Ten zadok vyzera super. Toto je cesta designu, ktorou by mal ist jaguar. Myslim ze tie konzervativne tvary uz nezaberali a tak treba skusit nieco nove a myslim si ze toto sa pacit bude. Anglická elegancia nadovsetko. Moj sen sedan Jaguar XF, SUV Range Rover a maly sportacik Aston Martin V8 :-! No mozno ked dnes zlomim Jackpot v LOTE tak si ho doprajem ;-)
Na ja, u nas od hanmburk nach gármiš sáma krásna trojka premiofka - baforska sportka, mercedeska obr eska, a audi wágn... i gólfka guruovka... na ja, i jaguar dóbra vůz, silná páka, velký legend. Byla dóbry, bude lépši... fibórny zádek, žádná kšunt, holt - evropska supa premiofka. Gut gut. :yes:
Jak směšný, tomu nerozumím. Miluji "ales gute"... no, a to je odraz mé lásky. Myslím ten horní příspěvek. O VW? Tys to nečetl... Jo, už chápu, ty tomu textu nerozumíš... >:D Asi neumíš ani německy a ani česky... no, o VW tam přece tak trochu píši. Zkus se zeptat někoho zkušenějšího, on ti to přeloží :yes:
Jo píše tam vo golfoidních holích-golfka gurovka. Ale jinak GTI jeden z nejhorších za poslední dekádu :no: A ještě si mezi tebou uznávanou elitku nacpal německou sociální tuctovku Guru. :no: A pro zasmání-víš proč se Golf-Guru nejvíc tuní ?
Protože se na něj v serii nedá koukat... >:D >:-[] -není to z mé hlavy,ale ráno jsem to vyslechl na bývalém servisu Fiatu... >:D:-! Dobrý ne-kus pravdy to asi bude >:D >:-[]
No, jak to říct, neurazit, a zároveň být optimistický... Tak popořádku. Je z toho vidět zásah Fordu. Prostě vždy to něčím Ford i AM bude připomínat, chybí mi svébytnost, i posazení světel na můj vkus hodně vysoko (podobně jako u Mondea sedan). Když už, světla jsou sice pohlednější než u konceptu, ovšem zároveň jsou tím také mnohem méně specifická, přesněji řečeno, kdyby jste přidali část na víku pod lištou, je to skoro identický tvar co má DB9. Zapuštění spodní části víka kufru do nárazníku, resp. zahloubení se mi nelíbí, protože postrádá eleganci, celkově se mi zdá část kolem středu příliš zahuštěná (leaper badge, RZ, lišta a dvě loga po stranách). V kontrastu s tím se jeví prostor pod světly úplně prázdný. Navrhoval bych aspoň výměnu reliéfního skokana, který se mi tady zdá navíc, za logo XF a ponechání prostoru po stranách RZ prázdného. Nejvíc mi z toho mi však vadí rozdíl hloubky u víka pod lištou a částí nárazníku pod světly. Nevím z jakého důvodu to takhle museli vyřešit, ale obě části odráží jinak světlo, k čemu musí být vidět hrana vrchní části nárazníku při zavřeném kufru nevím, mohla by být aspoň užší. Jsem velmi zvědavý na dojem z vozu naživo. To co mám rád, k tomu jsem kritický, protože jen to se mi zdá cesta, jak to zlepšit, tak se na mě nezlobte. A Jaguar mám moc rád. ;-):-)
No, i kdyby moje připomínky vzali v potaz, což je tedy samo o sobě hodně velké "scifi", tak myslím, že u XF je už pozdě, předpokládám, že výrobní linky už stojí.. ;-)
Myslím, matesi, že hlavní problém spočívá v tom, že nejsou kupci, resp., že jich není dostatek. Jaguar dokázal za posledních cca 10 let něco, co se jen tak nevidí - sám sebe pomalu zakopávat. Pravděpodobně byl šokován chladným přijetím modelu X-type, který ač vizuálně velmi povedený, prostě nezaujal neb jaksi "lepší" Mondeo prostě v tomhle segmentu kupci neakceptují. Přitom právě tenhle model, měl Jaguaru zajistit jakousi prodejní podlahu, jistotu. Rovněž na opačném pólu své nabídky nechal Jaguar dozrát další problém - prostě rezignoval a nikam nešel. Dnes je tedy Jaguar (bohužel) přitažlivý než pro své dokonalé getečko... to je ovšem ve světě diamantových kovbojů málo.
