Tak to má být. Každá školní třída má mít své propadáky, své šprty a samozřejmě své nezbedy. Ostré, přidrzlé hochy, s dvojkou z chování za to, že při bránění spolužačky se tvrdě servali s těmi nýmandy z druhé třídy. Jo, tvrďáky s ostře nabroušenými jazyky a spalujícími pohledy. A přesně stejně to chodí i ve světě aut. Střední prémiová třída. Boj je jasnej. Je tu silná evropská trojka, co má vychování, náležitou historii, legendu a samo semtam šrám. Jsou to ti praví tři mušketýři. BMW, MB, AUDI. Jeden za všechny a všichni za jednoho. Není ovšem d´Artagnan. Je jen umělá snaha d´Artagnana stvořit. Uvést do světa velkých rváčů benjamínka. Na to ovšm musíš mít srdce, kotvu a kříž... P.S. Jistě, že bych bral BMW M3 :yes:
Velmi dobře napsáno...Já ve třech mušketýrech ale vždycky fandil tomu Gaskoňci (čili tomu čtvrtému) :-) . Z těhle tří bych si ale Lexuse nevybral...ne, není špatný, ale tohle už nejsou luxusní limuzíny, tohle jsou supersporty v kabátu pro každý den. Nebudu říkat svého favorita, protože by bylo nutné si je všechny projet (vzhled se mi líbí u všech).
V předchozí generaci bych M3 bral jako jasnou volbu. Ale směr, kterým se vydává M-B se svými AMG se mi zdá správný. Přešel na atmosféricky plněné motory, které se cítí dobře i ve vysokých otáčkách. Jejich snahy plně vykrystalizují právě v novém C63 AMG. Motoricky bude nejsilnější, podvozek bude špička. Už se nezalekne ani série hodně utažených zatáček a na rovnice s ním bude držet krok málokdo (600Nm). K tomu přidej nekončící seznam příplatků firmy AMG, výborný interiér a ten sound. V sedanu jedině C63AMG, kupé zase M3.
Pár foto jako ochutnávka.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] :yes:
Zdá se mi, že jste trochu pozadu. MB již oficiálně mediálně představilo C63, má 336kW a 600nM, na 100 je za 4,5 a je rozšířené oproti standardní verzi. Navíc AMG na něm pracovalo daleko více než na ostatních svých modelech, podle US časopisů, které ho testovaly je výborný i na okruhu.
Pokud bych si za tu cenu chtěl koupit auto, co se s ním dá i celkem pohodlně cestovat, ale hlavně dokáže na kratších zakroucených cestách a na okruhu nabídnout maximální radost z jízdy, vybral bych jednoznačně M3.A pokud bych chtěl spíš pohodlné a supersilné cestovní auto, byl by to Lex. Jen doufám, že podvozek nebude naladěn moc americky. Nové céčko se mi moc nelíbí, ani ve verzi AMG (ale ostatní AMGčka se mi velice líbí). A navíc skutečnost, že do něj museli nacpat monstrózní motor a následně ho podladit, aby ho auto vůbec sneslo, mi není moc sympatická. Ale pokud bych kupoval silný cesťák, spíš bych šel do 535d. Takže vítězí M3 ;-)
Tady se prave Lex pousti na hodne tenky led - tedy pro nej, ne pro BMW a MB, kteri maji pro stavbu takovych vozu to nejlepsi know-how. Tady se muze pri prime konfrontaci naplno ukazat, ze naskok v hybridnich pohonech jeste nezaklada naskok v jizdnich vlastnostech vyplyvajicich z celkove konstrukce vozu (od ramu, pres rozlozeni hmotnosti az k podvozku). Takze sem moc zvedav jak takova konfrontace dopadne. Protoze jestli se Lex dokaze tady alespon vyrovnat, pak se stane skutecnym leaderem tridy.
