Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Renault Megane CC - Nové kupé-kabrio pro sezónu 2010 (nové foto)

Ondřej Láník
Diskuze (80)
I když jde o modelovou verzi, u které je ziskovost předem velmi obtížně odhadnutelná, dočkáme se i v aktuální generaci Renaultu Megane verze CC.

Renault pokračuje v sérii otevřených modelů nižší střední třídy. Z těch posledních stojí za zmínku model 19 ze začátku 90.let, který byl následován čtyřmístným kabrioletem v první generaci řady Megane a zajímavým kupé-kabrioletem se standardní prosklenou střechou ve druhé generaci Meganu.

Nejnovější otevřený Renault je údajně již hotov. Premiéru automobilka plánovala už na letošní IAA do Frankfurtu, ale nakonec bylo rozhodnuto netříštit pozornost médií a návštěvníků mezi požitkový model a novou řadu elektromobilů, které byly nakonec ve Frankfurtu na stánku Renaultu hodně vidět.

První fotografie ukazují ještě velmi zamaskovaný předprodukční vůz, a tak zatím není úplně jisté, zda bude zachováno bohaté prosklení střechy předchozí generace. Pevná střecha se bude jako obvykle skládat do prostoru za zadními sedadly. Nepřekvapí tedy, že záď je zcela nová, příď by měla vycházet z podoby třídveřových hatchbacků.

V tuto chvíli se jeví jako nejpravděpodobnější místo světové premiéry autosalon v Ženevě v březnu 2010.

Ondřej Láník
Diskuze (80)
Avatar - white label
10. 11. 2009 18:51
Re: tak zase nic
2002-2009 [odkaz]

Navázat mohl i bez "Avantaimkoleosovského" zadku...
Stačilo kdyby z toho "zadku" přebral kolmější ráz zadních dveří a k tomu ten hodně krátký zadní převis, tyto dvě věci totiž dělají z běžného hatchbacku ten opravdu kompaktní...se všemi plusy
Navíc se mohl vyhnout určitému prvnímu dojmu z něj, tedy až jakési "jednoprostorové bubliny"...

P.S. Cos překročil tu první stovku (příspěvků), začíná se to konečně pomalu lepšit... ;-)
Avatar - white label
10. 11. 2009 13:06
Re: tak zase nic
To, že MeganIII (z mého pohledu) svým způsobem navázal spíš na MeI, než MeII rozhodně nepovažuju za úmysl Renaultu, zas tak jej nepodceňuju..., ale dle mě měla prostě trojka raději připomínat dvojku, než jedničku...
Navíc ani u Renaultu není úplná revoluce pravidlem. Např R19 se vyráběl dlouhých 8let a i jeho nástupce MeI se právě jím (designově/siluetou) zřetelně inspiroval...
Zdaleka ne každé auto vybavené startovacím tlačítkem, se běžně zcela obejde bez klíče. Pokud jsi chtěl upozornit na bezklíčový přístup k vozidlu, kde klasický klíč nahrazuje třeba karta, pak si měl mluvit o něm a nejen o startovacím tlačítku, které je pouze jeho nutnou součástí a mnohdy je skutečně především trendovým "tlačítkem navíc" ...
P.S. Že káždá revoluce není zdaleka přínosem snad už psát ani nemusím, Meg III je totiž (dle mě) jen jedním z mnoha důkazů... a VW GOLF vlastně taky, jen ještě podstatně pádnějším...
Avatar - Ronault.
9. 11. 2009 18:52
Re: Palec nahoru
V čem byl ten Golf lepší? Kufr měl menší, byl méně prostorný, motory snad? 1,8 měla 65 kW tam i tam, bezpečnost stejná, pohodlí a jízdní vlastnosti poplatné místu vzniku, design obou velmi dobrý a nadčasový, oba nabízely shodnou výbavu... nejen tak pro legraci se R19 stal několik let po sobě nejprodávanějším dováženým autem v Německu.
Avatar - white label
9. 11. 2009 18:27
Re: tak zase nic
Jistě, já asi budu (proti tobě) hodně mladý, a ty zase (proti mě) hodně ....!
Díky za potřebné omlazení, ale jen "chudáci" se (nejen tady) ohánějí věkem...
Tady je podstatné co má kdo "v palici", ne v občance... :*)
To že jde Renault (designově) cestou revoluce, tak to si tu zase objevil Ameriku, stejně jako s tou fr. revolucí, to jsem fakt ani já nevěděl a v životě o tom neslyšel, tak díky dědo, až umřeš, budu na tvé "postřehy", a "technickou revoluci" (ve formě jednoho tlačítka navíc), s úctou vzpomínat...
;-) >:-[]
Avatar - white label
9. 11. 2009 18:07
Re: tak zase nic
Pogo, tvou oblibu "bezvíčkové" nádrže a bezklíčového odemykání sice nesdílím, ale chápu, že to pro někoho může být dost podstatné, ale mám ti tu "na oplátku" dětinsky vypisovat, co všechno se dá objednat zase do Golfu6, na rozdíl od Meganu3...? ;-)