Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Srovnávací test Fiat 500 vs. Mini: Přešité minisukně

Když oprášili brouka i mini, proč ne také pěti­stovku? Design zdědila po dědovi, užitnou hodnotou a ovladatelností se ale chce vyrovnat Mini One. Která z módních rób padne lépe?
Zpět na článek
10. 8. 2007 10:22
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 10:27
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 10:33
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 11:43
10. 8. 2007 11:50
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 11:51
10. 8. 2007 12:43
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 22:59
10. 8. 2007 13:32
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 14:12
10. 8. 2007 14:27
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 15:05
neregistrovaný "wolff"
11. 8. 2007 04:58
10. 8. 2007 15:22
neregistrovaný "Paja"
10. 8. 2007 16:01
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 16:13
neregistrovaný "Paja"
10. 8. 2007 16:23
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 10:37
neregistrovaný "jan"
10. 8. 2007 10:42
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 10:59
10. 8. 2007 11:33
neregistrovaný "gutbayer"
10. 8. 2007 11:38
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 11:49
30. 8. 2007 16:49
10. 8. 2007 13:05
neregistrovaný "Venturi"
10. 8. 2007 13:41
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 15:52
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2007 07:24
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 10:31
neregistrovaný "honzarov"
10. 8. 2007 10:36
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 10:58
neregistrovaný "milan"
10. 8. 2007 11:02
anonym
10. 8. 2007 11:04
neregistrovaný "Gougy"
10. 8. 2007 11:07
neregistrovaný "Pipo"
10. 8. 2007 11:09
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 11:43
neregistrovaný "Gougy"
10. 8. 2007 11:21
neregistrovaný "mini"
10. 8. 2007 12:54
10. 8. 2007 14:53
neregistrovaný "Vlasam Pleško"
10. 8. 2007 11:40
neregistrovaný "gutbayer"
10. 8. 2007 11:46
10. 8. 2007 12:01
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 13:38
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 15:15
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 13:37
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 14:40
neregistrovaný "Tibby"
10. 8. 2007 14:56
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 15:05
neregistrovaný "Jiřík"
10. 8. 2007 15:43
neregistrovaný "ezopos"
10. 8. 2007 15:48
neregistrovaný "Paja"
10. 8. 2007 16:15
10. 8. 2007 19:18
neregistrovaný "malcolm"
10. 8. 2007 19:36
neregistrovaný "malcolm"
10. 8. 2007 18:23
10. 8. 2007 20:02
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 20:17
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 20:50
neregistrovaný "t.it"
11. 8. 2007 07:28
neregistrovaný "wolff"
11. 8. 2007 10:53
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 23:07
11. 8. 2007 09:14
neregistrovaný "wolff"
11. 8. 2007 10:23
neregistrovaný "AG"
11. 8. 2007 11:12
neregistrovaný "wolff"
11. 8. 2007 14:32
neregistrovaný "AG"
11. 8. 2007 14:38
neregistrovaný "wolff"
11. 8. 2007 14:47
neregistrovaný "AG"
11. 8. 2007 15:49
neregistrovaný "wolff"
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 10:22
jojo
Vzpomenete si ještě jak tady jeden nejmenovaný vševěd a jasnovidec říkal, že F 500 není konkurencí pro mini, že mini je 4 místná a F 500 max. pro dvě slečny bez vkusu... >:-[] Tohel pro něj byla další hořká pilulka... >:-[]
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 10:27
Re: jojo
Vsadim se o svuj rocni prijem, ze ti zase "politicky" vysvetli, nebo se ani neukaze. Jsi nenapravitelny optimista, v tomhle pripade spis az velky naiva.
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 10:33
Re: jojo
Já se s tebou vsázet nebudu, resp. s tebou souhlasím,ale to, že je to hořká pilulka a k tomu od pro něj jistě oblíbeného periodika... to se prostě těžko polyká...

Ale myslím, že se ukáže... tE´D jde do tuhého, teď se musí hájit koncern za každouc enu, protože..no přece... to... by nešlo, přece... aby F 500 byla úspěšná... No teda... To neee, od toho je tady Gé, Gé jako Golf, Gé jako GURU (má čárku do statistiky >:-[] ..no, přece... :-O Přece Gé, Gé, Gé, Gé, Gé...Brekekeké...

