Minivan Toyota Corolla Verso má za sebou několik let na trhu během kterých se v rychlém sledu vystřídaly hned dvě odlišné provedení. Zcely nový model se již testuje...
podle bocni siluety mi prijde, ze docela docst cerpali z podoby Ford Focus Combi min. generace, jen ve vetsim a s trochu odlisnymi prvky jako jsou napr. svetla :)
Když jsem se byl před pár dny podívat na Auris, poptal jsem se dealera na další verze. Údajně Corolla sedan do Evropy přijde, ale Corolla kombi - která je taky v plánu - do Evropy nepůjde vůbec. Místo kombi má Evropanům posloužit Verso. Tak si to přeberte. - Lehce OT: Jinak musím říct, že plasty na palubce Aurisu nejsou vůbec imho tak přišerné, jak tady někteří divoce tvrdí, a slícování taky vypadá v pořádku. Prostor kabiny je štědrý, přední sedadla opravdu pohodlná a dostatečně tuhá (na rozdíl od houbovitých a úzkých sedaček Qashqaie, o sedátkách v Noteu nemluvě). Opěrky hlavy (přes vychvalování nové bezpečnostní konstrukce sedaček) jsou ale příliš daleko od týlu hlavy - bohužel u corolly tradičně, loketní opěrka na středovém boxu ergonomicky zcela nefunkční, taky tradičně. Most nad středovým tunelem je opravdu věc do muzea kuriozit, prostor kufru odfláknutý (pozornosti doporučuji hlavně "pokličku" na pravém podběhu, pod kterou je v neupravené holé dutině uložený zvedák (tak trochu v historickém Fiat-tylu) a totální absenci přihrádek/sítěk atp. , jak je známe ze starých coroll. Kdybych měl formulovat svůj celkový pocit (zatím bez jízdy!), musel bych souhlasit s jednou z recenzí - neurazí, ale taky nenadchne. Problémem Aurisu se imho může lehce stát prostá skutečnost, že v téhle třídě a karosářské verzi existují i další výrobcí a jejich modely, které nám nabídnou sex zjevněji a přesvědčivěji. ;-\ Upřímně řečeno, pošklebovaný cee'd má interiér ergonomicky uspokojivější a pečlivěji zpracovaný.