Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Porsche Macan nemá co tajit

Zatím se menší SUV maskuje do podoby Cayennu, nejnovější fotky ale odhalují jeho skutečnou podobu.
Zpět na článek
7. 8. 2012 23:29
8. 8. 2012 01:19
8. 8. 2012 08:12
8. 8. 2012 08:25
8. 8. 2012 09:05
Avatar - Bubáq
7. 8. 2012 16:20
Ano, nemá co tajit
To platí pro řešení exteriéru. Samozřejmě, řešení pohonné jednotky je jedinnm tajemstvím až do poslední chvíle -. a to i při znalosti faktu, že Macan bude sdílet koncepci a díly s Q5.
Ostatně stejné konstatování platí pro všechny německé značky a jejich novinky, přistižené při testování v maskování. Extrémem jsou poslední modely Audi, Mercedes se více snaží o diversitu designu jeho vozů podle třídy a podle zaměření vozu. A BMW je někde uprostřed. Naproti tomu Porsche není co vyčítat, protože jeho desigh dosáhl už dokonalosti a další "vylepšování" nepotřebuje. Souhlasíte?
Rozbalit vlákno
2
7. 8. 2012 17:00
Re: Ano, nemá co tajit
Klasické Porsche je designový skvost a plně s tebou souhlasím. Jeho SUV varianty jsou ale obludné... a zdá se, že v tomto případě tu obludnost dokázali dovést ještě dál... Někdy mám pocit, že na přísně tajné interní poradě Hyundai pár návrhů neprošlo, tak se rozhodli, že je nenápadně prodají Porsche... u jejich zákazníků projde skoro vše... ;-) >:-[]
7. 8. 2012 17:07
Re: Ano, nemá co tajit
Jinými slovy - žádný zázrak. Jen další, tentokráte menší SUV od Porsche ;-)
7. 8. 2012 17:25
SUV Porsche nie su prakticky Porsche
Cayenne (a vynimkou nebude asi ani Macan) (zo slusnej casti) nie je Porsche.

Kedze Cayenne bolo dizajnovane v spolupraci z VW, dalej je Cayenne vyrabane v zavode VW (v Bratislave) spolu s VW Touragom, Audi Q5 a Q7.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2012 19:53
zo znacky porsche sa stava klasicka nuda
kedysi stylove sportiaky uz budu coskoro minulostou, bude to tu same SUV s logom porsche na kapote..... ;-)
Rozbalit vlákno
3
7. 8. 2012 20:41
Re: zo znacky porsche sa stava klasicka nuda
Jasně vždyť VW sliboval samí nadupaný Porscháky (sice s motorem co žere brikety) ale bude to krutopřísnej sporťák >:D
Avatar - fOE
7. 8. 2012 22:47
Re: zo znacky porsche sa stava klasicka nuda
Nevim o tom ze by Porsche chtelo prestat delat sportovni auta. Naopak, vypustilo boxster kterej si ve sve tride poda s prehledem vse a 911 sice narostla, ale k SUV to ma daleko.

