Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Porsche Panamera (nové fotografie)

První sportovní sedan z dílny Porsche se podařilo vyfotografovat kde komu, ale definitivní tvary některých detailů zůstávají stále zahaleny.
Zpět na článek
30. 10. 2006 10:24
31. 10. 2006 07:57
anonym
30. 10. 2006 10:26
anonym
30. 10. 2006 12:44
neregistrovaný "Arg"
30. 10. 2006 10:53
30. 10. 2006 11:31
neregistrovaný "oz"
30. 10. 2006 17:28
neregistrovaný "JenykD"
30. 10. 2006 19:28
neregistrovaný "prix"
30. 10. 2006 11:13
neregistrovaný "odborník"
30. 10. 2006 12:59
neregistrovaný "Pavel"
14. 11. 2006 12:56
neregistrovaný "smetak"
30. 10. 2006 17:39
neregistrovaný "JanB"
30. 10. 2006 18:48
neregistrovaný "zorro"
30. 10. 2006 21:30
anonym
31. 10. 2006 14:38
neregistrovaný "JanB"
14. 11. 2006 13:01
neregistrovaný "Seremed"
14. 11. 2006 12:59
neregistrovaný "..."
30. 10. 2006 21:07
anonym
30. 10. 2006 21:25
anonym
30. 10. 2006 21:37
anonym
31. 10. 2006 14:19
neregistrovaný "JanB"
31. 10. 2006 16:10
neregistrovaný "JanB"
31. 10. 2006 16:29
neregistrovaný "stydlin z prace"
31. 10. 2006 16:53
neregistrovaný "JanB"
30. 10. 2006 12:48
neregistrovaný "kuku"
30. 10. 2006 13:08
neregistrovaný "kuku"
30. 10. 2006 13:47
neregistrovaný "dCi"
30. 10. 2006 14:14
neregistrovaný "Cooper S"
30. 10. 2006 11:59
30. 10. 2006 12:00
neregistrovaný "iwwo"
30. 10. 2006 12:25
neregistrovaný "Robin"
30. 10. 2006 12:51
neregistrovaný "xtra01"
30. 10. 2006 13:17
neregistrovaný "zilkyn"
30. 10. 2006 13:49
neregistrovaný "zmulin"
30. 10. 2006 14:59
neregistrovaný "Zett"
30. 10. 2006 17:58
neregistrovaný "Pipo"
30. 10. 2006 16:01
neregistrovaný "fila01"
30. 10. 2006 16:27
neregistrovaný "cyrus smith"
30. 10. 2006 16:30
neregistrovaný "fila01"
30. 10. 2006 17:26
neregistrovaný "sepo"
30. 10. 2006 17:37
neregistrovaný "joe"
31. 10. 2006 10:24
neregistrovaný "Práša"
30. 10. 2006 18:22
neregistrovaný "Pipo"
31. 10. 2006 11:03
30. 10. 2006 19:14
anonym
30. 10. 2006 20:06
neregistrovaný "Cartman"
30. 10. 2006 19:20
neregistrovaný "OZZY"
30. 10. 2006 20:28
neregistrovaný "wolff"
30. 10. 2006 21:04
neregistrovaný "OZZY"
30. 10. 2006 21:07
anonym
30. 10. 2006 21:23
anonym
30. 10. 2006 21:31
30. 10. 2006 21:36
anonym
30. 10. 2006 22:19
anonym
30. 10. 2006 22:21
anonym
30. 10. 2006 21:39
anonym
30. 10. 2006 21:43
anonym
30. 10. 2006 22:08
anonym
30. 10. 2006 23:32
anonym
31. 10. 2006 08:52
anonym
31. 10. 2006 13:23
neregistrovaný "Alessio"
31. 10. 2006 13:44
neregistrovaný "stydlin z prace"
31. 10. 2006 05:52
neregistrovaný "peter"
31. 10. 2006 10:23
neregistrovaný "wolff"
31. 10. 2006 17:58
anonym
31. 10. 2006 23:19
neregistrovaný "cool-hand"
11. 11. 2006 18:37
anonym
19. 11. 2006 22:00
neregistrovaný "Kóďa"
30. 10. 2006 10:24
PORSCHE 4+4
No... někteří (VOLVO) pozvolna dveře ubírají, někteří dveře přidávají... Osobně bych u Porsche dveřmi šetřil... ale kdo se mě na to bude ptát... tak jen sedím a koukám.
Rozbalit vlákno
1
anonym
31. 10. 2006 07:57
Re: PORSCHE 4+4
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuj...to je ale humus
anonym
30. 10. 2006 10:26
těžké?
Nevím, je to pěkné...jen...příjde mi, že ta kola jsou k celku jaksi...menší a celé to vypadá opticky těžké...
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2006 10:44
PORSCHE PODĽA PREDNÝCH SVETIEL
...inak to už s Porsche nemá spoločné nič. Podobná hrôza ako nový Jaguar. Alebo už tak veria image značky, že si myslia že im prejde hocičo a predajú všetko, na čo dajú nápis Porsche. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Arg"
30. 10. 2006 12:44
Re: PORSCHE PODĽA PREDNÝCH SVETIEL
aha Spy Photos... kde auto kolikrát nemívá ani svou karoserii a hlavní poznávací znaky jsou vypuštěný a ty to hodnotíš? Často se jedná o klamání... to je jako bys řekl na Spy snímky nový Vectry že je stejná jako předchozí... ale to je novej podvozek na kterej je naroubovaná stará kastle, takhle se to dělá, což asi nevíš.
31. 10. 2006 10:44
Re: PORSCHE PODĽA PREDNÝCH SVETIEL
Skús trochu čítať aj medzi riadkami. Vôbec nehovorím o tom, či to auto má alebo nemá podľa fotky znaky Porsche. Hovorím o tom, že Porsche so štyrmi dverami, motorom vpredu a veľkou nafúknutou karosériou už akosi nie je veľmi Porsche, podobne ako Cayenne. Keď nejdú športiaky na odbyt tak ako by si priali, musia sa zabezpečiť inak, trebárs takýmito podivnými výtvormi. Netvrdím, že to auto musí byť zákonite zlé....mne sa nepáči, Tebe sa trebárs môže...
