Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Srovnání kombíků: Který „kufr“ je největší a který nejmenší?

Potřebujete velký zavazadlový prostor? Pak vás určitě bude zajímat následující srovnání 40 kombi, která si můžete v Česku koupit.
Zpět na článek
18. 4. 2013 16:48
18. 4. 2013 17:06
18. 4. 2013 17:10
18. 4. 2013 17:22
18. 4. 2013 19:08
18. 4. 2013 20:17
18. 4. 2013 21:10
18. 4. 2013 17:08
18. 4. 2013 17:16
19. 4. 2013 09:32
19. 4. 2013 13:16
18. 4. 2013 17:14
18. 4. 2013 17:17
18. 4. 2013 17:38
18. 4. 2013 17:55
18. 4. 2013 18:00
18. 4. 2013 16:52
18. 4. 2013 16:55
18. 4. 2013 16:59
18. 4. 2013 17:01
18. 4. 2013 17:05
18. 4. 2013 17:23
18. 4. 2013 17:36
19. 4. 2013 09:06
19. 4. 2013 11:22
19. 4. 2013 13:53
19. 4. 2013 12:29
19. 4. 2013 13:51
20. 4. 2013 10:31
18. 4. 2013 17:00
18. 4. 2013 17:17
18. 4. 2013 17:19
18. 4. 2013 23:37
18. 4. 2013 17:18
18. 4. 2013 17:48
18. 4. 2013 19:05
18. 4. 2013 19:56
19. 4. 2013 09:36
19. 4. 2013 12:25
19. 4. 2013 16:49
19. 4. 2013 18:57
19. 4. 2013 20:34
19. 4. 2013 20:55
19. 4. 2013 20:19
18. 4. 2013 17:01
18. 4. 2013 17:17
18. 4. 2013 22:02
19. 4. 2013 09:52
18. 4. 2013 17:11
18. 4. 2013 17:21
18. 4. 2013 19:28
19. 4. 2013 09:10
19. 4. 2013 17:20
19. 4. 2013 19:29
18. 4. 2013 17:21
18. 4. 2013 17:31
18. 4. 2013 17:34
18. 4. 2013 17:37
18. 4. 2013 19:18
19. 4. 2013 07:35
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 4. 2013 22:00
18. 4. 2013 22:12
18. 4. 2013 23:02
18. 4. 2013 22:22
18. 4. 2013 22:26
19. 4. 2013 09:49
19. 4. 2013 14:15
19. 4. 2013 19:58
20. 4. 2013 10:59
18. 4. 2013 23:55
4. 4. 2019 10:45
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2013 16:48
Re: uff
exeo kombi 442 litrov a o triedu mensia ibiza 480litrov? .. waw.... tak v tomto pripade neplati ze vacsie auto znamena vacsi kufor ... ibiza palec hore :yes:

nemci az na Ecko sklamanie.. aj C kombi aj BMW 3 aj audi A4 kombi... velmi slabe cisla... fakticky na urovni ibizy a fabie combi.. to je fakt bieda velka bieda ... ;-\

accord kombi .... tak to je ukazka ako sa prakticky kombik nema robit... ako sa podarilo chlapcom od hondy spravit tak mizerny kufor tak to je umenie..... klobuk dole
Rozbalit vlákno
15
18. 4. 2013 17:06
Re: uff
Ty co robis ked si v kuse tu...cloveka jak si ty by som zamestnavat nechcel.
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2013 17:10
Re: uff
no hlavne ze mas v tom jasno..... ;-) ostatne uz nie je podstatne >:D :yes:
18. 4. 2013 17:22
Re: uff
Presne toto ma napadlo, ked som začal čítať debatu. Ten človek ma už irituje, vkuse sa ku všetkému vyjadruje. Chcem si v kľude prečítať diskusiu a jb ho tam, topper zas "prispieva". Že sa mu to chce celý deň non stop písať pčoviny... ;-\
Avatar - Typhoon
18. 4. 2013 19:08
Re: uff
Topper se vzdal svého zaměstnání a jako OSVČ se věnuje psaní pro Auto.cz, zatím v sekci Diskuze.
18. 4. 2013 20:17
Re: uff
On ešte žiadne zamestnanie nemal.
Avatar - sargis
18. 4. 2013 21:10
Re: uff
Ale ved ho nechajte, rodicia mu kupili mobil a tarif na net, tak surfuje v skole, na WC, v buse a doma. Ale nechcelo by sa mi vyklepavat tie dlhe prispevky na dotykaci.... ;-)
Avatar - gld
18. 4. 2013 17:08
Re: uff
C, 3, A4- hovorí sa tomu prémiová stredná trieda, nemôžeš tam čakať vozenie vzduchu ako v mainstreame. Tieto autá sú zabité aj čo sa týka priestoru na zadných sedadlách a napriek tomu sa predávajú ako teplé rožky.
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2013 17:16
Re: uff
ved ja to chapem... mne je uplne jasne ze prioritou C kombika nebude co najvacsi kufor... a majitel sa kvoli par litrom hore dole ( 50L ) nezblazni.... ale ked uz napr ibiza kombi ktora je o dve triedy mensm autom ma kufor podobne velky ako C kombi alebo BMW 3 kombi tak to uz je trosku zaujimave.... clovek by od premie cakal aj trosku praktickosti ked uz tolko prachov vyhodi za tie auta.... teda mna to sklamalo... nikdy som nejako neriesil velkost kufrov nemeckej premie ale toto su strasne slabe cisla..... na urovni malych aut.... hanba
19. 4. 2013 09:32
Re: uff
Bohužel jsi nepochopil úlohu prémiových kombi. Hanba
19. 4. 2013 13:16
Re: uff
Mám E91ku a ta má dokonce jen 450 litrů. Ale kvůli kufru jsem si ji vážně nekupoval. ;-)
Avatar - Ozzman
18. 4. 2013 17:14
Re: uff
Bavoři a Audiny nejsou stěhováci >:D To jsou auta pro styl :-)
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2013 17:17
Re: uff
tak zrovna v nudnej bezpohlavnej audine by som sa moc stylovo necitil ...
Avatar - Ozzman
18. 4. 2013 17:38
Re: uff
No, neřikej, že taková A4 sline je zrovna ostuda. I když je fakt, když sem před 2mi lety sháněl auto, tak mi A4 předchozí generace zrovna neučarovala.
Avatar - Snooob
18. 4. 2013 17:55
Re: uff
Hlavne, že by si sa dokázal cítiť štýlovo v pohlavnom kórejcovi...
18. 4. 2013 18:00
Re: uff
Byt bychar >:D tak ti reknu ze bys byl za tu audinu rad ;-) ikdyz mas Lancera tak ta Audina je jinej svet ;-) (Nemam audinu a mam objektivni porovnani s D3)....
Avatar - King
18. 4. 2013 16:52
Re: Tourer
Nikdy jsem se nad tím až tak nezamýšlel, ale je super, že je zase jednou v něčem Accord za hvězdu. >:D Prostě sportovní, stylový shooting break, kde je kufr jen proto, aby to dobře vypadalo, velmi luxusní záležitost. Co víc si od prémiového produktu přát. >:-[]