Tohle auto mne zacina zajimat- ze bych nekdy pristi rok rozbil prasatku- ted diky tomu ze jsem spokojeny single tak by se mohlo zadarit- i kdyz Audi to neni :-!
Uprimne, ja to auto cekam. Me osobne by vyhovoval nejaky maly V8. Neco jako bylo v XJ 3,5 V8. Tak kolem 300 kobyl. A cenovka ve vybave odpovidajici Executive nekde cca 1,7.
No uvidime a snad se nechame mile prekvapit. Treba se Jag pochlapi a i holomrdka nebude tak hola jak vyrobky soudruhu z Reichu ;-). Jinak ja vidim ten sestivalec jako optimum.
Jag sem za dob Motokovu holomrdky nevozil. Ted je situace trochu jina, prece jen AMT svuj Nemecky background nezapre ;-\ V6 klidne, zalezi, kolik to auto bude vazit a tak. Pokud to bude 2t krava, coz doufam nehrozi, tak je potreba mit neco , co s tim pohne.
Kazdopadne bych si asi jednoho pristi rok vzal- uvidime jak to bude vypadat s cenou a mou cash flow- kdyby to byla bida tak bych si musel vzit asi S8O ale po mych zkusenostech s Volvem bych kazdopadne musel zmenit dealera.
Ja si ted protahnul zaruku a taky cekam na XF. Uvidime, jestli to bude stat za to. Kazdopadne blby bude, ze opet budu mit auto z prvni serie ;-\ Ale uz jsem tak nejak zvyklej.
Kamos dela pro nejmenovanou automobilku ve meste I a naopak mne tvrdi ze prvni serie je z hlediska kvality zpracovani nejlepsi- protoze si jeste davaji zalezet- spis tam byva problem ze jeste nemivaji vychytane vsechny mouchy
Akorát mi ve winampu hráli Queen, přišlo mi to jako název co zaujme no... Já ani nezjišťoval co to přesně znamená. Jestli to nemá nějaký konkrétní překlad, tak by to asi mělo být něco jako "šašek pro celý dům"? Ale nechtěl jsem tím říct nic. To víš, to je "micketing". ;-):-!:-)
Jo, chtěl jsem ti napsat, aby sis ho někdy poslech. Tohle album, mě fakt bere. Je strašně zvláštní. Já moc Queen nemusím z takový tý jejich "Radio Ga Ga" éry, ale tohle je úplně jinde. Nebo ve Flick of the wrist se mi líbí ten riff co se objeví na začátku, asi v 0:30 a pak ještě později v 1:20 a dál v písničce. Je takovej, no přijde mi jak z orientu. To bych od Maye nikdy nečekal. Taky si pamatuju, jak jsem se strašně lekl, když jsem poprvý slyšel začátek In the lap of the gods. Dá se říct, že to je úplně první rockový album, co jsem kdy poslouchal. Kdysi dávno mi ho strejda nahrál na kazetu a já ho pak "sjížděl" pořád dokola. Pak jsem dlouhou dobu nemohl nic od Queen ani slyšet a dneska se zrovna k tomuhle albu hrozně rád vracím.
designove se podaril...ostatne nic jineho Jaguaru v soucasnosti ani nezbyvalo,nez zapracovat na designu a dostat se zpet do prodeje.Vzdyt na S-Type nebizeji slevu pul milionu korun..to znamena ze jej poridite za cca 900 tisic...ale i tak jej nikdo nechce.Jaguar uz neni jaguar...dnes je kazde druhe korejske vozidlo spolehlivejsi a image znacky uz je ta tam.