P.S. Mám radost, že F 500 jede. YMslel sem že ji nekoupím, že je opravdu malá a enmám tolik peněz abych živil tři auta... ale přiznám se, že ji musím mít v té verzi sport... Tomu autu nic nechybí... JSem z ní nadšen
Avatar - Dinar
10. 8. 2007 11:43
Re: jojo
>:D >:D Teď jsem si všimnul tvého "přiznání se", dokonalé Wolffe, to jako život ve stylu Fiat? >:-[] ... Pro cesty do práce deset let staré Bravo a na víkendy v garáži ostře nabroušená 500ka. To třetí bude nejspíš Ducato v lůžkové úpravě na dovolenkové toulky po Itálii, ne? >:-[] >:-[] Ještě by ses měl zamyslet nad Pandou 4x4, pořádné SUV se hodí. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 11:50
Re: jojo
Super reakce k věci :no:
Avatar - Dinar
10. 8. 2007 11:51
Re: jojo
Ano, máš postřeh, ta reakce přesně zapadá do tohoto vlákna. :-)
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 12:43
Re: jojo
Myslím že ne... Moje reakce pro více vnímavé bala taková, že jsem ji taky neznalý považoval za malé auto ne příliš vhodné pro mě, neboť si nejsem jist, jestli sem an tolik ve vatě živit tři auta. Ale ona dokáže přesvědčit. prostě, když ji miluješ není co řešit. A co ej úžasné ej její výbava a i se základním motorem více než dosattečné parametry. Tedy bych zvolal Bravo Fiat. Myslím, že tohle je k věci. Ad moje 10 let staré Bravo je a tady vsadím boty v lepším stavu než tvoje auto. A klidně se vsadím a klidně to přijedu s tebou an STK proměřit. V této věci sem si naprosto jistý.
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 13:32
Re: jojo
No a co, ze ma rad Fiaty? A at je klidne i sbira. Kdyby mel 3x Mergla, tak to bude OK? ;-\
Avatar - Dinar
10. 8. 2007 14:12
Re: jojo
Jasně tak se přece kupujou auta, ke starému Bravu jednu nebo dvě pětistovky, >:-[] pořád čekám, co je to Wolffovo třetí, doufám, že je to ta čtyřkolková Panda. Oblbujete jen sami sebe Matesi. :-!
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 14:27
Re: jojo
Prece neexistuje univerzalni recept na to jak kupovat auta, ani kolik a jak starych by clovek mel vlastnit. Kazdyho vec, nemyslis? Navic co myslis tim, ze se oblbujeme a kdo jsou vlastne ti "my"?
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 15:05
Re: jojo
Nevím taky by mě to zajímalo... ALe už sem si všiml jedné věci. Na auto.cz (na jiném serveru to nevidím) se vytvořila jakási kasta nadlidí, která má věštecké schopnosti (že by Thule, Vril ?), všechno ví nejlíp, nejspíš jezdí jen v Mercedesech (do teď sme se nedozvěděli v čem to vlastně jezdí), protože to je to správné nadauto, 10 let staré auto je vrak (i když je v mnohem lepším stavu než nové koncernové vozy atd.. Zajímavé.. Ale konec flamování nemá to cenu...
11. 8. 2007 04:58
Re: jojo
Nemam nic proti lidem, co jezdi v 10 let starych autech, ale nazor, ze 10 let stare je lepsi nez nove kvalifikuje sveho nositele do kategorie tupejsich. Auto neni vino, whiskey nebo anglicky travnik.