Ještě že ve výčtu chybí Mini Clubman a Audi A3 Sportback, to by Tourer na ikonce nad článkem nebyl. ;-) Jinak mi tedy Lancia Delta jako kombík nikdy moc nepřipadala. :-)
Rozbalit vlákno
31
Avatar - guze
18. 4. 2013 16:55
Re: Tourer
Accord má do shooting break(u) hodně daleko.....
Avatar - Snooob
18. 4. 2013 16:59
Re: Tourer
A k prémiovosti tiež...
Avatar - kosmonaut
18. 4. 2013 17:01
Re: Tourer
Ale i po tolika letech vypadá skvěle. Spolu s M6 a AR159 není na trhu hezčí "kombík" litry nelitry. Za mě :yes:
Avatar - guze
18. 4. 2013 17:05
Re: Tourer
Respektuju, já mám zase jiné favority mezi kombíky. :-)
Avatar - King
18. 4. 2013 17:23
Re: Tourer
Když to říkáš... [odkaz] :-!
Avatar - Snooob
18. 4. 2013 17:36
Re: Tourer
Cena neznamená prémiovosť - je to o vnímaní auta ako celku!!!
Teda ak si sa snažil toto naznačiť...

Ani Superb za 53 000€ nie je prémia, aj keď cena hovorí niečo iné...
[odkaz]
Avatar - King
19. 4. 2013 09:06
Re: Tourer
Zdá se, že jsi mě zcela nepochopil. :-) Pokud jde o vůz, jenž má v portfoliu luxusní japonská značka, pak to nade vší pochybnost prémiový produkt je. ;-)
19. 4. 2013 11:22
Re: Tourer
On je hlavně velký rozdíl ve vnímání, postavení značek a co je a není prémi v kontextu USA vs. Evropa. ;-)
Avatar - King
19. 4. 2013 13:53
Re: Tourer
Aha. A mohl bys mi předložit seznam značek, které jsou v USA prémiové a v Evropě ne? Uvítám ale i opačné případy - prémie v Evropě, v USA nikoli. :-)
19. 4. 2013 12:29
Re: Tourer
Luxusní značka. >:D Radši bych zůstal u prémiová. Luxus je dost relativní pojem. Taková filosofická otázka by byla, jestli je prémiový produkt prodávaný za neprémiovou cenu pořád prémiový. :-)
Avatar - King
19. 4. 2013 13:51
Re: Tourer
Luxury Brands je standardní označení této kategorie výrobců v Americe. Patří tam z hlavních výrobců Audi, BMW, Mercedes, Lexus, Infiniti a Cadillac. Je to jen názvosloví.

Zařazení auta do třídy definují v první řadě jeho kvality. Není to tak dávno, co byl Mercedes C v Česku lacinější, než passat. Přestal být v tu dobu prémiovým autem?
20. 4. 2013 10:31
Re: Tourer
Oni tak nazývají celý segment, my ne (mid-size luxury je naše prémiová vyšší střední). Jak píši, luxus je relativní pojem. Dobrým příkladem luxusního zboží byla Birkin bag od Hermés. Stála jak auto (pořád stojí, pohybuje se myslím od 200 tisíc do 3 milionů) a čekací lhůta na tuhle kabelku byla přes pět let. Nemluvě o částkách, které byly ženy ochotny zaplatit za to, že nebudou muset čekat (obchod s pozicemi se výrobci moc nelíbil, nicméně k němu docházelo).

To nic nemění na otázce. Podstata prémiových produktů je, že jsi ochoten zaplatit víc než za neprémiovou alternativu (tedy mají horší poměr cena/ užitná hodnota). Ve chvíli, kdy si nepřiplácíš, kdy neplatíš žádné prémium za privilegium mít daný produkt, tak je jen dalším v řadě. Je to z velké části o schopnosti prodat, vyrobit kvalitní a drahou věc není zase tak těžké.
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2013 17:00
Re: Tourer
veru tak.. accord je klasicky kombik s mizernym kufrom... na urovni kombikov malej triedy a preto sa netreba cudovat ze jeho predaje su mizerne az tragicke ;-) to sa chlapcom v honde moc nepodarilo no.... ;-)

najvacsi trapas je to ze civic hatch ma 477 litrovy kufor a o triedu vacsi accord kombik ma 406 litrov a potom ze kombiky su priestrannejsie ako hatch ;-) v pripade hondy je to naopak....
Avatar - Ozzman
18. 4. 2013 17:17
Re: Tourer
To neni jen o litrech ale o uspořádání kufru. Např Jetta V má 527litrů. Je to ale sedan, takže tam stejně kočárek nenarveš:D asi takhle >:D
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2013 17:19
Re: Tourer
ja to chapem... ide o lepsi pristup do kufra vdaka 5tym dveram.... ale stejne ma par aut prekvapilo negativne.... mas pravdu ok
Avatar - Otrava
18. 4. 2013 23:37
Re: Tourer
Accord je poměrně podařené auto a myslím, že i technika u něj po letech drží. Celkově jej beru jako (na našem trhu) podceňované auto. Rozhodně bych jej neodsuzoval kvůli papírovým litrům.
Avatar - King
18. 4. 2013 17:18
Re: Tourer
Hmmm a copak k němu má ve střední třídě blíž? :-)
Avatar - guze
18. 4. 2013 17:48
Re: Tourer
A proč by k němu něco mělo mít blíž? Ve střední třídě prostě žádnej shooting break neni a tim to končí, jde tu o koncepci shooting breaku (kterou beztak nedodržuje žádné momentálně vyráběné auto) a tu opravdu Accord nesplňuje ani tak nevypadá, nejblíže shooting breaku je CLS shooting break (a ani to neni shooting break), možná XF sportbreak, ale to je asi tak všechno....chápu že máš Hondu rád, ale nedělej z ní to co neni ;-)
18. 4. 2013 19:05
Re: Tourer
Co takhle Ferrari FF? Z lidovějších pak Scirocco, nebo C30. Sice kombi v nich tolik není, ale modernímu pojetí celkem odpovídají.
Avatar - King
19. 4. 2013 09:36
Re: Tourer
Nedělej z toho zase takovou vědu. Smyslem shooting breaků bylo udělat z nepraktického kupé auto, do kterého se bez problémů vešla střelecká výbavička a přitom aby to stále dobře vypadalo. Tedy žádný dostavník nebo pohřebák, jen praktičtější hezké auto, přičemž poměrně zásadní je, že by se mělo jednat o konverzi stávajícího auta. A protože přesná definice neexistuje, můžeme se klidně spokojit s tím, že takto lze označit každé dynamicky stylizované kombi, které neklade důraz na maximalizaci zavazadlového prostoru. Prostě Accord.

