Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: šestý Volkswagen Golf opět na scéně

Golf ve stylu Scirocca - tak si naši spolupracovníci představují tvář následníka současného Volkswagenu nižší střední třídy.
Zpět na článek
29. 11. 2007 07:54
anonym
29. 11. 2007 08:08
neregistrovaný "wakac"
29. 11. 2007 08:18
neregistrovaný "_Teddy_"
29. 11. 2007 09:46
anonym
29. 11. 2007 09:59
neregistrovaný "spokojený"
29. 11. 2007 13:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 10:08
anonym
29. 11. 2007 08:07
anonym
29. 11. 2007 08:53
anonym
29. 11. 2007 09:59
neregistrovaný "FiestaS"
29. 11. 2007 08:19
neregistrovaný "opusone"
29. 11. 2007 08:21
29. 11. 2007 08:39
neregistrovaný "+Tony+"
29. 11. 2007 09:00
neregistrovaný "MINIS"
29. 11. 2007 15:37
29. 11. 2007 09:01
29. 11. 2007 09:19
29. 11. 2007 09:45
neregistrovaný "ymir"
29. 11. 2007 10:02
neregistrovaný "_Teddy_"
29. 11. 2007 10:08
neregistrovaný "játra"
29. 11. 2007 10:29
29. 11. 2007 10:08
29. 11. 2007 12:52
29. 11. 2007 13:05
29. 11. 2007 15:48
30. 11. 2007 08:44
30. 11. 2007 11:10
neregistrovaný "kuko"
29. 11. 2007 09:28
anonym
29. 11. 2007 09:31
neregistrovaný "d@jw"
29. 11. 2007 09:59
neregistrovaný "Zdeněk01"
29. 11. 2007 10:05
neregistrovaný "spokojený"
30. 11. 2007 09:00
anonym
30. 11. 2007 09:59
neregistrovaný "lantra 1"
30. 11. 2007 20:03
anonym
29. 11. 2007 10:14
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 10:18
neregistrovaný "Tetris"
29. 11. 2007 10:19
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 10:36
neregistrovaný "Jozki."
29. 11. 2007 10:38
anonym
29. 11. 2007 10:44
anonym
29. 11. 2007 11:44
neregistrovaný "+Tony+"
29. 11. 2007 12:12
neregistrovaný "Jozki."
29. 11. 2007 12:25
anonym
29. 11. 2007 10:54
anonym
29. 11. 2007 10:38
neregistrovaný "Ada je zase tady"
29. 11. 2007 10:43
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 10:57
neregistrovaný "Ada je zase tady"
29. 11. 2007 12:33
neregistrovaný "kuko"
29. 11. 2007 13:56
neregistrovaný "HER *"
30. 11. 2007 20:36
neregistrovaný "S.T.A.R.S."
29. 11. 2007 11:09
29. 11. 2007 16:29
neregistrovaný "Ada je zase tady"
29. 11. 2007 20:12
neregistrovaný "kuko"
30. 11. 2007 08:46
30. 11. 2007 10:06
neregistrovaný "Ada je zase tady"
30. 11. 2007 10:16
29. 11. 2007 10:41
neregistrovaný "tomcat999"
29. 11. 2007 10:53
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:09
neregistrovaný "BeranK"
29. 11. 2007 11:14
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 14:34
neregistrovaný "BeranK"
29. 11. 2007 14:36
neregistrovaný "seki"
30. 11. 2007 10:15
neregistrovaný "Ji/Ri"
29. 11. 2007 14:58
neregistrovaný "FX"
29. 11. 2007 11:30
neregistrovaný "DAXX"
29. 11. 2007 11:48
anonym
29. 11. 2007 11:01
29. 11. 2007 11:03
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:04
29. 11. 2007 11:06
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:39
neregistrovaný "PAROUBEK"
29. 11. 2007 11:42
29. 11. 2007 13:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 14:56
29. 11. 2007 11:09
neregistrovaný "bez přezdívky"
29. 11. 2007 11:15
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 11:17
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:23
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 11:28
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 11:30
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:37
neregistrovaný "Jozki."
29. 11. 2007 11:41
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:57
neregistrovaný "Jozki."
29. 11. 2007 16:49
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 11. 2007 16:53
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 11. 2007 11:35
neregistrovaný "PAROUBEK"
29. 11. 2007 11:49
29. 11. 2007 12:38
neregistrovaný "kuko"
29. 11. 2007 11:36
neregistrovaný "spokojený"
29. 11. 2007 11:39
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:41
neregistrovaný "spokojený"
29. 11. 2007 11:43
neregistrovaný "Paroubek"
29. 11. 2007 14:56
anonym
29. 11. 2007 11:37
neregistrovaný "A2"
29. 11. 2007 11:41
neregistrovaný "PAROUBEK"
29. 11. 2007 11:44
29. 11. 2007 11:45
neregistrovaný "A2"
30. 11. 2007 00:41
30. 11. 2007 07:46
neregistrovaný "A2"
29. 11. 2007 11:53
29. 11. 2007 11:45
neregistrovaný "lantra 1"
29. 11. 2007 11:49
29. 11. 2007 11:56
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:59
29. 11. 2007 16:03
29. 11. 2007 11:53
neregistrovaný "A2"
29. 11. 2007 12:09
neregistrovaný "hubič"
29. 11. 2007 12:37
29. 11. 2007 14:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 14:03
neregistrovaný "MickeyNep"
29. 11. 2007 14:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 14:22
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 14:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 14:59
anonym
29. 11. 2007 15:33
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 14:58
anonym
29. 11. 2007 15:39
neregistrovaný "cool"
29. 11. 2007 16:05
anonym
29. 11. 2007 15:57
29. 11. 2007 16:32
neregistrovaný "GiGo"
29. 11. 2007 16:46
29. 11. 2007 17:13
neregistrovaný "GiGo"
29. 11. 2007 19:19
30. 11. 2007 20:55
neregistrovaný "S.T.A.R.S."
5. 12. 2007 15:11
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 19:57
neregistrovaný "Galant"
30. 11. 2007 17:48
29. 11. 2007 21:26
29. 11. 2007 19:08
neregistrovaný "no importa"
29. 11. 2007 19:22
2. 12. 2007 16:47
neregistrovaný "no importa"
30. 11. 2007 08:42
neregistrovaný "kotrba"
30. 11. 2007 09:17
30. 11. 2007 08:57
30. 11. 2007 09:18
30. 11. 2007 10:24
30. 11. 2007 12:52
30. 11. 2007 14:01
neregistrovaný "Cupakapra"
1. 12. 2007 00:14
30. 11. 2007 23:17
neregistrovaný "Ji/Ri"
1. 12. 2007 00:11
29. 11. 2007 16:20
neregistrovaný "BeranK"
29. 11. 2007 16:25
30. 11. 2007 10:27
29. 11. 2007 17:28
neregistrovaný "Prezioso"
29. 11. 2007 19:55
neregistrovaný "Galant"
29. 11. 2007 20:21
neregistrovaný "mozgog@post.c"
30. 11. 2007 08:51
30. 11. 2007 10:20
neregistrovaný "Ji/Ri"
30. 11. 2007 18:30
anonym
1. 12. 2007 00:43
neregistrovaný "asi tak"
1. 12. 2007 02:06
1. 12. 2007 10:55
1. 12. 2007 11:01
3. 12. 2007 19:41
neregistrovaný "TFSI"
4. 12. 2007 09:43
neregistrovaný "antiVW2"
5. 12. 2007 09:12
neregistrovaný "TFSI"
9. 12. 2007 13:35
anonym
8. 1. 2008 12:29
anonym
anonym
29. 11. 2007 07:54
tak trochu fiat
fandím VW, sám mám nového passata ale tenhle paskvil v golfu je hroznej, starší verze mi příjdou agresivnější a sportovnější, což byla silná stránka všech předchozích golfů...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "wakac"
29. 11. 2007 08:08
Re: tak trochu fiat
no mne to pripomina skor facelift ako novy model. Nemuseli by to zas stym konzervatizmom az tak prehanat ;-\
neregistrovaný "_Teddy_"
29. 11. 2007 08:18
Re: tak trochu fiat
A povedal by som ze len mierny facelift. Na jednej strane, naco menit nieco, co funguje a stale sa dobre predava, na druhej strane golf sa definitivne stal najkonzervativnejsim momentalne predavanym autom. To moze byt trosku problem, lebo takto Golf len tazko zaujme mladych potencialnych zakaznikov, ktori chcu atraktivny dizajn...
anonym
29. 11. 2007 09:46
Re: tak trochu fiat
jo presne, me se libi i ten soucasny, az na ten interier, ale ten se taky zlepsil...Golf je Golf
29. 11. 2007 09:48
Re: tak trochu fiat
TOHLE SI VYPROŠUJI. Takovouhle urážku si Fiat nemusí nechat líbit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… Anonyme příště si rozmylsi, než napíšeš kravinu. :no:
neregistrovaný "spokojený"
29. 11. 2007 09:59
Re: tak trochu fiat
Klid, co takhle chladivý obklad hlavy?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 13:54
Re: tak trochu fiat
:yes:
anonym
29. 11. 2007 10:08
Re: tak trochu fiat
přesně , je to JEN FACELiFT, nic víc a SILVA at se jde bodnout neuměl jeden , kam se hrabe na Giug.., Pininf...Sac..apod.
