Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: VW Golf GTI sedmé generace

Volkswagen má se sedmou generací Golfu velké plány, a tak nemůže vynechat legendární verzi GTI.
Zpět na článek
31. 5. 2012 11:02
31. 5. 2012 11:04
31. 5. 2012 11:52
31. 5. 2012 12:05
31. 5. 2012 12:30
31. 5. 2012 12:58
31. 5. 2012 13:12
31. 5. 2012 14:16
31. 5. 2012 14:43
31. 5. 2012 14:18
31. 5. 2012 15:27
31. 5. 2012 18:59
31. 5. 2012 19:45
31. 5. 2012 22:31
31. 5. 2012 23:02
1. 6. 2012 08:40
1. 6. 2012 12:06
1. 6. 2012 08:49
1. 6. 2012 09:46
1. 6. 2012 11:05
2. 6. 2012 14:54
4. 6. 2012 16:45
31. 5. 2012 15:03
31. 5. 2012 15:48
31. 5. 2012 15:53
31. 5. 2012 17:03
31. 5. 2012 17:34
31. 5. 2012 11:20
31. 5. 2012 11:53
31. 5. 2012 13:11
31. 5. 2012 15:08
31. 5. 2012 22:08
31. 5. 2012 12:09
31. 5. 2012 12:52
31. 5. 2012 13:10
31. 5. 2012 14:33
31. 5. 2012 15:26
31. 5. 2012 17:32
31. 5. 2012 20:01
31. 5. 2012 20:02
1. 6. 2012 09:58
31. 5. 2012 18:16
31. 5. 2012 22:13
31. 5. 2012 15:10
31. 5. 2012 12:21
31. 5. 2012 22:30
Avatar - janodespota
31. 5. 2012 11:02
emisie
A co emisie? Co downsizing? Ja by som tam narval 1.2 TFSI Quadturbo 8-s :-! Alebo 0.9 hexaturbo trojvalec :*)
Rozbalit vlákno
0
31. 5. 2012 11:04
BiTDI
Teda, pokud tam vážně bude 2.0 BiTDI na nějakejch 160 kW, tak jsem na to vážně zvědavej... to bude ve středních otáčkách tahat jak parní mašina :yes:
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Atlis
31. 5. 2012 12:05
Re: BiTDI
skor lokomotiva. aj jazdne vlastnosti budu podobne >:-[]
31. 5. 2012 12:30
Re: BiTDI
O tom nepochybuj! :yes:
Avatar - Atlis
31. 5. 2012 12:58
Re: BiTDI
ja som o tom absolutne presvedceny. >:-[]
Avatar - Atlis
31. 5. 2012 14:16
Re: BiTDI
pretoze uz normalny golf s 2.0TDI ma tazky rypak a s dalsim turbom navrch to bude este horsie...
31. 5. 2012 14:43
Re: BiTDI
To víš ono má běžně turbo 50 kilo. >:D Dobrý je, že si v tom ještě nejel ale už víš 100% jak se to bude díky těžkýmu předku mizerně chovat.
Avatar - white label
31. 5. 2012 14:18
Re: BiTDI
Dyť už to tady znáš, je to sice jen R4, ale protože koncern..., to víš, další turbo hmotnost motoru určitě minimálně zdvojnásobí... ;-) >:-[]

P.S. Možná by to chtělo dopředu spíš něco superlehkého, třeba nějaký ten R5T od Volva... >:D
31. 5. 2012 15:27
Re: BiTDI
Presne, ze ja se vubec ptal >:D
Avatar - Atlis
31. 5. 2012 18:59
Re: BiTDI
ten r5t je tazky tiez, ale aspon mal pekny zvuk a isiel dobre, kdezto diesel I4 nebude ani lahky, ani nebude dobre zniet a v konecnom dosledku nebude ani dobre jazdit... ropa nema co v hh robit
Avatar - white label
31. 5. 2012 19:45
Re: BiTDI
A kde si přišel na to, že je GTD hh??? To sis zřejmě trošku spletll s GTIčkem.
Už šestkové jednoturbové GTD poráželo ve srovnávačkách všechnu obdobnou konkurenci, dokonce včetně 120d (což taky není hh), ale ty o něm víš jistě víc, než všichni dohromady...
Avatar - Atlis
31. 5. 2012 22:31
Re: BiTDI
bozinku, no tak to volaju sport hatch ci sport tdi. co uz je len sportoveho v obycajnom diesli. to uz mozem povedat, ze 180k BiTDI Caravelle, ktorou obcas jazdim je tiez sportova.
Avatar - white label
31. 5. 2012 23:02
Re: BiTDI
Nevolaju to ani tak, žádný sport v názvu není, je to prostě jen dieselová GT verze hatchbacku. U Golfu je GT/GTD (nikoli GTI/R) verze tradičně o lehce větším (nikoli velkém) výkonu, vyšší výbavě a mírně přitvrzeném podvozku. O žádném "sport hatchi", nebo "sport TDI" VW nic netvrdí.
Avatar - Atlis
1. 6. 2012 08:40
Re: BiTDI
tak si otvor produktovy katalog na volkswagen.de, tam sa to slovami sport len tak hemzi.