Pokud jsi ochotný souhlasit s hatchbacky Scirocco a C30, pak to ukazuje, že v tom máš trošku hokej, dej si vedle sebe Accord, [odkaz] a C30. >:D s CLS ovšem naprosto souhlasím. FF by bylo fajn, kdyby existovalo auto, ze kterého vzniklo. Nelze totiž říci "postavíme nové auto, bude to shooting break". Shooting break je už z podstaty karosářská verze existujícího modelu.
19. 4. 2013 12:25
Re: Tourer
Hlavně se tam měla vejít kořist (popřípadě lovečtí psi, podpůrný personál) - proto kombi (na zbraně ho nepotřebuješ). V moderním pojetí jsou největší otázkou dva páry dveří. Pro moderní Shooting Brake je typický jeden pár. V čase tak přibyla druhá lavice a zkrátil se zavazadlový prostor (a celkově zmenšil, už v něm těžko budeš převážet lidi). Jestli může být pětidveřový, je podobná otázka, jako jestli vůbec existují čtyřdveřová kupé, nebo jsou to jen líbivější sedany.
Avatar - MamutJDM
19. 4. 2013 16:49
Re: Tourer
Za prvé je na tom accord designem opravdu skvěle to snad uzná každý který má aspon trocho vkus ještě k tomu byl accord vyznamenán titulem red dot design award ;-) a myslím ze když se o něm řekne že vypadá jako shooting brake tak proč ne když na to vypadá..za druhé co se týká techniky tak na něj opravdu ze střední třídy nemá nikdo a to hlavně na 2.2i-dtec a spolehlivost o tý se tady ani nemusíme bavit,co se týče kufru tak je samozdřejmě malý ale myslím že ten kdo si koupí tohle auto tak ho nebude používat jako dodávku pro zahrádkáře,radši budu mít hezké auto než aby se mi do kufru vešlo 1 místo dvou prasat po zabijačče a když pojedu s rodinou v létě do chorvatska tak mi i tenhle kufr bohatě stačí odkaz [odkaz] myslím tedy že když ted všechny body zhodnotím tak mne s toho vychází prémiový vuz. :yes: >:D
Avatar - guze
19. 4. 2013 18:57
Re: Tourer
To vychází možná tobě, říct o Accordu, že po technícké stránce je nejlepší ve střední třídě >:D >:D s tebou se o autech asi nemá cenu bavit....to že ti stojí před barákem z něj nedělá modlu a prosím abys mi nevnucoval design, každému se líbí něco jiného ;-)
Avatar - MamutJDM
19. 4. 2013 20:34
Re: Tourer
Tak mně řekni jaké auto ze sřední třídy má lepší dieselový motor do výkonu 200 koní ;-) měl sem možnost vyzkoušet asi 2největší konkurenty 2.0TDI od VW ten pořád zní jako traktor a 320d 177 koní m paket od BMW a žádný s těchto dvou uvedených motoru se mu co se týče odhlučnění a hluku motoru při volnoběhu rovnat, v rychlosti,akceleraci,a sportovní jízdě
se mu muže rovnat jenom 320 d ;-) A abych nezapoměl na c klasse 136 koní tak ta s překvapením ze všech nejhlučnější.
Avatar - guze
19. 4. 2013 20:55
Re: Tourer
BMW 3, MB C, Lexus IS, jsou určitě na vyšší úrovni než Accord, nicméně technika nejsou jen motory a tam jsou výše tři jmenovaní zástupci na vyšší úrovni....když vezmem Citroen C5 , dvojité lichoběžníky vpředu, odpružení Hydractive, 2.2 Hdi, i ten je po technické stránce dobře vybavený...(ale je samozřejmě určen na naprosto odlišnou jízdu, abys mně tady nekamenoval, že se snažim říct, že srovnávám sportovní Accord s komfortní C5) :-)
19. 4. 2013 20:19
Re: Tourer
Mně se třeba celkem líbí, ale zmiňovat zrovna red dot... tuhle cenu vyhrává kdejaká pixla. Mimo jiné i Rapid, Fabia II, vlastně snad celé portfolio Škody včetně "jezevčíka" (Superb II), od roku 2006 jich získali myslím šest. Asi mám prostě jiné oko než odborníci.

Čím vypadá na shooting brake? Já vidím kombi. Kdyby mu chyběl pár dveří, tak neřeknu. Stylovější (a méně praktický) zadek, který dlouhodobě razí například Audi, nepostačuje.
18. 4. 2013 17:01
Re: Tourer
Však ty prodeje tomuto typu "luxusu" také odpovídají.
18. 4. 2013 22:02
Re: Tourer
ale houno. Honda se v ČR prostě nikdy neprodávala nějak dobře. Resp. úspěch Hondy je, když se udrží v první dvacítce mezi značkama. Však se podívej na ty ceny. Za to koupíš i prémii. Přesto jsou to super káry. Minimálně Accord je. Kdyby ses svezl, pochopíš...
19. 4. 2013 09:52
Re: Tourer
Já mám ten současný Accord Tourer doma a vozím se poměrně často ;-) ( takže to i chápu).
Že je to skvělé auto je fakt. Že není příliš praktické a tudíž bude mít omezený okruh zákazníků je také fakt.
18. 4. 2013 17:09
Re: Nepotřebuji velký zavazadlový prostor.
Jenom upozorňuji, abyste se mnou nepočítali. Právě jsem přivezl svojí Octávií Combi nákup jedné tašky, takže vím co píšu. A mám jí proto, protože nechci ani větší, ani menší auto, a už vůbec ne kufr.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
18. 4. 2013 17:10
Re: TabulkaXrealita
Realita je trochu jinde. Nejvíce jsou patrné vymodlené litry kufru u Oktávek díky všemožným schránkám pod podlahou atp... ( pro rýpaly: Oktávku si beru na mušku, jelikož mám přímé srovnání).

Takže stejné předměty, které narvu do Fordu Mondeo kombi ( tabulkově 549l) nedám do Octavie II kombi (605 l). Tak kde se stala chyba? :-) Oktávka by bodovala, kdybych tam nasypal písek, nebo vodu >:D Ale pevné předměty bohužel do různých schránek nezohýbám >:D Stejný problém je u Passatu, který je litrově také nad 600 a kufr obdobný jak u Fordu. možná trochu menší.

