Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nový Renault Laguna jako kombi i limuzína

Příští rok na podzim představí Renault zcela novou Lagunu. Třetí generace by se měla vymanit ze začarovaného kruhu kvalitativních problémů a stát se rovnocenným soupeřem Volkswagenů Passat a Fordů Mondeo.
Zpět na článek
30. 11. 2006 11:05
30. 11. 2006 11:10
neregistrovaný "Leftie 81"
30. 11. 2006 11:12
anonym
30. 11. 2006 11:18
neregistrovaný "Leftie 81"
30. 11. 2006 12:19
30. 11. 2006 11:20
neregistrovaný "iwwo"
30. 11. 2006 11:23
neregistrovaný "jjk"
30. 11. 2006 11:41
30. 11. 2006 11:52
30. 11. 2006 12:13
30. 11. 2006 13:18
neregistrovaný "briza"
30. 11. 2006 13:41
30. 11. 2006 14:04
neregistrovaný "briza"
30. 11. 2006 14:18
30. 11. 2006 21:27
neregistrovaný "atamanh"
1. 1. 2007 10:52
neregistrovaný "bezmo"
30. 11. 2006 12:02
neregistrovaný "Driver"
30. 11. 2006 12:12
30. 11. 2006 12:56
neregistrovaný "Coulin"
30. 11. 2006 13:08
neregistrovaný "Driver"
30. 11. 2006 16:47
neregistrovaný "IT"
30. 11. 2006 21:32
neregistrovaný "atamanh"
1. 12. 2006 07:45
neregistrovaný "Driver"
2. 12. 2006 19:15
neregistrovaný "FiestaS"
30. 11. 2006 12:02
30. 11. 2006 12:23
neregistrovaný "dochtor"
30. 11. 2006 12:59
neregistrovaný "Simi"
30. 11. 2006 13:17
anonym
30. 11. 2006 13:47
30. 11. 2006 13:52
neregistrovaný "Tom"
30. 11. 2006 14:26
anonym
30. 11. 2006 16:24
neregistrovaný "Tom"
30. 11. 2006 21:38
neregistrovaný "atamanh"
30. 11. 2006 21:49
neregistrovaný "Tom"
30. 11. 2006 15:38
neregistrovaný "Driver"
30. 11. 2006 16:25
neregistrovaný "Jíra"
30. 11. 2006 16:28
neregistrovaný "Driver"
1. 12. 2006 09:31
neregistrovaný "Well"
13. 12. 2006 08:19
anonym
30. 11. 2006 21:27
neregistrovaný "OZZY"
30. 11. 2006 21:42
neregistrovaný "atamanh"
30. 11. 2006 22:14
neregistrovaný "OZZY"
30. 11. 2006 21:58
neregistrovaný "Jenyk"
30. 11. 2006 22:13
neregistrovaný "OZZY"
30. 11. 2006 22:01
neregistrovaný "Tom"
30. 11. 2006 23:37
neregistrovaný "OZZY"
13. 12. 2006 08:20
anonym
30. 11. 2006 16:58
30. 11. 2006 19:20
neregistrovaný "VWfan"
30. 11. 2006 19:30
neregistrovaný "OZZY"
3. 12. 2006 13:30
neregistrovaný "IT"
8. 12. 2006 12:55
neregistrovaný "huni"
25. 12. 2006 15:17
neregistrovaný "Cynik"
6. 1. 2007 15:48
anonym
1. 3. 2007 11:57
neregistrovaný "R.Leone"
30. 11. 2006 11:05
Laguna
Nevěřím, že takto bude Laguna vypadat. To by bylo na hranici prů.seru :-O
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Leftie 81"
30. 11. 2006 11:10
Re: Laguna
Vyzerá ako "najvšednejšie" auto od súčasného Renaultu... Zmiešané dojmy mam z neho... ;-\ Skôr nie... :'-(
anonym
30. 11. 2006 11:12
Re: Laguna
To vyzerá ako lepší facelift súčasnej Laguny :no:
neregistrovaný "Leftie 81"
30. 11. 2006 11:18
Re: Laguna
Aj tak to vnímam... ;-)
Avatar - Ghostyx
30. 11. 2006 12:19
Re: Laguna
Klidek, tohle neni konecna podoba... Finalni Laguna bude urcite vice nez konkurenceschopna soucasne 1 Passatu a jiz pozvolna nastupujicimu pristimu Mondeu... :-! :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "iwwo"
30. 11. 2006 11:20
renalt
velky krok vzad pre renault :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jjk"
30. 11. 2006 11:23
laguna
