Česko samozřejmě Octavii kombi, no ve zbytku Evropy je Variant jasnou třídní variantou. Ostatně on kombík z G6 je dodnes třídním kombi-majstrštykem - [odkaz] Nádhera, co? :yes:
Nahoře detekuji passatovské zadní lampy. No... žár trvá.
Kuva to je majstrstyk, na kratkou verzi faciliftu G6 naroubovat passatovske lampy ;-)
Snad uz to konecne pochopi i ostatni, jak se dela koncernovy design, kdyz uz to rika sam velky Guru >:-[]
Vždy má vie dostať schopnosť "dedukcie" niektorých jedincov!
Ale k veci: Áno, Fabia Combi - "škaredé káčatko" koncernu, by mohlo dávať dizajnové lekcie niekorým výrobcom!
Člověk by řekl, že bude problém udělat ještě méně hezké auto, než je Golf Variant, ale pak přijde další nový model od Hondy a znovu snadno a jasně nastaví (v tomto ohledu) nová měřítka. :*) >:D
Nehledě na design se ze Civicu stalo pomalu chalupářské auto pro seniory např. jízdní vlastnosti ustoupily objemu zavazadlového prostoru, takže verzi kombi už Civic vlastně ani nepotřebuje. >:-[]
Jizdni valstnost jsou spicka ve tride, proto se vsude testuje jen draha verze multilinku, aby to u levnejsich verzi neodradilo kupce ;-)
Jinak design moderniho kombi si predstavuji asi tkato
[odkaz]
No dyť píšu, že současný Civic verzi kombi ani nepotřebuje a tvá představa moderního kombi (viz odkaz) to jen potvrzuje. Ve světle této představy je současná generace Civiku vlastně jakési "polokombi", tedy nejen objemem kufru v litrech. >:-[];-)
No já ti nevím, podívej se na ta velká kola?! A jak to tahá břicho po zemi?! A absence pořádnéhio TDI PD... To se Ádovi líbit nebude :no::no::no:
Ad. G6 - G6 je dodnes minimálně designem strašákem celé evropy... to se VW vůbec nepovedlo. Ale ono v celé historii Golfu byla vždy nejpohlednější varianta HB3/5, takže divit se té hrozné zádi Golfu asi nedá... proti tomu je i prostá Octavia Combi královnou krásy.
Mně se Golf Variant nikdy moc nelíbil, být v roli automobilky, volil bych raději kombi rovnou z jeho prodloužené verze, tedy sedanu, takže Jetta/Vento/Bora variant by vypadaly jako kombi přirozeněji (u Bory to platilo i reálně), podobně jako Octavia kombi "z" liftbacku.
Jinak u současného Golfu Variant jde vlastně jen o (částečný) facelift, viz třeba zrcátka a kliky ještě z Golfu V, a záď je prakticky beze změn, viz i shodné zdaní lampy.
No s designem Varianu máš pravdu, zadní část 5.a 6.G byla v podstatě nepovedená, obvzlášť protažení zadních lamp do boků :no: V ČR je to jen alternativa k Octavce Combi, Focusu Combi nebo Kie Cee'd Sw. Ve Evropě asi bude tahat za delší konec provazu, ale uvidíme, jak se jim ta zadní část vyvede ;-)
Ta protažená světla, no to je přece velká parádička, nebo bys chtel spíše ta "očka" v méganu :-) GOLF Variant vždy byl nejpraktičtějším kombíkem své třídy, a to do té doby, než tedy přišla Octavia. Podívej se na snímek - [odkaz] to je doslovná (kombíková) nádhera.
Nebo, že by? [odkaz] :-) Vždyť to postrádá jakokouli optickou proporci, zadní okénko snad trpí i ponorkovou nemocí.
Akceptovatelkný je i focus - [odkaz]
Designový prim (kombík z hatchbacku) ovšem hraje výhradně ve třídě GOLF VARIANT. Z toho slevit nelze. To je dokonce tak harmonicky postavená karoserie, že se za ní nelze neohlédnout. Osobně samozřejmě více vnímám potenci hatchbacků, avšak, když už kombi, pak GOLF.
