Pravidelný interval generační výměny Volkswagenu Golf respektuje s podivuhodnou přesností také hlavní konkurent - Opel Astra. Nového Golfu se dočkáme zřejmě již letos na podzim, na Astru bude třeba čekat déle.
Astra bude zase lepsi :-! nez Golf.Zaryti fandove Golfu me ted urcite napadnou,ale vysledky mluvi za vse a ted nemyslim jen ty prodejni.Nebudu se tu moc rozepisovat,protoze pocitam ze do 10 minut tu bude nakej Golfista a i pres moje kratke psani to tu rozjede :-) .
Snad se Astra zbaví oplovského interiéru. Klasický rozhovar: Ta Astra je fakt hezká. Podívej se dovnitř. To je hnus. Přitom motory pro běžného uživatele jsou super. Třeba 1,8i má 140 koní akorát se z toho nedělá takový humbuk jak u Hondy.
Kedy bola astra lepšia ako Golf?Potrebujem si len osviežiť pamäť,lebo astra bola vždy tá tretia ,nie? Vpredu boli vždy len Golf a Focus a astra sa dívala z opodial...
Uplne suhlasim, astra na mna vobec neposobi tak, ze by bola potrebna generacna obmena...je to stale svieze, moderne vyzerajuce a neokukane auto...ani som si nejak neuvedomil, ze uz je tak dlho na trhu..mozno by som ju potrebil faceliftu co sa tyka interieru, inak nemam proti nej vyhrady, GTC je naprosto uzasna...
Designově je stále pěkná, ale technologicky už si obměnu určitě zaslouží. Nová generace bude zase o trošku tužší, doufám, že nebude taky větší a těžší, jak to Němci umí nejlíp. Vylepší se výbava, odhlučnění, jízdní vlastnosti. A to jsou všechno věci, které se líp dělají u nového modelu, než zpětně do už zavedeného.
A plusem bude přiblížení designu Insignii, která má udávat nový směr Opelu.
Tak samozrejme, ze nova generacia prinasa nove veci s tym suhlasim a vacsinou to je pre auto plus...akurat som myslel to, ze som si pri astre ani neuvedomil ako ide cas ;-)
Jo, Astra fakt nestárne. Trochu jsem se toho ze začátku bál, že její design se okouká, ale ono ne. Ani její předchůdkyně (dnes Astra Classic) nestárne a je pořád pěkná, ale zase jinak..
Zajímavý postřeh! Musím napsat všem vojensko-technologickým ústavům, aby zastavili vývoj a výrobu digitálních kamufláží neb 507 zjistila, že kostka nerozbíjí tvar >:D
Dojem z auta nedělá hlavní obrys, který je i tady vidět, ale drobné niance, které ta kamufláž kryje.
Ta "šachovnice" tam je proto,aby někteří bystří a investigativní odborníci se měli o čem bavit a dedukovat,jinak se tam dává proto,abys prd poznal a zabírá to >:D
astra na rozdíl od golfu novou generaci nepotřebuje tak rychle protže se na rozdíl od golfu povedla jak technicky tak vzhledově, vždyť astra je v prodeji od jara 2004, tzn 4 roky a má tak ještě 2 roky čas, tedy do jara 2010...a až přijde tak opět golfu zasadí smrtelnou ránu, protože bude opět hezčí a kvalitnější jako astra H vs golf 5
Golf teraz príde s medzigeneráciou čiže ako Focus a bude opäť o čosi kvalitnejší a lepší...ked sa astre nepodarilo zasadiť smrteľnú ranu doteraz nemyslím,že to bude 4generáciou...
focus nemá žádnou mezigeneraci ale facelift, kdežto golf bude uplně jiný auto na stejnym základu a proč? protože golf5 je propadák tak si to přiznej! proč by jinak tak brzo přišli s tak razantníma změnama?
Focus Ford označuje ako novú generáciu...ale je to len niečo v štýle Golfu VI,čiže medzigenerácia...V podstate je to aj dobrý ťah od VW a Fordu,kedže ušetria na vývoji tým,že spravia rozsiahle upravy sučasneho modelu,môžu si dovoliť investovať viac do dalšej generácie.Golf V je rovnako úspešný ako Golfi predním a nieje to prepadák ani zdaleka ,si kde na to prišiel? 8-s Golf V je +/- rovnako dlho na trhu ako Astra a prečo tú tak skoro nahradí nová generácia???
Nevim jak to bude v pripade Astry, ale podle meho nazoru se u Golfu nebude jednat o novou generaci, cili zaden Golf VI, ale pouze o facelift. Bude to neco ve stylu Passatu B5, ktery se vyrabel od roku 1995 do roku 2004 a i kdyz v roce 2000 take prosel dukladnym faceliftem porad to byla pata generace passatu.
Golf je propadák už od začátku,že s ním vůbec ty Němčouři vylezli,já se jim divím,věčně v červených číslech a pořád to dělaj a nedaj si pokoj >:D >:D >:D
V porovnaní z Golfom V je súčasná astra ešte celkom dynamické auto..interiér nie je ani tak škaredý ako nepraktický, žiadne odkladacie priestory, nemáš kam ani dať pohár s kávou alebo PET fľašu a ovládače klímy sú zbytočne nízko
Já ti něco řeknu, teda napíšu, ty nechápeš a nerozumíš designu vůbec, to jsou neskutečný nesmysly, co tu předvádíš, plácáš pátý přes devátý, tvrdíš tady, že Golf má lepší design než Astra a podobný bludy, prober se konečně..
Před barákem mi stojí dva golfy - hatch a kombík. A po pravdě si nejsem schopný zapamatovat jediný detail. Tak hluboce na mě ten design působí. Je to naprosto anonymní auto.
Ziadne nemecko auto nevyzaruje emocie lebo nemci nevedia co to je a aj keby to vedeli tak nevedia take auto vytvorit..ludia, ktori hladaju auto s emociami sa obzru po talianoch a nie po chladnych nemcoch
Emoce z Golfu >:D a co jeste Danieli? Dynamiku, temperament? Design soucasneho golfu povazuji snad za nejvice nudny ve sve tride. Za ohlidnuti stoji snad jedine verze s cervenou linkou na masce...
Opel proste nespí na vavrínoch, a keď ide konkurent do sveta s novým modelom, tak nechce zaostať. Myslím, že aj teraz to naštartoval VW tým, že príchod ďalšej generácie urýchlil a s novým Golfom asi nechcú Opláci súperiť starou Astrou, aj keď stará ešte zďaleka nie je, a modelovú výmeneu rozhodne tak akútne nepotrebuje ako Golf. Pripomína mi to tak trochu preteky v zbrojení. Ak má protivník atómovú, tak musím mať aj ja...Čert ber náklady, ale nazaostanem...
Tak je to jejich věc,že jo...Mně se líbila věta autora článku:..."Fiat má úspěšné Bravo"...jen mám problém,proč v žebříčku prodeje nešlape na paty trojici GOLF/Astra/Focus.....možná,aby se neokoukal? :-!
Nechytaj ich za slovíčka, pre niekoho je úspechom, že sa vôbec predáva. Žiaľ, pekný je len dizajnovo, zvonka dokonca len na fotkách. Možno ešte kvalita materiálov a spracovanie sú lepšie ako bývali. Ale inak sa nové Bravo žiaľ nechytá, to máš pravdu.
Fiat je pre urcitych ludi stale vynikajuca zivna poda na nezmysli...ten, kto porovnava predaj auta s jednou karoseriou s dalsimi modelmi, ktore maju verzi aj 3-4..tak to svedci bud o ich neznalosti alebo tuposti.Bravo neponuka sedan lebo maju Lineu. Vyrobu kombi alebo 3-dv., s ktorym zdiela meno by som zvazil na ich mieste...
Z dlhodobého hľadiska mi Bravo príde ako trochu unáhlené riešenie. Chýbajú ďalšie karosárske verzie, nie sú dotiahnuté funkčné detaily, v testoch vytýkajú tiež zaostávanie v jazdných vlastnostiach a dynamike voči konkurencii. Inak proti Fiatu nič nemám. ;-)
Taky mi to přijde jako nedotažená modelová řada. absence minimálně kombíku je neodpustitelná. Prodeje by byly hned jinde. Navíc Bravo je sice hezké, ale chybí mu šmrnc. GP design na téhle velikosti už není to pravé ořechové.
Prospeli by mu ostrejšie a nekompromisnejšie hrany, je proste moc guľatý, akoby sa ešte báli pustiť do expresívnejších línií. Ale skôr by mali popracovať na ergonómii a funkčnosti interiéru a dotiahnuť zameškané v podvozku...
GP dizajn sa hodí len na GP, u Brava je ešte znesiteľný, ale vtlačiť ten istý "potkaní čumák" aj Crome, to je neodpustiteľný hriech.
suhlasim...ale vyhrady vocim jazdnym vlastnostiam som nikde este nepocul, necital ani nezazil...inak mas pravdu chyba este aspon jedna varianta karoserie...mozno uz na niecom pracuju...
taaaak ... spojenie jasny outsider by som nepouzival...ale suhlasim, ze za focusom zaostavaju v jazdnych vlastnostiach vsetci ako uz niekolko rokov...a potom to uz je take vyrovnanejsie..neviem, o tom teste co spominas, kuzele, o tom som nepocul takze moze byt
To tě štve viď, že Bravo (a celý Fiat) je úspěšný. To víš, kdo umí, ten umí.
Nevim, proč zde stále jen vychází tyto kamufláže, Astra bez maskování již byla zveřejněna v něm.automotorsportu (stejně tak Golf), opravdu se dynamikou bočních linií trochu podobá Bravu, nicméně má trojúhelníkové okénko za zadními dveřmi navíc a to v negativním tvaru podobně jako i30 aj.
To ti ruplo či co?Jednak auta střídám a co 2 roky další,aktuálně je doma poměr 2:1 Japonec:EU, za dva roky to bude...netuším.Mně je ukradená každá automobilka.Jen mne zaujalo slovo "úspěšný" v kontextu těch málo prodaných,nic víc.Konečně, on ten Golf se statisticky vede tuším samostatně od Jetty a u VW jsou hákliví, když je hecuji a povídám na Jettu, že je to Golf sedan,ale já mohu,jsou to kamarádi.No a Golf kombi je teprve až na konci kariéry, takže když pominu pár kousků jakéhosi kabria,pak prodeje dělá Golf 5D+3D.Tvarově zase není moc velký rozdíl,jestli to má nebo nemá dvoje dveře navíc.Nic víc,nic míň.Ale i VW je mi ukradeno.Jen mám třeba problém,proč Ceed neválcuje tu koktávku v prodejích(když tak hrdě psali,že se má šáde bát), ale to mne zajímá čistě filosoficky.Mně stačí to co mám,ženě a dceři také to s čím jezdí,takže no problem.U nás je auto spotřební zboží.Tak,odmítl jsem skvělou nabídku na novou Lagunu,to se přiznám,ale jednak se mi nelíbí(takové C5 je jiná liga a paráda),jenže hl. důvodem jsou totální paka v servisu,kde jsem byl jen jednou a zku**vili velice slušně a my se měli zabít,neb auto bylo díky šlendriánu neovladatelné.Nicméně je tu kopec zábavy.Líbí se mi fanoušci značek,je to jak ve fotbale.. >:D >:D:no:
BTW:Fiata jsem měl doma fungl nového v letech 1987-89 a protože upynuly dva roky,šel do světa.Určitě jsem nebyl majitel škody,žigula atd...Jo,neměl za 50 tkm jednu poruchu.Tehdy ujet soukr.25 tkm/rok,to jsem zase až tak málo nejezdil.Takže dej si panáka,cigáro a zklidni hormon! :-!
Keď chceš vedieť prečo sa vravelo že škoda sa má báť ceedu tak ja ti to poviem ;-) nejde o to že ceedov sa má predávať viac ako oktáviek, ide o to že jej kia odhryzne pekný kus koláča.