rejpnu si... ten odlesk na prostredku cumaku zasahujici do mrizky dole je v ty mrizce od ceho?? kdyby to byl chladic vzadu, bude ta linie posunuta, ne?
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 14:54
Re: uvidíme, řekli si slepci
Lehman je jaksi "nehodnověrný" (viz bentley SUV >:D ), taže...uvaž sám ;-)
24. 10. 2006 16:46
Re: uvidíme, řekli si slepci
Nicméně pokud by XC70 vypadalo opravdu takhle, tak je moc pěkný, rozhodně se mi líbí víc než Allroad, ten je už takovej moc sterilní... ;-)
24. 10. 2006 15:19
pěkné
:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spione"
24. 10. 2006 15:57
Hrůza,
hlavně ta zadní světla. Vypadají tak nějak korejsky. A to jsem se na novou XC70 fakt těšil.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - R32
24. 10. 2006 20:32
Re: Hrůza,
:yes: prvé čo ma napadlo pri pohľade zozadu že je to také nejaké Kórejské, ale treba vidieť naživo... Ssangyong forever >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
24. 10. 2006 19:45
S Fordem do PEKLA..
Nebo dopekla.. To je fuk. Nicméně Ford hodně, ale opravdu hodně m.dá design aut značek ve svém portfoliu. A už mě to fakt nebaví. Proč cpe ty rámečky kolem mlhovek. Stačí, že je má na Fordech..
Rozbalit vlákno
9
24. 10. 2006 20:25
Re: S Fordem do PEKLA..
:yes: Takhle to určitě nevyjede... to by byla zoufalost.
neregistrovaný "Kolosus"
24. 10. 2006 23:19
Re: S Fordem do PEKLA..
:yes: Naprosto souhlasim !! Me se to tedy nelibi vubec !! Ze stare XC90 sem byl urvanej.. ale toto.. :'-(
Mimochodem ted zcela odbocim.. ve vcerejsim SUNu psali ( brat s rezervou ) ze Richard Hammond dostal bonus od sefa BBC 2M liber (?). Sakrys kdyz si vemu, ze tesne po jeho havarce se dokonce ozyvaly hlasy o zruseni TOP GEARu.. a Clarkson zacal oponovat tim, ze vsichni clenove podstupuji riziko zcela vedomne a dobrovolne.. tak mi najednou bonus 2M nejak nestymuje.. Mozna jen muj dojem.. nicmene parada ze mu je uz temer fajn.. :yes:
neregistrovaný "Paja"
25. 10. 2006 06:59
Re: S Fordem do PEKLA..
Tohle neni nastupce XC90... ;-)
neregistrovaný "Kolosus"
25. 10. 2006 08:45
Re: S Fordem do PEKLA..
:yes: Preklep :-) Samo ze 70 :-)
25. 10. 2006 10:41
Re: S Fordem do PEKLA..
Jo :yes:
neregistrovaný "kikis"
26. 10. 2006 09:34
Re: S Fordem do PEKLA..
Hele GTI zase haní na něco na co nemá, kde máš pochlebovače RS?? >:D Tady ty SUPERSPORTY 1.2HTP nenajdeš >:-[] Ani nepíšeš komentář k AUDI A5, se divím, můžeš to vychvalovat přeci do nebe >:D
Avatar - misoo
24. 10. 2006 20:40
Re: S Fordem do PEKLA..
tie ramecky ma tiez seru !!! 8-s
neregistrovaný "Paja"
25. 10. 2006 06:58
Re: S Fordem do PEKLA..
Ramecky jsou to nejmensi, co by me na XC70 vadilo. Podle celkovych proporci bude evoluce designu Volva uspesna. XC70 se zaradi na misto nejlepe pusobiciho softallroadu ze vsech a souhlasim novy Allroad od A6 "vymekl" zvlaste ve srovnani s puvodni verzi, jez byla urcite pohlednejsi nez obycejna A6. s prichodem nove modelove rady se to otocilo. Volvo se stava jistotou, bez extravaganci, takovym opravdu rodinnym idealem. Snad bych uvital navrat k trvanlive kvalite. nedavno jsem jel s V70'02 se 110tkm, jezdeno jednim clovekem a s pravidelnou udrzbou a prekvapila me vysoka mira jakesi "rozvrzalosti", coz se projevovalo "vyzvykanym" chodem ovladacich prvku a vubec vseho, co ma co docineni s rizenim. Jinak ale XC70 ANO! :yes:
25. 10. 2006 10:43
Re: S Fordem do PEKLA..
Dobrej pohled :yes:
24. 10. 2006 21:37
libovost
tak na tech fotkách vypadá vážně skvěle ...