29. 11. 2007 13:19
Re: Tak trochu *ica
Jestli je, mily anonyme, dalsi z rady paskvilu od VW "tak trochu fiat", tak ty jsi tak trochu *ica v prassatu. :-!
anonym
29. 11. 2007 08:07
Krizenec Stila a Aurise
Co to je za sileneho krizence Stila a Aurise? To je teda fakt Megahnus! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
anonym
29. 11. 2007 08:53
Re: Krizenec Stila a Aurise
Mne ta akoze fotka bez maskovania hned na prvy pohlad pripomenula tiez auris, som zvedavy ako nazivo bude vyzerat a ake fantasticke inovatorske krivky na nom priaznivci koncernu najdu oproti toyote >:-[]
neregistrovaný "FiestaS"
29. 11. 2007 09:59
Re: Krizenec Stila a Aurise
Auris? To nemyslim. Trochu Stila mozna a trochu predchozi generace Civicu (jeste navic pred faceliftem) taky mozna. Ale to je stejne jen pocitacova retus. Uvidime, az to vyleze. Kazdopadne i clanek rika, ze jde spis o facelift nez novou verzi.
29. 11. 2007 15:35
Re: Krizenec Stila a Aurise
ma to byť akysi medzistupeň,medzigenerácia s vylepšenou technikou
neregistrovaný "opusone"
29. 11. 2007 08:19
divné
no podle mě vzal někdo současného golfa a přilepil na něj vpředu i vzadu světla z Fordu
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
29. 11. 2007 08:21
Masky
Fascinuje mě, jak "nový" Golf stále jezdí, zahalen maskováním. Kdyby ho testovali bez maskování, nikdo si rozdílu ani nevšimne. Designově to opět výhra nebude, ale zajímají mě motory.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "+Tony+"
29. 11. 2007 08:39
VW server ...
Další zkažený den ... Tenhle server opravdu klesá až na dno! Mezi 27.11 až 29.11. (a to je teprve ráno) je tady 6!!! nic neříkajících článků s nulovou vypovídající hodnotou o VW! Opravdu nás máte za b.bce? Já vím, Vám jde hlavně o počet diskutujících, že? Jste opravdu placený P.R. server VW, nic víc! :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SpiderJ
29. 11. 2007 08:54
Dejte mu do vínku...
Dejte mu do vínku mládí, svěžest, nové nápady... Pak bude zase o něco blíž svému pradědečkovi a srdcím fandů...
Konečně dojde k radikální změně palety používaných motorů :yes: a to jak, co se vynikajících přeplnovaných benzínů týče, tak common railů.... dávám za to VW :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MINIS"
29. 11. 2007 09:00
:no:
jj, ta vaše "ikona" jde pěkně doprde.le. Jen tak dál VW >:-[]
Rozbalit vlákno
1
29. 11. 2007 15:37
Re: :no:
no corolla v * už je >:D /y/auris sa im moc nevydaril :no:
Avatar - VDC
29. 11. 2007 09:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - princ
29. 11. 2007 09:19
kritika
Proc skoro sama kritika, myslim, ze tato generace nebude ani tak o designu, ale spise o technice uvnitr. To bude zajimat lidi predevsim. Jestli je agresivnejsi nez soucasna generace nebo mene, o tom asi golf neni a ani nechce byt.
Kazdopadne je brzy na jakekoliv soudy i kdyz pokud jde o Skodu a VW tak je o diskuzi vzdy postarano a o to slo pisateli clanku predevsim.;-)
Osobne se mi golf krome ostre verze nelibi, ale urcite ma sve kvality, o kterych bude chtit presvedcit zakazniky novou generaci.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "ymir"
29. 11. 2007 09:45
Re: kritika
to chces rict, ze kdyz tomu dame novou techniku: yes: muzem se na design vybodnout? :no:

Tak to ne, nekupuji pouze motor a techniku ale kompletni a doufam komplexni produkt. Tohle je vizualni zoufalstvi, tak 1-2 generace stary dizajn (vid Stilo a jini). Soucasny Golf je konzervativni, ale vzhledem k tomuhle vizualnimu "omylu", je to designersky skvost!

Doufam a verim, ze s tim neco udelaji, protoze tohle je kruta nuda :no:
neregistrovaný "_Teddy_"
29. 11. 2007 10:02
Re: kritika
Ked prisla Fabia2, zas poniektori protestovali ze dizajn je sice novy, ale technika zostala povodna. Teraz zas niekomu vadi, ze u Golfu6 bude technika sice nova, ale dizajn prakticky zostal povodny (az na dake detaily). Vsetkym sa neda vyhoviet...

Nieco ine je robit nove auto "od nuly", a nieco ine je facelift. Tam nemas tolko casu a prostriedkov, aby si mohol spravit auto po vsetkych strankach odlisne od toho predosleho. A aj ked sa to tak spravi, nie vzdy to musi vyjst (napriklad Corolla -> Auris, to je podla mna krok zlym smerom). Ja osobne teda Golf nemusim, ale poznam ludi ktorym sa paci prave tento dizajn, a nechcu ziaden iny...
neregistrovaný "játra"
29. 11. 2007 10:08
Re: kritika
No pozor, u Fábie nezůstala stejná technika, ale podvozek, což je rozdíl. Pokud jde o tento Golf, na současných snímcích se mi opravdu nelíbí. 5ka v porovnání se 4kou byla pěkná a také dosti odlišná.. Ale tahle 6ka se mi zatím moc nepozdává, uvidíme...
29. 11. 2007 10:29
Re: kritika
Podvozok nie je technika?? :-) Okrem podvozku ostávajú ešte motory, ktoré sa častejšie len vylepšujú ako menia, čo je logické, a nakoniec karoséria, ktorá, v prípade novej Fabie, vraj má tiež nejaké plechy spoločné s tou starou, najmä na podlahovej plošine. Suma-sumárum, nová Fabia je nová tak z jednej polovice až dvoch tretín. čo je podstatne viac, ako sa dá očakávať od nového Golfa.
29. 11. 2007 10:08
Re: kritika
Aby sme neboli opäť "prekvapení", že techniku s "miernymi zlepšeniami" prevezme nový Golf z predchádzajúceho modelu...
To šetrenie u Volkswagenu už je prílišné. Budú zákazníci ochotní platiť veľké peniaze ako doteraz za značku (čo je v prípade "ľudového auta" trochu paradox), keď z nej to šetrenie až kričí? To, čo doteraz vieme, alebo si myslíme o novom Golfe VI na nový model nestačí, dá sa to nazvať len faceliftom, ako som to tu ostatne už niekde čítal.
Aj novú Fabiu mnohí nepovažujú za úplne nový model, keďže veľmi veľa vecí z tej starej zostalo. Ale tá má aspoň novú karosériu, ak boli nejaké plechy prebrané zo starej Fábky, tak to nevidno. Ale pochybujem, že nový Golf od toho starého na ulici hneď rozoznáš.
Tretie bočné okno, ako na jednom z obrázkov, podľa mňa nehrozí, zrušili by tým najdominantnejší "golfovský" prvok, Golf by prišiel o svoju identitu, a stal by sa vzhľadovo tuctovejším ako celá široká konkurencia.
Celkovo, podľa doterajších informácií považujem Golf VI za krok nazad, v lepšom prípade za stagnáciu. Alebo že by sa stal zázrak a po balamutení našich zvedavých mozgov vyjdú s úplne novým vymakaným autom, ktoré nebude mať s G5 spoločnú ani skrutku? To by bolo super. Ale neviem, či sa v tejto branži stávajú aj zázraky....
Avatar - Blue Sun
29. 11. 2007 12:52
Re: kritika
Myslím, že zákazníci VW takhle vůbec nepřemýšlí. Většina jich kupuje Golf, protože prostě to je Golf. O technice pod povrchem mají jen mizivé podvědomí. A reklamní oddělení VW jim nakuká pár slov o skvělém podvozku, super výkonných motorech CR (konečně jsme dohnali zbytek Evropy), výborných plastech s měkčeným povrchem (pro ty, kdo musí své auto stále hladit). Průměrný zákazník se ukecat nechá a ti, kdo do toho více vidí, povětšinou dávno nakupují jinde.