Ako to tu davnejsie niekto pekne vystihol, du blejt. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
30. 11. 2006 11:41
očekávání
Podobně jako při představení jakéhokoliv nového auta, se tu v diskusi "odchází blejt", ... "je to jen facelift" a podobné hlášky. Problémem jsou spíše nesplnitelná očekávání zdejších designových "fajnšmekrů", každý nový model prostě nemůže znamenat designovou revoluci. Design současné laguny je povedený, žádný sportovní akcent, prostě pohodlné auto střední třídy, to má její design říkat. A říká, stejně jako u této nové generace, přesně tak jak to má Renault v úmyslu. Problémem současné Laguny je hlavně nespolehlivost a ergonomie vhodná pouze pro menší postavy, takže pokud se tohle s novou generací změní k lepšímu, není nutné se bát o její prodejní úspěchy, ani toho, že na konci svého života se bude muset, jako ta současná, podbízet cenou pod půl milionem korun, nedůstojnou modelu střední třídy.
Rozbalit vlákno
8
30. 11. 2006 11:52
Re: očekávání
Mě se třeba současná Laguna nelíbí a přijde mi, že extrémně zestárla. Nový model nemusí být revoluční, ale měl by být důstojným soupeřem ve třídě, což je hlavně Passat a Mondeo. Podle toho co je vidět na obrázcích moc šancí nedávám. Větší facelift je výstižné!
Avatar - Dinar
30. 11. 2006 12:13
Re: očekávání
Není, je to stejná hloupost jako v případě octavie II, tam se mudrlanti mohli při jejím představení ufaceliftovat. Co píšeš o passatu a mondeu s lagunou, pravda, velmi souvisí, na jejím designu vynikne pokrokovost současného passatu (ten v této generaci udělal skok, potřeboval to), dnes z něj místní "odborníci" ještě pořád "blejí" za pár let dojde i u nich uznání, v tomto kontextu na tom není tahle laguna tak dobře, ale naopak ve srovnání s mondeem, jí dávám :yes: u Fordu s novým mondeem totiž podlehli té vlně která nutí vše tlačit "do sportovna", rychlé linky, efetkt rychlosti, kynetika... jenže je to ošidné, model od modelu, u některých efekt velmi rychle pomine. V nižší střední je podobně prvoplánově dělaný civic. Pro Ford škoda, odcházející mondeo bylo přesným opakem, nestárlo, stejně jako laguna, jen Renault to pochopil a design podržel tam kde měl. Pokud bude technicky a kvalitou stačit bude Laguna v pohodě.
neregistrovaný "briza"
30. 11. 2006 13:18
Re: očekávání
V pripade Civicu se Honda zadnou vlnou strhavat nenechava - ta buduje image vyrobce sportovne ladenych vozu (a nejen vozu) porad.
Avatar - Dinar
30. 11. 2006 13:41
Re: očekávání
břízo tady se řeší evoluce, tedy jak moc a kam pokročil design následující generace oproti předchozí. Ty vidíš nějakou vazbu mezi předchozím a novým civicem? Já ne, nový na nic nenavazuje, je to pokus o novátorský design, bohužel jede jen na povrchní vlně dynamiky, ostré úzké linie, zalomení a různé trojúhleníky atd. Image výrobce sportovně laděných vozů s tím nemá co dělat, accord takto "lacině" dělán není a přesto jej jako sportovně laděné auto bude cítit snad každý.
neregistrovaný "briza"
30. 11. 2006 14:04
Re: očekávání
Ja to vidim spis tak, ze minula generace Civiku byla (dost kritizovanym) ukrokem stranou a ze se Honda soucasnym Civikem vratila do linie nastavene predchozimi generacemi.
