Lehké SUV Volvo XC70, postavené na základě nejprodávanějšího modelu značky, se představí již za několik týdnů. To, jak bude novinka vypadat ,se ale dozvíte již dnes.
Jo tak toto auto se mi asi nelibi. ;-) Na muj vkus je toho na tom prednim narazniku nako moc - vydechy, ramecky, barvy..no nevim..verim ale ze na zivo to bude opet cool volvo ;-)
Lehmannboys se vyznamenali... tohle je kapitální úlovek. To stříbrné rámování mlhovek a zadnch spodních odrazek bych jim rozmluvil. Záď je dokonalá. Asi to vyjede na podvozku S80... takže XC70 také naroste do regulerního rozměru vyšší střední třídy a nebude stát na pomezí jako současná sedmdesátka. Koukám, že kliky nejsou zapuštěné... vypadá to dobře... tedy vlastně výborně. P.S. Jakpak asi pojmou vnitřek?
:yes: Tak to je dobrá zpráva. Vedle toho ho budou muset i uvnitř trochu "zhrubnout". Stávající má hrubé švy v obšívání sedadel... madlo pro spolujetzdce atd...
Technicky je V70 (XC70)v podstatě S80 kombi. Pro mě trochu zklamání, zůstává příliš krabiciozní zadek, k dynamickému předku S80ky už moc nesedí. K XC70 se to ale vzhledem k terénnímu zaměření, oplastování a větší světlé výšce, jakžtakž hodí, běžná V70 bude působit přežile už jako nová. A ty "hliníkové" rámečky :-( to k Volvu nepatří. Jak je pro mě z hlediska designu S80 :yes: pak V70 bude :no:
Podívej Manitou, v té diskusi o novém Sharanu jsi zablábolil, o.k., ale není důvod, aby ses v tom patlal. ;-) V70 máš tady na fotkách, jen má na sobě pár plastů navíc. Jsou to fotky "živého" auta, z více stran, žádný kreslený obrázek 2x2 cm. Takhle skutečně XC70 (V70) vypadá, a já mám na něj svůj názor. ;-)
Myslel jsem, že to před tím už bylo dost polopatisticky, tak jo Manitou, ještě jednou. Tady na fotkách je skutečné auto, z několika stran. Je to XC70 neboli V70 s větší světlou výškou a plasty. Mám na něj svůj názor stejně jako každý v téhle debatě. Co je na tom? U Sharanu jsem kritizoval fakt, že z jednoho malého obrázku (počítačové retuše) v článku, kde není ani slovo o oficiálním snímku VW, tedy jde zřejmě o nějaký novinářský nebo Lehmanovský pokus, většina z vás už ví, že to auto bude na nic. Jestli se ti VW líbí nebo ne je tvoje věc, kritizuju to že máš názor na něco, cos ještě neviděl. Mezi těmi věcmi je dost rozdíl, tvá kritika je mimo.
Já myslím, že ta záď bude dobrá... s předkem souhlas... tam je nutno počkat asi na živej kontakt. Zatím to vypadá, že drzost stávajícího předku XC70, umocněná celkovou šíří přední kapoty s blatníky nebude překonána... Ta nová, ubíhající světla ho zjemňují. Důležité je, že to bude děláno z S80, nikoli z natažené S60...
pěkné auto, sice na fotce nevypadá, ale určitě bude krásné... Nynější XC vypadá více chlapsky a chladněji, volvo asi opouští tu svou "chlapáckou" filozofii, což bude pro prodeje asi dobré.
Tak tohle je tragedie! Myslel jsem, ze ta zadni partie bude opravdu vypadat jinak, ale bohuzel... ;-\ linie oken vzadu je jak z dvacet let stareho Volva...no a ty ramecky kolem vseho :-O...tohle me hodnoceni si za ramecek nedaj :no:;-)
Od teba sa ani iny ako negativny prispevok na temu Volvo cakat neda... Toto Volvo bude krasne,tak ako doteraz vsetky... :yes: Len niekto nemoze pochopit ze to vybocuje z uchvatneho dizajnu nemeckej premiovej trojky 8-s
s tim uchvatnym designem D3 mas pravdu :yes: to, ze VSECHNY Volva jsou krasny je blbost...stejna blbost jako to, ze ja nemam rad Volvo ;-) jenze tohle ma do C70 a S80 hooodne daleko (designem) ;-)
Ten uchvatny som myslel samozrejme v uvodzovkach,dufam ze si to pochopil, verim ze ano.. Ktore auto je krasne alebo nie je,je cisto subjektivna vec,a u kazdeho jedinca sa toto porovnanie lisi...no podla mna,volvo,seversky dizajn je urcite jeden z najlepsich...
Bacha na Toma, jestli on to není jen koncept ! I kdyby jo, tak mně se líbí, povedený design, Volva jsou čím dál krásnější. Od krabic se posunuli k výraznému a pohlednému designu. Přesně naopak od VW ;-)
No ked sa pozriete na prvu generaciu a teraz je to obrovsky skok a myslim ze Audi ma slusnu konkurenciu. Uvidime ako tu u vas v ČR zabojuje lebo tu ma vačsiu prestiž audi. Jedine co mi je luto ze zakladatel tejto triedy sa akosi vytratil vid. Legaci Outlouk je to skoda ale diesel je hold diesel a smadne boxeri si v europe moc nelibuji.