29. 11. 2007 13:05
Re: kritika
Asi tak. Hovorím z pohľadu človeka, ktorý Golfa doteraz nemal. Nejak som stále nenašiel pádny dôvod, prečo by som ak budem kupovať auto nižšej strednej, mal zvažovať práve Golfa. Pri vyslovení tohto mena mám v mysli skôr negatíva ako niečo, čo by ma pritiahlo. Do niektorých roomov ma ťahá minimálne zvedavosť, stánky VW zväčša ľahostajne obchádzam, pretože ma tam nič nezaujme.
29. 11. 2007 15:48
Re: kritika
hm negatíva? podla teba je Golf synonymum zlého auta??osobne v konkurencii golfu nevidím žiadne modeli čo by golf prerastali...všetko je na jednej úrovni a záleží len na vkusu ludí...niekto si vyberie Focus či Golf,Astra lebo vyžaruju solídnosť,niekto si vyberie C4 či Megane,Civic,lebo sa chcu odlišovať...a niekto si vyberie Ceed,Auris či I30,lebo su to take normalne autá...
30. 11. 2007 08:44
Re: kritika
Ja som nenapísal, že Golf je zlé auto a preto by si ho nemal nikto kupovať. Ale pri uvažovaní nad ním u mňa negatíva prevažujú, aj keď sú často skôr subjektívne.

Zaprvé sa mi zdá dosť vysoká cena. Nemám dôvod priplácať "za značku", ktorá ostatne pre mňa nič neznamená.
Zadruhé, na Golfa som nedostal veľa pozitívnych hodnotení, skúsenosti majiteľov, s ktorými sa poznám, boli väčšinou opačného rázu.
Zatretie ma absolútne neoslovuje dizajn. Tá nemecká strohosť a veľké jednoliate plochy mi skrátka nesadnú. Dosť ma irituje stále širší a širší C stĺpik, cez ktorý dozadu veľa nevidno. Priestor a motorizácie sú na priemernej úrovni, povedal by som, že zrovnateľné s viac-menej celou konkurenciou. Tak kde mám to pozitívum? Na Golfe som proste nenašiel nič, čo by ma nadchlo. Bez urážky. Netvrdím, že pre niekoho nemôže byť favoritom. ;-)
neregistrovaný "kuko"
30. 11. 2007 11:10
Re: kritika
Tys tomu dal! To nevíš, že to je přece "trendsetter" s nedostižnou kvalitou, nadčasovým dizajnem a nesmrtelnými motory?
A že si nechceš připlatit za značku? Tak to je už vysloveně drzost!
:-)
anonym
29. 11. 2007 09:28
Interiér
No hlavně ať udělají něco s materiály a designem stávajícího interiéru, protože ten v G5 je snad nejslabší ve třídě, fakt bída.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "d@jw"
29. 11. 2007 09:31
Jen tak dál VW
ty korejské linky mu opravdu prospěly >:-[] >:-[] >:-[] :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdeněk01"
29. 11. 2007 09:59
Typický VW
Bude to další typický VW. Slušná kvalita a nudný design, který nikoho nenadchne ani neurazí. Ach jo, to je takový problém udělat hezký auto? Ostatní to zvládají, tak by so o to někdy mohl pokusit i VW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spokojený"
29. 11. 2007 10:05
Plácejte si co chcete
Nový Golf se bude prodávat více než dobře a to je dobře >:D Komu se Golf nelíbí nechť si koupí něco jiného, výběr je značný. Otázkou je, kupuje-li netový žvanil vůbec něco, neb podle zdejších diskuzí by WV dávno krachnul, ale opak je pravdou.

Těším se na motor 1.2 TFSI ten by velmi slušel nové Fabii :yes: No, snad se ho v roce 2010 dočkáme ;-\
Rozbalit vlákno
3
anonym
30. 11. 2007 09:00
Re: Plácejte si co chcete
je pravda,že pamatuju už celou řadu z velkou pompou ohlášených "antigolfu",ale VŠECHNY zmizeli velmi rychle v propadlišti dejin,a zatim se prodalo miliony těch ošklivých,nudných a ničim nezajímavých golfu!!!!není to divné???
neregistrovaný "lantra 1"
30. 11. 2007 09:59
Re: Plácejte si co chcete
Divne je to, že píšeš nudných a nezajímavých golfech? Rád bych jednoho golfa,kterékoli řady,aby mi říkal pane.Golf je Třída a kdo to neuzná je slepý.
anonym
30. 11. 2007 20:03
Re: Plácejte si co chcete
jestli jsi nepochopil-myšleno ironicky na přihlouplé kritiky designu a a filozofie VW!
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 10:14
Golf jako Gé, jako Guru, jako Grc!
Vidim, ze neckom dochadzaju napady a tak sa pokusili stvorit nieco, co ma crty Stila, Aurisu, Fordu a korejcov >:D :yes:
Proste humus! Krabica okopirovala snad vsetkych jeho konkurentov.
K tomu pridame tradicnu poruchovost a typycka krabica pre dochodcov je pripravena. A ked sa dochodcovia rozhodnu predat svojho 5 rocneho Golfa, nastupuje mlada generacia. Trochu tuzingu, nacipovat, otocit ksilt dozadu a zavod o zivot moze zacat >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tetris"
29. 11. 2007 10:18
Hmm, je fakt hnusnej...
..anebo hnusnej asi ne, ale naprosto o ničem, takže
zase Golf=)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 10:19
kaslite na hodnotenie
pockajme si na nazor GTI-ho, ten nas urcite presvedci, ze to je najlepsie auto planety....ze aj taky LExus LS600h sa moze strcit.
A o chvilu tu mame test od p. Zezulku a to potom priaznivci VW zacnu onanovat >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
29. 11. 2007 10:32
Kdyby tak. nabídku mot.měla Octavia,tak Golf ani nemusí vyrá
Jenže kvůli špatné filozofii podniku a cíleným zachováním, anebo aspoň přáním většímu odbytu golfů, se toto nikdy nestane, což je obrovská škoda, neboť Octavia by pak neměla konkurenci. Velmi zajímavý mi přijde motor 1.2TFSI a 1.6TDI, tyto motory budou asi favority, protože ostatní budou příliš drahé, jak je u toho auta zvykem. Doufám, že tu použijí nové technologie, ať je můžou vyzkoušet, ať se to kazí, mě je to jedno. Hlavně ať to pak vychytaj a můžou dát do OCtávií a Superbů. No, jak říkám, motory vypadají velmi zajímavě :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jozki."
29. 11. 2007 10:36
:-/
Je zaujimave ze to auto este nikto nevidel, len nejaku pocitacovu retus, ktoru vymyslel Lehmann, ktory sa ako vsetci velmi dobre vieme velmi zriedkakedy trafi do toho ako auto bude vyzerat ale vsetci uz vedia ze je to paskvil, hnus, humus, korejsky dizajn a pod. ;-\
Rozbalit vlákno
6
anonym
29. 11. 2007 10:38
Re: :-/
hodnotěj to, co je jim předložený; co je na tom proboha k divení? až se ukáže finální jiná podoba, bude se hodnotit ta; zatim máme tohle, takže hodnotíme tohle

prober se nebo dospěj
anonym
29. 11. 2007 10:44
Re: :-/
Vsetci hodnotia auto a nie tu retus. Keby tu kazdy nadaval na retus tak je to OK ale vsetci tu vystupuju ako keby to bola uz ofiko fotka auta. A spomina sa tu ako VW urobil auto zo Stila a kdecoho ineho a pritom retus je od Lehmanna ktory ma s VW co spolocneho ? H.vno. Takze skus sa prebrat a dospiet ty. PS:Znami co to auto uz videli - konecnu verziu tvrdia ze je to podstatne lepsie ako Golf V. Uverim skor im ako nejakemu Lehmannovi.
neregistrovaný "+Tony+"
29. 11. 2007 11:44
Re: :-/
Pokud nekecáš a ti Tvoji známí 6 viděli ve finální podobě (o čemž pochybuji), tak to asi znamená, že dělají pro VW! A koho chleba jíš ... Věř si, komu nebo čemu chceš, ale tohle je obyčejný, nudný Golf, který bude mít asi v popisu číslo 6, ale je to sprostý facelift, který by to mohl taky dotáhnout třeba k číslu 16 ... Jen "ovce" budou zase oblbovány, cože to není za zázrak se špičkovou technikou ukrytou pod nadčasovým designem! :no:
neregistrovaný "Jozki."