Avatar - Dinar
30. 11. 2006 14:18
Re: očekávání
Hm, a mě to připadá zase jako úkrok, abych použil tvůj termín, i když tentokrát na opačnou stranu. Ale o.k. fandům se líbí, civic jsem použil jen jako příklad pro trend, tohle je debata o laguně, věnujme se jí. ;-)
neregistrovaný "atamanh"
30. 11. 2006 21:27
Re: očekávání
Ja si treba zase myslim, ze starsi Passat byl daleko povedenejsi nez novy. Ten se mi opravdu nelibi. Mondeo..., no neurazi..., design Laguny a jeji nove dieselove motory jsou vynikajici, problem je opravdu asi ta mensi spolehlivost.
neregistrovaný "bezmo"
1. 1. 2007 10:52
Re: očekávání
Ergonomii pro vyssi postavy myslis co?! ja mam bez peti cm dva metry a na misto nebo rozmisteni ovladacich prvku si nemzu stezovat.
neregistrovaný "Driver"
30. 11. 2006 12:02
Konkurent?
Jo, jak konkurent Passatu nebo Mondea? Nebo taky raketoplánu Challenger, ne >:-[] ? To se asi chlapci od Renaultu zvencli, když "hážou" takový prohlášení do éteru :-( . Jak může něco fungovat, když to pochází ze země, kde se zásadně vše dělá jinak, než na zbytku zeměkoule a dokonce ani na vlaku není napsáno kam vlastně jede - je tam jen deb*lní shluk čísel. Frantíci uměj dobře vařit, mají skvělý parfémy a vyýtečnou módu, ale zbytek, to je dost špatný (ani ty ženský tam nejsou hezký) :no: .
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ghostyx
30. 11. 2006 12:12
Re: Konkurent?
Nezlob se, ale zase placas nesmysly "Drivere"... >:-[] :no:
neregistrovaný "Coulin"
30. 11. 2006 12:56
Re: Konkurent?
Jen ho nechej-je na tom kus pravdy... >:D :yes:
neregistrovaný "Driver"
30. 11. 2006 13:08
Re: Konkurent?
Byl jsi někdy ve Francii ;-) ?
neregistrovaný "IT"
30. 11. 2006 16:47
Re: Konkurent?
Já třeba dost často,jako celek fungují a jsou zcela někde jinde než slavné a vyspělé "česko" a čecháčci,tak nevím,v čem je problém? :-!
neregistrovaný "atamanh"
30. 11. 2006 21:32
Re: Konkurent?
Tak treba zrovna v te zeleznicni doprave a vyvoji kolejovych vozidel jsou absolutni spicka..., i Japonci se musi klonit...., jen tak na okraj v cem jsme dobri my?? Krome hokeje, piva a montovani nemeckych vozu??
neregistrovaný "Driver"
1. 12. 2006 07:45
Re: Konkurent?
Kde jsi na tom byl šmudlo? Já dělám v ranku, tak vím, co dokáže Alstom vyrobit (mimochodem, to je francouzská firma). Když to srovnám s tím co dělají v Siemensu nebo v našich vagónkách, tak je to stejný jako s jejich autama - navoněná bída :no: .
neregistrovaný "FiestaS"
2. 12. 2006 19:15
Re: Konkurent?