Rozbalit vlákno
0
anonym
25. 10. 2006 09:17
volvo
:no: FURT TO SAMÝ !!
Rozbalit vlákno
0
25. 10. 2006 10:16
V8
Tak som zvedavy, ci ho tam naozaj daju. A ked ano, tak sa tesim, co s nim spravia vo V70 R :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Spei"
25. 10. 2006 10:50
ÚTOK NA POZICE BMW? HA HA
Ačkoli se Volvo snaží neustále srovnávat s lepšími, tak na ně zatím nemá. Mám na mysli Audi, BMW a MB. ale chápu, že s horšími se srovnávat nemůže. Čím může být lepší, jedině cenou ničím jiným...zpracováním?...těžko, kvalitou?...ve fázi sci-fi,image?...bude to trvat 5 let a víc, haldexem?...ani náhodou. Mě osobně to auto připadá takové...ani obraz, ani zvuk. Stavitelná výška tam asi taky nebude. Vidím to na konkurenci Octavia Scout, ale ta bude o moc levnější ve stejné kvalitě >:D
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 12:05
Re: ÚTOK NA POZICE BMW? HA HA
a co ma podle tebe BMW za system 4x4... at tomu rika jak chce, je to furt jen spojka jako haldex
anonym
25. 10. 2006 20:17
Re: ÚTOK NA POZICE BMW? HA HA
humle...fakt se to nedá srovnat ;-) (prosím nemuč mě diskuzí, o 4x4 mám hodně načteno)
neregistrovaný "Marek"
25. 10. 2006 13:10
Re: ÚTOK NA POZICE BMW? HA HA
To snad nemyslis vazne,porovnavat Volvo so Skodou >:D dobry vtip :yes:
anonym
25. 10. 2006 13:59
Re: ÚTOK NA POZICE BMW? HA HA
nesrovnavat Skodu s Volvem, proc? byly doby kdy se tomu clovek mohl s klidem usklibnout, ale v dnesni dobe, kdy je Volvo pod vedenim Fordu, coz mluvi za vse a Skoda urazila takovou cestu ... souhlasim s tebou, ze srovnavat Octavku s XC70 je uz trochu moc, predevsim velikostne jsou ty auta od sebe daleko, ale treba takova V50 neni pro Octavku temer zadna konkurence => v cenach kde zacne Volvo pouzivat materialy, ktere ma Octavka od zakladu, je cena Volva uz tak nesmyslna, ze Octule s prehledem vitezi (i kdyz vim, ze tady zase nekdo bude resit;)))) na Skode se me osobne libi zpracovani, ktere je rovnez v zakladu ceny a nechteji za nej premrstene ceny jako Volvo apod. .... muj dojem z Volva posledni doby, kdy uz velmi uzce spolupracuje s Fordem je takovy, ze si na Volvu p.Ford akorat masti kapsu a povestna kvalita tech.reseni nevycnivaji z konkurence (do kvality bavorske nemecke trojky daleko, na zbytek sveta nesmyslne predrazene, jeste ze maji tu historii, ale z te se podle me neda zit vecne.....
neregistrovaný "Paja"
25. 10. 2006 13:25
Re: ÚTOK NA POZICE BMW? HA HA
Zpracovani je minimalne srovnatelne, kvalita...ceho...motoru, podvozku apod? Haldex viz. nize...ustrelil jste trochu pane. A zdali srovnavat s BMW, nebo M-B? Horko tezko, proti XC nemaji odpoved a X3 je jinde...zbyva Allroad a ten bude o vice jak 200k drazsi.
Avatar - Dinar
25. 10. 2006 14:49
Re: ÚTOK NA POZICE BMW? HA HA
Přímého soupeře pro XC70 nabízí opravdu jen Audi, otázkou bude spíše to, jak nastaví Volvo cenu. Obávám se, že se srovnatelnou motorizací a výbavou (+ pokud vůbec bude vzduchový podvozek) bude cena srovnatelná, pak bych viděl pro XC70 dva problémy: horší design než Allroad, horší image. Snad Volvo překvapí a nastaví cenu realisticky. :-!