Proto bych se přimluvil za test pár vybraných vozů a přeměření jejich kufů ( rozuměj využitelnost ) namísto 40 čísel v tabulce :-)
Rozbalit vlákno
14
18. 4. 2013 17:28
Re: TabulkaXrealita
Veru, ja si pamatam, ze v starych nemeckych casopisoch AMuS z 80 tych rokov, ktore otec neviem odkial nosil domov, boli porovnavacie testy kombikov vyssej strednej, ktorych vtedy bolo na trhu pozehnane, sprevadzane fotkami s batozinovimi priestormi nalozenymi kuframi asi troch velkosti, ktore boli farebne odlisene. Co sa do daneho auta nezmestilo bolo polozene pekne za nim a bolo jednoznacne co sa kam vojde.
Avatar - Ozzman
18. 4. 2013 17:32
Re: TabulkaXrealita
To by se mělo tímhle poměřit, jelikož ty litry jsou nevypovídající :-) Stačilo by vzít pár aut.
18. 4. 2013 18:38
Re: TabulkaXrealita
Na tohle jsou dobré testy na stránkách ADACu, oni ty kufry opravdu přeměřují, a třeba novému Golfu naměřili 305l místo udávaných 380l. Neberou schránky pod podlahou a další nevyužitelné prostory. [odkaz]
18. 4. 2013 19:14
Re: TabulkaXrealita
Tak já ty prostory využívám, jen ne pro zavazadla. :-) Jinak souhlasím s tím, že to chce kufry přeměřit. Popřípadě ilustračně zaplnit. Když článek vyšel, ani ve snu mě nenapadlo, že někdo opsal pár čísel z technických údajů. Už jsem je chtěl pochválit, že jednou také udělali pořádnou srovnávačku (byť kufrů).

Mimochodem, některé automobilky v rozměrech udávají velikost zavazadlového prostoru (šířku mezi podběhy, hloubku a výšku po roletku/ plato).
18. 4. 2013 21:00
Re: TabulkaXrealita
Uz si nepamatam kde to bolo, ale tam testovali realne vyuzitelny objem kufra tak ze do neho nakladali akesi "standartne" cestovne kufre, a pocitali kolko sa ich tam vojde.

Na jednom slovenskom webe testovali tusim pat-sest hatchbackov z nizsej strednej, a objem kufra "merali" tak ze do kufrov vkladali "basy" mineralok (6x1.5L flasa). To sa mi zda tiez celkom ferove...

A este na okraj: s kufrom sa da vselijako "carovat", napriklad sa umiestni zadne plato o 10cm vyssie a hned mate sto litrov navyse! Takze by som bol za testovanie maximalneho objemu (sklopene zadne sedadla, a az po strechu), ale ciste kufor. NIe kadejake kapsy a tajne schranky pod dvojitou podlahou...
19. 4. 2013 10:14
Re: TabulkaXrealita
Ja jsem někde viděl test, kde ten kufr plnili míčky na ping-pong.
18. 4. 2013 19:42
Re: TabulkaXrealita
Souhlasím, tabulková hodnota a praxe je něco jinýho. Do Octávek se počítá kdejaká kapsa, megane grandtour je uveden bez prostoru pod podlážkou. Jinak by muselo být napsáno Megane Grandtour 523 litrů... Ale nic, holt v něčem musí bejt někdo nejlepší... A z vlastní zkušenosti vím, že někdy míň je mnohdy víc...
Avatar - Katikakus
18. 4. 2013 21:20
Re: TabulkaXrealita
Souhlas :yes:
19. 4. 2013 08:10
Re: TabulkaXrealita
Viděl jsem vedle sebe otevřené kufry Hyundai Accent (liftback) 2002 a minulé generace Fabie Combi. Fabka deklarovala přibližně 500 litrů, Accent 350. A ty kufry byly na pohled stejně dlouhé, stejně široké, stejně hluboké. Tedy - Accent asi o dva cenťáky širší, Fabka o 2 cm vyšší - čili plusmínus nastejno...
Ba i věci se z jednoho kufru do druhého přesunuly tak, že byl zhruba stejně zaplněný.
Asi různá metodika měření.
Jo, ještě jednou podotknu - neměřil jsem metrem, ty cenťáky je můj odhad, podpořený přesunem techniky z jednoho kufru do druhého.
19. 4. 2013 09:41
Re: TabulkaXrealita
Tak tak...ono i u Focusu, kdyz otevres kufr...vedle otevres I30 ..tak to vypada stejne..nalozis stejne...ale v litrech je vsechno jinak.

Octavka ma malou sirku....a to u kombiku je taky podstatne...u Mondea je to resene jinymi zavesy pro zadni kola..a tim ma paradni sirku mezi podbehy.
Avatar - King
19. 4. 2013 17:14
Re: TabulkaXrealita
Velikost kufru u Accordu Tourer se hodně řešila, zvláště s ohledem na předchozí generaci. Také mě zajímalo, co se dovnitř reálně vejde. Uznávám, že to byl docela tetris, ale pod roletu [odkaz] se vešlo toto [odkaz] a po vyhození rolety [odkaz] už to přestává mozek chápat [odkaz] >:D A to tam ještě trochu vzduchu zbylo. >:-[] Celá fotogalerie [odkaz] .
Avatar - Ozzman
20. 4. 2013 10:56
Re: TabulkaXrealita
:D:D To taky někdy zkusim >:D P.S teď to zkus narvat do Octy >:D
23. 4. 2013 18:03
Re: TabulkaXrealita
ja dam viac veci do pexota 407 so papierovym 450l kufrom ako do oktavky2 kombi so 605l kufrom.
Mam to aj zmerane s metrom, jediny, rozmer, kde ma oktavka viac je na vysku o cca 8cm. Na dlzku je pezot o 10cm vacsi, na sirku cca rovnako.
Pricom pezot ma schranky na bokoch vacsie, tie nie su zaratane do porovnania
18. 4. 2013 17:11
Re: Kombi
No vida, myslel jsem, že mám nejmenší kufr a oni jsou na tom někteří i hůř.
Především obludně otylý Accord, to je litrová tragédie. :-O

Koukám, že Delta je nejen střední třída ale nyní dokonce i kombi? >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2013 17:21
Re: Kombi
s accordom suhlas.... trapas.... hlavne ked civic hatch ma vacsi kufor ako accord kombi tak to uz je riadna hanba....

s deltou to trosku prehnali .... tiez pravda... rozhodne to nie je kombik
18. 4. 2013 19:28
Re: Kombi
No taky Accord má vzadu i v kombíku lichoběžníkovou nápravu, o čemž si Civic může nechat jenom zdát. Lichoběžníky si prostě trochu místa vezmou.Navíc, Honda u Accordu nezapočítává prostor pod podlahou. Takže ano, kufr moc velký není, ale litry u Accorda jsou trochu jiné litry jako např. u škdovky.
Avatar - Choochoo
19. 4. 2013 09:10
Re: Kombi
Kufr ma Accord diky lich. naprave o 25cm uzsi nez OII, ma ho stejne dlouhy, cca 1m. Nekdo chce kufr, jiny spickove jizdni vlastnosti. Nevidim nikde zadny problem. Hondy nebyly nikdy zadny pracanti a stehovaci.
Avatar - King
19. 4. 2013 17:20
Re: Kombi
Accord má vzadu oproti DW prostorově trošku méně náročnější pětiprvek. Jak píše dole Choochoo, velikost kufru je vykompenzována nejlepšími jízdními vlastnostmi mezi předokolkami, ale i tak je ale kufr téhle velikosti velký fail. Na druhou stranu je to perfektně "uklizený" kvádr a využiješ u něj doslova každý centimetr, viz můj příspěvek o vlákno výš.
19. 4. 2013 19:29
Re: Kombi
Prostorovou náročnost pětiprvku jsem zatím moc nezkoumal, ale čeká mě to v nejbližší době :-) Jsem čerstvým majitelem Accordu (akorát v sedanu v 7G). No, proti Priměře P11 vypadá poněkud menší, tak jsem zvědav, kolik tam toho narvu :-)
18. 4. 2013 17:21
Re: KOMBINÁTOR
Kombi, to je témíčko znalců. A je vidět, že Mercedes-Benz holt znalcem je.