Tak ted se mi uplne zazdalo, ze mluvis o Anglii... >:D Pokud je nekde nejaka zeme, kde se zasadne vse dela jinak, nez na zbytku zemekoule, je to Anglie, a ne Francie. A nebo mozna je to i Francie, rozdil vsak bude v tom, ze kdyz se to ve Francii dela jinak nez vsude jinde, stejne to dohromady nejak funguje. Zatimco v Anglii to proste nejak nefunguje, tedy... nic tu nefunguje. :-( Sorry, ze s timhle lezu do automobilove diskuze, asi jsem se nechal trochu unest... :*)
Avatar - freeman
30. 11. 2006 12:02
????
????? A to čo je ? Absolutný hnus. Veľký krok vzad pre renault ! >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dochtor"
30. 11. 2006 12:23
Re: ????
To je totiž evolúcia :yes:
neregistrovaný "Simi"
30. 11. 2006 12:59
Laguna vs. Mondeo
mondeo je 100 nasobne lepsi lagunu uz sem videl nedkritou reknu vam je to hnus :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
30. 11. 2006 13:17
fantazie
špičkový design ! O hodně hezčí než konkurenční Passat a Mondeo
Rozbalit vlákno
1
30. 11. 2006 13:47
Re: fantazie
:no: tak pod to bych se taky nepodepsal >:-[]
neregistrovaný "Tom"
30. 11. 2006 13:52
Pějme píseň dokola, la la la..
"Nový model bude konečně dosahovat úrovně německé kvality!" Tohle slýcháme pokaždé, když Fiat uvádí nový model, snad už od dob Una.. Z francouzských luhů a hájů se léta ozývají podobná prohlášení, jak od Renaultu, tak od PSA.. a skutek? Stejně jako u Fiatu, vždycky utek! :no: Nedaří se to, nedaří. A to musíme vzít v potaz, že německá úroveň kvality už není, co bývala (ale stále pořád je "slušná") a hlavně není nej. Tak že já to těm frantíkům prostě nežeru, ale rád se nechám příjemně překvapit ;-) Motor V6 3.5 z Nissanu do Laguny? Neví někdo, jaký tomu chtějí dát pohon? Nebo to budou řešit snížením výkonu?
Rozbalit vlákno
27
anonym
30. 11. 2006 14:26
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Existujuci V6 3.0 (152kW) nema problem :-)
neregistrovaný "Tom"
30. 11. 2006 16:24
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Aktuální nissaňácká verze V6 3.5 dává 300 koní, to už by problém být mohl ;-)
neregistrovaný "atamanh"
30. 11. 2006 21:38
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Ehm, tak snad umis prepocitat kw na k nebo ne??? 180 kw zminovanych v clanku neni preci 300 k. Jen tak na okraj... a zaokrouhlene 0,75kw je 1k.
neregistrovaný "Tom"
30. 11. 2006 21:49
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Beru zpět, nevšiml jsem si, že je v článku uveden ten výkon ;-)
30. 11. 2006 14:43
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
:yes: máš pravdu :-)
neregistrovaný "Driver"
30. 11. 2006 15:38
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Bohužel :-( máš pravdu. Taky bych chtěl nějaký pškný francouzská auto v německý kvalitě, ale těm frantíkům to porád nějak nejde 8-s , ach jo.
neregistrovaný "Jíra"
30. 11. 2006 16:25
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
A kolik už si jich zkusil a na jak dlouho co?Tyhle kecy si hoši nabouchejte někam... Mně zase sere Golf... kámoš do něj cpe stejně jako já do Laguny!!!A kde je ten rozdíl?Já ti to povím,na Lagunu se dá aspoň koukat!!!!
neregistrovaný "Driver"
30. 11. 2006 16:28
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Ty máš vadu zraku? To je mi Tě líto - znám dobrýho očaře, nechceš pomoci? :-!
Avatar - Ghostyx
30. 11. 2006 17:35
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Souhlas. Na Lagunu ac to jiz neni mladice se da stale koukat na rozdil od jinych aut z te doby... Obzvlaste kombik se povedl. Myslim si, ze kombik je stale jednim z nejhezcich kombiku na trhu. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Well"
1. 12. 2006 09:31
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Laguna před faceliftem byla moc pěkný auto, po faceliftu to je hrůza a tohle zatím vypadá tragicky :no: . Evropa už designově tápe a není schopná navrhnout pěkný auto, Japonsko přešlapuje na místě. Nakonec nás převálcuje Korea, která se lepší auto od auta.