25. 10. 2006 15:31
VOLVO
Volvo je pěknej šibálek. Své modely rozprostírá mezi třídy, takže je "něco mezi". Myslím velikostně. Tak popořadě - rozměry - 70 je konkurencí pro vyšší střední, 60 (neb má kratší rozvor) je jednou nohou ve střední, druhou (zejména vnitřní šířkou) ve vyšší střední. 40/50 je na pomezí nižší střední a střední. S Octavií (musíme to uznat) snese konkurenci s velkým přehledem, myslím 40/50, zejména 50 je snad jedno z nejkrásnějších kombi světa... Stylem uvnitř je také výše než Škoda... a také více stojí. Oprávněně (nezapomínejme na bezpečnost toho vozidla). Image - zejména tedy 70 - Volvo šibálek akcentuje dokonale jiný image, než klasická německá premie. A vychází mu to - akcent na klid, rodinu, bezpečnost. Jistě, jak tu jednou někdo napsal - pro staršího fotříka, co si nepotřebuje už honit triko. Styl - svébytný, neokázalý, od roku cca 2000 díky vytaženým bokům jedinečný. Vnitřky vizuálně úchvatné materiálově nekritizovatelné. Nedostaky - omezená modelová politika, ovšem to je na kritiku v uvozovkách, neboť Volvo mj. hraje na strunu "něčeho" modelově extra... a tedy tomu je podřízená originální paleta modelů. Nedostává se ovšem malého crossroadu, lehkého malého SUV... to se změní příchodem XC50. Perly - C70, C30. Co změnit? - rozšířit naftovou motorizaci směrem k výkonnějším motorům (dnes strop 185 koní). Nezastupitelné - sedadla, akcent na bezpečnost. Cena - auto pro movité lidi. Co zaplatíš, to dostaneš. To je všechno. Jo, ještě jeden bulvární drb - údajně vizualita moc neharmonizuje našemu kolegovi Markovi pro přílišnou usedlost. Myslím auta. ;-) :yes: P.S. Allroad je vyfešákovanej kovboj, s vzduchem pod zadkem a s dokonalou německou technikou. Myslím, že pro většinu nejpřitažlivější ze spektra nabídky. Nemá slabá místa... možná je moc do krásna. XC/70 - Volvo-dříč, nejvíc mu pasuje ten "terénní" styl. Odkazuji na dokonalej testík na AUTO.CZ. Alfa-cross - nějak mi Alfa neštimuje v terénu. Outback. Co k tomu? Image o třídu níže, než evropská liga. Absolutní nedostatek v motorech (pouze silný benzín) vyvážen výbornými jízdními vlastnostmi. Velký problém se zastaralou karoserií a s přefouklými mlhovkami.
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "spione"
25. 10. 2006 16:25
Re: VOLVO
Dovolím si nesouhlasit s jedinou věcí. Jde o tu materiálovou nekritizovatelnost. Je obecným tajemstvím, že se vnitřky v V70 resp. XC70 rády rozvrzávají. Dá se určitě namítnout, že nejde tak o materiály jako o konstrukční řešení, ale tím hůř. Jakožto majitel XC70 2005 vím, o čem mluvím. ;-)
25. 10. 2006 16:42
Re: VOLVO
Tenhle problém jsem nikde zatím neslyšel, ostatně ani zde na testu o tom nebyla zmíňka. Co ti vrže? jinak děkuji, žes mi to nesmetl celé :-) :yes:
neregistrovaný "spione"
25. 10. 2006 16:57
Re: VOLVO
Co vrže? Tak to bych také rád věděl. :'-( Něco v zavazadlovém prostoru. Zatím to v servisu nenašli. Ale říkali, že na to ty kombíky trochu trpí. Jsou tam okolo všech skel docela tvrdé plasty, natvrdo různě přes sebe a do sebe, takže příležitostí více než dost. Zřejmě pouze otázka času. Koukal jsem se na netu, jestli jsem sám nebo má tento problém více lidí a už jsem tuto výtku zaznamenal vícekrát. Bohužel více než vícekrát. Jinak tomu autu nemůžu nic vytknout. :yes: Je to blbost, ale dokáže kazit náladu, co ti mám povídat...
25. 10. 2006 17:07
Re: VOLVO
To ti věřím. Tak je popožeň, ať to odstraní. Co mříž, máš tam originál, nebo na N1? Aby případně nevrzala ta N1 přepážka...
neregistrovaný "spione"
25. 10. 2006 17:19
Re: VOLVO
Bez mříže. Kdyby tam byla mříž, aplikuju ucpávky do uší. To by byl marný boj. Ještě jsem nezažil mříž, která by nedělala brajgl...