29. 11. 2007 12:12
Re: :-/
Pochybuj si o com chces ;-) ale to ze ty nemas moznost vidiet auto daleko pred jeho vyrobou alebo zverejnenym fotiek neznamena to ze taku moznost nemaju aj iny - aj ked nerobia pre VW. A nemysli si ze : koho chleba jes ... - to plati pri reciach navonok k zakaznikom k mediam ale medzi sebou sa vedu aj riadne kriticke reci. Cim to potom je ze obycajny a nudny Golf sa predava tak dobre ako sa predava ? Zeby to bolo preto ze nie je ani obycajny ani nudny. ;-)
anonym
29. 11. 2007 12:25
Re: :-/
uff... prostě se vyjadřujou k tomu, co je vidět - je vidět retuš, tak ti snad dojde, že "to auto je hnusný" se týká retuše
OMG ale jestli tohle nechápeš, je s tebou asi "veselo" 8-s
anonym
29. 11. 2007 10:54
Re: :-/
pokud ta finální podoba bude jiná
tohle považuju za vtip
neregistrovaný "Ada je zase tady"
29. 11. 2007 10:38
Je to pekne
Proc stale vymyslet nejake hruzy. Je videt, ze designeri VW, narozdil od jinych automobilek, tentokrat nebyli pri navrhovani tvaru noveho Golfa zfetovani. Na designu je dulezite, aby se pri pohledu na finalni vytvor cloveku nedelalo spatne (jako napr. pri pohledu na Rumunster a vetsinu rendliku) a auto bylo spolehlive, prakticke a usporne. Potom bych se jiste nebal o to, ze si najde sve zakazniky. Takze :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 10:43
Re: Je to pekne
tu spolahlivost si ale nemyslel VW group? >:-[]
neregistrovaný "Ada je zase tady"
29. 11. 2007 10:57
Re: Je to pekne
Myslel jsem to, co jsem napsal. Pokud hovorim o spolehlivosti, nemam na mysli vyrobky fy rendlik a spol.
neregistrovaný "kuko"
29. 11. 2007 12:33
Re: Je to pekne
a je to tady znova, Pepa v hospodě povídal, že "Rendlík" není spolehlivý, on to slyšel od kamaráda bratrancova spolubydlícího...
nejsem sice zastáncem statistik typu TUV, ale pro všechny onanisty dokonalosti VW - podívejte se prosím na ně! I tam je už Rendlík před tím SuperWagenem.....
neregistrovaný "HER *"
29. 11. 2007 13:56
Re: Je to pekne
Neviem co mas proti spolahlivosti VW.V nemeckych bazaroch najdes aj taxi VW Touran,ktory ma najazdenycg 750 tisic kilometrov a 500 tisic kilometrov je uplne bezne...
neregistrovaný "S.T.A.R.S."
30. 11. 2007 20:36
Re: Je to pekne
To ale vůbec nic neznamená, vieme? Taky jsem viděl taxi Lagunu II, přes 500 tisíc nalítáno..jenže pak musíš vidět co všechno během provozu do toho auta musel majitel nacpat..
29. 11. 2007 11:09
Re: Je to pekne
Podľa Teba stačí stále vyrábať to isté auto, pokiaľ sa naň ešte dá pozerať a je spoľahlivé. Tak to by mali potlačiť do výroby Golf II - vyzerá stále k svetu a je rokmi vyzretý a naozaj možno očakávať maximálnu spoľahlivosť, praktickosť aj úspornosť....Nie si tak trochu sfetovaný ty? ;-)
neregistrovaný "Ada je zase tady"
29. 11. 2007 16:29
Re: Je to pekne
Ano, do jiste miry mas pravdu, mily Klaudie. Lidstvo by si melo konecne uvedomit, ze Zemekouli, na ktere se da zit, mame jen jednu. Zbytecne rychla obmena nekvalitnich vozidel si vyzaduje vysoke energeticke naroky pri jejich vyrobe. Osobne bych klidne mel ve vyrobe jeden typ auta 20 let. Zmirnil by se tak tlak na energeticke zdroje. Ovsem takovy vuz by musel do sveho nahrazeni jinym vozem bezne vydrzet alespon 3/4 milionu km, aniz by bylo nutne menit zakladni komponenty. Soucasny trend je bohuzel opacny, zivotnost vozu se zkracuje, energeticka narocnost roste a my to vsechno v konecnem dusledku zaplatime dvakrat. Pokud bychom ale pristoupili na prodlouzenou zivotnost aut, vyradilo by to z komercni souteze automaticky vozy firmy rendlik a syn...
neregistrovaný "kuko"
29. 11. 2007 20:12
Re: Je to pekne
nechci ti kazit iluze, ale právě Renault má jeden z nejekologičtějších provozu a hodně vysoký stupeň recyklace
30. 11. 2007 08:46
Re: Je to pekne
Ani nevieš, ako hlboko sa mýliš. Vo všetkom.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
30. 11. 2007 10:06
Re: Je to pekne
Az jednou budes dospely, vzpomen si, co jsi placal za nesmysly. :-!
30. 11. 2007 10:16
Re: Je to pekne
Najprv si sa mýlil, teraz si navyše ešte aj na smiech. Nezhoršuj to už... >:D
neregistrovaný "tomcat999"
29. 11. 2007 10:41
by jeden blil
to je děs, a ještě to zdálky vypadalo jak nepovedená světla SX4-ky >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 10:53
a kde je nas cu.acek GTI?
Ale kde je GTI? Hm...chapem, sef ho poslal vybavit nieco na postu a pozical mu svojho Passata - apostola, takze GTI teraz dava na frak korejcom, japoncom a francuzom niekde na rovinke >:D
Bacha GTI, neposkodit, pretoze sef ti potom uz auto nikdy nepozicia a tvoj sen o jazde vo VW tym skonci. Tvoj hrdzavy Golf3 sa uz rozsypal a motor, prevodovka su straaaaaasne drahe, cize jediny tvoje vozenie je sluzobna Fóbia 1.2 ***ToPojede a sefov Paššík ;-)
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "BeranK"
29. 11. 2007 11:09
Re: a kde je nas cu.acek GTI?
Blahopřeji Ti, právě jsi prokázal svoji tupost, protože Ti n ejde ani o auta ani o to podiskutovat si tady o nich, ale jenom o hysterické léčení komplexů formou urážek a psaní nesmyslů. S podobnou se zúčastňuj radši diskuzí na některém bulváru - doporučuji Ti třeba SME.....jednou jsme měl možnost a omlouval jsme se všem tupounům na idnesu, i když i tam by ses mohl uplatnit.

Jinak s GTI někdy nesouhlasím, někdy souhlasím, někdy mě pobaví, jindy překvapí (někdy příjemně a někdy nepříjemně), ale rozhodně mi nevadí tak, jako tupec Tvého druhu, na jehož idiotské žvásty narazím a musím je číst, i když nechci.

Klaudius, jehož příspěvky čtu rád, protože jsou "o něčem" se tady rozčiluje kvůli přítomnosti jiného hovádka s nickem DanielDesign - možná, že podle úrovně toho, co je v Tvém "příspěvku" jseš to asi taky Ty....
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:14
Re: a kde je nas cu.acek GTI?
;-) známa to adresa pana GTI (neprihlaseneho) ;-)
To vies, ked ti tu niekto masiruje mozok neustalou demagogiou v podobe GTI a VW ... tak sa nediv ;-)
Avatar - skejpa
29. 11. 2007 11:40
Re: a kde je nas cu.acek GTI?
:yes:
neregistrovaný "BeranK"
29. 11. 2007 14:34
Re: a kde je nas cu.acek GTI?
Ale jak je vidět, tak bez té masáže nemůžeš být a chybí Ti - takže navštiv psychiatra a neopruzuj tady.

Je stejně super, sledovat (viz. Tvoje "příspěvky" výše), jak zuříš, jak se zalykáš vzteky a jak je Tvoje bezmocná nenávist směšná......a Tvoje bezmocnost bezbřehá.
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 14:36
Re: a kde je nas cu.acek GTI?
ano pane GTI ;-)
neregistrovaný "Ji/Ri"
30. 11. 2007 10:15
Re: a kde je nas cu.acek GTI?
Taky s panem GTIm souhlasím. >:-[]
neregistrovaný "FX"
29. 11. 2007 14:58
Re: a kde je nas cu.acek GTI?
Jsi opravdu levný blb. Jen tu zabíráš místo, táhni do pekel.
29. 11. 2007 12:45
Re: Náš ču.áčik DD je stále tu.
Nerozčuľujem sa, len sa ho snažím trošku "zdeptávať". Pred časom sa staval na zadné, že on v žiadnom prípade nie je DD, ale jeho štýl a obsah sú jednoznačné. Už sa navyše prestal brániť, takže nepochybujem o tom, že je to on. Používa niekoľko IP adries, chodí sem ako anonym bez mena, aj s rôznymi menami ako neprihlásený. Stal sa, žiaľ, chorobou diskusií tohto servera. Je ako ekzém, jednu jeho formu zničíš a vzápätí sa vráti v trochu pozmenenej podobe.

