Tak panstvo jestli si něco opravdu zaslouží můj bezmezný obdiv, pak je to právě tahle krasavice. 911 Turbo je fantastická GT2 pak přímo nadpozemská. Už se těším, až bude k dispozici více informací a fotek. Zvedám všechny palce a volám BRAVO PORSCHE ;-):yes::yes::yes::yes:
Jak již tady chlapci výše napsali, tak na devadesátdeset procent nepůjde o atm. model. Vlastně i ta zpráva samotná si protiřečí. GT3 (atm. model pro redakci) má 415 kobyl (v těch vašich kilowattech si to musíte přepočíst) a Turbo má 480 kobylek (v těch .....) tzn. jestli GT2 (minulá genereace 996 měla výšší výkon než "obyč." Turbo) bude mít vyšší výkon než Turbo, tak bude mít asi více než 480 koní a to bude sakra vysokej litrovej výkon pomocí atmosférického plnění. :-)
To jste si v redakci trochu popletli modely,ne?Pokud je mi znamo,tak atmosfera ladena spise na okruh je GT3 potazmo GT3 RS a nevim,jak nova generace,ale dost silne bych pochyboval,ze se to zmeni,ale "stara" GT2 neni rozhodne atmosfera,jeji motor vychazi z Turba, krome jineho ma vetsi vykon,ktery je ovsem prenasen jen na zadni kola.... ;-)
Všechny 911 jsou stejné a přeci jiné a to se mi na nich tak líbí pořád v nich najdeš tvary první 911 a presto jsou stale nadcasove!!! No co rici nadhera? to je malo! perfektni? mozna, asi bych to řekl tak že u slova dokonale auto by mela byt ve slovniku fotka porsche 911 a to kterehokoliv:-)Bravo porsche. :yes::yes::yes:
Nejvýkonější je 911 turbo pokud nepočítám nevyrábějící se Carreru GT a taky je nejdražší.Takové,,všední"auto je Cayman který konkuruje vozům BMW Z4M a aston Marti V8 Vantage.
Doufam, ze mne tu znalci VW group neukamenuji, nejsem odbornik pres Porsche, ale reknu sve osobni odjmy, mel jsem miznost jezdit ve vetsine modelu. 911 Turbo- kompromis zavodniho auta a luxusniho auta pro denni jezdeni. Jedno z nejrychlejsich seriovych aut soucasnosti, zvlast s Overboostem, ale na okruhu mu nadrbe papirove pomalejsi a slabsi GT3RS. To je okruhove naradi, skvely podvozek, odlehcene a tedy kratsi brzdna draha - i kdyz to mohlo byt i keramickymi brzdami, ktere mel model, v kterem jsem jel+ horcikova kola. GT3 uz je zcivilizovane okruhove naradi, takovy kompromis rekneme. GT2 nedokazi posoudit, v tom jsem nejel, ale na okruhu v Hockenheimu bylo snad i rychlejsi nez GTRS. Ale urcite tam bude turbodira, preci jen atmosfera je atmosfera... Pri koupi bych sam dlouho vahal, ktery model zvolit...