Spy Photos: Subaru BRZ
Konečnou, stále ještě předsériovou podobu by Subaru mělo prozradit už na listopadovém autosalonu v Los Angeles, finální vůz připravený k sériové výrobě pak zřejmě uvidíme na prosincovém autosalonu v Tokiu. Spuštění sériové výroby přijde na jaře příštího roku.
Kamuflovaný prototyp jakoby z oka vypadl Toyotě FT-86, odlišovat by se měl jinou přední maskou, pozměněnou zádí či LED světly pro denní svícení.
Vůz dle dosavadních informací pohání atmosférický agregát o objemu 2,0 litru s přímým vstřikováním a protilehlými válci o výkonu kolem 149 kW. Základní mechanické komponenty jsou dílem Subaru, zatímco technologie přímého vstřikování (D-4S) pochází od Toyoty.
Samotný automobil stojí na nové platformě o rozvoru 2.570 mm, která byla vyvinuta s cílem dosažení maximálního potenciálu vozidla s pohonem RWD. Karoserie je dlouhá 4.200 mm, široká 1.770 mm a vysoká 1.270 mm.
Byť konstrukce neoplývá pro Subaru charakteristickým pohonem všech kol (zadní kola jsou poháněna skrze šestistupňový manuál), uspořádání hnacího ústrojí je symetrické vůči podélné ose vozidla a tedy optimální z hlediska naladění neutrálního chování na silnici.