S SUV u BMW a Porsche treba je to tak ze diky temto modelum automobilka vydelava. Ikdyz mi SUV porsche nezni uplne prirozene tak nakonec proc ne. A rikam rovnou ano kdyz diky podobnym SUV jako Cayenne nebo X5 pak existuji a profituji automobilky, ktere delaji boxstra nebo M3... nakonec, nikdo nas to kupovat nenuti ;-)
7. 8. 2012 23:27
Re: zo znacky porsche sa stava klasicka nuda
Čoveče, u tebe je všechno nuda, ale sám jezdíš maximálně rodičovskou Felicií (nic proti Felicii). To víš, až takoví jako jsi ty,si místo podobnejch plaček a keců koupí minimálně jednou za život alespoň dva nebo tři sporťáky od Porsche, nebude muset tahle značka vyrábět SUV. Tím nechci říct že by tyhle SUVéčka byly nějací krasavci. Bohužel je to ale nutnost, protože je pro tento typ auta širší spektrum zákazníků než pro ultimátní sporťák.
Avatar - Ham.
7. 8. 2012 23:29
Všude
kam Porsche vleze, tam postaví nejlepší auto ve třídě. Macan jistě nebude výjimka. Takže zoufalcům opět nezbývá nic jiného než nadávat a věštit konec sportovního ducha Porsche.
>:-[]
Rozbalit vlákno
6
8. 8. 2012 00:53
Re: Všude
Jistěže,co na tom,že to bude jenom přestrojená Q5/Q4-(nic proti,Q5 bych bral všema deseti)...podle mě je to(další)devalvace značky.Zoufalci naopak! budou jásat,neboť i jim se dostane prémiového vozu za lidovwou cenu...Nuže jásejte,možná se dočkáte i vw up/škoda citygo s koncernovými sourozenci od porsche a lamborghini...
Avatar - Ham.
8. 8. 2012 01:19
Re: Všude
Jasně, všechny "nesportovní" modely Porsche jako Panamera nebo Cayenne jsou za lidovou cenu, cca někde mezi Octou a Pašíkem. Viděl jsi někdy ceník Porsche?
8. 8. 2012 03:14
Re: Všude
V čem je panamera nesportovnější,než třeba boxster?..Ty už víš,že macan bude s cenou dejme tomu na/pod úrovní touaregu,což je víceméně masovka?Moje otázka zní,jestli má koncern zapotřebí devalvovat prestižní značku na úkor zisku(?) a chrlit stále levnějsí(relativně)modely...Jinak řečeno-kdo sakra potřebuje malý drahý auta???Zrovna tu panameru jsem schopen na rozdíl od jiných(mj.i bývalý dealer porsche)schroupnout,zapláclo to určitou mezeru na trhu,dobře...Tohle je ale jenom o podbízení-zkus se na to podívat optikou toho,kdo si porsche kupuje proto,že ta značka představuje prestiž,sport,vyjímečnost,radost z jízdy.
Avatar - Ham.
8. 8. 2012 08:12
Re: Všude
V čem je Panamera nesportovnější než Boxster? Takovou otázku snad nemíníš vážně. Ve všem. Boxster je lehký sporťák s ideální koncepcí pohonu (motor uprostřed), s minimální hmotností, ideálním těžištěm, prostě vše zaměřeno na sport. Panamera je těžký sedan vyšší střední až luxusní třídy, který vyniká hlavně tím, že rozbije jakoukoliv konkurenci, to ovšem neznamená, že je nějak zvlášť sportovní. Maximálně se dá říci, že je nejsportovnější mezi slony (podobně třeba jako Cayenne mezi hrochy). A pozor, Boxster je za hubičku (ve srovnání třeba s tou Panamerou nebo Cayenne) a to není podle tebe devalvace značky? Osobně považuji Boxster dokonce za nejsportovnější Porsche, dokonce je to sportovnější náčiní než 911.
Takže pokud Porsche splní podmínku, že to co vyhodí na trh bude opět nejlepší v dané třídě, a není důvod tomu nevěřit, tak to není žádná devalvace značky, ale přesně naopak, její velké posílení. A jestli Macan bude za 2 mega nebo za 2,5 je celkem zbytečné spekulovat, své kupce si najde bez ohledu na zdejší plačky.
8. 8. 2012 08:25
Re: Všude
Uber plyn...majitel Porsche ještě nezabezpečil, aby jeho velkosériový modely dokázaly v plný šíři konkurovat nejen vlastní stáji Audi, ale samozřejmě M-B a BMW. Obzvlášť v kategorii nejprodávanější v EU, tedy v naftě...
Avatar - Ham.
8. 8. 2012 09:05
Re: Všude
Porsche není o konkurenci "v plné šíři". Porsche stále preferuje benzín. Kdyby to bylo jinak tak by měly pravdu zdejší plačky a Porsche by nic nebránilo vzít si "lepší" naftu od VW/Audi a nacpat ji třeba do Cayenne a být i na tomto poli jedničky, ale tím by zabili vlastní filosofii, která je zatím stále benal first a nafta pouze jako doplněk stravy.