Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Nové Subaru Forester bude výrazně větší

Ondřej Láník
Diskuze (37)
Toto není obyčejný Outback, píší naši kolegové z USA. Prototyp, který byl poprvé k vidění už před mnoha měsíci zanikl v honbě za novou Imprezou a odvozenými sportovními verzemi, ale je to prý už jistá věc. Příští Forester vyroste a přiblíží se Outbacku.

Indicie? Automobil na snímcích sice má karoserii ze Subaru Outback, ale podrobnější zkoumání na místě prý odhalilo, že tato mula byla na několika místech rozřezána, prodloužena a zase svařena dohromady. Pod známým kabátem se v USA projíždí nový Forester, který bude mít výrazně větší rozměry než aktuální provedení.

Orientační měření na prototypu potvrzují domněnky. Rozvor vzroste ze současných 2525 mm někam k 2750 mm, což by bylo více než má Outback a dokonce i více něž má současná Tribeca. Razantní několikacentimetrový nárůst se očekává i do šířky, což celou zprávu staví do dosti spekulativního světla. Naše zdroje však trvají na tom, že dostali potvrzeno, že jde skutečně o testy Foresteru a ne jiných modelů.

Novinka by se měla objevit příští rok na podzim, nejprve asi v USA.

Ondřej Láník
Diskuze (37)
1. 10. 2007 10:01
Re: FOTŘÍK
To se s tím hodně loudáš...
1. 10. 2007 09:59
Re: FOTŘÍK
Aha... :-)
30. 9. 2007 22:12
Re: FOTŘÍK
Jestliže bude mít esprit, švih, rád to učiním. Nemám se Subaru sebemenší problém.
30. 9. 2007 00:54
Re: FOTŘÍK
Osobne sedaky v Subaru jsou podle meho lepsi nez v Audi. Audi ma prilis tvrde s prehnanym bocnim vedenim. Subaru je pro fajnsmakery. Vinikajici jizdni vlastnosti jak na silnici, tak i v strednim terenu dokazi ocenit jen nekteri.
29. 9. 2007 22:44
Re: FOTŘÍK
Subaru vyrábí vizuálně podprůměrná auta s nadprůměrnou technikou, tedy myslím na pohon 4x4. Benzín je vyjímečný svou stavbou a velkou spotřebou. O naftě nemůžeme napsat nic, žádná zatím není. Ta podprůměrná vizualita ovšem není zasloužená... za to mohou naše oči, oči evropanů, tedy těch, co jsou hýčkání nejkrásněší produkcí světa. Subaru to tu má moc a moc těžké. Nejlépe to vyřešili u Kia, zaměstnali Schreyera... a nám se pomalu začíná točit hlava... jistě.