Avatar - King
30. 10. 2006 10:53
Tfujtajxl
Jdu zvracet. 8-s
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "oz"
30. 10. 2006 11:31
Re: Tfujtajxl
jojo,nehaj mi miesto.. ;-\
neregistrovaný "JenykD"
30. 10. 2006 17:28
Re: Tfujtajxl
Chci se přidat. :-(
neregistrovaný "prix"
30. 10. 2006 19:28
Re: hnus, hnus, hnus,....
Bleeeeeeeee, takhle zhovadit tak pekne auto....
neregistrovaný "odborník"
30. 10. 2006 11:13
.
Jestli na cayenne porsche nečekaně vydělalo, tak na tomhle nejspíš nečekaně prodělá.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pavel"
30. 10. 2006 12:59
Re: .
Pryč je doba, kdy si Porsche mohlo dovolit prodávat 911 v pěti provedení. Myslím, že to bude pěkné auto. Na fotkách to mula asi nebude. Určitě to bude hezčí než obludné SUV Cayenne. Něco jako CLS od MB. Jen tak dál. Tenhle typ aut se mi opravdu líbí.
neregistrovaný "smetak"
14. 11. 2006 12:56
Re: .
kams dals voči...
30. 10. 2006 11:20
OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Tak a je to tady. Copaři leští meče, přiviraj oči a vydávaj dunivé zvuky, jako šestiváleček v Třibece. Ovšem pozor... jak, BRAVO TRIBECA? Klid, klid, klid. Auto... to je především karoserie... a zde tedy je nutno velmi silně prohlásit, že ten podivný mix je velmi originálním estetickým počinem... Zde, v Evropě, uvnitř dokonalostí typu BMW X5, Range Roverů a spol... přece někdo musí nahlas zvolat - Jo, jo, vyrábějte si auta pro Ameriku... my si vyrábíme auta pro sebe... a dokonale. Hele... 20 litrů na sto... to nevyděláš za šichtu... krátké sedáky, hmmm..., slyšitelnej šestiválec, óóóó... Jo, umět postavit dokonalého hráče na tomto poli... to vyžaduje prémiovej přístup, žádné prémiové šálení... P.S. Testík je výbornej, copaři při četbě i uroní slzu dojetím... až oblíznou tvrdé plasty uvnitř. My, rytíři Evropy, my máme své koně. Premiové plnokrevníky.
Rozbalit vlákno
28
30. 10. 2006 11:39
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Ten předek je prostě bomba. Chromované pletivo na králíkárnách v Evropě dosud nemáme. Zase jsou o krok vepředu ...
30. 10. 2006 12:10
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Jo, bude se to hezky udržovat... :-)
30. 10. 2006 11:51
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
"Auto... to je především karoserie." Nic proti bratu ale to je pekna somarina. ;-) Auto ... to je predovsetkym to POD karoseriou. ;-) :-!
30. 10. 2006 12:02
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Jozki, klid... auto... pro 99% jezdců musí být o karoserii... vždyť kolik lidí se umí rozjet do kopce bez ruční? :-) :yes: Koneckonců, dnes v tohle segmentu jede každé auto respektovaného výrobce výborně... Taková pomůcka - auto jede v dané třídě podle toho, kolik stojí... ;-)
30. 10. 2006 12:09
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Pre vacsinu ludi (obycajnych) auto JE o karoserii priznavam. Ale to su ludia pre ktorych auto je LEN auto. A pre tych co tu diskutuju auto nie je LEN auto takze auto pre nich (nas) to nie je len karoseria ale skor to co je pod nou. ;-) :-) PS: Ta pomocka. ;-\ je pondelok a teda nechci odo mna aby som uz rozmyslal. ;-) >:D
30. 10. 2006 12:12
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
>:D :yes:
neregistrovaný "JanB"
30. 10. 2006 17:39
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
No GTI, tvrzenim, ze auto je predevsim karoserie, jste me dnes definitivne presvedcil, ze vazna diskuze o autech s vami nema smysl. Jen posledni poznamky pro ostatni: rekl bych, ze vetsina lidi ziska z testu jiny dojem, nez GTI. Kratke sedaky: at si je kazdy sam zkusi a posoudi, nema cenu o aute detailne mluvit, pokud jsem ho sam netestoval. Napr. Norove, kteri ted Tribecu testovali ve svem automagazinu, si sedadla velmi chvalili. Norove jsou docela urostli, ze? A taky nejezdi zrovna ve Skodovkach, cimz ovsem nerikam, ze ta sedadla vyhovi vsem. Cili, chce to zkusit a s trochou sebevedomi se spolehnout radeji na vlastni nazor. No a ta spotreba: mam Tribecu necely rok, prumer je 13,4 l Naturalu 95 (50% mesto, 30% dalnice, 20% okresky), jezdim mirne nad rychl. limity, rad predjizdim. Na okresce spotreba pri svizne jizde lehce nad rychl. limit 10,5 - 11 l. Kolik asi tak zerou jina SUV s trilitry a automatem? Prakticky totez a to jeste zbyva vzit v uvahu pemanentni pohon vsech kol, protoze to ma opravdu maloktere SUV. Cestou pres Nemecko (v noci a v desti) jsem s nalozenym autem mel pri rychlosti 170-190 km/h spotrebu kolem 18 l, auto sedelo vyborne, odhlucneni je takove, ze jsem mohl poslouchat muziku. Tribeca je skutecne extremne ticha (pri testech v USA namerili mensi hluk v interieru nez v Lexusu), motor slyset je, ale jen pokud ho vytocite, coz mi prijde prirozene a ke SPORT Utility Vehicle se podle mne hodi. Zvuk motoru si opet kazdy posoudi nejlepe sam. Zrychleni 120-150 neni podle mne vubec spatne, ale zalezi, s cim srovnavate, zda mate automat v rezimu sport, pripadne jaky mate zarazeny stupen - automat umoznuje radit manualne. Zaverem, vsem, kterym zalezi i na necem jinem, nez na karoserii, muzu doporucit tohle auto otestovat.
neregistrovaný "zorro"
30. 10. 2006 18:48
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
no já mám nový Allroad 2,7 TDi v plné palbě, najeto 2000 km a byl jsem lyřovat na hintertuxu, 800 Km 2/3 dálnice a zbytek okrsky, průměr 109 km/h ( po dálnici 160-180 ) a spotřeba tam a zpátky 7,9 litrů nafty
30. 10. 2006 19:20
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
:-) To je ten problém dnes, že nafta začíná válcovat benzín. Benzíňáci to těžko nesou...
anonym
30. 10. 2006 21:30
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
zase jablka a hrušky? Turbonafta s atm. benzín? Porovnávej porovnatelné...nebo znáš lepší motor než přeplňovaný benzín ;-) . PS: spotřeba PHM...pro dálniční letce je to dobrá volba...
