Diskuse

Spy Photos: VW Golf GTI sedmé generace

31.5.2012

Volkswagen má se sedmou generací Golfu velké plány, a tak nemůže vynechat legendární verzi GTI.

 

  • 00 Reagovat !

    foto janodespota

    janodespota 31.05.2012  11:02

    emisie

    A co emisie? Co downsizing? Ja by som tam narval 1.2 TFSI Quadturbo 8-s :-! Alebo 0.9 hexaturbo trojvalec :*)
  • 00 Reagovat !

    foto blowik

    blowik 31.05.2012  11:04

    BiTDI

    Teda, pokud tam vážně bude 2.0 BiTDI na nějakejch 160 kW, tak jsem na to vážně zvědavej... to bude ve středních otáčkách tahat jak parní mašina :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 31.05.2012  11:52

      « Re: BiTDI

      raketa na kolech ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Atlis

        Atlis 31.05.2012  12:05

        « Re: Re: BiTDI

        skor lokomotiva. aj jazdne vlastnosti budu podobne >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Xawier

          Xawier 31.05.2012  12:30

          « Re: Re: Re: BiTDI

          O tom nepochybuj! :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Atlis

            Atlis 31.05.2012  12:58

            « Re: Re: Re: Re: BiTDI

            ja som o tom absolutne presvedceny. >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 31.05.2012  13:12

          « Re: Re: Re: BiTDI

          Proc?
          • 00 Reagovat !

            foto Atlis

            Atlis 31.05.2012  14:16

            « Re: Re: Re: Re: BiTDI

            pretoze uz normalny golf s 2.0TDI ma tazky rypak a s dalsim turbom navrch to bude este horsie...
            • 00 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 31.05.2012  14:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: BiTDI

              To víš ono má běžně turbo 50 kilo. >:D Dobrý je, že si v tom ještě nejel ale už víš 100% jak se to bude díky těžkýmu předku mizerně chovat.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 31.05.2012  14:18

            « Re: BiTDI

            Dyť už to tady znáš, je to sice jen R4, ale protože koncern..., to víš, další turbo hmotnost motoru určitě minimálně zdvojnásobí... ;-) >:-[]

            P.S. Možná by to chtělo dopředu spíš něco superlehkého, třeba nějaký ten R5T od Volva... >:D
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 31.05.2012  15:27

              « Re: Re: BiTDI

              Presne, ze ja se vubec ptal >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Atlis

              Atlis 31.05.2012  18:59

              « Re: Re: BiTDI

              ten r5t je tazky tiez, ale aspon mal pekny zvuk a isiel dobre, kdezto diesel I4 nebude ani lahky, ani nebude dobre zniet a v konecnom dosledku nebude ani dobre jazdit... ropa nema co v hh robit
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 31.05.2012  19:45

                « Re: BiTDI

                A kde si přišel na to, že je GTD hh??? To sis zřejmě trošku spletll s GTIčkem.
                Už šestkové jednoturbové GTD poráželo ve srovnávačkách všechnu obdobnou konkurenci, dokonce včetně 120d (což taky není hh), ale ty o něm víš jistě víc, než všichni dohromady...
                • 00 Reagovat !

                  foto Atlis

                  Atlis 31.05.2012  22:31

                  « Re: Re: BiTDI

                  bozinku, no tak to volaju sport hatch ci sport tdi. co uz je len sportoveho v obycajnom diesli. to uz mozem povedat, ze 180k BiTDI Caravelle, ktorou obcas jazdim je tiez sportova.
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 31.05.2012  23:02

                    « Re: BiTDI

                    Nevolaju to ani tak, žádný sport v názvu není, je to prostě jen dieselová GT verze hatchbacku. U Golfu je GT/GTD (nikoli GTI/R) verze tradičně o lehce větším (nikoli velkém) výkonu, vyšší výbavě a mírně přitvrzeném podvozku. O žádném "sport hatchi", nebo "sport TDI" VW nic netvrdí.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Atlis

                      Atlis 01.06.2012  08:40

                      « Re: Re: BiTDI

                      tak si otvor produktovy katalog na volkswagen.de, tam sa to slovami sport len tak hemzi.

                      a tu mas vytah z anglickej tlacovej spravy pri uvedeni GTD:

                      "5.3 liter fuel economy and 222 km/h redefine the idea of SPORTINESS"
                      "It is extremely fuel efficient yet exceedingly SPORTY"
                      "Now Volkswagen has perfected the various aspects of SPORTINESS"
                      "The GTD equipped with standard SPORT chassis"
                      "The exterior clearly indicates that this is the SPORTIEST GOLF with a diesel engine."
                      "GTD sound – SPORTY SOUND"
                      "The engine – as SPORTY as it is fuel efficient"

                      a nakoniec, perla:

                      "Because this SPORTY VOLKSWAGEN fits in perfectly with our times."
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 01.06.2012  12:06

                        « Re: BiTDI

                        Veškerá sportovnost GTD začíná i končí tím, co má v tomto ohledu společného s GTI, čehož je (kromě motoru) docela dost. Slovo sportovní je tak profláklé, že s ním lze naprosto v klidu označit prakticky cokoli, od růžového potítka na aerobik až po rybářskou sesli.
                        Na M 550d taky není nic sportovního jen proto, že má diesel? A co takové Audi R10 TDI, taky není sportovní jen proto, že má diesel?
                        Jinak srovnávat jízdní "sportovnost" Golfu GTD s Caravelle, to hovoří samo za sebe... 8-s
                  • 00 Reagovat !

                    foto ryccardo

                    ryccardo 01.06.2012  08:49

                    « Re: Re: Re: BiTDI

                    Zkus si projet libovolnou zatáčku s Caravelle stejně rychle jako ji projede GTD. Až budeš na střeše v příkopě, budeš mít dost času přemýšlet nad tím, proč je GTD sportovní auto a Caravelle ne. Jinak jestli ti přijde motor 160 kW a 450 krouťák v Golfu jako obyčejný diesel tak by mě zajímalo co je pro tebe neobyčejný diesel.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Atlis

                      Atlis 01.06.2012  09:46

                      « Re: Re: Re: Re: BiTDI

                      aj keby mal 200kW, furt to bude diesel.
                      • 00 Reagovat !

                        foto ryccardo

                        ryccardo 01.06.2012  11:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: BiTDI

                        No a to jako vadí? Copak diesel nemůže být ve sportovním autě?
                        • 00 Reagovat !

                          foto martin-blader

                          martin.blader 01.06.2012  14:28

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: BiTDI

                          Bojím se že ne. Ale to závisí na tom, jak vnímáš pojem sportovní auto.
                • 00 Reagovat !

                  foto Leg

                  Leg 02.06.2012  14:54

                  « Re: BiTDI

                  GTD za hothatch považuje mnoho ľudí práve vďaka VW, ktorý sám ho marketingovo umiestnil hneď vedľa GTI nielen podobným názvom, ale aj cenou, výbavou a hlavne dizajnom (dobre, stále ostáva o pol stupienka v podobe červených akcentov, výfuku po stranách a iných drobností pod GTI).
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 04.06.2012  16:45

                    « Re: BiTDI

                    Když už tak dieselový hh, což je do jisté míry protimluv, ale VW se nikdy o GTD jako o HH nevyjadřoval a omyl s dieselovými GTI (čtvrtá generace GTI a výroční GTI třetí generace) už VW naštěstí od páté generace neopakuje. Kdyby VW opravdu chtěl dieselové GTI, klidně by mohl nabízet benzínovou i dieselovou verzi GTI, GTD je ale dostatečně zřetelně odlišená verze...
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 31.05.2012  15:03

      « Re: BiTDI

      Klidně se nechám překvapit, ale pokud vím, pod EA288 má vrchol představovat 140 kW verze s jedním VGT. Okolo nového BiTDI jsou zatím jen spekulace. Co se GTI týče, mluvilo se o 230 koních (tedy zhruba 169 kW), Q5 dostala nově 2.0 TFSI se 165 kW.
      • 00 Reagovat !

        foto Odan

        Odan 31.05.2012  15:48

        « Re: Re: BiTDI

        Ono celé to BiTDI je takové čekání na Godota.
        Když se kritizovala minulá generace za slabý diesel, tak "on bude ještě v této generaci brzy lepší". On nepřišel ani s novou generací, ale "jistě brzy bude". Tímhle tempem se ho dočkámě někdy okolo deváté generace toho Golfa...anebo možná...nepřijde.
        • 00 Reagovat !

          foto Xawier

          Xawier 31.05.2012  15:53

          « Re: Re: Re: BiTDI

          Tento motor se už 3 roky prodává v Transporteru a rok v Crafteru. V těchto modelech je ale z důvodu vyšší zátěže přiškrcený. V Golfu není z marketingových důvodů ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Odan

            Odan 31.05.2012  17:03

            « Re: Re: Re: Re: BiTDI

            Jenže v klíčových modelech...není. A vovovo tom to je. :-)
            Takhle se jim může posmívat kdejaký Peugeot, Citroen nebo Renault. Ne, že by o něj byl větší zájem, Deltu v biturbu 1,9 taky nevidět, ale pro prestiž by to bylo fajn.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 31.05.2012  17:34

