Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Nový Mercedes-Benz C

Ondřej Láník
Diskuze (62)
Předsériová výroba nové generace třídy C byla již zahájena v brémském závodě DaimlerChrysler, ale výstavní premiéru očekáváme teprve na březnovém ženevském autosalonu.

Automobily opatřené jen lehkou povrchovou kamufláží se podařilo zachytit na jednom z parkovišť továrny a tak několik měsíců před Ženevou vidíme definitivní podobu. Výrazná velmi široká maska se třemi žebry je obklopena nebývale hranatými tvary. Celek by však měl alespoň v některých pohledech připomínat vlajkovou loď-třídu S.

V nabídce řady W204 budou čtyři druhy karoserií: sedan, kombi, kupé a kabriolet. Třída C bude dodávána s pohonem zadních nebo všech kol.

Rozměrově se mnoho nezměnilo, růst všemi směry o několik centimetrů je už jaksi samozřejmý. Důležitý je rozvor 2760 mm, který by měl zvětšit hlavně nabídku prostoru na zadních sedadlech. Modelová řada bude tvořena čtyřválcovými a šestiválcovými motory, vrchol řady obstará osmiválcový model C 63 AMG.

Ondřej Láník
Diskuze (62)
24. 11. 2006 21:34
Re: STŘEDNÍ NEBE
Tak úplně ne, protože střední třída (a právě o tom píšu) má rozpětí toho pohodlí - Mondeo, Passat - velký prostor (přesehuje skoro do vyšší střední), premiovky prostor menší... Samozřejmě, že když se posadíš do A8, že se tam budeš cítit lépe. Ale já měl dojem, žes nepochytil právě tu mou myšlénku o rozpětí pohodlí ve střední třídě...
24. 11. 2006 21:16
Re: STŘEDNÍ NEBE
Mě připadá, že si někdy přečteš poslední příspěvek a připojíš k němu větu, nad jejíž logikou všichni musí neveřícně kroutit hlavou. Přece nemůžeš překopírovat mou větu a dělat si z ní legraci? Co je tohle za přístup. Ta věta má smysl v kontextu příspěvku. Střední mainstream pohodlně odveze 4. Střední premie "řekněme", že pohodlně odveze 4 - chápeš ten významový rozdíl? P.S. nebo jako to zase já mám připojit infantilní dovětek typu - No, pohodlněji než v Astonu a méně, než v Rollsu?... Alessio... přemýšlej, když píšeš.
24. 11. 2006 21:11
Re: STŘEDNÍ NEBE
Nahoře mi to úvodní část příspěvku nevzalo, psal jsem tam, že ve střední třídě jsou jak zástupci low endu, mainstreamu i premie. Takž jsou tam jak Passat tak IS. Nejde o zákazníka, teď pitváme vnitřní prostor, takže píši-li o vnitřním prostoru, pak...
24. 11. 2006 21:06
Re: STŘEDNÍ NEBE
vnitřním prostoru (jeden z rozhodujících ukazatelů "luxusu sezení"), pak například Passat je široký 148 a MB-C 142... Těch 6 cm je setsakra rozdíl. Nové Cé bude nepochybně širší. Musíš ovšem prostě vědět, že to, o čem nahoře píši je zákonitost střední třídy, tedy když se porovnají reprezentanti mainstreamu s premiovým segmentem. Je to zajímavé, na první pohled se tomu ani nechce věřit, ale je to tak. Mimochodem, IS má zadní sedák jen 40cm... (Kia Picanto má zadní sedák 48 cm...) Opravdu ti doporučuji se na to zajít podívat... budeš nevěřícně kulit oči, co ti Lex předkládá jako sedadlo pro zadní pasažéry... ovšem jak píšu... premii si ve střední třídě kupuješ zejména pro dva... Ta šíře ve výši ramen je jedním z ukazatelů, samozřejmě hrají roli i ukazatele další, prostor od sedadla ke střeše atd... Takže - řidič i spolujezdec má ve středním mainstreamu (Passat, Vectra, Mondeo) více prostoru než-li ve střední premii. Běž se přesvědčit na vlastní zadek.
24. 11. 2006 18:35
Re: STŘEDNÍ NEBE
:-) Jo, je to tak... Marek to asi se svým příspěvkem nedomyslel.