Výsledek překvapivý není, Holanďané podobné finty zkouší na každého, Američani jim holt nenaletěli. Zato u nás jsem párkrát zaznamenal, že na jejich vyčůranost kombinovanou s nestydatostí naletělo pár firem i jednotlivců. Nezapomenu na jednoho Holanďana, který při obchodním jednání hrdě prohlásil, že za kanálem žije národ, který si myslí, jak je šetrný, ale na ně že nemá......
je velmi smutný a přišli jsme o originální design i techniku. I když byly do posledních modelů implementovány dílu Oplu, pořád to nebylo tuctové auto. Nezbývá, než zapálit svíčku a zatlačit slzu. Snad Volvo i přes nezanedbatelný čínský vliv přežije a dokáže tu "severskou školu" prosadit a uplatnit. Držím palce.
Je to smutny. Nejsem zadnej velkej fanda Saabu, ale ta auta byla jina, netuctova a proto zajimava. Napada me prirovnani s Lancii, ktera ma bohuzel take nakroceno do pekla :-(
Niekde som čítal, že Saab žije ďalej, skúpila to nejaká (samozrejme) čínska firma, nesmú akurát pouťívať logo, výroba (starej) 93 vraj čoskoro nabehne no s predajom sa ráta prioritne v Číne... Tak neviem či som ťa potešil 8-s
Popri elektromobiloch budú vraj súbežne robiť aj autá s klasickým pohonom... ale to je v podstate jedno, tu ich s najväčšou pravdepodobnosťou už neuvidíme.
Za tento krach môže predovšetkým GM, pod ich vedením mali slabé portfólio dvoch modelov (mimo nosných segmentov: kompakty, SUV) navyše s technikou od Oplu za plnotučnú cenu prémie... To mohli prekúsnuť len skutoční skalní fanatici. ;-\