25. 10. 2006 17:24
Re: VOLVO
Jo. Tak držím palec ať to ti odstraní. :yes:
anonym
25. 10. 2006 21:10
Re: VOLVO
bojím se, že některé pazvuky prostě odstranit nepůjdou ;-\
25. 10. 2006 21:23
Re: VOLVO
Každý vrzot jde odstranit... musí se tomu prostě věnovat v servisu. Na Š100 se časem vymačkaly těsníci gumy kolem dveří tak, že byly takřka ploché. Jiné se nedaly za komoušů sehnat... tak jsem nastřihal molitan na proužky (podložka k vaně, dělaly se dvě mutace - žlutá a světlemodrá), vzal pletací drát a nacpal do do těsnění :-) Při zavírání dveří to mělo zvuk přesně, jako káry v americkejch filmech... :-) skoro. Prostě, vše se dá řešit. P.S. A když někdo nedal tehdy v servisu úplatek, tak mu tam mechanici vhodili do prahů matky... a to bylo něco... :-) jak vetřeeska.
anonym
25. 10. 2006 22:01
Re: VOLVO
:-) . Ale pazvuky z hlubin vozu...jaj, to bude těžké...přeji spioneovi pevné nervy
Avatar - Charger
25. 10. 2006 20:53
Re: VOLVO
to je ještě v pohodě- ted jsem jel v Peugeotu 307 SW a tam vrže všechno 8-s a navíc nesvítí palubní deska :no:
Avatar - Charger
25. 10. 2006 21:17
Re: VOLVO
tak docela hrůza auto...můžu přímo srovnávat s oCtávkou kterou jsem dneska taky jel a jediné v čem je ta 307 lepší je to že má tišší motor (TDI vs. HDI)
Avatar - Charger
25. 10. 2006 21:21
Re: VOLVO
samozřejmě s druhou generací Octávky :-)
26. 10. 2006 06:28
Re: VOLVO
Tak na to pomôže jediná vec. Je to trochu prácne, ale vyplatí sa. Plasty uvoľniť, na styk naniesť prstom trošku sanitárneho tmelu, najlepšie číreho, a znovu zmontovať. Zmiznú pazvuky, lebo tvrdé plasty nebudú trieť o seba. Nič sa tým nepokazí, lebo sanitárny tmel nie je agresívny voči plastom a nepoškodí ich, je mäkký a dá sa ľahko odstrániť.
anonym
25. 10. 2006 20:24
Re: VOLVO
Souhlas. Ale nesouhlasím s větami číslo 32 a první polovinou 33 (opakuji - kdo NECHCE naftu, pro toho není slabina to, že jí outback nenabízí...jinak, jistěže by byly větší prodeje, ale to majitele nemusí vůbec trápit - ba naopak - mají výborné, neokoukané auto)
25. 10. 2006 20:44
Re: VOLVO
Nejde o to, zda někdo naftu chce či nikoliv. U auta tohoto typu je absence nafty neodpustitelná. To je velke negativum Subaru. Za pár měsíců tam bude, tak Subaru velmi stoupne v očích motoristů Evropy. Outback je z trojky - sedan, kombi, outback nejslabším článkem. Nejvyváženější je sedan. Subaru nedokázal oplastovat kombi tak, aby to "sedlo" Mlhovky jsou přerostlé (viz XC70) a víděl jsem i pár barevných kombinací, které dohromady s lakem karoserie vytvářely zoufalou realitu - zlaté plasty, lahvově zelený lak... trautenbergův sen :-) Subaru Legacy má být v tmavé barvě a v provedení sedan... ten také nejlépe koresponduje se sportovní motorizací.
anonym
25. 10. 2006 21:06
Re: VOLVO
sedan...jistě. Kombíky nebrat!!!!! GTI,ale víš, že ty mlhovky se mi hodně líbí? Dodávají autu takový chlapský šmrnc...a ten outback má. A navíc...nejednou jsme děkovali, že jsou tak ohromné a výkonné - mlhy na cestách do neznáma (zejména v polsku) jsou děsivé. na legacy tak velké nejsou...to by byl hnus :-).
PS: Desel subaru pomůže prodejně...ale já spíš čekám na hybrida (paule,kde jsi? No nic, malý vtípek)
25. 10. 2006 21:13
Re: VOLVO
Ne velikosti mlhovek se neshodneme. A na hybrida se vykašli. Na auto musí být spoleh... kde bys v Polsku sehnal náhradní baterky :-)
anonym
25. 10. 2006 21:22
Re: VOLVO
auto na baterky není hybrid ale elektromobil :-) . No. Zeptám se opět k tématu...měl jsi možnost sedět v novém S80? Ale ono je to vlastně jedno, protože ty palubky jsou stejné snad všade. mě se líbí ta "strohost" a fortel...ale...ty palubky (a hlavně střed. konz.) mě nijak výrazně neoslovily. Jsou podle mě sterilní a to je škoda :-| . Volva nejsou žádnýmy "italskými milovníky" a přesto z nich vyzařuje velmi silná a hustá aureola solidnosti ale i jistoty,"bezpečného šmrncu".