a tu mas vytah z anglickej tlacovej spravy pri uvedeni GTD:

"5.3 liter fuel economy and 222 km/h redefine the idea of SPORTINESS"
"It is extremely fuel efficient yet exceedingly SPORTY"
"Now Volkswagen has perfected the various aspects of SPORTINESS"
"The GTD equipped with standard SPORT chassis"
"The exterior clearly indicates that this is the SPORTIEST GOLF with a diesel engine."
"GTD sound – SPORTY SOUND"
"The engine – as SPORTY as it is fuel efficient"

a nakoniec, perla:

"Because this SPORTY VOLKSWAGEN fits in perfectly with our times."
Avatar - white label
1. 6. 2012 12:06
Re: BiTDI
Veškerá sportovnost GTD začíná i končí tím, co má v tomto ohledu společného s GTI, čehož je (kromě motoru) docela dost. Slovo sportovní je tak profláklé, že s ním lze naprosto v klidu označit prakticky cokoli, od růžového potítka na aerobik až po rybářskou sesli.
Na M 550d taky není nic sportovního jen proto, že má diesel? A co takové Audi R10 TDI, taky není sportovní jen proto, že má diesel?
Jinak srovnávat jízdní "sportovnost" Golfu GTD s Caravelle, to hovoří samo za sebe... 8-s
1. 6. 2012 08:49
Re: BiTDI
Zkus si projet libovolnou zatáčku s Caravelle stejně rychle jako ji projede GTD. Až budeš na střeše v příkopě, budeš mít dost času přemýšlet nad tím, proč je GTD sportovní auto a Caravelle ne. Jinak jestli ti přijde motor 160 kW a 450 krouťák v Golfu jako obyčejný diesel tak by mě zajímalo co je pro tebe neobyčejný diesel.
Avatar - Atlis
1. 6. 2012 09:46
Re: BiTDI
aj keby mal 200kW, furt to bude diesel.
1. 6. 2012 11:05
Re: BiTDI
No a to jako vadí? Copak diesel nemůže být ve sportovním autě?
1. 6. 2012 14:28
Re: BiTDI
Bojím se že ne. Ale to závisí na tom, jak vnímáš pojem sportovní auto.
Avatar - Leg
2. 6. 2012 14:54
Re: BiTDI
GTD za hothatch považuje mnoho ľudí práve vďaka VW, ktorý sám ho marketingovo umiestnil hneď vedľa GTI nielen podobným názvom, ale aj cenou, výbavou a hlavne dizajnom (dobre, stále ostáva o pol stupienka v podobe červených akcentov, výfuku po stranách a iných drobností pod GTI).
Avatar - white label
4. 6. 2012 16:45
Re: BiTDI
Když už tak dieselový hh, což je do jisté míry protimluv, ale VW se nikdy o GTD jako o HH nevyjadřoval a omyl s dieselovými GTI (čtvrtá generace GTI a výroční GTI třetí generace) už VW naštěstí od páté generace neopakuje. Kdyby VW opravdu chtěl dieselové GTI, klidně by mohl nabízet benzínovou i dieselovou verzi GTI, GTD je ale dostatečně zřetelně odlišená verze...
31. 5. 2012 15:03
Re: BiTDI
Klidně se nechám překvapit, ale pokud vím, pod EA288 má vrchol představovat 140 kW verze s jedním VGT. Okolo nového BiTDI jsou zatím jen spekulace. Co se GTI týče, mluvilo se o 230 koních (tedy zhruba 169 kW), Q5 dostala nově 2.0 TFSI se 165 kW.
31. 5. 2012 15:48
Re: BiTDI
Ono celé to BiTDI je takové čekání na Godota.
Když se kritizovala minulá generace za slabý diesel, tak "on bude ještě v této generaci brzy lepší". On nepřišel ani s novou generací, ale "jistě brzy bude". Tímhle tempem se ho dočkámě někdy okolo deváté generace toho Golfa...anebo možná...nepřijde.
31. 5. 2012 15:53
Re: BiTDI
Tento motor se už 3 roky prodává v Transporteru a rok v Crafteru. V těchto modelech je ale z důvodu vyšší zátěže přiškrcený. V Golfu není z marketingových důvodů ;-)
31. 5. 2012 17:03
Re: BiTDI
Jenže v klíčových modelech...není. A vovovo tom to je. :-)
Takhle se jim může posmívat kdejaký Peugeot, Citroen nebo Renault. Ne, že by o něj byl větší zájem, Deltu v biturbu 1,9 taky nevidět, ale pro prestiž by to bylo fajn.
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2012 00:40
Re: BiTDI
No ostatní výrobci postupně (před pár lety) verze s dvěma turby již vyřadili z výroby (třeba 2.2 HDi minulé generace bylo Bi-turbo) i a přešli spíš na řešení s dvoukomorovým jedním turbem (třeba 2.2 HDi 150 kW...
...tak uvidíme co se bude nabízet až se jednou R4 Bi-Tdi objeví... (a myslím že se OBJEVÍ - že se na něm pracuje poslední dobou "prosáklo" několikrát = audi něco proti úspěšnému 250 CDi a famózním 20d 23d 25d či Alpina D3 už NUTNĚ potřebuje = nejspíš opravdu BUDE :-)
Avatar - Emel
31. 5. 2012 11:20
Nové technologie
Docela by mě zajímalo, jak bude fungovat ten výplach válců. Představuju si to tak, že se z čtyřtaktního motoru udělá šestitaktní:

Sání, komprese, výbuch, výfuk, výplach, výstřik...
Rozbalit vlákno
7
31. 5. 2012 13:08
Re: Nové technologie
...vykrik.
Avatar - Emel
31. 5. 2012 13:17
Re: Nové technologie
Při výplachu se válec naplní místo směsí paliva se vzduchem vodou z nádobky ostřikovačů, která bude za tímto účelem zvětšena. V další fázi proto nutně musí následovat výstřik této vody, i když zatím není jasné kam.
31. 5. 2012 19:59
Re: Nové technologie
Ekológia jak prasa....nie že motory pália vďaka stále vyšším tlakom vo valcoch čím ďalej tým viac kyslíku (zaujímavé, že všetci kecajú len o nejakých emisiách, ale že nám autá aj žerú kyslík, ktorý dýchame, akosi nikoho netrápi), ale ešte budú míňať čistú a produkovať kontaminovanú vodu... 8-s
Avatar - Emel
1. 6. 2012 09:57
Re: Nové technologie
Kolik pálí kyslíku je dané emisemi CO2... protože právě CO2 je produkt hoření.
31. 5. 2012 15:25
Re: Nové technologie
Ještě jsi zapomněl na to nejdůležitější: Odpočinek. ;-)
Avatar - Emel
31. 5. 2012 16:07
Re: Nové technologie
To u VW řeší vypínatelné válce. Pak by to bylo

Sání, komprese, výbuch, výfuk, výplach, výstřik, odpočinek, odpočinek.