Legaci Outlouk je urcite skvely faro...skoda, ze se u nas (a asi nikde) neprodava >:D V tomto kontextu jsem si jisty, ze tou konkurenci pro XC70 jsi urcite nemyslel AUDI Allroad...ze ne? :-)
Ospravedlnujem sa je to Outback prave som docital clanok od Marka a tak to opravujem. A tu konkurenciu som tak myslel myslim ze su to obe premiove znacky aj ked audi s vecsim imagom ale aj tak urcite je to konkurencia aj ked nie uplne rovnocenna. :-!
Muze mi nekdo poskytnout relevantni odpoved na otazku: Copak se nam to ukryva pod rafky kol? Kotouc i s brzdicem zabaleny do papiru od svaciny se mi nezda, big buben lakovany na bilo je take blbost, elektromotor testovaneho hybridniho pohonu se mi zda na volvo az moc pokrokove (humor)... Neni to jen modylek vysekany ze spalku skandinavske borovice???
OK, zni to logicky. Ale prakticky vyznam tohoto spociva jen v udrzeni auta cisteho do premiery, ne? Protoze se lze snadno dovtipit, jak by to asi dopadlo pri prudsim brzdeni...
jo...jasne...je to dokonce hezci nez ten novej offroad od Ferrari :-) ....ze ho taky jeste nikdo nevidel? :-O ...no a co...napsat, ze Volvo je hezci, muzem vzdycky ne... :no:
Se mně ukrutně líbí. Přímý zásah do srdce - cílové skupiny. I ty fotky mě nutí přemýšlet - kdybych byl o patnáct, dvacet let starší, koupil bych ho? Asi ano. Jenom ty zadní světla vypadají jako ze tří různých aut. Ale pevně věřím že realita to vyřeší ;-):yes:
Nemuzu si pomoc ale tohle mi pripada jako vyfoceny samotnym volvem. Vsimli ste toho jednoho zaplachtovanyho auta? A myslite si ze by tajnem spion se spokojil jen s timhle volvem? Podle me tam novejch aut bylo vic a proste je jednoduse nevyfotil. Asi napisete ze kecam ale pamatujete si na minulej rok jak jako by Volvo vyfotilo testovaci C30? a dalo to na svoje stranky? Myslim ze to fotech lidi z Volva zamerne a pak se to aspon objevi vsude na netu a v casacich a je to skvela reklama. Jinak se mi to podle tech fotek moc nelibi - hlavne zadni svetla. Pockam az ho uvidim na silnich a potom se definitivne rozhodnu jestli je pekny nebo ne :-)
Nechápu, proč si Volvo zvolilo jako svůj typický rys dnešních vozidel ty plastový doplňky nárazníku, blatníků apod... Podle mě sice možná přidává na robustnosti vozidla, ale za to to vypadá docela lacině... :-(:-( Což je docela škoda, protože Volvo působí ve světě jako značka kvality a bezpečí...
Nemůžu se zbavit dojmu, že tohle volvo se líbí převážně nevolvistům - lidem co se předchozí volva moc nelíbila. Nevím jestli je to dobře nebo špatně ;-\
Můj osobní názor ... nelíbí se mi zadní partie a ty divný rámečky okolo mlhovek. Taková slátanina
Tohle je volvo - news.auto.cz/…es/vovcc40_41074…
To co predvadi dnes je v lepsim pripade ford.
I kdyz jezdim volvem, tak nejsem potencialni kupec toho pseudovolva jako noveho, na mne ta firma muze kaslat, nicmene znam takove co volvem jezdi, potencialnimi kupci noveho auta jsou a kdyz vidi nove modely, tak se divaji jaka znacka bude priste misto "volva".
OT;Úpravy známého motoru 2.0 TDI a montáž zachycovače NOx stlačily emise oxidů dusíku na desetinu.
Volkswagen představil první diesel, který splňuje kalifornské emisní normy - pravděpodobně nejpřísnější standardy svého druhu na světě. Norma „Tier 2/Bin 5“ platí kromě Kalifornie také v Massachusetts, New Yorku, Vermontu a Maine. Dosáhl toho díky katalyzátoru se zachycovačem NOx. Dvoulitr TDI potom produkuje o 90% méně oxidů dusíku. Sériová výroba naftových motorů s touto technologií má začít již v roce 2008.
Větší a těžší modely disponují systémem Selective Catalytic Reduction (SCR). Jeho základem je roztok (např. AdBlue), který se z 32,5 % skládá z močoviny. Tento roztok je průběžně vstřikován do výfukového systému před katalyzátor SCR.
Močovina se v horkém výfukovém plynu přemění na čpavek, který pak v katalyzátoru reaguje s oxidem dusíku, jenž rozloží na dusík a vodu. Na rozdíl od čistého čpavku roztok AdBlue není toxický a je biologicky odbouratelný.