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
no ja mám landcruiser s 3.0D a pri 170 žerie úplne brutálne... keďže je to jeho maximálka :)
jednoducho treba si uvedomiť, že niekto nie je ochotný počúvať diesel. Napríklad to bol dôvod prečo idem do outbacku a o dieseli som ani neuvažoval.
neregistrovaný "JanB"
31. 10. 2006 14:38
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Dik za info. Ta moje spotreba 18 l se samozrejme tyka rychlosti 170-190 km/h, jinak z Brna do Ruzyne a zpet, po dalnici 140-160 km/h to zere 12-13 l (podle ucpanosti dalnice a Prahy). Nekde dal v Alpach jsem zatim nebyl, vloni jsme lyzovali hlavne doma, ale letos nas pojede sest (s rakvi na strese), takze jsem docela zvedavej. Ale jinak v lete Norsko a zpet, pres Nemecko 170-190 km vsude, kde to slo, celkem 3200 km, k tomu dve priserne trihodinove zacpy (spechal jsem, trajekt neceka), prumer 12,6 l. Nevim, jestli je to malo nebo hodne, se srovnatelnym autem jsem takovou trasu nejel, cili at si kazdej udela obrazek sam. V dobe, kdy jsem vybiral auto, jsem celej den jezdil s XC90 D5 s automatem, dalnice a okresky. Urcite prijemne a pohodlne auto, ale s dieselem to bylo prekvapive hlucne, moc to nejelo ani pri kickdownu, podvozek nejisty a spotreba kolem 10 l. Fajn auto, ale ne za ty penize.
neregistrovaný "Seremed"
14. 11. 2006 13:01
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
ja byl letos v Norsku a moje spotreba 4.55l nafty....no nechtel bych to tvoje zivit
neregistrovaný "..."
14. 11. 2006 12:59
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
a já mám doma perníkový doly
30. 10. 2006 19:06
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
JaneBé... tvůj příspěvek mi připadá jak parodie na Řehose Samsu od Franze Kafky. Ležíš na zádech, kopeš kolem sebe nožičkama, a kdo ti nepochválí auto, toho zatratíš. Kdes koupil ten kýč, chválit na veřejné diskuzi vlastní auto? U pár chlapskejch hovorů o autech už jsem byl... ovšem takováhle červená knihovna, to se jen tak nevidí... ale abych se vrátil k autu. Jistě... každý má možnost si vybrat. Ty sis vybral Tribecu, já bych si jí nevybral ani pod ústím kalašnikova... o samurajském meči nemluvě. Úvaha ze života - Jak je možné, že v Evropě, kde se vyrábí auta přesně na vkus evropanů, auta která splňují nejnáročnější kriteria estetická, bezpečnostní i technická, se tu nějakej nadšenec nestydí chlubit s vizuálně podprůměrným autem? Tys neviděl nikdy BMW X5? Tys neviděl Range Rover? Tys neviděl VOLVO XC 90?... Já vím, já vím, ani jedno se ti nelíbí :-) ;-) :yes: Víš, že ti věřím... :-) :-)
anonym
30. 10. 2006 21:07
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
ty jsi taky vychvaloval svoje auto! ;-)
PS: přenes pro jednou přes srdce,že lidé nejsou jako ty (díky bohu, to by jezdily jen produkty koncernu...to by byla "pestrost") a mají svůj vkus a pohled na auta ;-)
30. 10. 2006 21:19
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Jo, máš pravdu, napsal jsem tu jednou oslavnej článek na ŠKODA 110 R COUPE :yes: v době kdy jsem ji už skoro dvacet let nevlastnil... dokonalá kára... ještě dnes se skloňuje její jméno... a je to asi 35 let co vyjela z Kvasin... No, já přece ve svém příspěvku velebím tu jinakost... :-) tu "tribecosní jinakost... ovšem... tam bych byl velmi zdrženlivý... něco jiného je tu valit Legacy a něco jiného tenhle vizuálně velmi skromný přínos k designu předků aut. Ale chápu tě, ty už se určitě těšíš na nástupce Legacy, který "musí přece" nutně vyjet na tribecakukuči :-) Tragedie, Alessio... Nevím, zda pamatuješ, když Mercedes ťal do velmi živého a risknul kulatá čtyři světla u E-klasse... po cca padesáti letech. Tak to bylo hodně velké zemětřesení... Jenže se povedlo. Tohle se nepovedlo. V tom je ten drobnej rozdíl.
anonym
30. 10. 2006 21:25
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
řeknu to na rovinu: mohlo to být lepší. Neměj obavu, šéfdesignér už je na dlažbě :-). Subaru s tímhle kukučem končí, což si myslím je jediná správná cesta...auta jako minulá impreza nebo nynější legacy se subaru velmi povedla...jsou viditelně japonská ale tak nějak evropsky akceptovatelná. Mám vkus na auta takový, že mi nevadí japonské (neplést prosím s koreou!) vozy. zato USA mě teda nějak nenadchlo. Už jsem viděl nástupce Imprezy...myslím, že je to docela povedený návrh. Zapatinas, či jak se ten chlápek jmenuje, chtěl udělat něco revolučního. No...povedlo se mu to :-). Mě tribeca nevadí, dokážu si jí ale představit hezčí...a o tom to je. PS: sedni si do ní...je fakt výborná (zevnitř ;-) )
30. 10. 2006 21:35
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Jo, to věřím, i v testu je vnitřek moc vychválen. Jestli toho designera změnili, myslm to je dobrej počin... Souhlas, Legacy je pohledné.
anonym
30. 10. 2006 21:37
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
nezměnili...vyhodili >:D >:-[] . No. Z jiného soudku...už máš zimáky?