Výkon motoru sice dvakrát poklesne... ale co by člověk neudělal pro dobrou pohodu svého motoru.
31. 5. 2012 20:00
Re: Nové technologie
Výkon nepoklesne....len sa zdvojnásobia otáčky motora, aby to aj trochu ťahalo...
31. 5. 2012 11:53
ring
Se tady včera hrozně řešilo proč jezdí Rapid po Ringu. Nejsou tyhle fotky taky náhodou ze Severní smyčky? Podle těch nápisů na silnici to tak vypadá.
Rozbalit vlákno
3
31. 5. 2012 13:11
Re: ring
Asi tam mel koncern den otevrenych...kufru >:D
31. 5. 2012 15:08
Re: ring
VW tam běžně testuje. Před nějakou dobou tam testovali podvozek pro nové GTI, konkrétně nový aktivní diferenciál.
31. 5. 2012 22:08
Re: ring
Samozřejmě proč by tam taky netestovali. Pěknej okruh. Na testování nových aut jak dělanej.
Avatar - white label
31. 5. 2012 12:09
G VII GTI
Tak už konečně přesně vím, jak bude vypadat sedmičkové GTI, bravwo galerie Spy Photos! >:D
Rozbalit vlákno
21
31. 5. 2012 12:52
Re: G VII GTI
Copak o to, ale někteří určitě už podle fotek ví, jak bude JEZDIT! ;-) >:D
31. 5. 2012 13:10
Re: G VII GTI
A nekteri maji jasno i v tom, jak urcite jezdit nebude, a ze by si ho urcite nekoupili, ani kdyby tak jezdil >:D
31. 5. 2012 14:33
Re: G VII GTI
>:D >:D :yes: Tak to je komora v přímým přenosu :yes:
31. 5. 2012 17:32
Re: G VII GTI
To mas to iste, akoby si ludia nekupili Daciu aj keby poculi, citali a videli ako to jazdi; a je jedno, ci dobre alebo zle ;-)
Avatar - white label
31. 5. 2012 17:32
Re: G VII GTI
Místní diskusní antikoncernová klasika... >:-[]
31. 5. 2012 20:02
Re: G VII GTI
Rozhodne si prokoncernisti s antikoncernistami nemajú čo vyčítať... ;-)
Našťastie chodí sem občas aj pár ľudí, ktorých zaujímajú autá.
Avatar - white label
31. 5. 2012 20:08
Re: G VII GTI
Viz 19:47 ;-)
Každopádně tady není jiná "antiznačková" skupina ("proznačkové" skupiny tolik neřeším, tam to naopak považuju do značné míry za pozitivně přirozené) tak výrazně/početně zastoupena, jako právě "antikoncernisti", úspěch se u nás/u vás prostě neodpouští... :-)
Avatar - Emel
1. 6. 2012 09:58
Re: G VII GTI
Hmm, pokud nepovažuješ Ádu za skupinu... :-)
Avatar - white label
1. 6. 2012 11:32
Re: G VII GTI
To nepovažuju a za početnou už vůbec ne... ;-)
31. 5. 2012 19:32
Re: G VII GTI
Tak ono tu je dost lidí na druhé straně spektra, tak to chce být fér. ;-)
Avatar - white label
31. 5. 2012 19:47
Re: G VII GTI
Nejde ani tak o to, na které straně spektra kdo je, ale jak daleko na jeho okraji je... ;-)
31. 5. 2012 21:06
Re: G VII GTI
Přesně to jsem tím chtěl říct. :-)
31. 5. 2012 18:16
Re: G VII GTI
a bude to mít i zpátečku? :-O
31. 5. 2012 22:13
Re: G VII GTI
...co já vím..ostatní to prej taky maj :-O >:D
31. 5. 2012 14:19
Re: G VII GTI
Bez kamufláže [odkaz]
Avatar - white label
31. 5. 2012 14:22
Re: G VII GTI
To jsou vozy z období úzké spolupráce nacistického Německa s fašistickou Itálií?
Avatar - mustafa
31. 5. 2012 12:21
technika
Když už tu šijete rychlou nití, zkuste mít alespon v přehled:
"Variabilní zdvih výfukových ventilů zase umožňuje, aby motor reguloval výplach válců a tím se funkčně vyrovnal agregátům s twin-scroll turbodmychadlem" twin scroll technologii samozřejmě VW má už od dob 2,0TFSI. Jen to tak PR nepropírá jako modla BMW...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - theolli
31. 5. 2012 22:30
No výborně,
Vw zase "něco" přidá takže v 16000 km budou ti "extraligový jezdci" dělat jedno turbo pak ve 20000 druhé,nějaká ta porucha na DSG,vytahaný "kšandy" ,nějaké váhy vzduchu,vrzající interiery ale hlavně že to bude jezdit za "4,5L/100km připočtu li k tomu stavebnicový systém tak myslím že není o co stát!A hlavně..........bude zase větší FL současné generace???
Rozbalit vlákno
0