Loňská pařížská studie Iroc se stane hvězdou ženevského stánku Volkswagenu v březnu 2008. Je to ale jen jedna ze tří velkých premiér, které Volkswagen na následující rok plánuje.
Největší evropský hráč už testuje "projektil",který má za úkol zasáhnout na správném místě řidiče laděné na sportovní notu...už studie IROC ukázala,že půjde o velmi odvážně tvarovaný vůz,který zaujme na první pohled ;-)
Áno. Ale voči štúdii je jedna črta karosérie zrejmá, písal som o tom nižšie:
"Na týchto SPY fotkách ma ale zarazil iný, ale dôležitý detail. Na štúdii IROC ma chytila krásna ostrá hrana, línia tiahnúca sa od predného až po zadné svetlo po celej dĺžke auta. Na fotkách bieleho skúšaného auta už nič také nie je, bok auta je okrem prelisu na prahu jedna hladká nudná plocha. Tá hrana tvorila akúsi pomyselnú prirodzenú hranicu medzi vydutými blatníkmi so širokými kolesami a strmými, nízkymi bočnými oknami. Treba si porovnať fotky k článku. Najkrajší prvok, ktorý celé auto oživoval a ozvláštňoval, je preč."
Design u sériového vozu rozhodně nebude tak odvážný (hlavně přední nárazník) jako u studie. Původně měl být prakticky stejný, ale nové představenstvo VW řeklo NE! že je to moc agresivní... Jinak na fotkách je vidět, že přístrojovka bude zřejmě z EOSu.
to není až tak důležité, je to jen otázka preferencí. Někdo chce být rychlý, někdo si chce užít zábavu. Předokolky jsou na tom coby "sportovnosti" nejhůř, ale některé ujdou. Jen je třeba umět udělat podvozek. A to VW tak dobře jako jiní neumí. Závěr? Očekávat sporťáka od VW je bláhovost.
Mne sa páči, ako to krásne v článku napísali:
"Hatchback s nižší třídveřovou karoserií naváže na dvě generace stejnojmenného modelu."
Síce im už medzitým pár vlakov ušlo, ale nadviažu...
>:D
Na štúdii IROC sa mi nepáčil predok. Až príliš vycerené zuby, priam nasr.tý výraz. To nepatrí k novému image Volkswagenu, takže sa nebojím, že by sa to v tejto forme dostalo do série. Skôr mám obavu, že to ako vždy preženú, a predok (a nie iba ten) bude typicky volkswagenovsky nudný.
Na týchto SPY fotkách ma ale zarazil iný, ale dôležitý detail. Na štúdii IROC ma chytila krásna ostrá hrana, línia tiahnúca sa od predného až po zadné svetlo po celej dĺžke auta. Na fotkách bieleho skúšaného auta už nič také nie je, bok auta je okrem prelisu na prahu jedna hladká nudná plocha. Tá hrana tvorila akúsi pomyselnú prirodzenú hranicu medzi vydutými blatníkmi so širokými kolesami a strmými, nízkymi bočnými oknami. Treba si porovnať fotky k článku. Najkrajší prvok, ktorý celé auto oživoval a ozvláštňoval, je preč. :no:
No jasně, že to hodím na tebe... Však jsem ti to psal už u článku o Apteře :)))
Myslím, že sériovka bude více VW, než studie, která vypadala jako kříženec Golfu a Evo X. VW nemůže vyslat do svého dokonale šedého světa dravou štiku. Ještě by zákazníci zjistili, co to je design a jak mají vypadat pěkná auta.
Zákazníci, zvyklí na běžnou šeď vozů VW by najednou zjistili, že auta mohou být i krásná a začali by hledat u konkurence >:-[] Než by koncern stihl obměnit modelovou řadu, zákazníci by se rozutekli.
preco nemoze nejako podobne vyzerat obycajny golf? ten sucasny je po dizajnovej stranke dost biedny a trochu emotivnejsi vyraz by mu pomohol prinajmensom v predaji..
Pořád je třeba si připomínat, že takhle to vypadat nebude. Ne od VW. Bohužel. Zase to bude auto bez emočního potenciálu, tedy pardon s nadčasovým dyzajnem, který prověří až léta. Vlastně ani nevím, proč to sem píšu. To je nošení dříví do lesa.