Spyker upouští od modelů C12 a zaměřuje se na C8 a D12 Peking-to-Paris
Spyker opouští plány na výrobu dvanáctiválcových supersportů a hodlá se zaměřit na další výrobu modelů C8 a také na přípravu sériové produkce modelu D12 Peking-to-Paris. Modely C8 mají být stále dostupné v otevřeném provedení Spyder i ve verzi Laviolette se skleněnou střechou.
Hans Hugenholtz, CEO automobilky Spyker, uvedl v rozhovoru pro MY Business Media, že výroba C8 bude zachována, protože je levnější než u ostatních modelů značky Spyker a prodej těchto vozů je základem finančního obratu společnosti.
Firma už nebude plýtvat důležitými financemi na úpravy motoru W12 od Volkswagenu, ale stále je zde malá naděje, že tato pohonná jednotka najde své uplatnění v modelu D12 Peking-to-Paris. Výroba tohoto SSUV se zdrží až do čtvrtého čtvrtletí příštího roku a zatím nebylo potvrzeno, kde bude produkce probíhat. „Jednou z možností je výroba u německé společnosti Karmann, ale zatím není nic potvrzeno,“ uvedl Hugenholtz.