Mam informaciu podla ktorej by sme mali oficialne spoznat XF 5.9.2007 Vybrani ludia ho uz videli cez internetove stranky WhatCar, a fotky v clanku su z prezentacie dalsej vybranej skupine na Nurburgringu. Tak uvidime, ci sa mi nepodari ziskat nieco skor... ;-)
>:-[] Mozes to skusat, ale XF je udajne velmi dobre chranenou novinkou. A asi to tak je (co sa aj da pochopit). V inych pripadoch je po niekolkych prezentaciach uz kopec fotiek...teraz stale nic. tak sa bojim, ze budeme cakat az do toho 4.-5. buduceho mesiaca. ;-)
Koluju spravy, ze medzi moznymi kupcami je aj jeden automobilovy koncern, ktory ale svoj zaujem chce oficialne popierat. Su tam tri private-equity firmy, ktore by som ja za majitela Jaguaru nechcel. Nic proti nim, ale podla mna to z roznych dodov nie su dobri investori prave do automobilovej vyroby. Potom tam je mahindra a TATA. Z tych dvoch by som bral teda radsej TATU ( s tym podielom Fordu): PRE UK to ale aj tak bude neprijemne - podnikatel z ich byvaaleho dominia prevezme taky klenot akym je Jaguar. Nie, ze by to bol prvy takito pripad, ale je asi najviditelnejsi... (snad okrem aktivit Lakshmiho Mittala)
No jo, to se obcas stava, ze zak predtihne ucitele. I kdyz v pripade Indie a UK to neni az tak pravda. Jen mi to sedi z historickych duvodu a i proto, ze si myslim, ze TATA je celkem dost financne silna firma a kdyz bude mit pristup k technologiim, tak by to mohlo jit.
Přesně tak - jak se těmi private equity maskovanými tvářemi, tak s indickými pretendenty...ovšem při dnešním stavu impéria je nakonec pohrobek Východoindické ještě možná nejlepším vlajkonošem do příštích časů...možná je to ale jen moje zbožné přání :yes::-)
Myslím že zadek se povedl. Ten na konceptu je sice zajímavější, ale dle mého oka víc fordí, navíc masově asi těžko uplatnitelný. Takže definitivní podoba se mě po zvážení všech pro a proti líbí víc. Jen je škoda těch odrazek na víku kufru, ty tam být nemusely. Z bočních dveří jsem trochu zklamaný - o klasických klikách víme už delší dobu, přitom řešení z konceptu vypadalo tak moderně a jinak... spodní hrana dveří se moc nepovedla, ztratila se ta lehkost a elegance a místo toho tady máme úplně obyčejné dveře. Uznávám ale, že na tak klíčovém modelu se nedá moc experimentovat. Žábry jsou naopak no.1, určitě hezčí než na C-XF. Ten motor 3,2 je moje zásluha, tak dlouho a intenzivně jsem na něj myslel, až to vyšlo. Největší V8 bude pětilitr - to jen tak na okraj, je to známé už delší dobu. 5,0 je nejvyšší možný objem řady motorů AJ-V8.
Bohuzel,ale nemohu si pomoct.Prijde mi to jako nove Mondeo v jinem havu(daleko lepsim).Takze,vlastne poklona.Mondeo je velmi kvalitnim vozem a pokud budou u tohoto jaguaru stejne nadprumerne jizdni vlastnosti jako u Mondea,hm........... ;-)
Den velkého (jistě nejen mého) očekávání, na lepší datum jsem si návrat z dovolené naplánovat snad ani nemohl. Zatím tedy :yes::yes::yes: a ani nedutám a čekám .......
Tak to snád nie je pravda :-O
Ako možu označovat auto s takym designom za nové?keby mi povedali ze je to z roku 1998 tak dajme tomu ujde ;-)
ale model pre rok 2008 >:D >:D8-s:no: