...tak napíši pobuřující dopis plný nehezkých slov v Němčině, aby pochopili o co jde, v češtině, abych si tu zlost pořádně vylil a v polštině, protože na konec bych se chtěl zasmát...
Má někdo erudovaný informace o tom, proč byla obchodně Z8 tak špatná?
Lehká konstrukce, neonový blinkry, všechno high tech, 400k motor, všichni po ní šíleli..
Tak proč ten neúspěch 8-s
No - tak nějak. A to že ta Corvetta je přitom pěkná ***! ;-) Auto za tyhle peníze musí být EXCELENTNÍ! A to Z8 nebyla... a Z9 bude navíc ještě škaredá, jako většina současných BMW... je to škoda.
O Z8 je moc pekny clanek na Wikipedii - doporucuji, jizdni vlastnosti byly pry dost spatne hlavne diky absenci LSD (diferencialu s limitovanou svornosti) coz slo tak daleko, ze nekteri majitele menili celou zadni napravu.....
Súhlas.... Ešte sa mi nepáčil / resp. som nepochopil prečo bola palubovka v strede?!? Prispieva to k bezpečnosti ak musíš pozerať mimo na tachometer? ;-\
tak to bude zajimavy boj. MB pracuje na atmosferickem 6,8 V10 s vykonem 680 koni. :-) Taky chystaji prime vstrikovani a turbo do novych osmivalcu a sestivalcu. Vykony pry od 354PS u 3,5 do 476PS u 4,6. Navic jiz tento patek ma byt oficialni prezentace nove C klasse.
Neviem co mate proti Z8-ke,ale je to nadherne auto,z ktoreho vyzaruje kus jedinecnosti,lahkosti a elegancie.A v ciernej farbe je perfektna! Pred tymi par rokmi skombinovali retro s modernou a to sa asi vsetkym nepacilo na tom aute.A ked sa teraz pozriete,kolko stoja Z8-ky,pridete na to,ze je to fakt rarita a jeho kuzlo vychadza napovrch az teraz,ked je neskoro.Teraz,ked by si ho viac ludi kupilo!Ved sa kupuje mnoho skaredsich aut,no nie?! :-!
Myslim, ze tu nikdo nema nic proti vzhledu, technice Z8 (tedy skoro nikdo). Ty byly dostatecne dobre. Ale auto nenabidlo svezeni, jake slibovaly tech. data a vnejsek a cena. Ja mam spis obavu z Bangle-stylu na Z9. 507, Z8 byly mimoradne uhlazene a libiva vozitka. Z4 coupe se mi moc libi, ale je to neco jineho, nez co by melo nabidnout Z9.
Z8 je bezesporu jeden z nejhezcich roadsteru kdy postavenych. Bohuzel se jim ale nepovedl ram, zvlaste predni cast se obcas zkrivi pri najeti na vetsi diru. Ten ram je asi hodne mekky, vsechny road tests odkazovaly na spatne charakteristiky v meznich situacich. Vice info napr. www.bmwz8.us. Skoda, nadherny auto.
No jo... Z8 byla aspoň krásná - když už se s ní nedalo moc jezdit... ;-) Přeháním - dalo, ale nic moc. Z9 bude ještě horší, protože bude šíleně přemotorovaná -a navíc bude módně ošklivá! Děs a hrůza... Na auto tohodle typu by stačilo 180 koní... pro nadšence 250. A všechno, co je navíc je ke škodě! Jediným účelem tohodle auta bude ukázat sousedům, že na to mám. Takže se sjich pár tisíc prodá - a tím to zvadne. Kod se chce svészt, půjde si stejně pro něco do milionu a do 150 koní... ;-)
nerozumirm ... preco 150 k .. naozaj mozem povedat ze 150 koni neni nic moc .. pokial auto nema 400 kg ... jake secko navic je naskodu .. co to meles 8-s