Největší terénní Toyota, jež prošla faceliftem v roce 2005, se dočká nové generace. Fotografie pocházejí z australské pouště, kde tento off-road již pilně testují.
Blábol 1: LC 70 je velmi starý model vyráběný mnoho let zpátky.
Blábol 2: LC 90 a LC 120 jsou a byly vybavovány 3 litrovými motory se vstřikováním CR.
Nevím, kde vzal autor údajná data motoru 4,5, když neexistuje. Leda tak mohl odvodit data od motoru 4,2TD, který je šestiválcem s přímým vstřikováním V4 /ještě není to common rail.
Taky se mi zda blbost ze by moderni diesl o objemu 4,5 l mel hodnotu toc. momentu jen 430Nm... Dyt to kazdyho kdo se trosku vyzna musi hned prastit do oci, tak jak to muze autor napsat??
Dival jsem se na australske stranky Toyoty a tam model LC70 neni, jen LC100 a LC Prado (tam pouze motor 3.0 4valec 410Nm). Nicmene dany motor je tam v nabidce u LC100, avsak neni to 4.5 litr ale 4.2, stejne vsak ten tocivy moment je nizky, i pres to ze zacina uz v 1300ot..
Link dobrej, kámo. A ta sranda LC70 je skutečně pick-up určený pro Austrálii, který zde nikdy neuvidíme.
Motor je prapodivný, a strašně slabý. V8 4,4D4-D musí mít hodně přes 200 kW a přes 600 Nm. Toto je spíše výplod mozků postižených horečkou.