Avatar - Ghostyx
2. 12. 2006 00:37
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
S tou Koreou celkem souhlasim, ale nemyslim si, ze by Evropa obzvlaste tapala naopak si myslim, ze stale udava jasny smer a ton minimalne v designu a vsichni ostatni pouze kopiruji... Renault je v tomto smeru v poslednich letech prukopnikem, i kdyz podle meho nazoru si stale hleda svoji spolecnou masku, kterou jini jiz nasli... A mozna taky ne, mozna je to zamer mit skoro kazde auto s malinko odlisnou maskou (kdo vi?) a tim se odlisovat od vsech ostatnich. V poslednich letech se dle meho nazoru probouzi Citroen, jeho C6 je naprosto uzasne auto (videl jsem ho v realu), krome te palubky, ktera ponekud zaostava za zbytkem... Dale bych rekl, ze napreduje i Peugeot, ktery vsadil vse na sokovou terapii siroke (zraloci) tlamy, ktera se nekomu nelibi, ale me se celkem libi. Krasna auta delaji ted u Alfy, jejich 159 a hlavne Brerra je naprosto dokonala... Nepodcenoval bych ani Volvo jejich nova chladna S80 je dokonala a C30 bude taky. Mne osobne se jeste velmi libi novy VW Passat Variant a Audi A6 Avant a myslim, ze tyto 2 kombiky jsou vubec nejhezci kombiky na trhu a samozrejme Bawa rady 5, 6, ktera jsou naprosto dokonala... Bohuzel 3 sedan se dle meho nazoru jaksi nepovedla, ale u noveho Bawa 3 Coupe se Bangle poucil a upravil ty nevkusne zadni partie sedanu... A to ani nemluvim o Mercedesu nebo italskych nebo nemeckych supersportech, ktere dle meho nazoru bezpodminecne udavaji ton pro vsechny. Japonci jsou dobri a hodne se snazi, ale tem autum jakoby stale neco chybelo viz. nova Honda Legend. Snad jenom ten jejich ufoidni Civic se celkem povedl, protoze je natolik odlisny od vseho ostatniho, ze to skutecne byla trefa do cerneho. O amicich se nema cenu bavit, protoze ty jejich kary jsou krome toho jejich domaciho trhu, jinde celkem neprodejne... A tak bych mohl pokracovat... Proste Evropa je co do poctu kreativity u jednotlivych evropskych znacek dle meho nazoru stale na technologickem vrcholu... :-!
anonym
13. 12. 2006 08:19
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
bože co to tu kecáte se na n podívám a chce se bí blejt dyť je to hnus
30. 11. 2006 20:12
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Kvalita - je to, jak píšeš. Ale je to špatně? Proč je pořád dost lidí, kteří si fr.auta kupují? Skočili snad na sliby o již neporouchatelných strojích? Jistě, že ne. Kdo stojí o to, aby Francouzi vyráběli německá auta? Frantíci prostě umějí nabídnout něco, co jiní nemají. Ať už je to pohodlí, vzhled, cena, fičůrky v interiéru, aj. ;-)
neregistrovaný "OZZY"
30. 11. 2006 21:27
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Určitě máš kus pravdy. Ale mně osobně zaráží a uráží jiná věc.
Totiž, psychologický profil některých přispěvovatelů.Řeči ve smyslu jaký jsou vlstně Francouzi šmejdskej národ, co umí a neumí atd.Jde mi mráz po zádech. Jakobych slyšel stejnou rétoriku o cikánech nebo židech. A odkud vlastně vznikla nenávist vůči židům,celkově vůči těm, co jsou jiní než ostatní? Pan A.Hitler byl Francouz, nebo ta pravá a jediná kvalita z Německa? Je vidět, jak xenofobní společnost zamávala s některými v této společnosti.