30. 10. 2006 21:51
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Mám je v garáži a budu přezouvat... čekám, jaké bude počasí od středy...
31. 10. 2006 10:50
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Zase sa do niekoho navážaš? Prelepte mu niekto klávesnicu leukoplastom!!!
neregistrovaný "JanB"
31. 10. 2006 14:19
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
GTI, uz jsem ani nechtel reagovat, ale neda mi to. Podle vasi usmevne odpovedi soudim, ze jsem vam svou argumentaci trochu slapl na kuri oko. Jinak si tezko vysvetlit vasi hysterii. Snazite se byt zuby nehty efektni, ale jste ve svych utocich jen ubohy. Jste totiz jako kafemlejnek - porad dokola tataz nuda. Ale fakta z vas nevypadnou prakticky zadna.
Vam jde o karoserii, mne i o jine veci, ten rozdil tu zkratka je a bude. Ale nepiste laskave, co si mi libi a co ne. RR i Volvo se mi libi vic nez Tribeca, ale proto si nesmim koupit jine auto, jehoz dalsi vlatnosti jsou pro me dulezitejsi? X5 je pro me okoukana a neprakticka. Duvody, proc jsem zminene vozy nekoupil, jsem uz celkem podrobne uvedl v jine diskuzi, ktere jste se rovnez zucastnil, ale jsou veci, ktere si radeji asi pamatovat nechcete. Zaverem, ja sem nepisu proto, abych si auto chvalil, za to mi muj cas nestoji, ale hlavne proto, ze me uz za komunistu stvali demagogove jako jste vy. Vadi mi, kdyz nekdo, kdo nejake auto nazivo ani nevidel, natoz aby v nem sedel, z druhych dela pitomce. Ale kazdy soudny clovek si nakonec o vasi urovni udela usudek sam.
31. 10. 2006 15:13
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
JaneBé, pitomce (tvá slova) jsi ze sebe na diskuzi udělal sám... ano já ti věřím, žes koupil tribecu, neb tě nezajímá, jak auto vypadá. Myslím, že to dokonale do sebe zapadá. Nebuď tak pobouřený... prezentování jiného názoru není reakce formou přišlápnutého kuřího oka. Vím moc dobře, žes tu již Tribecu jednou dojemně prodával. Jsi originál v tom směru, že i přes to, co se dočzeš nahoře (tedy výrobní akcent na úplně jiné trhy, než je Evropa) te tohle auto natolik přitáhlo, žes ho pořídil. ale hlavně, janeB... si nelži do kapsy, že je ti jedno, jak tvé auto vypadá a že ceníš jiné kvality... to je totiž na tvé velmi otevřené a hluboké zpovědi to nejpravdivější... ;-) :yes: P.S. Klid, JaneBé... nemávej tu nadarmo praporem svobody... vždyť svázán ve své krychli limitů bez oken... nevidíš krásu kolem.
neregistrovaný "JanB"
31. 10. 2006 16:10
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Chtelo by to nejaky vecny argument, GTI. Ten nemate, ale zato mi opet vkladate do ust, co jsem nerekl. Pak je tezke, nemluvit o vasi demagogii. Zajima me sice, jak auto vypada, ale jine veci me zajimaji vic. To jsem vam psal uz v te drive zminene diskuzi, na kterou si nakonec prece jen pamatujete. Jinak mne se Tribeca libi a vase argumenty, ze to rikam jen proto, ze jsem si ji koupil, si nechejte, jsou to nesmysly. Jsou sice auta, ktera se mi hnusi natolik, ze bych si je nejspis nekoupil, ale neni jich moc - napr. VW Touran, minula Santa Fe nebo treba Cayene, chcete-li priklad (mluvim ted o jen designu, ne o technice). A jeste bych rekl, ze z vlastni zkusenosti vim, jak muze byt dojem z fotek zavadejici. Kdyz prislo nove BMW 5, vypadalo na fotkach silene, a to vcetne palubni desky. Ve skutecnosti uz to tak zle nebylo a i ta palubka byla lepsi, nez na fotkach, i kdyz porad zadny zazrak. A dnes musim rict, ze mam pocit, ze design BMW 5 na rozdil od jinych nestarne a to auto uz se mi dokonce libi. I kvuli temto svym zkusenostem sice jakysi vyznam designu auta prikladam, ale nijak zasadni. Jsem zvedav, jakou demagogii me zkusite dojmout tentokrat.
neregistrovaný "stydlin z prace"
31. 10. 2006 16:29
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
je mi jedno jaký názor ma na B9 názor GTI a nebudu vám lhát to auto skutečně mezi nejhezčí nezapadá, ale to neni špatná vlastnost buď te rád ze nesedite v dalším autě jechž je v čr 1 000... co to znamena? Ma te mou uctu a za vasim autem se vždy otočím, už jen kvuli tomu že v Subaru mam jednou za cas cest se svezt (jako ridic) sice to neni B9, ale Legacy, ale od ty doby chapu lidi jako vy, lidi co misto pasika TDI si koupi auto jež nema každy druhy..... a i majitel Legacy rika radeji si priplati za benzin a ozeli tvrdši plasty, ale stoji to za to :yes: je dobře že jsou lide jako vy co si nekupujou auto jen proto že vypada jak passat a ma ho každej trotl
neregistrovaný "JanB"
31. 10. 2006 16:53
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Celkem mi mluvite z duse. Je zajimave cist diskuze na americkych a kanadskych serverech a pak tady u nas. Precetl jsem asi dvacet ruznych zamorskych testu Tribecy, nez jsem ji po testovaci jizde koupil. Jeji design deli i lidi v zamori na dva vyhranene tabory, bud se hodne libi nebo vubec ne, malokdo je uprostred. Ti, kterym se libi, zase nadavaji na konfekcni tvary jinych SUV (Toyota Highlander, Honda Pilot, Ford...). Ale ze vsech je citit, ze jsou v pohode, protoze jak rikaji "beauty is in the eye of beholder". Design sice samozrejme resi, ale jen do urcite miry a hlavne jsou k sobe slusni, pouzivaji argumenty, ne prazdne plky a neprekrucuji slova jinych. Nejsem amerikanofil, ale tohle se mi libi.