neregistrovaný "Paja"
10. 8. 2007 15:22
Re: jojo
...to by si Wolff pomohl ty svorcaku! >:-[] >:D
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 16:01
Re: jojo
Podivej se kolik cini za mesic socialni davky a hodnot ;-) Mimochodem, odkdy zakaznici UP maji pravo nekoho hodnotit? >:-[]
neregistrovaný "Paja"
10. 8. 2007 16:13
Re: jojo
Na uradu nesmim, ale dnes jsem obdrzel davky...mam na par hodin na netu, pak si jdu koupit anglicaka...co ty? :-)
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 16:23
Re: jojo
Ja davky prohodil bednou, tak mam h... >:-[]
neregistrovaný "jan"
10. 8. 2007 10:37
Re: jojo
f500 je v jine cenove kategorii jak mini, ktery je mezi malymi auty "premiovka" f500 se urcite nebude prodavat v USA kde ma mini obrovsky uspech a jezdi snim hvezdy jako madonna
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 10:42
Re: jojo
Nevíš o autech moc věcí... ještě.. Nejsou celebrity jen v USA a mimoto F 500 bude první Fiat co se bude prodávat od dob kdy od tama Fiat odešel na trhu ve spojených státech (tak za 2 roky, protože stejně není zdaleka výrobní kapacitou pokrytý ani trh v Itálii a ve Francii). Hledá se jen dealerská síť. Jinak Mini mám obhlídlé,ale F 500 je na tom podle mě líp. mini se mi nelíbí. Neříkám, že je špatné ale je dost kýčovité... Ale chce si ho prohlídnout z blízka... NApříkald mlhovky má řešený pomalu stejně hrozně jako faceliftovaná Felicie...
Avatar - Dinar
10. 8. 2007 10:59
Re: jojo
Ale Jan má v zásadě pravdu, tohle srovnání udělal Autobild ne jako srovnání dvou aut stejné třídy, ale jako srovnání dvou retroaut. Mini a 500ka vzájemnou konkurencí nebudou, nejlépe to vystihuje věta z článku, "kde Fiat končí, Mini začíná", jak v ceně tak třeba v motorizacích.

A Wolffe, se dvěma vysokoškolskými tituly napsat, "kdy od TAMA Fiat odešel", to je fakt vizitka. >:-[]
neregistrovaný "gutbayer"
10. 8. 2007 11:33
Re: jojo
Tak tak, správně je samozřejmě "kdy s tama Fiat odešel" >:-[]
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 11:38
Re: jojo
No aspoň vím, že je Dinár Cajzl olezlé... >:-[] Tady je to tak správně... >:-[]
Avatar - Dinar
10. 8. 2007 11:49
Re: jojo
Kde tady? U vás na dílně? To pak ano Wolffe, to ano. :no:
30. 8. 2007 16:49
Re: jojo
No FIAT ešte plánuje verzie Abarth (1.4T 100 kW) a Abarth SS (1.4T 114 kW), možno bude aj dvojvalec 0.9T 70 kW.

Zvlášť verzia Abarth SS môže smelo konkurovať Cooperu S (128 kW), oproti ktorému bude ľahšia a oproti 500 isto aj s tvrdším podvozkom.
neregistrovaný "Venturi"
10. 8. 2007 13:05
Re: jojo
500 nebude první, jako prvni se planuje Punto.
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 13:41
Re: jojo
To se ještě neví jistě, ale poslední zprávy hovoří o F 500
neregistrovaný "Paja"
10. 8. 2007 15:52
Re: jojo
Fiat na trhu v USA nema zatim sanci vstoupit, to si muze dovolit po nekolika letech stabilnich prodeju v EU. Mini je BMW, tam neni potreba na nic cekat...BTW.: Madonna zije v Anglii pane svetobezniku. ;-)
neregistrovaný "wolff"
11. 8. 2007 07:24
Re: jojo
Proto jezdí v Mini >:-[]
neregistrovaný "honzarov"
10. 8. 2007 10:31
já ti nevím
Můj názor je ten , že jak fandím Fiatu co se týče třeba G.Punta nebo Bravo , tak pětistovka se teda až tak moc nepovedla . Designově to Mini vyhrává na celé čáře , aspoň u mě . Spíš bych to nazval tak , že 500-vka se dočkala jen vzkříšení , ale Mini se přerodilo do moderní doby .