Ale zatímco u současného Meganu a Focusu jsou jejich kombi verze designově jasně povedenější, než verze 5dv. hb, u Golfu je to naopak, jistěže velkou zásluhu na to má i design klasického Golfu, tedy hb.
2006 - 22
2007 - 21
2008 - 21
2009 - 21
2010 - 16
2011 - 14
2012 - 1 - 7. - 12., srpen, září, říjen mimo TOP10
Ale je to dle nějakýho frantíka z Austrálie. ;-\
Ve třídě se to dá spočítat na jedné tlapě.
Golf, Astra, Focus, Mégane,..
Svět 1-9 - 41
Ale třeba Logan/Sandero nakukuje do světové TOP10 (12) a to i bez Číny.
Pokud je letos za 1-7 na 12. místě (jak sám uvádíš), proč by nemohla být aktuálně (např. za 1-10) na 10. místě?
To bych teda na tvém místě (v tomto ohledu) tak suverénní zase nebyl... ;-)
Pamatuju si, jak s pátou generací Golfu přišel Golf Plus a představitelé Volkswagenu říkali, že kombík už nebude potřeba. Firemní flotily si ale kombík doslava vydupaly, takže s velkým zpožděním Golf Variant nakonec přišel (2007). No a dnes ? Golf Variant klepe na dveře hned po představení hatchbacku, zatímco o Golfu Plus není slyšet.
Mně přijde, jako když GTI se narodil v golfu a dodnes ho považuje za svojí matku. Golf v kombíku je strašnej. Ten těžkopádnej batoh je úplně hroznej, a jestli to nevidíš, tak nevím... Co je na tom uťáplym kombiíku tak nádhernýho?
No pěkna Astra kombi je ale od te fotky je real někde jinde. Mě se sice Golf variant taky nelibi ale že by to byl vyloženě nepěkny vuz jak někteři tvrdi to ne. A určitě by vzhled Varianta nebyl pro mě překažkou.
Kvalita designu ano, ale jinak...tomu focenému kousku chybí už jen věnec na přídi a nápis "Concordia" na dveřích.
A zadní světla jsou na VW dost nepovedená.
VW variant opravdu není potřeba maskovat, bude to další z řady nudných i když podle mnohých skvěle zpracovaný a s nabídkou nejmodernějších systémů, což je jejich ekvivalent dobrého auta, kolik z nich si asi koupí verzi v plné palbě a za jejich cenu?
Nová verze má ale šanci poskočit v designu trošku dopředu, protože poslední varianta je naprosto nejškaredější kombi které znám a podle mě už to horší být nemůže, naštěstí je na našich silnicích vidět velmi málo :-)
Na kompaktní kombi nemůžeš uplatňovat svoje sklepní vystresované životní zkušenosti. Kompaktní kombi, to chce praxi, eleganci a styl. Zde neplatí snaha po tom vypadat jak loeb v amoku, zde platí jenom jedno - kombi dělá kombi to, že je to... kombi. A tedy na plnou díru tvrdím, že v segmentu kombi odvozených z kompaktních hatchbacků byl, je a nadále samozřejmě bude nejlepším modelem, nejlepší vzato v komplexním garážovém slova smyslu jen a výhradně GOLF VARIANT:
[odkaz] [odkaz] [odkaz] zde slov netřeba - BRAVO BRAVO BRAVO
No dejme si kontra:
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
Děkuji, malá ukázka mi stačí. Prosím vás, neví někdo, kde je tu nejbližší prodejna Volkswagenu... >:D;-)
P.S. Přitom je to tak jednoduché. Princip tří véček snad znáš, ne? Voko, Vkus, a... Vata.
Ten Megane ti leží ale v žaludku, co? Dobře víš, že je daleko DALEKO diametrálně krásnější než Golf a to i tehdy, když zvolíš fotky pro Megane v těch nejkrkolomnějších pozicích... ono prostě nejsou úhly, kde je Megane v kombíku nepovedený.
[odkaz]
A ten kufr Meganu, to je paráda, co? Proti Octavii je shodně velký a přitom nemá nepraktický schod při vstupu... to je velká škodovácká ostuda 8-s