Inak ďakujem za kompliment, teší ma, že moje príspevky niekto rád číta. :-)
29. 11. 2007 15:57
Re: Náš ču.áčik DD je stále tu.
krásne napísane:) osobne by ma zaujímalo kolko má DD rokou:D
30. 11. 2007 08:47
Re: Náš ču.áčik DD je stále tu.
Netuším. Ale odhadujem tak 13-15. Keby mal viac, už by som musel pochybovať o jeho duševnom zdraví.
30. 11. 2007 12:34
Re: Náš ču.áčik DD je stále tu.
GTI-ho mozna nemusim, a taky mi ty jeho zvasty nekdy vadi, ale na druhou stranu nazyvat Cura.kem nekoho koho ani neznas, je uroven nejhorsiho povlu...
neregistrovaný "DAXX"
29. 11. 2007 11:30
Re: Náš ču.áčik DD je stále tu.
Diskuze běží, takže ho tu není třeba. Až to tu bude stagnovat on se objeví a nějaké moudro utrousí. Neboj.
anonym
29. 11. 2007 11:48
Re: Náš ču.áčik DD je stále tu.
GTI je asi ted na prednasce, blizej se zapocty tak zas musi chodit trochu do skoly ;-)
Avatar - sparrow1
29. 11. 2007 11:01
Za Gti
Etalon třídy opět na scéně.Rafinovaný design dohromady s novou Fábii a připravovaným Polem vytvoří neporazitelnou trojici v prodejích v evropě. ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:03
Re: Za Gti
>:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - sparrow1
29. 11. 2007 11:04
Re: Za Gti
Omlouvám se že píšu za něj ale když viděl nový Golf upadla mu čelist a rozbila klávesnici.Tak píšu místo něho. :-)
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:06
Re: Za Gti
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "PAROUBEK"
29. 11. 2007 11:39
Re: Za Gti
Jsi hloupější než já a to je co řict xxtene. :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 13:56
Re: Za Gti
běž vyspat tu opici,i když je odpoledne >:D
neregistrovaný "bez přezdívky"
29. 11. 2007 11:09
Jeden kreslílek,
si udělá obrázek a většina má zažívací potíže... :-) Vždyť je to úplně neforemné, to by VW nikdy nevypustil do světa...Doufám >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 11:15
Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
Jak to tady čtu,tak kdyby Lehmanni namalovali prase na kolečkách,tak to někteří odborníci ani nepoznaj a začnou kritizovat,proč to má tak velký uši,jak málo stačí k dětské radosti a přitom na začátku článku je psáno,že nepřínáší žádné nové info,jinak se jedná o facelift a určitě zajímavé a pravdivé jsou informace o technice pod kapotou.
Rozbalit vlákno
13
29. 11. 2007 11:16
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
To prasa na kolečkách :yes: >:D
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:17
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
zalez do svojej Fóbie a ticho!
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 11:23
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
Danieli,nečti pod lavicí a sleduj výklad paní učitelky!
29. 11. 2007 11:24
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
Drž klapačku Daniel a padaj do triedy! >:-[]
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 11:28
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
>:D :yes:
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:30
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
hm..Klaudius = kontroverzna osoba? Mas v nicku napisane: "Zi a nechaj zit" ...no sam to nepraktikujes? ;-)
Tvoje nazory mi boli vzdy ukradnute ako vlanajsi sneh. Nikdy som ta necital a nereagoval na tvoje je.nute blavacke kecy! Kazdy blavak je ho.ado a ty to dokazujes!
Maj sa pekne a pekny den, kamo! ;-)
neregistrovaný "Jozki."
29. 11. 2007 11:37
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
Kazdy blavak je hovado ? To tvrdia ty co doma namiesto toho aby nieco urobili a zlepsili si zivot tak radsej sedia v krcme na * a nadavaju na tych sikovnejsich co nieco urobili a maju sa lepsie. PS: Len pre info - ja som sa do Blavy pristahoval z vychodu lebo nemam rad krcmove reci a stazovanie sa typu ja nic nemam a tie hovada blavacke maju vsetko. Takze nie som blavak.
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:41
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
šalený výhoďnár >:D >:D >:D
oprav si hrubky v texte a potom sa mozes bavit s nami ;-) A co take si v tej blave dokazal? Makas tam za par supov? Skvele!
neregistrovaný "Jozki."
29. 11. 2007 11:57
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
Oprav si ty tie svoje. >:D >:D A ocividne som trafil klinec po hlavicke.
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 11. 2007 16:49
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
no ja som tiez blavak a netusim preco vseci na nas nadavaju, vsetci nadavaju na kazdeho ale preto ze sme hlavne mesto alebo zeraz za zivot videl niekto blavaka mozno jedneho ako keca nieco o vychodnaroch tak uz sme seci zly vsak ? sa zobud my sa len branime pred vasimi zavistlivimi recami, a neviem ktora cast Slovenska stale vyhrava loterie, hmmm hmmm absolutne na to neviem priist zeby vychod ? ... a hrubky tam nemal ;) ja pracujem v servise skoda volkswagen vola sa to ze Danubia Service a nehovorim ze moc sympatizujem s VW Group ale na ich autach sa da najlepsie naucit ak si to nerobil tak nevies takze nehovorim ze som smypatizant GTI-ho ale jedine VW ktore sa mi lubi je novy Touran a ine radsej ne a ten novy Golf je jednoducho len odhad Lehman Syndication
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 11. 2007 16:53
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
a este som zabudol ze tie motory su vazne zaujimave a ten 1,2 TFSI by sa vazne hodil do novej Fabie, myslim ze by sa asi predaval viac ako ***ToPojede a za rovnaku poistku. Ale dnes som videl po prvy krat nazivo novu fabiu combi :P vdaka bohu za tu zmenu od tej starej ;)
anonym
29. 11. 2007 18:39
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
"a potom sa mozes bavit s nami"?
rozdvojena osobnost?
29. 11. 2007 12:31
Re: Děcka,končí velká přestávka,hajdy do třídy
Tak za prvé nie som blavák. Za druhé, vzhľadom na tvoj vek a IQ by si mal väčšine tuná prítomných vykať a nie ich urážať. Za tretie, nevšimol som si, že by som ti bránil žiť. Každého je škoda, aj imbecila.

Skús pre zmenu napísať niečo slušné v súvislosti s článkom, o ktorom je debata. Tie tvoje výkriky do tmy zatiaľ zväčša ukazujú len tvoju úbohosť, nič viac.
neregistrovaný "PAROUBEK"
29. 11. 2007 11:35
Technika
Pánové vidíte tu techniku, ty motory s turbem a bez,nové CR nafťáky, ta plejáda výkonů.Takže k věci pánové, kdo z vás tohle má?? >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
29. 11. 2007 11:49
Re: Technika
Renault, Fiat... má to kde kdo a třeba CR už měl kromě VW snad každý. Teď to má i VW, takže se konečně dotáhl na zbytek světa... a to je pozitivní, je nutné VW pochválit.
neregistrovaný "kuko"
29. 11. 2007 12:38
Re: Technika
asi tak ;-) a když budou lidi poslouchat a kupovat a kupovat nového Golfoše, tak možná za 5 let k němu dostanou i sedana, za 7 kombíka, za 10 i kabrio....
neregistrovaný "spokojený"
29. 11. 2007 11:36
Spolčení hlupců
Spolčení zvracících hlupců vedených nemocným člověkem pod nickem "seki" to je peklo na zemi, to není ke čtení. Diskuze je degradována na úroveň Idnes, případně konkurenčního auťáckého webu. Napadání oponentů, bezmyšlenkovité výkřiky atd. Apeluji na redakci o zavedení možnosti psaní příspěvků pod články pouze registrovaným uživatelům!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:39
Re: Spolčení hlupců
suhlasim! A hlavne ban panovi GTI a vojna oponentov konecne ustane. Vzdy je ten najvacsi provokater, vyryvac, demagog, fanatik a sialenec prave GTI. On je tvorcom vsetkeho zla na auto.cz!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "spokojený"
29. 11. 2007 11:41
Re: Spolčení hlupců
Zvýšený počet vykřičníků v příspěvku svědčí o jisté psychické nevyrovnanosti oponenta, pozor na to >:-[]
neregistrovaný "Paroubek"
29. 11. 2007 11:43
Re: Spolčení hlupců
Tvá blbost sahá od Tatier k Dunajů.... >:D >:D
29. 11. 2007 12:34
Re: Spolčení hlupců
Máš dosť skromný odhad....