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 10:36
Re: já ti nevím
Neviděl si ji... Kdyby si ji viděl, tak to vidíš přesně naopak... ale nepopírám, že každý má to svoje oko... Nicméně tento tvůj názor zcela jistě dostaně palec nahoru od nejmenovaného šášika. ;-) :yes:
neregistrovaný "milan"
10. 8. 2007 10:58
retro
Srovnání ve stylu retro,no,miník už tady je nějakej pátek a navíc už faceliftovaný,prcek je novej a teprve se rozjíždí,miník si už svoje zákazníky našel a nachází,prcek má zatím haldu objednávek,uvidím,co bude dál,přeju mu i do dalších roků úspěch,snad ta první vlna zájmu neopadne,on je to opravdu retro-prcek a bude to mít do dalších let hodně těžký,jinak talijánům :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 8. 2007 11:02
Srovnání nebo PR Fiatu?
Nazýval bych věci pravými jmény. Přestože se mi nová 500 líbí jako prima auto pro ženu jakéhokoliv věku (případně hodně stylového muže), srovnání s Mini podle mě není na místě. Jsou to dvě odlišná auta se společným retro prvkem. (no a to, že se VW návrat retrolegendy za nekřesťanské peníze nepovedl, to je starý známý fakt a ani GTI(myšlen nick, ne případná sportovní varianta Brouka) s tím nic nenadělá;)) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gougy"
10. 8. 2007 11:04
doplnění - foto
Proto asi základní trik u fotografií - 500 je blíže objektivu než Mini - pak auta vypadají, jako by se daly srovnávat >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pipo"
10. 8. 2007 11:07
Asi vydrzim
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 11:09
máš tam i rozměry
Ony se ty auta srovnávat dají... Mini je opravdu malé. Je jasné, že cenově je Mini trošku výš (F 500 začíná a to je dobře s 1,2, u 1,4 už je cenový rozdíl malý),ale ne o moc. Když vyjede Abarth, bude vše jinak... (i jízdní vlastnosti). F 500 má dokonce větší kufr. Ty auta jsou naprosto srovantelná... Jen Mini se tváří víc sportovně, F 500 více do města. Jinak jsou to konkurenti. Tak yvzněl i ten text autobildu. Někde má navrh F 500 jinde Mini... Bože četli jsme stejný text?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Gougy"
10. 8. 2007 11:43
Re: máš tam i rozměry
Re: rozměry - rozdíly jsou poměrně velké, opticky bude 500 ještě o dost menší (viz plochá střecha u Mini a "kulatá" 500) No a co se Abartha týká - tam očekávám vlka v rouše beránčím a těším se.
neregistrovaný "mini"
10. 8. 2007 11:21
Autotip
Já blb si zase koupil AUTOTIP a stačilo si počkat a ten článek ja tady ;-\
Rozbalit vlákno
2
10. 8. 2007 12:54
Re: Autotip
Taky užuji že když Auto.cz slupnul Springer tak ty *** od Běhala (tj.SM,AT,a AP) přestanu kupovat neb se většina toho objeví tady tak jako tak.
neregistrovaný "Vlasam Pleško"
10. 8. 2007 14:53
Re: Autotip
Pokud by jsi tyto časopisy nekupoval, články by zde nejspíš taky nevycházeli, protože by časopis neměl zisk a tudíž by zanikl :)
neregistrovaný "gutbayer"
10. 8. 2007 11:40
fiat jede
Fiaty se mi nikdy moc nelíbily... fandil jsem jim, to jo, ale třeba Bravo/Brava, Palio Weekend, Croma, Stilo... všechno auta, která jsem nevydejchal. Ale s příchodem Grande Punta jsem zbystřil, Bravo je absolutně úžasné, a vlastně Panda z těch starších nemá nejmenší chybičku, zvlášť 4x4...

No a z F500 už doslova řičím nadšením. To auto je inteligentně vyrobený, páč vychází z Pandy, takže servisně bude v pohodě a je naprosto nádherný. Pokud bych uvažoval o druhém malém autě ke svému severskému korábu, je nějaký Fiat rozhodně v užším výběru. F500 bych si koupil klidně jako hračku.

Vůbec zaznamenáváme rozkvět outsiderů, vemte třeba Kiu Ceed... dříve nepřijatelná automobilka, dnes za danou cenu famózní kup. Oproti tomu si vemte třeba co provedla Škodovka s novou Fóbií... Nepřeju jí nic zlého, ale v týhle konkurenci je dost odvážné, přijít s takovým autem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 12:01
No jo...
Zase AutoBild :no: Dole u výbav není ani jasné, o čem se vlastně píše. Když je to "srovnání", tak proč tam nejsou výbavy Mini??