            « Re: BiTDI

            A např. i v Amaroku.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 01.06.2012  00:40

          « Re: Re: Re: BiTDI

          No ostatní výrobci postupně (před pár lety) verze s dvěma turby již vyřadili z výroby (třeba 2.2 HDi minulé generace bylo Bi-turbo) i a přešli spíš na řešení s dvoukomorovým jedním turbem (třeba 2.2 HDi 150 kW...
          ...tak uvidíme co se bude nabízet až se jednou R4 Bi-Tdi objeví... (a myslím že se OBJEVÍ - že se na něm pracuje poslední dobou "prosáklo" několikrát = audi něco proti úspěšnému 250 CDi a famózním 20d 23d 25d či Alpina D3 už NUTNĚ potřebuje = nejspíš opravdu BUDE :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 31.05.2012  11:20

    Nové technologie

    Docela by mě zajímalo, jak bude fungovat ten výplach válců. Představuju si to tak, že se z čtyřtaktního motoru udělá šestitaktní:

    Sání, komprese, výbuch, výfuk, výplach, výstřik...
    • 00 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 31.05.2012  13:08

      « Re: Nové technologie

      ...vykrik.
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 31.05.2012  13:17

        « Re: Re: Nové technologie

        Při výplachu se válec naplní místo směsí paliva se vzduchem vodou z nádobky ostřikovačů, která bude za tímto účelem zvětšena. V další fázi proto nutně musí následovat výstřik této vody, i když zatím není jasné kam.
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 31.05.2012  19:59

          « Re: Re: Re: Nové technologie

          Ekológia jak prasa....nie že motory pália vďaka stále vyšším tlakom vo valcoch čím ďalej tým viac kyslíku (zaujímavé, že všetci kecajú len o nejakých emisiách, ale že nám autá aj žerú kyslík, ktorý dýchame, akosi nikoho netrápi), ale ešte budú míňať čistú a produkovať kontaminovanú vodu... 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 01.06.2012  09:57

            « Re: Re: Re: Re: Nové technologie

            Kolik pálí kyslíku je dané emisemi CO2... protože právě CO2 je produkt hoření.
    • 00 Reagovat !

      foto 100oktanu

      100oktanu 31.05.2012  15:25

      « Re: Nové technologie

      Ještě jsi zapomněl na to nejdůležitější: Odpočinek. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 31.05.2012  16:07

        « Re: Re: Nové technologie

        To u VW řeší vypínatelné válce. Pak by to bylo

        Sání, komprese, výbuch, výfuk, výplach, výstřik, odpočinek, odpočinek.

        Výkon motoru sice dvakrát poklesne... ale co by člověk neudělal pro dobrou pohodu svého motoru.
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 31.05.2012  20:00

          « Re: Re: Re: Nové technologie

          Výkon nepoklesne....len sa zdvojnásobia otáčky motora, aby to aj trochu ťahalo...
  • 00 Reagovat !

    foto ryccardo

    ryccardo 31.05.2012  11:53

    ring

    Se tady včera hrozně řešilo proč jezdí Rapid po Ringu. Nejsou tyhle fotky taky náhodou ze Severní smyčky? Podle těch nápisů na silnici to tak vypadá.
    • 00 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 31.05.2012  13:11

      « Re: ring

      Asi tam mel koncern den otevrenych...kufru >:D
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 31.05.2012  15:08

      « ring

      VW tam běžně testuje. Před nějakou dobou tam testovali podvozek pro nové GTI, konkrétně nový aktivní diferenciál.
      • 00 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 31.05.2012  22:08

        « Re: ring

        Samozřejmě proč by tam taky netestovali. Pěknej okruh. Na testování nových aut jak dělanej.
  • 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.05.2012  12:09

    G VII GTI

    Tak už konečně přesně vím, jak bude vypadat sedmičkové GTI, bravwo galerie Spy Photos! >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Magistr

      Magistr 31.05.2012  12:52

      « Re: G VII GTI

      Copak o to, ale někteří určitě už podle fotek ví, jak bude JEZDIT! ;-) >:D
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 31.05.2012  13:10

        « Re: Re: G VII GTI

        A nekteri maji jasno i v tom, jak urcite jezdit nebude, a ze by si ho urcite nekoupili, ani kdyby tak jezdil >:D
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 31.05.2012  14:33

          « Re: Re: Re: G VII GTI

          >:D >:D :yes: Tak to je komora v přímým přenosu :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Makovnik

          Makovnik 31.05.2012  17:32

          « Re: Re: Re: G VII GTI

          To mas to iste, akoby si ludia nekupili Daciu aj keby poculi, citali a videli ako to jazdi; a je jedno, ci dobre alebo zle ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 31.05.2012  17:32