Mám MB rád,ale vadí mě,jakým velkým obsahem motoru bojuje proti konkurenci.Na Lexu mě vadí ta podobnost na BMW a MB a pár těch skomolených křivek.Ošklivý to není,ale je to prostě všeho chut.No a Audi má pro mě málo prolisované tvary a hodně studený design.Nejvíc se mě líbí M3.Nechápu,jak to dělají,ale vždycky mě jejich tvary fascinují.Podle mě má ty nejlepší předpoklady pro sportovní jízdu BMW M3 a to je taky moje volba.Ale určitě bych chtěl řídit i ty ostatní.Je potřeba vždy vědět,jak jsou na tom ostatní....Přeji tady všem pěkné svátky a zvlášt GTI za jeho dobré články!!!!!!!!!!!!!!!!
je otázkou zda-li se jedná o nečestný boj, to bych sem vůbec netahal. Záleží na výrobci co zvolí. Je pravda, že MB uvažuje asi hodně ekonomicky. V8 6,2 narve kam se dá a nedělá pro každou třídu exkluzivní motor. Na druhou stranu když je něco výborné tak je škoda to měnit, je lepší větší objem než nižší, má větší životnost a je uživatelsky přívětivější. Navíc je silnější, takže v pružném zrychlení bude mít daleko větší převahu než ve zrychlení na 100km/h. Takže nakonec je to pro spotřebitele lepší.
Doporučuji přečíst US časopisy a jejich první dojmy z C63 viz. motortrend. com, edmunds. com a autoweek. com. Články jsou vždy na úvodní straně, takže to není težké najít.
Jen jsem zvědavý to MB nabídne v nové E classe AMG. S přímým vstřikováním se 6,2 dostane v pohodě na takových 560 koní, to je už o 100 víc než v C AMG. Nebo mají v záruce ještě jedno magické číslo z historie a to 6,9. Někde jsem četl, že připravují 6,8 V10 s 680 koni. Také se mluví o novéme přeplňovaném 6,0 V8, ale ten by měl takových 900NM což je už docela hodně.
Srovnávací test rozhodne,který z králů usedne na trůn.C63,M3,RS4,IS-F?Můj tip na vítěze bitvy je M3 byla vždy nejvíce zaměřená na řidiče.Každé z těchto aut bude samozřejmě vynikající a každé má jiný charakter v podávaní výkonu,zátahu do hry apod... Uvidíme,nechme se překvapit. Fandím C63
Nemyslim ze dat jeden motor do viac modelov je nieco dobre. Je tam kopec kompromisov a to je chyba. A k tomu krutaku: velky krutak-velka spojka- velka prevodovka-velka vaha! Na to bacha. Nieje dokazane ze vysokootackove motory (Honda,BMW,Ferrari) su kazovejsie a menej vydrzia ako nizkootackove. Nakoniec kto ma najviac titulov motor roka??? A aj McLaren ked vyrabal GTR tak isiel za tou spravnou firmou na vyrobu motorov. Vytaz sa ukaze v porovnavacke.
C 63 amg od ted dokud zase nekdo neprijde s necim novim je nejlepsi ve sve tride a k tomu je opravdu amg verze prekrasna a ten interie fakt super. :yes:
přečti jaký udělal předprodukční C63 dojem na US žurnalisty a ty jsou vždy pro-BMW. Má úplně vypínatelné ESP, přední nápravu z CLK black series, manuální mód řazení, říkají (US novináři), že je přesný jako břitva a výtečně se řídí. Toto je začátek nové doby u AMG, nebudou to již normální MB s větším motorem, ale speciální modely v MB konfekci.
bohužel jsi moc zaujatý , aly tady vítězí top technologie a C 63 amg je toho ukázkou a pokud bude take dokonce ve čtyřkolce tak tuplem nikdo néma nárok. :-!:yes:
M5 je samozdřejmě super nic proti , ale tohle je novinka a proto ma nové a nej technologie a jinak kazdej podle chuti já bych volil vždy 63 amg a ty asi naopak - [odkaz]
je to presne videt ze mas k tomu iny pristup .. pises o 4x4... tam je to viac VOZENIE a menej SOFEROVANIE .. ja netvrdim ze mercedes sa soferuje ako autobus .. ALE ... je tam vyznamny rozdiel .... nieje velky ale pre mna je dolezity ...preoste BMW sa chova inak ... ono tie auta su mozno rovnako rychle ... ALE o sekundicky ide az v druhom rade .... v prvom rade pre mna je to aby sommal kontrolu nad autom nie auto nadomnou .. ale preto je tu mercedes a bmw a audi a lex atd. aby si kazdy mohol vybrat tot vse ;-)
Supersedan, vrcholná motorizace daného modelu. Jeho úkolem je majiteli poskytnout výkony supersportu s luxusem, pohodlím a praktičností čtyřdveřového sedanu. Zároveň přidává exklusivitu a image. Sen každého otce rodiny ;-)
Vies, ja si nemusim hladkat ego a liecit komplexy tym, ze mam pod kapotou 3-krat tolko koni, ako realne potrebujem. To je pre dusevne nevyvinutych. Mna skor zaujima ekologia... ;-\
Když má někdo koně pod kapotou, tak si léčí komplexy? Asi těžko. Navíc takto výkonných vozů se mnoho neprodá, takže se o klima bát nemusíš. Existují mnohem větší producenti CO2, než automobily…
Chlapce, tebe je mi opravdu lito - pravdepodobne ti tez unika smysl vina, doutniku, umeleckeho dila, sexu... no proste zivota! A mimochodem, kdyz se ti tyhle auta hnusi a zajima te ekologie, proc sakra pises do diskuze o autech? Nic proti, kazdy nazor je vitan, ale proste to nechapu. Stejne to k nicemu nevede a kdyby sis to usetril, mohl by ses odpojit o par desitek sekund driv, takze bys mohl vypnout pocitac driv, takze bys usporil trochu vic energie a tim padem bys svetu usetril par setin gramu C02... Kupodivu mi jde taky o ekologii, ale tady stekas na spatnej strom! M3, AMG i ten Lex dohromady neznecistují vic, nez 10 let stara Felicie, 10 000 Felicii neznecistuje tolik jako jeden Boeing 747 a 100 Boeingu 747 neznecistuje tolik, jako jedna elektrarna v Cine... Takze sve ekologicke protesty doporucuji smerovat jinam. Hodne stesti!
Evidentne nemas sajn, o com melies. Produkcia CO2 nema nic spolocne s katalyzatorom, ale so spotrebou. Evidentne nevies nic o zemskej atmosfere a nemas ponatia ani o letectve, co je mimochodom moj konicek c.1, hned za nim auta. Ak ta to tak strasne serie, ze som nieco napisal, tak sa obes, budes mat pokoj od zivota.
Su totiz oblasti, kde sa emisie (nie len CO2) nedaju len tak lahko znizovat, ale preco tak neucinit tam, kde sa to da? Asi ti ublizila ta poznamka o komplexoch, ale to uz nie je moj problem.
Nadavat ti jde, ale napsat neco rozumneho, to asi nepujde, ze? Jestli s necim nesouhlasis, zkus to vyvratit, nadavat umi kazdej, blbce! Ale co se taky da cekat od nekoho, kdo se neumi ani podepsat, ze? "Evidentne nemas sajn" vubec o nicem :no:
To je jasny vetsina slinta po BMW. Proc? Protoze ma pry nelepsi motor a podvozek atd. No a? stejne ty auta prekonavaji potreby a umeni vetsiny ridicu. Sluzbu mi odvedou vsechny stejne. Takze volim klidne Lexus, alespon to neni tak "ohrane"......
Kdyz je ti to teda jedno, tak proc posilat penize do Asie, kdyz muzou zustat v Evrope? Ja ti tady reknu par duvodu pro M3: Pravdepodobne nejlepsi podvozek, motor a prevodovka; u nekoho vzhled; tradice; historie; castecne image; a rict, ze mas M3 je neco jinyho, nez "Mam Lexus"... atd
Mimochodem, sluzbu ti odvede i Fabia, jde o to, jakou sluzbu chces...
Nemci vladnu automobilovemu svetu. Ak chces to najlepsie - kup si nemecke auto :yes: tradicia, um, skusenosti
Lexus je dobry v hybridoch, ale IS-F na nemecke trio nema. Az zaraza dizajn IS-F s nevkusnymi tuzingovymi prvkami :no:
RS4 sa uz uplne vynechava?? urcite lepsie ako lexus, m3 este ai nieje, c63 sa tiez este nepredava cize audi je vlastne jednne v tomto segmente......a teda audi planuje coskoro new A4 a teda moc by som ich neodpisoval.........