A těm chytrolínům nahoře - samozřejmě, že se obě auta dají srovnat. Obě spadají do stejné kategorie - malé městské retro vozítko. Fiátek je novinka a tak těží z neokoukanosti. Italský design je nádherný. Ten interiér je fakt špica. Připomíná mi trochu [odkaz] a to je moc dobře. K Itálii to patří. Už se těším na italské uličky plné pětistovek v různých barvách, upravené italky na skútrech s dlouhými šátky a "vystajlované" borce v Mini. Jóóó, bella Italia ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 13:38
Re: No jo...
Pis to presne. Bella Bibione, ne? ;-)
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 15:15
Re: No jo...
Kdepak. Bella Toulavá kamera >:D :no: (až na to, že Toulavá kamera je jen o ČR - bože to je blb) >:D
10. 8. 2007 13:17
Design po dedovi?
Pocitajme spolu. Design noveho FIATu 500 je odvodeny od FIATu 500 II., ci ak chcete Nuova 500. 500 I. bol slavny Topolino (dve "p", ci dve "l"?).

Takze:
500 II. (Nuvoa 500) - teraz napodobneny automobil
126 - jeho nastupca, resp. "syn"
Panda I. - "vnuk"
Cinquecento - "pravnuk"
Seicento - "prapravnuk"
500 III. - "praprapravnuk"

A teda je napodobnena 500-ka praprapradedom sucasnej 500-ky.
Mozno budete namietat, ze sa niektore z vyssie uvedenych modelov robili sucasne s inym a ze neboli nastupcom, ale konstruovane ako nastupca boli a patria do tej istej kategorie "mini".
:-)
Rozbalit vlákno
1
10. 8. 2007 16:20
Re: Design po dedovi?
Hezke. A kdo byla maminka, babicka, prababicka etc.? Abychom vedeli jak se "delaji" auta. Nebo je nosi cap :-) ;-)
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 13:37
ano
Za a) Diskuze zařízlá, nejspiš proto, že ty auta nevyvolávají emoce.
Za b)Na auto.cz stačí jen jeden milonář
Za c)O F 500 opravdu nepiš, nemáš k ní co říct
Za d)Sem rád, že aspoň nějakej "bavorák má styl", protže ten s vrtulí na kapotě stylem momentálně nepřekypuje, tonic s fernetem to nezachrání a z bavoráka s padacím mostem s wurstem u brady se mi chce blít velebnosti
ZA e)Co oceňuješ ty je většině zde úplně u (tam kde ti rostou z těla nohy)
Za f) To, že napíšeš "Konečně napíšu tu pravdu pravd" něco vypovídá o tvém duševním zdravotním stavu. Znovu podotknu jednoho takového už svět měl... :no: A třikrát pfuj
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tibby"
10. 8. 2007 14:40
Re: ano
Pane wolffe, já se Vám divím, že jste ochoten tohle živit. Musí Vám být jasné, že to nikam nevede. Dejte si tenhle typ "přispěvatelů" na hate-list a rázem se Vám ten balast nebude zobrazovat. A máte klid.
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 14:56
Re: ano
Vidím, že už je to označené jako spam... O.K. Trochu mě zase nadzvedlo pravdu pravd...
neregistrovaný "Jiřík"
10. 8. 2007 15:05
Největší na MINI je budík uprostřed....
Ten orloj je fakt odporný. Že tam nedali rovnou hodiny z nádraží.