25. 10. 2006 21:29
Re: VOLVO
Seděl jsem v něm minulý týden. Smetanová kůže s perforací, sezení dokonalé, smtanový volant včetně páček... to bylo příjemné, střední panel v pokračování 40/50. Alessio... to je auto a styl pro starší lidi, takže čti - sednu mrknu na to a první co mě napadne - hurá, jen pár čudlíků, nic nemusí člověk studovat. Čisté linie, které tě uklidní až vypadneš z nějaký jednačky po dvouhodinovým boji... Prostě, je to i o stáří člověka. Mladej, včetně tebe, chce páčky tlačítka, novinky které rychle to vstřebá a vyžívá se v tom. Oba dva světy jsou stejně cenné. Takže já 80cce nemám co vytknout. Možná snad jen, že mě ten střední panel tlačil víc do pravé holeně, než bych chtěl.
anonym
25. 10. 2006 22:03
Re: VOLVO
je to věc názoru,jistě. čisté linie bezpochyby. Jen aby se volvo ve své strohosti nedostalo opravdu tam, kde jej dost lidí vidí...do páprdasegmentu.
25. 10. 2006 22:07
Re: VOLVO
To vidíš u C70 i C 30, jak u různejch modelů dávkujou ty emoce...Mimochodem jsem vlezl do C70... a je to velká pecka, zvenku i zevnitř. Nejvíc mě překvapila zvenku... Malá výška... velmi dravý kukuč...
anonym
25. 10. 2006 22:13
Re: VOLVO
seděl jsem v cabriu ;-) . Jj, pecka to je. jen nevidím důvod kupovat si volvo v cabriu (ano, je krásné,úžasné a solidní), od cabria (coupé) čekám mnohem víc emocí (taková 350Z i když se ti nemusí líbit je ztělesněním emocí v cabriu v podobné cenové relaci (podívej se na staré video s 350Z od redakce)) PS: co to hraje v Nightriderovi za hudbu(theme)? je to i v testu 350Z a moc se to hodí pro video takového auta :yes:
25. 10. 2006 22:31
Re: VOLVO
Volvo je 4místné... Podívám se, kam? do testů?
anonym
25. 10. 2006 22:41
Re: VOLVO
jj, video. N 350Z v cihlové (tzv. "švihákovské" - stejnou měl i on na muranu :-) )
neregistrovaný "Galant"
26. 10. 2006 11:33
Re: VOLVO
:yes: interier a zejména středový panel u Volva je velká krása. A nemusíš být jen starší aby jsi to viděl...to musím hodně vyčítat BMW že šlo cestou bezpohlavního interiéru...Volvo..to je klasika a krásná severská chlapská drsnost, auto, které bych koupil svému otci (je to lesák a dříč) :yes: P.S. na příští týden mám domluvenou jízdu u kámoše s 530d, tak se mu pořádně podívám na zoubek >:-[]
anonym
25. 10. 2006 21:09
Re: VOLVO
jo...každé auto jde zkur*it barvou! představ si zeleného allroada! To samé. A ještě poznámka...legacy, stejně jako třeba A4 nebo BMW3 sluš snad každá barva. Volvům obecně nesluší třeba červená a žlutá (viděli jste žluté volvo? Já jen na obrázku), abychom se vrátili k tématu
25. 10. 2006 21:30
Re: VOLVO
Nahoře jsem napsal ještě k vrzání.
26. 10. 2006 06:20
Re: VOLVO
Na margo žltej, videl som kupátko C70 v žltej a nedá sa povedať, že by vyzeralo nejak zle...ale viem si predstaviť aj krajšiu farbu, to je pravda...
neregistrovaný "Barvy"
26. 10. 2006 07:25
Re: VOLVO
Cervena a BMW??? Snad pouze u BMW850, nebo rada Z, jinak tragedie!
neregistrovaný "Paja"
26. 10. 2006 07:19
Re: VOLVO
Co se tyce hodnoceni Volva, naprosto souhlasim ;-) Allroad ztratil drsnou image, Audi zrejme doufa, ze se stane oblibenym vozem maminek na rozvazku deti do skolek a okupaci nakupnich center (zrejme si mysli, ze Lexus RX a Volvo XC90 jsou na tento ucel prilis velke). Alfa Crosswagon je takova italka z Alp, takove to...znackove obleceni, krasny vzhled, dobra funkcnost...ale ovce neostriha, kravu nepodoji. Outback je pro me stale ikonou...byl prvni, je jedinecny, je jiny...