Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Opel Insignia OPC možná posílí až na 400 koní

Společně s faceliftem Opelu Insignia dojde i na modernizace vrcholné verze OPC.
Zpět na článek
19. 8. 2012 19:46
19. 8. 2012 20:56
19. 8. 2012 21:11
19. 8. 2012 22:03
19. 8. 2012 22:00
20. 8. 2012 19:01
19. 8. 2012 22:25
19. 8. 2012 23:16
19. 8. 2012 23:54
20. 8. 2012 08:23
19. 8. 2012 19:46
Modernizovaný
bude i interiér : [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
1
19. 8. 2012 19:56
Re: Modernizovaný
Vypadá to dobře..
Avatar - petrumr
19. 8. 2012 20:56
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
19. 8. 2012 21:11
Re: než
Nejméně oblíbený výrobce? Auto pro normální cestování? Nikdo za to nemůže, že máš pouze na sociální verzi fabie :-! Už si v ní jel? Aspoň v jednom novém voze od Opelu.. ? Rád bych věděl tvoje proti, co ti vadilo..
19. 8. 2012 22:00
Re: než
Milujem takéto sprostosti :D... Človek vidí opel cez ulicu a už súdi lebo kamarát práve povedal... Tu su snaď všetci odborníci >:D cítim sa tak HIGH medzi mozgami CZ SK auto scény...
20. 8. 2012 19:01
Re: než
ja bych i rekl X proti a co mi vadi jako clovekovi, co ma s Opelem a Insignii svoji zkusenost, ale nebezpecnavosa apod. by zas psali, ze otravuju s nejakym odkazem na skutecnou uzivatelskou recenzi :-) ... ostatne kdo chce, najde si napr. na seznamu - skliku po zadani slov jako opel insignia 2012, opel zlín apod.
19. 8. 2012 22:25
Podvozek
Výrobky opelu jsou známy jednou malou věcí, která u těchle OPC prostě lidem co jezdí s auty i jinak než z bodu A do bodu B (případně si honí ego někde na rovinkách) pekelně vadí ( i mě ) . A to ,že podvozek je o hodně pomalejší než motor. Je to škoda motory vždycky měl opel pěkné a na papíře vše vypadá skvěle. Bohužel jsou většinou OPCečka drceny levnější a nebo papírově menšími soupeři kdekoliv jinde než na rovince. Bohužel... 400 k je prostě na opel hodně.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Uhlik
19. 8. 2012 23:16
Re: Podvozek
Corsa OPC ma konkurenciu len u Clia RS (a to ho v mnohych testoch poraza). Astra OPC (v tej cenovej hladine nema ziadnu konkurenciu) vdaka LSD je uplne TOP takisto.

Inisgnia je moc velka a tazka, ale tiez v podstate nema konkurenciu (mimopremiovu).

To co pises platilo (a plati) hlavne o Vectre C.
Avatar - Ham.
19. 8. 2012 23:54
Re: Podvozek
Tady máš srovnání se špičkou třídy, celkově skončila Insignia OPC třetí za audi S4 a bmw 335i, před R36,
na okruhu Sachsenring skončila druhá když si dala k obědu jak 335i tak R36, takže s tím podvozkem to tak špatné není (v přímce ve zrychlení byla naopak nejpomalejší). Pokud někde trochu ztratila tak ve spotřebě.
[odkaz]
20. 8. 2012 08:23
Re: Podvozek
A o tom mluvím. Dostat se na vrchol s opc je hrozně těžké a vyžaduje ruku profesionála. Já jako amatér jsem v min. generacích (corsa, astra )měl dosti strachu... Auto je hrozně nepředvídatelné a tak jsem se prostě nikdy nedostal do takového klidového rozpoložení ( jako ano mám kontrolu nad autem a vím kam pojede ) jako třeba u imprezy STI a nebo u 330i. Corsu jsem měl jen chviličku, ale s astrou jsem chvíli jezdil a opravdu mi to přišlo hrozně rychlé natož jaký to má podvozek. Ano v rukou profesionála to může být o něčem jiném, ale pro nadšence jezdícího běžný provoz je to o ničem. Pokud chce člověk jet rychle tak si jízdu neužije. BTW: Co jsem mluvil s majitelem insignie OPC vidí to tak stejně - nicméně auto jako takové se mu líbí a jezdí hlavně po dálnicích takže tam to je OK.