Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Nový Citroën C5 již na podzim

Ondřej Láník
Diskuze (75)
Po sedmi letech se Citroën střední třídy zbaví všech stylistických dědictví po éře zaobleného francouzského designu. Zcela nový model bude opět technickým příbuzným Peugeotu stejné velikosti ale zachová si přitom unikátní hydropneumatické odpružení.

Voilà! První snímky nového Citroënu C5 jsou zde. Model by se mohl představit světu oficiálně již v září 2007 na autosalonu ve Frankfurtu. Prodej by mohl odstartovat na přelomu roků 2007 a 2008.

Novinka po technické stránce přinese širší rozchody kol, nižší a o něco sportovnější siluetu a mnohem agresivnější styl ve srovnání se současnou generací. Ta se poprvé představila v roce 2000 jako nástupce úspěšné Xantie a v roce 2004 se model dočkal faceliftu, který model udržel v prodeji až do dnešních dnů.

Nová C5 s interním označením X7 bude dále vybavena auto,atickou parkovací brzdou, zadními svítilnami se světelnými diodami nebo systémem varujícím před opuštěním jízdního pruhu AFIL.

Výroba se připravuje v továrně Rennes-la-Janais, kde se budou kompletovat nové karoserie se známými komponentami ze současných Citroënů a Peugeotů podobné velikosti. Mezi nejpopulárnější motorizace budou bezpochyby patřit motory 2,0 HDI (110 kW) a 2,2 HDI (125 kW), posun směrem vzhůru v hierarchii zajistí vidlicový šestiválec 2,7 HDI (150 kW).

Model dlouhý 4,75 m bude přímým konkurentem nového Renaultu Laguna, který se také již brzy představí. Interiér nového Citroënu C5 bude sportovnější, přístrojová deska nižší a opticky širší. Před řidičem a na středové konzole budou informační LCD obrazovky. Podobně jako C4 a C6 bude mít také Citroën C5 volant s pevným středem a množstvím tlačítek pro ovládání funkcí komunikačních, informačních nebo zábavních systémů na palubě.

Ondřej Láník
Diskuze (75)
29. 1. 2007 12:19
Re: CÉ PĚTKA ZA JEDNA?
Na druhu stranu nebol by to GTI aby sa nenavazal do niecoho co nie je made in VW..... :no:
29. 1. 2007 12:17
Re: Okopirovany nove Ford Mondeo !!!!!
ty si iny blbecek....
Avatar - Dinar
29. 1. 2007 09:23
Re: CÉ PĚTKA ZA JEDNA?
Pipo, nebuď labuť. C5 s passatem snese srovnání max. ve vnitřním prostoru, toť vše, nová C5 bude muset hodně přidat, aby stačila na leadery třídy, a těmi jsou v mainstreamu (co do kvalit) Passat, Mondeo a Accord v libovolném pořadí. Nejúspěšnějším v prodejích je v Evropě Passat, argumentovat v tomto případě Loganem je zcestné. Ten se prodává ne proto, že je nejlepší ve třídě, ale proto, že je nejlevnější, a to o passatu říct nelze, naopak jistě jsi sám už někdy něco napsal o předražených "folcvágnech". Podotýkám to jen proto, že antikoncernáři mají často ve své argumentaci zmatek. Passat je v mainstreamu střední třídy jedno z nejdražších aut, navzdory tomu je nejprodávanější. Pokud nebudeš chtít přijmout možnost, že je to tím, že Passat je prostě výborné auto, pak ti jako odpůrci zbývá jediný, velmi oblíbený a "inteligentní", argument, tedy ona marketingová masáž VW a ohlupování mas. Moc možností nemáš. ;-)
29. 1. 2007 00:10
Re: CÉ PĚTKA ZA JEDNA?
>:D
28. 1. 2007 22:37
Re: CÉ PĚTKA ZA JEDNA?
Sakra Pipo, kdyby to pérování byla taková kláda, dělá to každej. To je manýra Citroenu, o níž bychom tu mohli diskutovat do rána... Ty nechceš, aby ti tlumiče kopírovaly silnici, jak jinak ji chceš číst? Ten systém je výbornej pro klidné dálniční jezdce... Jinak souhlas, s těmi křesly... ovšem pozor - chceš-li sedět výborně, musíš do Saabu či Volva.