Ovšem nelze ploše přeceňovat načtená čísla, u kombi jde ještě o jiné "veličiny". Tak především, prvotní je to, zda se ti vejde hlava pod zvednuté víko kufru. Kdo si dal aspoň jednou do čela, ten ví proč to píši. Na dalším místě je nákladová hrana, jakmile se musíš při nakládání bagáže stavět na špičky, upaluj pryč. Zrovna tak je důležité, aby kufr, tedy jeho podlaha nebyla "utopená", tohle oceníš až budeš zašoupávat a vyšoupávat rakev. Další sledovanou veličinou je manipulace s dveřmi (zde bravo pro bavorácké dvojdvířko), manipulace s roletkou a způsob oddělení zavazadlového prostoru od posádky (síť, mříž). V neposlední řadě jsou důležité prvky komfortu, které stabilizují náklad.

Musím to prostě ještě jednou vrátit k Mercedesu (E), ano, to je vrcholná prémiová reference kombi. Vedle toho je tu samozřejmě BMW5 a AUDI A6, kteří oba trochu jinak, přesto shodně v tom, že staví stylová kombi. Je tu VOLVO, a to je též kombíkový král, zejména stará "krabicoidní" Volva, to je estetická rozkoš pro znalce. Jenomže, je vidět že i severský mistr tesař se občas jemně utne, vždyť nákladové poměry u V60 vzbuzují i u volvistů jemné rozpaky...

Tak tedy jaké kombi? Tohle je jasné jak facka v garáži: MB-E, BMW5, A6, VOLVO V (XC)70 a... SUPERB, ŠKODA SUPERB. Tohle je ve své velikostní a kvalitativní třídě kombíkový vrchol. V nižší střední třídě a ve střední Evropě snad ani není nutno akcentovat v podstatě jedinou možnou volbu - OCTAVIA, samozřejmě s podporou nového GOLFu variant.

Co se týká stylotvornosti, pak nelze nevzpomenout, že právě z kombíků vychází snad nejstylovější (vedle coupé) karoserie silnic - shooting-brake. Ty jsou ovšem v klasické konfiguraci vybavené jen jedním párem dveří. Není to ovšem tak jak se nahoře snaží vnutit do diskuse sakéklub, tam bych spíše užil označení: shooting-fake...

Konečně, karosářské verze u standardních aut (sedan/kombi) nejsou v náklonnosti k jedné z nich prioritně určované jen prostorností kufru. Jsou jezdci, pro něž je tříprostorová karoserie sedanu nedostatečně homogenní, příliš členitá. Těm právě harmonizuje karoserie dvouprostorová, tedy... KOMBI.

No, musíme - BRAVO KOMBI :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
18. 4. 2013 17:31
Re: KOMBINÁTOR
Octavia má vysokou nákladovou hranu a nerovnou podlahu při sklopení sedaček. To je docela fatální chyba pro toho, kdo chce vozit tu těžkou rakev:D Jinak souhlas a ještě bych si přihřál polívčičku za Mondeo, který má i když ne litrově reálně opravdu velký kufr :-)
18. 4. 2013 17:34
Re: KOMBINÁTOR
Jo, souhlas. Jenomže v nižší střední je Octavia i přes to všechno eso es.
Avatar - Ozzman
18. 4. 2013 17:37
Re: KOMBINÁTOR
To máš asi pravdu, jiný vůz nižší střední kombi sem nepoužíval:)
18. 4. 2013 19:02
Re: KOMBINÁTOR
sakéklub? >:D podle mě ještě ideálnější volbou než třída "e" je třída "r" , to je ten správnej kombi odvaz, sice už jsme možná malinko mimo třídu, ale kdo by odolal [odkaz]
[odkaz] tam už ty nebožtíky šoupneš v páru
18. 4. 2013 17:32
Re: Cim vic kufr, tim vic auto !
Ale co v tom kufru ti lidé pořád vozí ? Po strop naložený kombík jsem snad ještě na silnici neviděl. Někdo možná tak jednou za rok cestou do Chorvatska, a to ušetří (nevím co, ale to nevadí)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ozzman
18. 4. 2013 17:39
Re: Cim vic kufr, tim vic auto !
A jak často jezdíš po silnici:D Já takovýto jev potkávám často a sám to taky takhle občas vozím. Je to různé.. věci, sportovní potřeby.. cokoliv..
Avatar - sargis
18. 4. 2013 21:13
Re: Cim vic kufr, tim vic auto !
Priemer obsadenosti auta je 1,25 pasaziera aktualne..kde by ten clovek nabral potebu vlacit veci? Nas firemny fleet su vsetko kombi a v kufri je tak taska od laptopu...ked uz kombi, tak uzitkova verzia pre zivnostnikov, pre normalnu rodinu asi nie. Horsi vyhlad, cuvanie, dlzka....
19. 4. 2013 08:20
Re: Cim vic kufr, tim vic auto !
Tak asi nepotřebuje kombíka každý a vždycky. Ale my "chudí", kteří máme v rodině pouhou jednu káru pro sebe a druhou pro manželku, prostě toho kombíka někdy využijeme (manželka má o něco menší káru). Tedy pravda, až po strop ho zpravidla nenakládám, zpravidla vystačím s prostorem pod roletku.
Ale občas zahlédnu na cestě kombíka, plného až po strop, občas ještě s přívěsným vozíkem a "rakví" na střeše. A to jezdím celkem přiměřeně, žádný polykač kiláků - tak těch 20 tisícovek ročně v průměru.
Avatar - RWD
18. 4. 2013 17:45
Re: Cim vic kufr, tim vic auto !
Kombi sice nemám, ale jezdím a ryby a to je kufr sakra potřeba, tedy pokud nechceš zasírat zadní sedačky. Kamoši co mají kombi a tedy i rovnou podlahu po sklopení sedaček se navíc v autě krásně vyspí a to i se schovanými věcmi uvnitř. Když jsem potřeboval dovést domů pračku z obchodu opět posloužilo kombi. Není to jen o tom že se něco naplní až ke stropu, ale i ostatních výhodách jako jsou VĚTŠINOU střešní lyžiny v ceně, atd.
18. 4. 2013 19:04
Re: Cim vic kufr, tim vic auto !
tak pračku sem do schodů tahal jednou ;-)
18. 4. 2013 19:32
Re: Cim vic kufr, tim vic auto !
ja som si dal pracku priviest, kombi nemam a ani nepotrebujem. Na dlhe cesty lietam, na kratsie si auto potrebnych rozmerov jednoducho prenajmem, pripadne idem tym co mam.
Inac k tomu accordu - japonci do celkoveho objemu nezapocitavaju schranky pod podlahou.
19. 4. 2013 08:23
Re: Cim vic kufr, tim vic auto !
Tak pračku taky vidím buď si nechat přivézt, nebo když už sám, tak na vozíku. A pokud někomu moc nezáleží na naleštěném interiéru, zpravidla se pračka líp šoupne na zadní sedačky, než do kufru.
18. 4. 2013 19:22
Re: Cim vic kufr, tim vic auto !
Dovoz domu je snad lepší nechat na profících. Komu by se s tím chtělo tahat. A všechno musíš zaplatit, i ty ližiny v ceně. ;-)