Přál bych každému, navštívit země na jih od naší a pochopit a poznat jejich mentlitu, přístup k životu. Je jiný. Daleko lidštější, přátelštější, s pochopením a respektem ke každému jedinci, se smyslem život si užít bez ledového kalkulu. Jejich auta jsou řekou tekoucí stejným směrem!!! :yes:
neregistrovaný "atamanh"
30. 11. 2006 21:42
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Krasne jsi to napsal!!! Diky za takovy prispevek.
neregistrovaný "OZZY"
30. 11. 2006 22:14
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Díky. :yes: :-) :yes:
neregistrovaný "Jenyk"
30. 11. 2006 21:58
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Super, slyšíš jak Ti tleskám? :yes: :yes: :yes: Myslel jsem si, že se tu debatuje o autech a ne o národech.
neregistrovaný "OZZY"
30. 11. 2006 22:13
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Celý příspěvek Jenyku,byl jen a pouze o autech víš. :yes:
Avatar - Ghostyx
1. 12. 2006 23:36
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
OZZY jako vzdy souhlas... Napsals to hezky a je v tom kus pravdy. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
30. 11. 2006 22:01
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Odpověď bych rozdělil na dve části. Je dobře, že frantíci vyrábějí "francouzská" auta a nesnaží se o "německá"? Určitě ano. Je současný stav ohledně kvality uspokojující? Nikoliv! Francouzi mají svá specifika, v některých oblstech je to výhoda, v některých naopak. Prostě můj názor je ten, že by frantíci měli dál dělat auta ve svém pojetí, ale na tu kvalitu by se měli opravdu zaměřit a ne o tom pouze plkat. Určitou naději Renaultu vidím v tom, že by mumohl pomoci Nissan (implemetace nissaního systému řízení kvality)..
30. 11. 2006 23:13
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Já to beru tak, že spolehlivost už může jít jen nahoru(vůči ostatním značkám). :-) Ikdyž v to nevěřím. Také mi to, jako zákazníkovi, dává výhodu, že můžu být jen mile překvapen. Mně vadí současná automobilová unifikace. Že každá automobilka chce mít v nabídce modely od všeho. Sdílení podvozků, motorů, dílů. Mohl bych ukázat do všech stran, ale jako příklad použiju můj oblíbený Citroën. PSA chybí SUV (offroad). Tak se spojí Mitsu a na společné plošině tu jsou 3 auta ;-\ . Renault a Nissan jsou na tom dost podobně. Přece když budu chtít SUV, tak vezmu to Mitsu, Nissan. Nebo dnešní móda tvrdých podvozků. Chci-li pohodlné auto, musím minimálně do vyšší střední. Nižší modely Citroënu nikdy nebyly vzducholodě (hydro-pneu), ale byly měkké a dnes C4, C3? Takže já bych naději v spojování se nepřeceňoval, má to své proti.
neregistrovaný "OZZY"
30. 11. 2006 23:37
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Svět je v zajetí totálního konzumu. Jedině výkony, prodeje a zisky rozhodují. Musíš být silnější, abys nebyl spojen, v horším případě pohlcen, v nejhorším případě zlikvidován.
Být s někým ve spojení, neznameá automaticky ztráta, neúspěch. Záleží, jaký tomu dáš kabát a co je v něm.
anonym
1. 12. 2006 13:25
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
A co Citroen BX? To predsa nebol top model.
1. 12. 2006 14:05
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
BX byl nahrazen Xantii, tedy stredni trida. Jeste pred BX byl GS - ten neni videt moc casto, ale snad ma take koule (u nej uz bych vahal se zarazenim do stredni)
anonym
3. 12. 2006 23:18
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
BX bol nahradeny ZX a Xantiou.
V onej dobe existovali len tri modely Citroenu.