Avatar - Blue Sun
29. 11. 2007 13:00
Re: Spolčení hlupců
Už se rozšířila i do ČR a zatím se to nedá zastavit.
anonym
29. 11. 2007 14:56
Re: Spolčení hlupců
A ty sám si tu neprihlásený, tak čo chceš? :no:
neregistrovaný "A2"
29. 11. 2007 11:37
Fotky
Nevím co tyhle náčrty znamenají , v auto-motor a... něm. verze již byly zcela normální fotky, z nichž je patrno, že se jedná o současnou verzi se změněnou přední a zadní částí, předek je opravdu podobný tomuto návrhu, zadek je jako u Golfu plus. Takže,když se to shrne, nic nového, natož zajímavého, prostě pro nenáročné stádo kupujících.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "PAROUBEK"
29. 11. 2007 11:41
Re: Fotky
A bazarovej kowboj promluvil.... a co kupují ti nároční??
neregistrovaný "A2"
29. 11. 2007 11:45
Re: Fotky
Něco co má šťávu, vyvolává emoce a mrazení v zádech, ale pokud si kupec VW, nikdy tohle nezažiješ.. (Abys zaujal musí to být nové auto, takže bazary vynech)
30. 11. 2007 00:41
Re: Fotky
Myslis takove ty emoce, kdy mas strasnou chut necim prastit, protoze ikdyz mas podle budiku jeste stavu, tak ti to chciplo kdesi v lese, jelikoz zacalo prset a ty jsi projel kaluzi, asi to caklo nekam do "elektriky" a je to tento mesic uz potreti, nemas signal na mobilu a kdyz te uvidel zas ten stejnej zajic z kraje lesa, rozesmal se tak, ze spadnul z parezu...
Nebo mrazeni typu: ubrzdim to, neubrzdim, upadne mi neco v teto zatacce, nebo az v te dalsi (jeste ze s sebou vozim ty kilometry pasky na koberce, posbiram, slepim a jedu dal)
neregistrovaný "A2"
30. 11. 2007 07:46
Re: Fotky
..přesně tak, vidím, že to zažíváš často, kup si nový auto a uvidíš, třeba už se ti to nestane. ;-)
Avatar - skejpa
29. 11. 2007 11:53
Re: Fotky
:yes: to je presny. "pro nenarocne stado kupujicich..." :yes:
Avatar - Ricardo
29. 11. 2007 11:43
Nemůžu si pomoct
To je ještě větší nuda než pětka 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lantra 1"
29. 11. 2007 11:45
Nic moc
Svetlomety pripominaji Hyundai,že by zakazka pro Nošovice.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - sparrow1
29. 11. 2007 11:49
Re: Nic moc
Mě teda tak hroznej nepřijde ale připomíná mě Tidu-Auto pro německé důchodce.
neregistrovaný "seki"
29. 11. 2007 11:56
Re: Nic moc
myslim, ze spusta ceskych rodin by rada vymenila Fabiu za Tiidu ;-) Nedavno som mal moznost zviezt sa Tiidou a musim priznat, ze aj majitelia Octavii by zacali pomyslat nad vymenou ;-)
29. 11. 2007 16:03
Re: Nic moc
tiidu?? radšej si kúúpim megana,to iste auto a megan je aspon zaujimavy...tiida je nuda sama
neregistrovaný "A2"
29. 11. 2007 11:53
Re: Nic moc
Světla budou jiná, nicméně na golfu budou působit jako kýč.
neregistrovaný "hubič"
29. 11. 2007 12:09
Revoluce
Mno, slibovali designovou revoluci. Takže to je ona? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
29. 11. 2007 12:37
Re: Revoluce
To už dávno nie je pravda. Po dizajnovej revolúcii začali propagovať evolúciu, lebo vraj väčšina ich klientely je založená konzervatívne. Teraz sa k tomu pridalo celkom nepokryté šetrenie nákladov. Tak čo iné sa dá čakať...?
29. 11. 2007 13:00
1 krok zpet a 3 mimo
Tak bych strucne popsal design tohoto "skvostu". Samozrejme to jeste muze vypadat jinak, ale tohle je opravdovy skolni pripad bezpohlavnosti, nenapaditosti a disharmonie. Jde na tom navic prilis snadno poznat, ze dvere puvodni :no: To halvne proto, ze se k tomu predku vubec nehodi - coz u VW neni zdaleka zadna novinka. :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 14:22
Re: 1 krok zpet a 3 mimo
:yes:
neregistrovaný "MickeyNep"
29. 11. 2007 14:03
C-Max
Tak ako sa zmenil novy Ford C-MAX, v takom istom style sa zmeni GOLF. Otazka je interier, ktory ide dolu vodou ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 14:04
Finální verdikt
PRAVDA O GOLFU-na golfu nikdy nic výjimečného nebylo,i on má své (a často i velmi závažné)chyby,jediné,co by na budoucím Golfu mohlo někdy v daleké budoucnosti zaujmout,tak by byl design Waltera de Silvy(to by ale neměl být VW tak zbabělý v designu)JEDINÉ,CO Z NĚHO DĚLÁ LEGENDU,NEBO CHCETE-LI ETALON,TAK JE JEHO TRAPNÉ JMÉNO!!!!!!Kdyby měl např. Renault od konce 2.sv.války do současnosti jméno 4CV,byla by z něho ještě větší legenda,než je.To už mohly toho Golfa rovnou pojmenovat lední hokej....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 14:22
Re: Finální verdikt
Jasný,nejni nad rendla a hopkirka
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 14:38
Re: Finální verdikt
jak jsi to myslel?přiznej se
anonym
29. 11. 2007 14:59
Re: Finální verdikt
milanič je
bavi č! ;-)
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 15:33
Re: Finální verdikt
Jeden černej,jeden bílej,jeden žije,jeden je duch
anonym
29. 11. 2007 14:58
Re: Finální verdikt
Zbabelý dizajn? A to je čo? Kopírovanie?
Ale musím inak súhlasiť!!! :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "cool"
29. 11. 2007 15:39
...
ze by bol vo volskwagene na brigadu dizajner z toyoty??? :no:
Rozbalit vlákno
1
anonym
29. 11. 2007 16:05
Re: ...
Kdyby byl u VW "dizajner" od Toyoty třeba i na brigádě, tak by byl splněný sen VW (a GTIho) a VW by byk konečně největší výrobce aut na světě.
29. 11. 2007 15:57
EPOCHA G 6
Člověk se při čtení diskuze dozví věci... například, že nepíši a že snad někde brousím Passata... měla to být hanlivá, degradující urážka :-) No, těm pištícím dětem na diskuzi bych přál, aby mohly alespoň jednou za život vlastnit auto na úrovni Apoštola... tedy nejprodávanější vůz střední třídy v Evropě. A je jedno, jestli to bude Apoštol či Mondeo. Ostatně takových, co obdobná auta jezdí je v této republice (na Slovensku tomu bude obdobně) necelých 10 procent. Zbytek obyvatel, uznávám, jezdí ve větších... autobusech, či menších autech. Ale abych uklidnil ty mladé kvokající zobáky - nemám Apoštola, nejezdím dokonce ani autem z koncernu VW. To mi ovšem nebrání v tom, abych znal kvalitu aut Volkswagen a jejich postavení v evropském mainstreamu, pardon, supermainstreamu.

Něco ke Golfu. To nahoře, to není G6, to je malůvka, která s VW (naštěstí) nemá nic společného. Za necelý rok přijede. Jeho příjezdem se počne EPOCHA G6. Ano, opět nastolí laťku v technice, v materiálech, v ergonomii. To ostatně Golf dělá již přes třicet let. Tak se těšme, je na co :yes: Zatím si rozkresluj výkonové křivky nových motorů VW, ale pozor, aby ti maximum neulétlo do nebe... BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "GiGo"
29. 11. 2007 16:32
Re: EPOCHA G 6
Čím tedy jezdíš?
29. 11. 2007 16:46
Re: EPOCHA G 6
Nechtěl bys také náhodou vědět i s čím jezdí má manželka? Nebo jaké nosím hodinky či boty? Tohle, Gigo, je diskuze o malůvce G6, celý server je o autech, nikoli ovšem o autech mých. Diskuze sama se pak vždy logicky vztahuje ke kokrétnímu článku, k jeho obsahu. Tedy, jde tu než o myšlénky, o názory. O nic víc. S čím kdo jezdí, to není tématem diskuze. Pokus se to pochopit.
neregistrovaný "GiGo"
29. 11. 2007 17:13
Re: EPOCHA G 6
Bože já se ti nesmějem. Jen když tak chváliš VW tak nechápu proč nemáš od nich auto. Nic jiné mně nezajíma. :-!