Mimochodem, ližiny od líha, nikoli lyžiny od lyže.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 4. 2013 07:35
Re: Cim vic kufr, tim vic auto !
Vidis, a ja som si pracku kupil v obchode, ktory ma v cene dovoz. Pracku vyniesli na 3. poschodie, zapojili, staru pracku odviezli. Normalny elektro supermarket.

Pracku kupujes raz za desat rokov. A okrem toho, zmestila by sa aj do mojho hatchbacku.
19. 4. 2013 16:52
Re: Cim vic kufr, tim vic auto !
jo to bylo kdysi, dnešní pračky deset let už nejspíš nevydrží...
18. 4. 2013 20:30
Re: A proč tam není Lodgy?
Pokud vím, tak nová Dacia Logan MCV se ještě neprodává, ale Dacia Lodgy má 842 litrů kufr a v redakci ji jaksi zapomněli uvést. Původní Logan MCV měl 700 litrů a ještě se taky někde prodává, ikdyž už není v oficiálním ceníku. Ptám se, "to se tak stydíte za Dacii, že ji neuvedete, aby náhodou nevyhrála?"
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kosmonaut
18. 4. 2013 20:46
Re: A proč tam není Lodgy?
Přesně tak, KOMBÍK Lodgy tam chybí. A ještě jednoho KOMBÍKA v tomhle srovnání KOMBÍKŮ postrádám: [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2013 21:27
Re: A proč tam není Lodgy?
lodgy nie je kombik.... lodgy je MPV ;-) teda nieco ako touran, scenic a pod....

clanok ma nazov --- porovnanie kombikov.... nie MPVeciek ;-)
18. 4. 2013 20:49
Re: Článek malinko o ničem
Hele Lukáši, ty údaje máte z tabulek nebo jste ta auta včera oběhnul a poměřil to? Ona realita bývá ve skutečnosti trochu odlišná. Očekával jsem právě srovnání reality a využitelnosti jednotlivých zavazadlových prostorů. Zkopírovat údaje z tabulek, aby bylo vidět, jak je na tom VW papírově dobře je trochu jednoduché, ne?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
18. 4. 2013 21:06
Re: Článek malinko o ničem
Souhlasím. V praxi ani tak nejde o ty litry, jako o tvar zavazadlového prostoru, jeho délku a zejména, zda po složení zadních sedadel vznikne, či nevznikne zcela rovná plocha.
18. 4. 2013 21:06
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
u kombi je dolezity aj priestor na roletov, preto sa kupuje kombi a dost aut ma ten priestor biedny
Laguna, nova mazda 6, i40.
dalej niektore auta maju priestor pod podlahou ktory nieje az tak maly, niektore dokonca aj miesto na plnohodnotnu rezervu.
Uplne zbytocny clanok, len skopirovanie blbych cisel.
Chcelo by to skutocne namerane rozmery pod platom, nad platom, pod podlahou .... . To by bol daleko hodnotnejsi a zaujimavejdi clanok a vela ludi by sa cudovalo.
Pozrite si testy adac, kde meraju objem kufra trosku inac a cisla su uplne ine. Aj ked skoda, ze u kombi neplnia priestor az po strop :-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2013 21:23
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
je blbost merat kufor v kombiku az po strop... horne plato je tam na to aby oddelovalo kufor od priestoru cez ktory potrebuje vodic vidiet dozadu..... neviem si predstavit jazdit s kombikom nalozenym po strop to uz je hadam aj na pokutu.... vodic musi mat dozadu vyhlad aby vedel co sa deje za nim... takze meranie ADACU neuznavam.... inak stejne 90 percent vodicov neplni kufor po strop v kombiku ale po roletu... tak to ma byt :yes:
Avatar - kosmonaut
18. 4. 2013 21:33
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
Nedokážeš si představit jezdit s kombíkem naloženým po strop? A že je to dokonce na pokutu? A to proto, že řidič musí mít dozadu výhled, aby věděl, co se děje za ním? Ty jsi vyrostl kde?
Avatar - Jaros71
18. 4. 2013 22:42
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
Mýlíš se..
Většinou samozřejmě jezdíš s poloprázdným zavazadelníkem.
Jenže hodně lidí jezdí taky na výlety,chaty nebo dovolenou.
Je logické , že pak je auto zaplněné až po střechu.
Když jedu k moři do Itálie v 5 lidech a nechci rakev na střeše , tak to jinak ani nejde. ;-)
A velký kufr potřebuju i když vyrazíme lyžovat ve 4 lidech na hory..
Taky dost lidí občas vozí autem zboží..každý nemá ve firmě dodávku a ani ji nechce.. :-)
Kombík , MPV nebo SUV jsou pak jasná varianta.
A velký kufr výhoda.. :yes:
18. 4. 2013 23:16
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
Výhled ven vnitřním zpětným zrcátkem mít nemusíš. Viz řada aut, kde ven skoro není vidět už z továrny. :-) Nebo třeba jízda s vyšším přívěsným vozíkem (zaplachtovaným, pevným atp.). Stačí, když máš vnější zpětná zrcátka. Problém naložení po střechu je v zajištění zavazadel pro případ nehody - pokud nemáš oddělovací mříž, neměl bys to dělat, popřípadě nemáš zavazadla jinak zajištěná. Plato je tam od toho, aby zavazadla zůstala v zavazadelníku (a nebylo do něj vidět). :-)
18. 4. 2013 23:23
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
To bys naopak ADAC uznávat měl: měří "velikost kufru pod roletu" a "velikost kufru při sklopených sedačkách, do úrovně dolní hrany oken". V obou případech ovšem - narozdíl od výrobců - bez schránek pod podlahou, různých zákoutí či třeba vyndání podlahy i plata.
Mimochodem problém kombíku naplněného po střechu není výhled dozadu (to by nemohly jezdit kamiony, dodávky, auta s obytným přívěsem a další), ale (téměř vždy) náklad nezabezpečený proti pohybu při nehodě.