31. 10. 2006 21:49
Re: OT: TEST Subaru B9 Tribeca:
Nějak dlouho se tu bavíme o designu :-) ;-) JaneBé... nedávej tolik na cízí slova... dvacet testů... TY testuj... TY buď světlem. Ostatně, pokud ses domníval, že Subaru by vypustilo technicky špatný vůz, a je tedy potřeba o něm číst testy, neděláš do aut. Ale když už... pak musíš vědět, co Tribeca je za auto, kde v evropské hierarchii aut stojí, co přináší, co naopak přinést neumí a co znamená skrzevá to všechno pro tebe. To, cos napsal nahoře... jak jsi spokojený a jaké sis koupil pěkné auto, to si myslí o svém autu (oprávněně) každý, kdo si koupí káru od 1,5 miliónu výše... v tomto cenovém segmentu již nenarazíš na nedodělky a zmetky. Jde jen to, co tím autem vykřičíš do světa... kapiš?
30. 10. 2006 11:36
OT: TEST BMW 335i Coupé
Tak to je nářez. Čti jen s brejlema, aby ti bulvy nevylétly z okna. Registruj délku vozidla :yes: a mrkni do slovníku, co znamená slovo "absolutorium"... až budeš číst pasáže o vnitřku bavoráka. Všechno ti test zodpoví... že auto můžeš tvrdě zatnout a ujedeš v něm i sám sobě, že ovšem ho můžeš užívat i ke keždodennímu ježdění do práce... tedy pokud nejsi v seznamu rentierů na Úřadu práce... a víš za kolik? I za devět na sto... tomu se říká evropská klasa. BRAVO TEST... nevím jaké to je u mně v kanceláři v pátek, většinou si lížu rány od samurajskejch mečů z diskuzí, ale v pondělí, to je dokonalej den... čtu dokonalé testy. :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "kuku"
30. 10. 2006 12:48
Re: OT: TEST BMW 335i Coupé
s japonským turbem >:D
30. 10. 2006 12:52
Re: OT: TEST BMW 335i Coupé
:-) Četl jsem... i ta teplota :yes:
neregistrovaný "kuku"
30. 10. 2006 13:08
Re: OT: TEST BMW 335i Coupé
ale kazdopadne krasavec maximalni, vykony grandiozni :-)
30. 10. 2006 17:20
Re: OT: TEST BMW 335i Coupé
:-)
neregistrovaný "dCi"
30. 10. 2006 13:47
Re: OT: TEST BMW 335i Coupé
Je kapku neosobní, lehce pozbývá čistého stylu. Ale ta záď, ta je super :yes: :-!
30. 10. 2006 17:19
Re: OT: TEST BMW 335i Coupé
Jo,jo.
neregistrovaný "Cooper S"
30. 10. 2006 14:14
Re: OT: TEST BMW 335i Coupé - TEXT ČLÁNKU
Na to, jaký je to dělo, se mi text zdá poněkud krátký, není zmíněna funkce automatiky - jak se k vozu hodí, atd, není rozbrán zvuk motoru (oproti 330i)
Možná trochu škoda, je to krásný auto..
Avatar - Dinar
30. 10. 2006 14:17
Re: OT: TEST BMW 335i Coupé - TEXT ČLÁNKU
Trojkové kupé je odpovědí na otázku životnosti (ve smyslu potvrzení a docenění práva na existenci) Bangleho designu. Je to, a funguje to, přesně jak sám Bangle řekl, tedy v první generaci revoluce (šok), místy přehnané, místy až designérova manýra (zvlášť interiery), ve druhé generaci ústup o krok zpět, zmírnění ve jménu evoluce (geniální), a výsledkem je dokonalý design, ve smyslu, toto je UKAZATEL SMĚRU, kudy se bude moderní auto design ubírat, tedy alespoň u špičkových a trend určujících značek. :yes: :yes: Přijde nová pětka ale už teď 3-er coupé je v tomto smyslu prvním autem oné druhé generace, snad i posledním s přímou účastí Bangleho, ale i my, co jsme mu zpočátku nerozuměli, a museli počkat až naše oči a hlavy doženou vizionáře, dnes těmi hlavami uznale pokyvujeme, takto už dlouho nikdo nedokázal změnit designově nějakou tradiční automobilku, jako se to povedlo jemu. Rdím se a kaju za první odsudky 5-er, kdy jsem zvažoval přechod ke konkurenci, dokonce jsem kdysi (před dvěma lety) při prvních obrázcích nového Legendu křičel směrem na Mnichov, takhle měla vypadat pětka, hoši!... abych dnešníma očima uznal, že skoro čtyři roky stará pětka jede, a Legend se krčí ve své obyčejnosti tiše v koutě. Je mi jedno, jak to kdo vidí, já před panem Banglem vždycky svůj kloubouk s chutí smeknu. ;-) :yes:
Avatar - Ricardo
30. 10. 2006 14:24
Re: OT: TEST BMW 335i Coupé - TEXT ČLÁNKU
:yes: Pětka a Sedmička vstoupí do dějin, stejně jako pan Bangle :yes:
30. 10. 2006 17:22
Re: OT: TEST BMW 335i Coupé - TEXT ČLÁNKU
Výborná úvaha :yes: :yes: ;-) Přečti prosím, co jsem napsal před rokem a půl o Mistrovi (viz článek 50 nej od GTI).
Avatar - Dinar
30. 10. 2006 18:10
Re: OT: TEST BMW 335i Coupé - TEXT ČLÁNKU
:-) :yes: :yes: no, skoro bys mě mohl nařknout z plagiátorství ;-) Přiznávám bez mučení, mě to trvalo s Banglem déle, možná i proto, že sedávám uvnitř a interiery jsem nerozdýchal dodnes. Pořád mi připadá, že tvary, které mají navozovat dynamiku, působí těžkopádně a samoúčelně, chybí lehkost např. souč. audi vnitřků. Tady jsem moc zvědav na novou pětku. Ale jinak máš za jedna za vizionářství. ;-) :yes:
30. 10. 2006 19:17
Re: OT: TEST BMW 335i Coupé - TEXT ČLÁNKU
:-) Žádné plagiátorství, já naopak cením tvou úvahu... a odkazem jsem ti chtěl naznačit, že to vidím stejně... :yes:
Avatar - VDC
30. 10. 2006 11:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "iwwo"
30. 10. 2006 12:00
trieda?
v akej triede tymto autom porshe mieni miesat karty?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Robin"
30. 10. 2006 12:25
Beru.......
Bomba porsche s taznym no jeste chybi zahradka a hura na drevo do lesa....smich >:D tam bych se s tim snad za ty prachy nestydel....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xtra01"
30. 10. 2006 12:51
je to hnus zelenej...
...podobnej paskvil jako Cayenne, nema to s Porsche nic spolecnyho...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "zilkyn"
30. 10. 2006 13:17
Re: je to hnus zelenej...
ale má, a hodně!! Vyčkej času... Já bych Panameru nepodceňoval. Co říkáš třeba na quattroporte? Líbí? Tak tohle bude taky hezký, ale výkony a vlastnostmi podle mě ještě mnohem, mnohem lepší. A Cayenne toho má s Porsche společnýho pořád dost, ať se ti jeho karoserie, resp. jeho existence líbí či nikoliv.
neregistrovaný "zmulin"
30. 10. 2006 13:49
Re: je to hnus zelenej...
Quattroporte je parádní.Na ingpartě od Porsche záleží čím to budou popohánět,ale určitě to bude zajímavý.Osobně si počkám na Panameru SW >:D
Avatar - Ricardo
30. 10. 2006 14:22
Porsche? Co dál?
Porsche tady slouží jako boxovací pytel. Že 40 let vyrábí to samý dokola bez výraznější změny (není pravda), že když to chtěli zkusit změnit tak se jim to moc nepovedlo (není pravda) a nikdo to nekupoval (není pravda). Když přijde nový Boxster tak vypadá jako zmenšená 911, když přijde Cayman zase vypadá jako 911 a Cayenne má s Porsche společný jen znak na kapotě (není pravda). Co teda proboha chcete? 911 kromě GTIho a mě asi nikdo nechce a když Porsche zkusí něco jiného tak je to hned špatně protože to přece není Porsche. Žádám všechny remcaly ať tady napíšou co má Porsche vyrábět.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Zett"
30. 10. 2006 14:59
Re: Porsche? Co dál?
Já se hlásím, já chci taky Porsche. Můj sen byl 911 Turbo, ale je již dávno tomu co jsem na vlastní oči viděl RUF a od té doby netoužím po ničem jiném...zatím už asi 15 let spořím a spořím... :-)

[odkaz]
30. 10. 2006 15:56
Re: Porsche? Co dál?
No pokud se to někomu nelíbí Panamera, tak se mu prostě nelíbí, má právo na svůj názor. A ne aby ti tu někdo vypisoval, co mají dělat - to je směšný. Podle tý fotky u článku, to nevypadá nic moc. Počkejme na oficiální fotky a třeba to bude good, myslím, že zatím se Porsche pokaždý trefilo do černýho, tak držme palce, že to bude vypadat líp :yes:
Avatar - Ricardo
30. 10. 2006 17:34
Re: Porsche? Co dál?
Panamera teď vypadá jak vypadá... vypadá tak aby nikdo nerozpoznal skutečné tvary. Já se ptám těch co tvrdí že Cayenne není Porsche a Panamera nebude Porsche :-)
neregistrovaný "Pipo"
30. 10. 2006 17:58
Re: Porsche? Co dál?
Podla mna bude panamera nice auto. Pozrite sa na chaneyene ked ukazovali maskovany prototyp a retuse niekolko mesiacov predtym nes bol ukazany final vyzeral strasne a napokon sa z toho vyklulo vcelku nice SUV. Panamera, Rapid od Astonu a CLS a za niekolko rokov bude konkurovat velkymi limuzinam kto bude chciet kompromis medzi velkym a zbytocne drahym cupe a velkou limuzinovu. Porsche podla mna vie co robi a design bude urcite vydareny. Mne sa us ties us tak nepacia tie klasicke velke limuziny co tak napriklad Quatroporte od Maserati to je nice limuzina. Porsch ides :yes:
31. 10. 2006 11:00
Re: Porsche? Co dál?
Presne ten typ vozov, ktoré vyrábal doteraz. Priestor a vysoká úžitková hodnota, to nie sú pojmy, ktoré z Porsche urobili to pravé orechové...
neregistrovaný "fila01"
30. 10. 2006 16:01
koule vzadu
myslite, ze ta koule dozadu se da taky priplatit? Ze by tu holandani byli uz o den driv s privesem >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "cyrus smith"
30. 10. 2006 16:27
Re: koule vzadu
koule je zcela v pořádku. co si pamatuju (i jsem jí jako malej vlastnil) tak IGRA prodávala malou plastovou 911 na setrvačník s koulí i kárkou. no, vlastně, už tehdy mi to připadalo zvláštní :-)
neregistrovaný "fila01"
30. 10. 2006 16:30
Re: koule vzadu
Myslis, ze tohle bude taky na setrvacnik? ;-) Treba z toho udelaji uplne rodinne auto a tu karku k tomu budou davat a kdyz si ho koupit ihned tak dostanes i autosedacku ;) :-)
neregistrovaný "sepo"
30. 10. 2006 17:26
no
nejsom isty ci to bude az tak super jak sme secia dufali ... ale zase kamuflaz dost klame takze uvidime .. myslim si ze C stlpik bude podobny ako u ostatnych porsche .. no ale sak uvidime ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joe"
30. 10. 2006 17:37
natažená
Nemůžu si pomoct, ale pokaždé, když vidím nějaký spy-photos Panamery, tak se nestačím divit té zádi. Např. podle toho, co jde poznat ze světel, musím říct, že se tam vůbec nehodí. Připadne mi to celý jako natažená 911 se zadníma dveřma, nic víc. To bych si opravdu nekoupil, ani kdybych měl peněz tolik, že bych nevěděl, co s nima. Radši bych šel do Astonu Rapide, nebo i do "obyčejnýho" CLS...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Práša"
31. 10. 2006 10:24
Re: natažená
Jo jo, to sedí. Vypadá to jako protažené coupe. Je to příliš podobné 911ce (předek/zadek) a tu už máme zafixovanou s dvěma dveřma. Chtělo by to více odlišit. Hold je to jejich první pokus o 4 dveře... Snad ještě zapracují...
neregistrovaný "Pipo"
30. 10. 2006 18:22
Kecy
Neviem s kade to mate ze Porsche ma vyrabat iba cisto sportove cupe. To by sme dopadli, automobilka musi reagovat na trh a jeden model by ju pri zivote neudrzal ved pozrite ako bola na to nes prisiel chanyen. Keby sme to takto brali tak od Jeepu tu mame len Wrangler a ziadny SUV v podobe Grancheeroke by u nich neexistoval a co by na to americke automobilky, ktore vyrabali as doteraz len velke a smadne auta podla vasich predsudkov by asi teras skrachovali leby male auta od nich by us nemohli byt Fordy, Dodge ... A co mercedes a jeho krasne A a B tie by tam ties nemali co robit ved MB vyraba len limuziny. Sa us spametajte dnes musi mat vyrobca siroku ponuku modelov a nie lipnut na jednom druhu. A co skoda stacila by vam Fabia a Octavia. :-!
Rozbalit vlákno
1
31. 10. 2006 11:03
Re: Kecy
Keď sa povie Porsche, predstavím si dve športové sedadlá (popríúade dve núdzové) a motor vzadu....Ty nie?
anonym
30. 10. 2006 19:14
IMHOOOO
MUZE MI KEDO VYSVETLIT CO TO JE??? IMHO¨...pekne debilni zkratka...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Cartman"
30. 10. 2006 20:06
Re: IMHOOOO
In my humble opinion...
neregistrovaný "OZZY"
30. 10. 2006 19:20
Paráda
Jen tak dál a za chvíli zapomenu, co že to vlastně znamená PORSCHE.
Ještě bych šel do trucků kluci có? :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wolff"
30. 10. 2006 20:28
Re: Paráda
:yes: :yes:
Schválně se zdržuji komentáře... >:D
neregistrovaný "OZZY"
30. 10. 2006 21:04
Re: Paráda
Tak nedělej nschvály a nezdržuj se wolffíno. Asi nebude na hony vzdálen viď? >:D
anonym
30. 10. 2006 21:07
nojo Porsche
Tak odpověd číslo 1, co je to za třidu: je to konkurent Maserati Quattroporte, tak trochu Jag XJR a proste vetsina zatracene rychlejch sedanu kde neni mista nazbyt.
Odpověd číslo 2, Bude to někdo kupovat? nenechte se vysmat "Cayne" taky "nikdo" nechtěl a deně potkam tři (a že už nedělam v Porsche praha na servisu :-) ).
Názor na tohle auto stejně nebudu na něj mít a kdyby za tohle je neutratim a tudíž mi nestojí za to aby sem nad ním uvažoval, větší smysl mi dáva aston rapide, ale je to lepsi nez ta Q7 od VW s logem Porsche, takze jeste fanousci muzou byt radi.. (snad porsche nejaci zustali), bude to proste další řadova limo s dobrym podvozkem silnym motorem a nesmyslnym umistěnim v kategorii
Rozbalit vlákno
0
anonym
30. 10. 2006 21:23
koule vzadu --> tažné zařízení
;-\ Nooo... teda nevim jestli je to opravude nutnost u takového auta mít vzadu kouli...
Rozbalit vlákno
3
anonym
30. 10. 2006 21:27
Re: koule vzadu --> tažné zařízení
jinak by si nebyl cool tady to leti když si v evrope musis mit vsechno stejny jak vsichni okolo tebe :-D (nebo jak to myslel GTI)
Avatar - Ricardo
30. 10. 2006 21:30
Re: koule vzadu --> tažné zařízení
Když může být gula i na BMW tak proč ne, tohle je jen o krok horší ;-\
anonym
30. 10. 2006 21:33
Re: koule vzadu --> tažné zařízení
a skonci to jak na [odkaz]
jeste ze to mysleli kluci od Lotusu jako zertik na co se nikdy nesnizi >:D jen porsche to nepochopilo :-)
30. 10. 2006 21:31
PANAMEROU DO RÁJE
Všechno je to o bohatství... v Evropě je naštěstí mír... a tak lidi bohatnou prací, podnikáním... Tohle si uvědomijí i automobilky a vytváří nám šírší možnosti v realizaci. Jo, platinovej kovboj... stav mnohých v tomto století... dokonalá kára pro převoz 4 platinovejch kovbojů... Spolu s Astonem to budou děla vedle premiového segmentu, vedle BMW7, MB S-klasse, A8, Jaguar XJ. Budou mít v rodokmenu ostrý stádo plnokrevníků... a budou to sedany - bestie. A jak bude Panamera vypadat? Tak jak vypadat musí. Potentně, uhrančivě, lehce okázale, jedinečně... a bude velmi provokovat lůzu... která jim bude na památku odšroubovávat čepičky ventilků... s tím božským logem na horní plošce...
Rozbalit vlákno
17
anonym
30. 10. 2006 21:36
Re: PANAMEROU DO RÁJE
ak jak vypadat musí. Potentně, uhrančivě, lehce okázale, jedinečně... = dalši klon na tema 911 ( ale je fakt lidi si to zadaj:-) )
30. 10. 2006 21:47
Re: PANAMEROU DO RÁJE
Musel bys být buďto platinovej kovboj, abys tohle mohl posoudit, nebo šéf designér u Porsche... Naštěstí to druhé nehrozi a naneštěstí nehrozí ani to první, viď... Takže písně amatérů o tom, že je to klon 911ky možná zní dokonale u vás ve vsi na náměstí, však věz, že svět pracháčů ví přesně, za co utrácet... :-)
anonym
30. 10. 2006 22:19
Re: PANAMEROU DO RÁJE
reknu jinak proc Cayne vypada jak vypada ... sef designer pouzil prvky ala 911 myslis ze to tady nebude stejny? bud si slepy nebo hloupy :-) a dyt sem rikal ze to pujde na odbyt ;-) jen jsem rekl ze by jsem to nechtel ani zadarmo :-) teda to jo hned by sem to prodal a koupil by jsem si smysluplne auto :-) a jinak * viš o tom jak kreslim tak drž hubu do ty doby než se dostanes aspon na mou uroven ;-)
anonym
30. 10. 2006 22:21
Re: PANAMEROU DO RÁJE
v haji bude když se sešli dva designeri >:D ale GTI na to skutku se svym citem pro estetiku nevypada :-D
30. 10. 2006 22:23
Re: PANAMEROU DO RÁJE
Jestli, stydlíne, kreslíš tak, jak píšeš, tak to na oscara nevypadá ještě dobrejch sto let ;-)
anonym
30. 10. 2006 21:39
Re: PANAMEROU DO RÁJE
...taky ti ta A8 v tomhle výčtu připadá trochu navíc(resp. poslední vzadu,vystrkuje na nás bradu)? Spíš bych tam viděl quattroporte a LS.
anonym
30. 10. 2006 21:43
Re: PANAMEROU DO RÁJE
ona tohle je vubec kategorie.... ani s clasa ani 7 tam nemaj co dělat dle mě to jsou vic managersky vozy.... on ani xjr tam moc nepadne.... qutro, rapide, "panorama" jsou kategorie sami pro sebe
30. 10. 2006 21:49
Re: PANAMEROU DO RÁJE
Já to nahoře napsal tak, že to bude stáj vedle stáje luxusního segmentu... jaksi nadupané sedany... tedy samostatná podskupina. Jo, to Maserati také... Bude to opravdu exkluzivně-sportovní klub vyvolených.
anonym
30. 10. 2006 22:08
Re: PANAMEROU DO RÁJE
ale popravde by jsem v garazi mel Legacy 3,0R spec-b (manual), vedle Lotus Elise sport 160 a na hyckani Lotus Esprit sport 300, jo a malem by sem zapomel Rovera 400 jen tak pro ježděni :-))
30. 10. 2006 22:24
Re: PANAMEROU DO RÁJE
Ještě že nemáš garáž, stydlíne :-)
anonym
30. 10. 2006 23:32
Re: PANAMEROU DO RÁJE
ještěže existují lidé jako on :-)
Avatar - Dinar
31. 10. 2006 07:48
Re: PANAMEROU DO RÁJE
To je přesně ta iluze, neexistují. Za takto poskládaný vozový park v reálném životě nikdo přes 3 mil. neutratí. ;-)
anonym
31. 10. 2006 08:52
Re: PANAMEROU DO RÁJE
ty bys tam měl místo legacy golfa,co? >:D >:-[]. PS: vysněná garáž je vysněná garáž... malá poznámka: v anglii je celkem běžné, že v garáži stojí normální auto + nějaký ten lotus na víkendy ;-)
Avatar - Dinar
31. 10. 2006 09:19
Re: PANAMEROU DO RÁJE
Ještě loni jsem měl takto speedstera, na víkendy, vím o čem je řeč. Ale ty taky, seznam nahoře je přez 3 mega, v uvedené skladbě je nesmyslný, na to reaguju, v reálu bys po otevření vrat u člověka, který SKUTEČNĚ utratil tyto peníze za auta, uviděl prémiovou limuzínu (příp. SUV) za cenu přes 2 melouny + třeba toho elise. ;-)
Avatar - Dinar
31. 10. 2006 09:21
Re: PANAMEROU DO RÁJE
pochopitelně přeS 3 mega... ó hrůzo. :*)
neregistrovaný "Alessio"
31. 10. 2006 13:23
Re: PANAMEROU DO RÁJE
vem si to...jsi milovník rychlé jízdy...máš lotuse a auto střední třídy...co ti na tom nesedí? Za 3 mega bych dokázal dvě auta poskládat vcelku obstojně...schválně,dináre,jaká dvě by jsi vzal? U me by to vycházelo docela přesně na STI+GS450h...změna vyhrazena :-) ;-) .
neregistrovaný "stydlin z prace"
31. 10. 2006 13:44
Re: PANAMEROU DO RÁJE
pokud dvě auta je to jasny nový Legacy 3,0R spec-b (je to bomba kara at si rika kdo chce co chce řídí se to lip než evropska konkurence a spotřeba nu co na nakup pojedu na kole :-) ) a Esprita S4s a vejdu se do dvou :-) (bez oprav, samozřejmě Esprita :-) ) (subaru 1,4,- a Esprit 0,6,-)
neregistrovaný "peter"
31. 10. 2006 05:52
ved to je vidiet ...
neviem, preco je horna linia obluku dveri (okien! vybodkovana tak, ako nema byt - na obrazku je predsa VIDIET, ze sa zuzuje dozadu do ostreho "V" a je lahko "nadvihnuta" ... staci sa lepsie pozerat.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wolff"
31. 10. 2006 10:23
Re: ved to je vidiet ...
No takhle. Počkejmečasu jako husa klasu a ono se to vytříbí... Já si myslím, že to dopadne jako předchůdci v řadách porsche co dopadli nevalně... Pdle GTIho se může prodat tak o 10 - 15% víc (pokud se model povede) než předchozího modelu, takže já tipuji roční prodej tak na? Ehmmm 6 kousků?
Jen poopravím.... Tohle auto enní konkurencí pro BMW a Mercedes, ale spíše Pro to Maserati a Ferrari... Ale nevím, asi nemá šanci, trh je již rozebraný...
31. 10. 2006 11:05
Re: ved to je vidiet ...
Zaujímalo by ma, koľko vozov tejto kategórie kto predá. Nezdá sa mi to na nejaké veľké počty...
anonym
31. 10. 2006 17:58
ferrari?
To vypadá jako ošklivý ferrari. Že by se porsche chtělo vrátit do starých časů hnusné 944?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cool-hand"
31. 10. 2006 23:19
ferrari?
jsem slyšel o jistým člověku, nechal si dát kouli na oooo RS6 . Asi aby rychle odvez hnuj na chatičku :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
11. 11. 2006 18:37
porsche v Irsku
Dnes sme to autisko aj s kamosom vydeli v Irsku a bol na pumpe a daval plnu a mal aj bratriska v modrej farbe. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kóďa"
19. 11. 2006 22:00
s tou koulí si dělaj *?
Chápu že nějaké to zahalení musí bejt,ale kolik toho skryje tažný? :-)
Rozbalit vlákno
0