          « Re: G VII GTI

          Místní diskusní antikoncernová klasika... >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Klaudius

            Klaudius 31.05.2012  20:02

            « Re: Re: G VII GTI

            Rozhodne si prokoncernisti s antikoncernistami nemajú čo vyčítať... ;-)
            Našťastie chodí sem občas aj pár ľudí, ktorých zaujímajú autá.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 31.05.2012  20:08

              « Re: G VII GTI

              Viz 19:47 ;-)
              Každopádně tady není jiná "antiznačková" skupina ("proznačkové" skupiny tolik neřeším, tam to naopak považuju do značné míry za pozitivně přirozené) tak výrazně/početně zastoupena, jako právě "antikoncernisti", úspěch se u nás/u vás prostě neodpouští... :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 01.06.2012  09:58

                « Re: Re: G VII GTI

                Hmm, pokud nepovažuješ Ádu za skupinu... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto martin-blader

          martin.blader 31.05.2012  19:32

          « Re: Re: Re: G VII GTI

          Tak ono tu je dost lidí na druhé straně spektra, tak to chce být fér. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 31.05.2012  19:47

            « Re: G VII GTI

            Nejde ani tak o to, na které straně spektra kdo je, ale jak daleko na jeho okraji je... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto sir

        sir 31.05.2012  18:16

        « Re: Re: G VII GTI

        a bude to mít i zpátečku? :-O
    • 00 Reagovat !

      foto cuoresportivo

      cuoresportivo 31.05.2012  14:19

      « Re: G VII GTI

      Bez kamufláže [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto mustafa

    mustafa 31.05.2012  12:21

    technika

    Když už tu šijete rychlou nití, zkuste mít alespon v přehled:
    "Variabilní zdvih výfukových ventilů zase umožňuje, aby motor reguloval výplach válců a tím se funkčně vyrovnal agregátům s twin-scroll turbodmychadlem" twin scroll technologii samozřejmě VW má už od dob 2,0TFSI. Jen to tak PR nepropírá jako modla BMW...
  • 00 Reagovat !

    foto theolli

    theolli 31.05.2012  22:30

    No výborně,

    Vw zase "něco" přidá takže v 16000 km budou ti "extraligový jezdci" dělat jedno turbo pak ve 20000 druhé,nějaká ta porucha na DSG,vytahaný "kšandy" ,nějaké váhy vzduchu,vrzající interiery ale hlavně že to bude jezdit za "4,5L/100km připočtu li k tomu stavebnicový systém tak myslím že není o co stát!A hlavně..........bude zase větší FL současné generace???
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Mléko zatracované i vynášené: 4 mýty a pravdy o »bílém zlatě«

Mléko zatracované i vynášené: 4 mýty a pravdy o…

Vynášené i zatracované mléko! Patří nebo nepatří do našeho jídelníčku: Měli by ho pít jen děti a dospělí už ne?…

„Pila připravena,“ chlubil se vynálezce ponorky v sms. Pak novinářce uřízl hlavu

„Pila připravena,“ chlubil se vynálezce ponorky v…

Dánský vynálezce a konstruktér Peter Madsen (47) obviněný z brutální vraždy švédské novinářky Kim Wallové (†30)…

 

iSport.cz

Němci šokovali Švédsko. Kanadě stačil jediný gól, Češi jdou na Rusko

Němci šokovali Švédsko. Kanadě stačil jediný gól,…

Velké překvapení si na hokejovém turnaji na ZOH připravili Němci. Nad favorizovaným Švédskem vyhráli 4:3 v…

Bank o posunutí závodu Ledecké: Napadaly mě věci, které nejde napsat

Bank o posunutí závodu Ledecké: Napadaly mě věci,…

PŘÍMO Z PCHJONGČCHANGU | Ze zlatého super-G na středeční sjezd a až teprve potom na snowboardovou misi? Pro…

 

Reflex.cz

Česko prý ekonomicky vzkvétá, přesto je milion lidí finančně na dně. U nich si tradiční politické strany neškrtnou

Česko prý ekonomicky vzkvétá, přesto je milion lidí…

Podle předběžného odhadu Českého statistického úřadu vzrostlo tuzemské hospodářství v loňském roce meziročně o…

Kimovy hry: KLDR poslala na olympiádu své sexy otrokyně. A svět jí to zbaštil

Kimovy hry: KLDR poslala na olympiádu své sexy…

Kam čert (v našem případě diktátor) nemůže, tam nastrčí ženu. Lépe řečeno, hned stovky žen.…