Edit: koukám, že druhou polovinu zrovna (a stejně) vysvětlil _MT_.
18. 4. 2013 23:31
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
A nejde jen o samotné nehody, ale i o prudké brzdění, nebo vyhýbací manévry. Třeba pekáč s buchtami položený na platě není vůbec vtipný.
Avatar - white label
18. 4. 2013 23:30
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
Blbost je především tvůj příspěvek. Podle tebe by měli např. okamžitě zakázat náklaďáky, od dodávek až po kamiony. 8-s
19. 4. 2013 09:52
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
A proč je to blbost??? na co pak kombi je? právě k využití celého prostoru zádi..tedy i nad roletku.
Jinak ti stačí sedan/liftback ne?

boha jeho...
19. 4. 2013 12:03
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
Tak ty asi blouzníš. Co teprve dodávky s plechovejma "okýnkama" vzádu. Na co jsou asi boční zrcátka ?
19. 4. 2013 09:02
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
A odkaz na ADAC měření by byl, nebo si to máme najít sami? ;-)
Avatar - Choochoo
19. 4. 2013 09:15
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
Uz ho tu daval nekdo nahore, ale to bodovani vlastnosti ADACu je bida, si proste nabodujes co potrebujes. Chtelo by to mereni kufru treba pomoci litrovych krabic. Pak by se ukazalo, ze vsechny mozne mrnave prihradky jsou na dve veci.
[odkaz]
19. 4. 2013 17:02
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
Ale takhle přeci funguje metodika VDA. měří se pomocí půllitrových cihliček myslím že ve dvou nebo třech rozměrových specifikacích. Pokud vím, měří tak i koncern, přesto ty hodnoty vypovídající nejsou. Jinak místo pod podlážkou často nebývá zanedbatelné, já do něj třeba v létě naložil 77kg cukru (a to jsem ho opravdu nemusel vysypat ;-) )
19. 4. 2013 20:27
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
Pokud vím, měří se litrovým kvádrem 200x50x100 mm. Pod podlahou může být klidně 100 litrů prostoru. Plus desítky litrů v postranních přihrádkách.
Avatar - Choochoo
19. 4. 2013 10:26
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
Souhlas, ta rezerva je taky zajimava. Nekdo ji ma a nekdo ma vetsi kufr s pochybnou soupravou na opravu kol. Pod podlazkou by se prostor nemel zapocitavat. Nikdy jsem tam nic nedal, pac mam vzdy trochu kramu na podlazce.
Avatar - Jaros71
19. 4. 2013 10:42
Re: zase prd hovoriace cisla o realite
Jasně..auto bez rezervy je na prd! :no:
Jen si některé automobilky zvyšují litry uváděné v kufru.. :-!
Avatar - G5
18. 4. 2013 22:00
Re: Subaru?
V tabulce není ani jeden model. V jednom jsem měl možnost jet a tenhle kombi kufr je fakt o ničem :*) [odkaz] a je dokonce menší než u stejného auta v sedanu >:D
PS: spíš ten kufr je doplněk celého auta :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
18. 4. 2013 22:12
Re: Subaru?
WRX Sti neni zrovna rodinej stěhovák >:D
18. 4. 2013 23:02
Re: Subaru?
Stejně to měla AR156. Sedan měl větší litrový objem kufru jak kombi. Malých 378 vs. ještě menších 360.
18. 4. 2013 22:00
Re: Sporná čísla
Tabulkově je Mazda 6 skoro na úrovni Fabie, přitom reálná užitná hodnota je M6 vyšší než u Octavie II, kde je kufr hluboký, vyhoněný až skoro uměle, nicméně reálně do té Mazdy naskládám běžná zavazadla lépe jednodušeji a vůbec bych se nedivil, kdyby i více. A o Fabii ani nemluvě. Takže si nemyslím, že by tato čísla byla nějak vypovídající a spíše by mne zajímal článek, kde by si autoři vybrali třeba 10 zavadel různé velikosti klasických tvarů, pokusili se je do jednotlivých kombi naskládat, a pak poreferovali, jak se jim to podařilo, a kolik reálných objemových jednotek do auta naskládali. To by bylo jistě zajímavé.
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2013 22:22
Re: ze života
trošku jinak ,nechám litry jiným expertům...Pro mě kombi neznamená to, že potřebuju kufr. Jen se mi líbí ve většině případů víc, než 4.dv, 5.dv stejného modelu. Měl jsem OII, supervelkej kufr, nikdy jsem ho nezapnil. Raději bych lepší odhlučnění, lepší audio,...

Mondeo, papírově menší kufr, než OII, pocitově větší, nikdy jsem nezaplnil. Ale dobrý auto, pěknej mix vlastností, možná bych jen lepší sedadla :-)

Accord, malej kufr, který stačí na všechno. Nevím, kam bych to měl pořád plnit. Jenže Acco není tuctovka, to nekoupí nikdo náhodou jako Passata s Mondeem :-) pro to auto si jedeš schválně. Krásný auto, suprově jezdí, zatačí a sedí, super sedadla.