29. 11. 2007 19:19
Re: EPOCHA G 6
A proč bych nechválil VW? VW je mainstreamová jednička Evropy a já znám její produkci zrovna tak slušně jako produkci automobilek jiných. A na základě toho píši, co píši. A co se týká tvé neuchopitelné logiky... ty máš všechna auta automobilek, které chválíš? Sakra... to abych si zítra utíkal koupit párek Astonů... a k tomu nejméně čtyři Porsche :-)
neregistrovaný "S.T.A.R.S."
30. 11. 2007 20:55
Re: EPOCHA G 6
Já jsem tak šťastný, že existuje tolik oveček jako GTI, protože pak o to víc vynikáte, když si pořídíte opravdu krásné, vychytané a spolehlivé auto. GTI, držím ti a tobě podobným palce :yes: Bez VW by mnoho automobilů na své kráse utrpělo :yes: ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 12. 2007 15:11
Re: EPOCHA G 6
;-\ >:D
neregistrovaný "Galant"
29. 11. 2007 19:57
Re: EPOCHA G 6
nerouhej se a neříkej mu Bože ;-) už i tak je to s ním k nevydržení :-)
Avatar - pallas
30. 11. 2007 17:48
Re: EPOCHA G 6
Daniel Design.. ty mas snad kazdy den novy nick.
"já se ti nesmějem".
v "mně" malo byt obycajne E, a chybaju ti dlzne : chválÍš - nezajímÁ
Avatar - sparrow1
29. 11. 2007 21:26
Re: EPOCHA G 6
Tys tady chyběl ty kluku ušatá taková tady byla nuda.
Ale jak se vyhýbáš tomu přiznat že jezdíš rafinovaným šperkem velorex a tvoje manželka Autobusem to je trapný.
neregistrovaný "no importa"
29. 11. 2007 19:08
Re: EPOCHA G 6
Ako byvaly technik jedneho nemenovaneho autorizovaneho VW servisu sa tvojmu prispevku musim nahlas zasmiat.
29. 11. 2007 19:22
Re: EPOCHA G 6
Úsměvy bývalého technika servisu mě nezajímají. Smát se můžeš leda tak sám sobě.
neregistrovaný "no importa"
2. 12. 2007 16:47
Re: EPOCHA G 6
Si sa teraz dokonale korunoval.
neregistrovaný "kotrba"
30. 11. 2007 08:42
Re: EPOCHA G 6
suhlas
30. 11. 2007 08:57
Re: EPOCHA G 6
Ja sa Ti divím, že vôbec na také narážky reaguješ. Škoda energie a škoda času. ;-)
30. 11. 2007 09:18
Re: EPOCHA G 6
Máš pravdu.
30. 11. 2007 10:24
Re: EPOCHA G 6
Radšej mi napíš, čo tak epochálne od nového G6 čakáš. Z toho, čo som doteraz počul a čítal ma akosi nič nenadchýňa. Pôvodná, len "povinne" vylepšená technika, pôvodná karoséria, len s pozmeneným dizajnom prednej a zadnej časti, inak vlastne všetko zostáva. Nie je to tak trochu spiatočníctvo? Skôr facelift ako nový model. Argument "načo meniť, keď je to dobré" nemôže v najobsadenejšej triede a najmä v prípade dlhoročného etalónu triedy obstáť. Nejak na G6 vážne nič "epochálne" nevidím.
30. 11. 2007 12:52
Re: EPOCHA G 6
Já to nemohu napsat, neb bych se pod článkem o premiéře G6 musel opakovat. A to nechci. Tak to prosím vydrž.
neregistrovaný "Cupakapra"
30. 11. 2007 14:01
Re: EPOCHA G 6
ved ty sa opakujes furt, tak na co sa tu hras? ked si taky "prorok" tak to napis teraz. takym frajerom, ktory po funuse povie, ze "ja som to uz vtedy vedel, len som to nechcel napisat, aby som sa neopakoval" vie byt kazdy blb.
1. 12. 2007 00:14
Re: EPOCHA G 6
No právě, kapro. Vydrž, uvidíš, že si báječně zapíšeme. Přece tu nebudu tahat všechny své trumfy. Ausgerechnet pod Golfem :-)
neregistrovaný "Ji/Ri"
30. 11. 2007 23:17
Re: EPOCHA G 6
Jsi čů.rák grandiozních rozměrů. Už se nedivím, že tvá manželka kouká po jiných stájích. Třeba už ji nudí tvůj Gé jako Guru a guvno v galatach a moc na pysku. :-!
1. 12. 2007 00:11
Re: EPOCHA G 6
>:-[] Musíš přitvrdit, ňoumo, tohle je moc slabej čajíček >:-[] Zkus to z jiného úhlu, takhle jsi tu jen pro smích...
29. 11. 2007 16:02
Všichni hned utíkejte k salonům VW
Já bych na nic nečekal, a rychle bych utíkal, aby se náhodou nestrhla fronta nad tímo vozem....větší paskvil VW nemohl vymyslet.. klobouk dolůůůůůů. Tomu se říká inovace??? spíš krot do předu a nebo zpět????? každej si o tom udělejte obrázek sami ;-)
Rozbalit vlákno
2
29. 11. 2007 16:09
Re: Všichni hned utíkejte k salonům VW
tie fronty na paskvil budu len u Lehmanna a maximalne na vymalovavanky tohto nepodareneho virtualneho predobrazu G6.
neregistrovaný "BeranK"
29. 11. 2007 16:20
Re: Všichni hned utíkejte k salonům VW
:yes: >:D
29. 11. 2007 16:25
POCKEJME
To, co vidime nahore jeste neni G6. Pockejme si na oficialni predstaveni a hodnotme potom. Je jasne, ze to zadna revoluce nebude, ta se u Golfu nekonala od roku 1993, ale myslim, ze G6 stoji za pockani.
Rozbalit vlákno
1
30. 11. 2007 10:27
Re: POCKEJME
To určite. Dúfam, že ma nový G6 prekvapí v pozitívnom zmysle, nakoľko neočakávam od neho, vzhľadom na doteraz dostupné informácie, takmer nič.
neregistrovaný "Prezioso"
29. 11. 2007 17:28
co to je ?
To vypadá jak nejaký Korejec a ne Němec. :-( Docela mě to mrzí že z Golfa udělali něco takového :-( G4 4 Ever.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Galant"
29. 11. 2007 19:55
nevím co tu řešíte
taková debata o nějaké retuši :-) Nechápu proč vás Golf pořád tak dráždí...určitě to není žádná plečka, já ho nemusím, ale to neznamená že je to krám. Pokud si tu někdo pořád stěžuje na cenu, tak vězte : cena je přímo úměrná zájmu trhu. Pokud se bude dobře prodávat, bude drahý, pokud ho nebude nikdo chtít, slevní. Tak to prostě je :-! A vzhledem k tomu že patří v prodejích ke špičce, není důvod slevnovat..Co se týká úsudků a reakcí, počkejte až na přístí rok, pak můžete kritizovat nebo uslintávat ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mozgog@post.c"
29. 11. 2007 20:21
zaujal mě počet příspěvků,
a ono je to o předku (nebo zadku) nějakého golfa >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Subaru4ever
29. 11. 2007 20:53
Teprve až bude jezdit po silnici -> pak až ho hodnoťte
Ohnivá diskuze o designu vycházející z "malůvky" je absolutně iracionální. Podobně i diskuze nad fotkama, protože stejně jak u lidí, tak i auta jsou fotogenická a nefotogenická.
I jako zarytý odpůrce VW musím pochválit paletu a dovednosti přicházející generace motorů. Dvojité přeplňování je geniální vynález a dokáží tím nahnat neuvěřitelně moc síly z malinkých objemů. 1,2 a 1,4 s touto technologií by nechtěl jen málokdo. Má to však háček, ten tkví v tom, že toto "rodinné zlato" si úzkostlivě cpou u VW jen do svých pár modelů a na své dceřinné automobilky z vysoka kašlou. Tyto motory by Fabie a Octávky povznesly hodně vysoko.
To, že by to měl být vlastně jan facelift, by se jim mohlo nevyplatit. Koukněte jak toto postupné dovyhezčování dopadlo u Pola. Dnes (snad i bez přehánění) nejzastaralejší auto na trhu. Jestli chtějí u VW celistvou nabídku, měli by začít právě od malého Pola, protože v této třídě je VW dnes nekonkurenceschopný a jak to tak vypadá ještě to tak nějaký čásek zůstane. - Jejich chyba.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
30. 11. 2007 08:51
Bravo GTI
Už jsem tu odpornou Tiidu od VW viděl v časopise a GTI poznal, že je to výmysl. Toto by VW nevypustil. Dělá auta konzervativní, ale nikdy škaredé.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ji/Ri"
30. 11. 2007 10:20
Golf VII.