AX, BX a CX
Avatar - Ghostyx
1. 12. 2006 23:34
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Souhlas Humberte... :yes:
anonym
13. 12. 2006 08:20
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
vzhled jo tak to je dobrý ftípek
Avatar - donPedro
30. 11. 2006 16:58
La-co? Guna.
Tož lehmaňácký výtvor vypadá spíš jak něco od Citroenu, tudy asi cesta k nové Laguně nepovede (i když co my víme...), to v těch různých stádiích zamaskování jest předčasno hodnotit, soudě však dle siluet se to od současného modelu asi zas tak moc lišit nebude, čili spíše evoluce než revoluce - ta současná Laguna je to nejhezčí ze současné produkce Renaultu, i když pravda nový model by to již chtělo. Tož, uvidíme, tak.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "VWfan"
30. 11. 2006 19:20
Re: La-co? Guna.
>:D
neregistrovaný "OZZY"
30. 11. 2006 19:30
Škarohlídům
Oprvdu si myslíte, že Vám ukážou téměř rok před uvedením konečnou podobu? >:D >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
3. 12. 2006 13:30
Re: Škarohlídům
Jako majitel té stávající,která,asi nějakým omylem nebo co,ale stále jezdí,dnes a denně(neb podle několika lidí na českém netu by jezdit vůbec neměla),tak bych se docela divil,že pustí info už nyní.To sotva. :-!
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 12:55
?
no to si dělají srandu to je úplně to samé jako starý model no sory jen to trošku zakulatili ale jinak >:D no nic Renoltík...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cynik"
25. 12. 2006 15:17
To je zas úroda blbů
Už se to tu zase rozjíždí. Fotky auta zamaskovaného tak, že jediné, co je poznat, je, že to bude mít čtyři kola - a už tady z toho půlka diskutujících "bleje" a říká, že je to absolutní hnus. A pak příjde "yntelygent" Driver a nasadí tomu všemu korunu se svým příspěvkem, ve kterém zcela nepokrytě odsoudí Francii do věčných lovišť (tenhle člověk asi přesně ví, kterej národ co umí a neumí - řekni mu svou národnost a on ti řekne, jakej seš). Škoda, že tady není GTI, ten tyhle blby vždycky uměl srovnat do latě. :-( Čest vyjímkám.
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 1. 2007 15:48
no teda
vůbec se mi to nelíbí je ještě horší než stávající, doufám ze je to nejaká legrace jinak teda...
:no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Leone"
1. 3. 2007 11:57
Laguna
Milí vážení,Nechci se tu nějak zastávat Renaulta,ale jsem jedním z mnoha majitelů těchtu vozů.Měl jsem to štěstí si vyskoušet mnoho automobilů(wv,ford,volvo,BMW,mercedes,šk… atd.)no nakonec jsem skončil u renaulta.Mám R 19 16v.Víte proč jsem u ní skončil,já vám to povím - je to pohodlí na dlouhých cestách a slušný výkon motoru a hlavně nízká spotřeba.Abych pravdu řekl nějak se s tou mojí 19tkou nemohu rozloučit.
Co se týká Laguny,měl jsem možnost si ji vyskoušet na trase 300 km dlouhé a hlavně na německé dálnici.Motor 2T 170 k,úžasné svezení,svěží zátah motoru a hlavně zase velmi uspokojivá spotřeba.Stejnou trasu jsem absolvoval se škodou oktavie a bohužel musím říci že naše škodovka mi sklamala hlavně spotřebou a pohodlím za volantem.Po 300 km mi boleli záda.Motor byl sice o 20 k slabší ale žádný dojem na mě neudělal.
Tak že co se týká mě,já na Renaulta nedám dopustit a tu lagunu bych bral tak jak je na obrázku i když finální podoba se jistě ještě změní.Rozhodně ji dám přednost před Mondeem,Passátem o škodovce ani nemluvě.
Rozbalit vlákno
0