Takže poučka na závěr. Když tady někdo píše, že Accord je trapnej, protože má 400l kufru na papíře, tak má jen malý péro a štve ho to. Ale Accord za to nemůže :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
18. 4. 2013 22:26
Re: ze života
Já bych si novýho akorda klidně koupil kufr nekufr, ale ojetej si celkem pořád drží ceny (na nový nemám:D) :-) Jinak je to krásný auto. Jiná liga než podivní civikové
19. 4. 2013 09:49
Re: ze života
Accord je fakt super auto. V Čechách lidi Hondu moc nekupují, přesto, že obecně je Honda pro laiky i profíky kvalitní značka. Ale je prostě drahá a to je fakt, který v Čechách nefrčí.
Spíš mě baví, jak tady někdy pomlouvá auto jen na základě jednoho údaje, který není v běžném životě v ničem omezující.
Avatar - Ozzman
19. 4. 2013 14:15
Re: ze života
To dělá většina čechů jestli sis ještě nevšiml >:D Kámoš řikal.. .tak je to k * >:D Nebo.. na papíře má tohle auto míň koní tak je horší ... >:D
19. 4. 2013 19:58
Re: ze života
Jo, to drží (včetně předchozí generace, zejména po FL nebo s 2,4 motorem). Když si vemu, kolik dal letos kamarád za Lagunu 2003 a kolik já za Accorda 2006, tak to jsou násobky >:D
Avatar - Ozzman
20. 4. 2013 10:59
Re: ze života
Laguna je z druhý ruky skoro neprodejný auto i když dle mého názoru nijak extra nezaostává za konkurencí té doby ( měl sem asi dobrej kus) :-)
Střelil sem ji známému za 90 předloni v létě jako 9tiletou (2002). Bazar nabízel sotva 50-60
18. 4. 2013 22:43
Re: Chybný údaj
Avensis kombi má kufr 543 l, 509 l má sedan.
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2013 23:55
Re: bb
Doporucuji adac.de kde hodnoti kufr podle realne namerenych hodnot - [odkaz] nenechme se oklamat...
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2013 00:08
Re: Jízdní vlastnosti
Výrobce musí zvládnout i ovladatelnost vozu při plném zatížení a to je problém u dodovek, které mají ohromné převisy a špatně vyladěné a konstrukčně nedostatečně
dimenzované zadní nápravy.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
19. 4. 2013 07:04
Re: Zítra srovnání spotřeby
dle údajů výrobce.
Rozbalit vlákno
2
19. 4. 2013 08:22
Re: Zítra srovnání spotřeby
Dost trefne! :-)
19. 4. 2013 17:10
Re: Zítra srovnání spotřeby
no to považuji za relevantnější, tam je metodika jasně daná pro všechny a i když se lehce podvádí a naměřené údaje reálu neodpovídají, tak je to více porovnatelný údaj, než objem kufru. Tam se to dá zkreslit mnohem snadněji (místo litrových krychlí naskládám litrový pytlíky s vodou nebo pingpongáče) A i když postupuji podle metodiky (třeba VDA), o využitelnosti kufru to nic neříká,
Avatar - skejpa
19. 4. 2013 07:36
Re: A není to jedno ?
Velikost je samozřejmě podstatná ale ještě podstatnější je užitnost toho prostoru, nakládací hrana apod. Tohle je spíš orientační.
Jinak tedy Mercedes E kombi to vyhrává kufrem a u mě by to vyhrál i designem :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
19. 4. 2013 08:39
Re: A není to jedno ?
Jsou dva světy, které se naprosto liší, papíry a realita.
Avatar - Stejsn
19. 4. 2013 11:20
Re: Když jsem já vybíral kombíka
tak jsem to udělal jednoduše: vzal jsem kočárek a zkošel ho narvat nesložený do různých aut. Výsledky byly často překvapivé a vyhrál kupodivu hranatý fiat :-)
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2013 11:45
Re: Velky kufor
Dolezite je sledovat si najma ten svoj kufor (ci polovicky).
Co ak ste si zadovazili model prave so znamymi uzkymi sedackami a casom zacnete neprijemne pretekat cez okraje? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2013 16:59
Re: Pan Vaverka je bohužel amatér, nebo dostává bonusy od Sk
Proč srovnáváte nesrovnatelné? Např. u Focusu udáváte objem 472 l ale to je objem s dojezdovou rezervou, s lepící sadou má FF objem 490l a u Octavie udáváte objem 605 l ale s dojezdovou rezervou je objem jen 560 l... To samé u OIII správný údaj je 588 l ne 610l. Považuji to za absolutní amaterismus... Nebo to je záměr a honíte za to body u Skoda - Auto, abyste dostali do testu auto jako první? Nedělám si iluze, vždyť peníze jsou vždy až na prvním místě...
Rozbalit vlákno
1
19. 4. 2013 20:23
Re: Pan Vaverka je bohužel amatér, nebo dostává bonusy od Sk
Přikláním se k lenochovi/ lajdákovi. Je to relativně snadno spíchnutý článek o ničem, s nulovou přidanou hodnotou, který mohl napsat, aniž se zvedl od stolu/ vylezl z postele.
19. 4. 2013 18:03
Re: NEJLEPŠÍ KOMBÍK VÁM TAM CHYBÍ...
Nejlepší kombík = Lada Kalina - BRAVO LADA!!! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - asfalt
19. 4. 2013 19:11
Re: Peugeot 308 SW
Peugeot 308 SW má objem kufru 674 litrů... o 70 litrů větší než Octavia.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Jaros71
19. 4. 2013 22:14
Re: Peugeot 308 SW
Asi NE..!!
viz : Autorevue.cz :
" Vyjádřeno v číslech, Peugeot 308 SW nabízí zavazadlový prostor o základním objemu 508 litrů. Po sklopení druhé řady sedadel jej lze dokonce zvětšit až na 1 736 litrů. Specialitou je dvojitý přístup do zavazadelníku. Buď si otevřete celé páté dveře, nebo jen samostatné zadní okno na plynových vzpěrách. Chytré řešení!"
Více na: */peugeot-308-sw-nejkrasnejsi-kombik_5#u… /> ;-) ;-)
Avatar - asfalt
20. 4. 2013 08:12
Re: Peugeot 308 SW
Asi ANO !! ;-)

Nechci 308 nějak obhajovat, ale základní objem kufru SW má 674 litrů.

"U Peugeotu 308 SW, dlouhého rovných 4500 mm, jdou jednoduše sklopit sedadla nebo je dokonce můžete během pár vteřin úplně vyjmout (a vyndat z auta), pak se z 308 SW stane malý stěhovák. Základní objem kufru je skvělých 674 litrů (po výšku hrany oken), při sklopení zadních sedaček je celková velikost kufru 2149 litrů."

SW má možnost instalace 3 řady sedaček do kufru. Druhá řada je navíc posuvná a umožňje, bez sklopení sedaček, ještě zvětšit objem kufru.

Pokud bych měl volit krále zavazadelníku v nižší střední, pak to bude právě Peugeot 308 SW.
20. 4. 2013 10:04
Re: Peugeot 308 SW
Tak si otevři katalog. [odkaz] strana 12. 573 litrů je metodikou VDA, 674 je nevím čím (někdo tu myslím psal něco o pytlících s vodou).
Avatar - Jaros71
20. 4. 2013 14:19
Re: Peugeot 308 SW
;-)
Dík..máš pravdu..je to 573 L..
To není špatné...ale NE ty nesmysly přes 600 L.. :-)
Avatar - Jaros71
20. 4. 2013 14:14
Re: Peugeot 308 SW
Divné...tady je další rozměr zavazadelníku..:
Technický popis Peugeot 308 SW
karoserie
typ kombi
rozměry a hmotnosti
délka (mm) 4500
šířka (mm) 1815
výška (mm) 1566
rozvor (mm) 2708
rozchod kol vpředu (mm) 1536
rozchod kol vzadu (mm) 1531
provozní hmotnost (kg) 1605
maximální hmotnost (kg) 2145
počet míst (os.) 5
objem zavazadlového prostoru (l) 573

:-! TAK NEVÍM 573 L ..? Všude je to jinak... :no:
Ty metodiky by mohli sjednotit..!! Je v tom zmatek.. :-!
Avatar - dolsonoson
4. 4. 2019 10:45
petros
No skořepinové kufry jsou možná více náchylné na prasknutí nebo poškrábání, kožené měkké kufry zase dostatečně neochrání obsah...doporučuji některý z platových kufrů, které nejsou jenom pevné, ale také dosti pružné..třeba zde najdete optimální kousky-
https://www.coolboty.cz/cestovni-kufry
Rozbalit vlákno
0