Ten Gé bude vypadat....nebo vlastně vznikat tak, že VW začne prostřednictvím svého PR managera, lítajícího šílenou rychlostí FI htp, po bazarech a vrakáčích a budou to jen leštit, tu a tam něco přiklepnou, tu a tam něco oddělí (práci tunerů), aby mohli jít GVII na trh. No a z oddělených tjůningových dílů vstane z popela GOLF GTI!!! Už se těším. První automobilka, která bude recyklovat sama sebe. Ale je třeba říci, že VW není nic proti ničemu. Někdo rád - někdo ne. Anti náladu pro VW tu tvoří jen jeden poloblb, který je zamindrákovaný budižkničemu a vědátor, který sežral všechnu moudrost - vlastně chudák.....Takových blbů nafučených po světě lítá.... .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pallas
30. 11. 2007 18:05
Toto nie je realna podoba noveho Golfa VI.
Kto si chce aspon priblizne predsatvit, ako bude vyzerat novy Golf, nech sa pritom pozera na aktualnu generaciu Passata. To znamena: chromova vertikalna maska. Nevidel som uplne finalnu podobu auta, ale na 90% uz bolo hotove.
Najviac sa k tomu priblizili tieto kresby: [odkaz]
[odkaz]
ten bocny prelis si ale odmyslite, nebude taky vyrazny.
Svetovou novinkou ma byt integrovany GPS system, vyuzivajuci mapove podklady z Google Maps.

Inac na youtube si mozete pozriet zabery z testovania prototypu v USA ci Mexiku.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
3. 12. 2007 13:01
Re: Toto nie je realna podoba noveho Golfa VI.
Si mimo, tie prvé dva odkazy, to je už minulosť, to bol jeden z lepších návrhov Golfa, ktorý ale neprešiel. Z neho nebude mať G6 asi nič...
anonym
30. 11. 2007 18:30
Ikona uz je blizko velmi blizko...
Sorry viem ze je to clanok o nejakom golfe ale EVO X uz zbieha z liniek a nemozem sa dostat k testom.Aj GTR uz spomenuli na Top Gear mal lepsi cas na Nurburing ako 911 turbo.Zatial nie zverejn.ziadne of.testy...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "asi tak"
1. 12. 2007 00:43
GTI
mám pocit, že GTI bude nejaký pako z Mladej Boleslavy čo robí na PR oddelení škoda...
už toľko ľudí ti napísalo pravdu ako to s tým tvojím etalónom je, ale ty stále dookola trepeš to isté. počúvať názory iných je prejavom priemernej inteligencie, vyššej je z tých názorov dospieť k niečomu. ty stále dookola opakuješ to isté ako podpriemerný pako.
sám mám skúsenosti s autami VW a poviem ti, že to sú úplne priemerné autá s poruchovosťou v pásme vyššieho priemeru o čom svedčia aj nezávislé štatistiky. to, že počúvaš z médií stále tú istú pesničku o tom, aké sú tie nemecké autá skvelé, je len a len preto, že za skoro všetkými magazínmi stoja v pozadí nemeckí vydavatelia. golf bol etalónom triedy a spoľahlivosti vo svojej prvej generácii. postupne upadal a upadá do šedého priemeru ostatných áut. a tak nejako podobne je to aj s ostatnými modelmi. viem, že to asi nie je reálne, ale ak by sa raz niekomu podarilo zobrať 5 áut, o ktorých nikto nevie a zmenil by na nich logo výrobcu, tak v exteriéri ako aj interiéri, to by som potom rád počul alebo čítal "nezávislé" recenzie áut. neviem u ktorých by bola mierna nedotáčavosť, trochu tvrdé sedadlá, zlý akustický komfort, horší všeobecný pocit pohodlia a podobné žvásty, o ktorých pravidelne čítam. skús zájsť do nezávislého servisu a opýtať sa na nápravy, homokinetické kĺby, čerpadlá atď áut VW. to by sa ti asi nepáčilo, aj keď mám pocit, že ty to vieš a všetky tie kecy sú stále len provokovanie alebo platená PR. :no:
Rozbalit vlákno
6
1. 12. 2007 02:06
Re: GTI
Víš, já myslím, že ty budeš nějaké nezkušené pako z horní dolní, které evidentně nemá o světa aut ani šajna. Tak především, nějak ti ušlo, že GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU je i v páté generaci nejprodávanějším autem Evropy. Přes 26 miliónů GOLFů se vyrobilo... a každý se prodal. Nevěř tomu, že lidé po celé Evropě jsou tupí a své těžce vydělané peníze utrácejí za šunty. Naopak, je známou skutečností nejen mezi automobilovými odborníky, že právě GOLF je tím, kdo přes třicet let definuje kompaktní třídu. Zkus se soustředit ne na to, jestli jsem pako, ty pako, a argumentuj věcně - třeba nějakým konkrétním autem, které je technicky kvalitnější, než-li GOLf. Už preventivně ti ale píši, že Bentley není subkompakt, ale, že ho má pod palcem VW doufám víš. Takže předhoď sem věcné argumenty o konkrétních autech, pak to spolu rozeberem.
1. 12. 2007 10:55
Re: GTI
Nie, nie GTI bude nejaký snílek. G - Guru, Apoštol atď. a
ten človek ani nejazdí v aute z koncernu. GTI čo to máš za život preboha ?? Polovicu života stráviš básnením o svojich apoštoloch a nemáš na to aby si si kúpil aspoň nejakú jazdenú koncernovú šunku ?? Keď je pre mňa raz VW naj auto , tak nejazdím napr. v Peugeote.
Alebo sa vyvážaš , v aute kde koncern už nemá zastúpenie človeče nešťastná ? /maybach, ferrari/ .
Avatar - "Brňák"
1. 12. 2007 11:01
Re: GTI
Co je to GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU. Já to nechápu. Němelo by to být. GOLF, Gó Golf, Gó jako - GORO. GURU vím co je. Vím, že spojuješ GURU - GOLF. Ale nechápu tu logiku, jakou se k tomu dostaneš. Gé Golf. Co to je? Píšeš tento slogan dost často, tak by mě to zajímalo. Díky.
neregistrovaný "TFSI"
3. 12. 2007 19:41
Re: GTI
¨mám dojem,že každé auto stejné třídy si dělalo ambice,jak pokoří GOLFA!Ptám se kde jsou ty fiati,renaulti,péguetí citroni japonci,korejci a ostatní spodina aut.prumyslu,zatím cotě"HROZNÝCH"gofu seprodávají a budou prodávat miliony!!!????NIKDO z rádoby konkurentu se zatí nepřiblížil ani ke konečku vejfuku!!!Miliony spokojených majitelu jsou asi dementní,proto že pár netovejch tlachalu co jezdí akorát v10 let starý jebce si myslí že polkli všechnu moudrost světa!!Většina z vás si nevidí na konec nosu!!JEDEN Z MÁLA ROZUMNÝCH JE GTI!!!
neregistrovaný "antiVW2"
4. 12. 2007 09:43
Re: GTI
ty si totalny pako! Tipujem, ze mas stareho Golfa, ksilt dozadu a smrt v ociach >:D
neregistrovaný "TFSI"
5. 12. 2007 09:12
Re: GTI
NETREFILS TY ***!SEDNI DO ŠLOVENSÉ 4 STOPÉ 1203,ZAJEď NA UKRAJINU A NEPLEŤ SE DO DEBATY O ZÁPADNÍCH AUTECH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:D
anonym
9. 12. 2007 13:35
takhle to vypadat nebude...
jestli takhle bude bude vypadat nový golf, tak sním obkladačku...
je jasné že tyhle fotky zas jen tak někdo splácal na počítači. Vypadá to hodně nevyváženě. Takový hnus už dneska nedělaj ani korejci...
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 1. 2008 12:29
dohady ?
Jak to tady ctu, tak se mi zda, ze vetsina lidi, co tady pise, ze Golf je o nicem a podobne, nikdy v aute nesedela. Vzdyt v dane tride Golfu nemuze konkurovat ani jeden model jine znacky. A3 ? Ne, za cenu A3 v zakladu si radeji koupim G s FSI motorem a mam stejne, neli lepsi vozidlo... To same lze rict i o BMW 1 a tady podle me konci vycet konkurentu srovnatelnych s Golfem. Veskere Hondy, Peugeoty, Fiaty, Toyoty se pohybuji uplne jinde... Jiste, jsou levnejsi, ale kvalitou zpracovani se s Golfem rovnat nemuzou. A pokud se prete, zda Golf je ci neni legenda, ja rikam, ze je a pravem...
Rozbalit vlákno
0