V době, kdy skoro každá automobilka vyrábí něco většího s přidáním minimálně půl třídy, půl metru, půl tuny a s neutuchající snahou se nabubřet a hrát vyšší ligu, tu přijde ten malý roztomilý brouček, který si na nic nehraje, je krásný, je zajímavý, je sexy a přitom je tak skromný. Bravo bravo - to se povedlo. Mini, díky své touze být výš, ztratil ze svého šarmu. VW Brouk ten už ani neexistuje, jelikož jeho noví tvůrci byli taktéž postiženi bubřením a z parádního brouka udělali odporný hmyz - chrobáka. Ale Fiat - jůůůů, ten je k sežrání. Konečně bude i na silnicích krásně..... a jak už jsem řekl, bude můj...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ezopos"
10. 8. 2007 15:43
fajne
Ať si říká kdo chce co chce, mě se tohle autíčko mooc líbí. Myslim, že se jim opravdu povedlo a doufám, že se jim bude dobře prodávat. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
10. 8. 2007 15:48
Trefa na srdce
Produkce na letosek vyprodana, nutnost zvyseni kapacity vyroby...tomu se rika uspech, specialne u modelu, jez mel byt pouze doplnkem radovych modelu. Fiatu se podaril za polsednich par let obrovsky pokrok. Vyrabi tvarove povedenou konfekci, ktera sice technicky neprinasi prevratne novinky, ale bohate uspokoji evropskeho (cti narocneho) zakaznika. Verim, ze bude v progresu pokracovat a nabidne nastupce modelu Coupe, Barchetta a jinych lahudek. Za "petikilo" nalezi Fiatu jedine :yes: A velke diky!
Rozbalit vlákno
0
10. 8. 2007 16:15
Ceny
Odhadnute ceny v clanku jsou znatelne premrstene. Predevsim zakladni cena u modelu 1.2 8V. Ta v Italii, na svem domacim trhu, stoji 10.500€ v pomerne solidni vybave POP. I po prepoctu na CZK cena pro Italii zespodu atakuje 300 000CZK. Vzhledem k politice dovozce do CR bych predpokladal prinejhorsim stejnou, spise vsak nizsi cenu pro cesky trh. dal bych ruku do ohne za to, ze cena Fiatu 500 100% nebude zacinat na 350 000. Na ty totiz prijde ve stejne vybave verze s motorem 1.4 16v 100cv a stejne tak i verze s motorem 1,3JTD - obe jsou za 12.500€. Narust ceny oproti POP je pak 2000€ jak v pripade Lounge, tak v pripade vybavy Sport (nestoji jedna nad druhou, ale spis se jedna o jakesi balicky vybavy). Prepocitame-li tedy cenikovou cenu vyssich vybav, coz je maximalni cenikova cena vubec, tedy 14 500€ na CZK, ziskavame cca 406 000KC. Dalsi podrobnosti o nadstandartni vybave vcetne configuratoru muzete najit na www.fiat.it. Pokud by 500 stala v CR v zakladu 350 000Kc, o cemz opravdu velmi vazne pochybuji a pricitam to na vrub lenosti nebo zamerne dezinformaci redaktoru AutoBildu (aby to Mini precejen nevypadalo tak draze), vyplatilo by se uvazovat o koupi vozu primo v Italii. Cenou slabe pres 10 000€ nota bene v solidni zakladni vybave Fiat dokazal, ze 500 neni primarne zamyslena jako cistokrevna premiovka (coz je urcite vyhoda, jelikoz ani drazsi verze nejsou nijak predrazene). Spis si myslim, ze v pripade 500 zakaznik dostane za sve penize vyborny mestsky dopravni prostredek s poradnou porci stylu a vybavy ve velmi pritazlivem baleni... S Mini bych srovnaval precejen spise az verzi Abarth, jelikoz takto je podvozek Mini, ale hlavne jeho cena na hony vzdalena 500. Za cenu Mini v zakladu, muzete mit 500 prakticky v plne vybave a s lepsim motorem. Vzhledem k prakticnosti 500, zpracovani interieru a jejim celkovym kvalitam je to jasna vyhoda pro budouci majitele.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "malcolm"
10. 8. 2007 19:18
Re: Ceny
Zbývá ještě doplnit, že bude k dispozici ještě čtvrtý stupeň výbavy, tzv. "holátko", cca o 1000 EUR levnější než verze Pop.
neregistrovaný "malcolm"
10. 8. 2007 19:36
Re: Ceny
Zapomněl jsem druhou polovinu. Vzhledem k cenové politice importéra se dá čekat, že se to holátko vejde do čtvrt miliónu.
Avatar - Pjenkava
10. 8. 2007 18:23
Hmmm
Fiat 500 je mi daleko sympatištější než Mini.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
10. 8. 2007 20:02
no tak abych ton zhrnul
Vzhledme k tomu, že sem tuto diskuzi sledoval od začátku, mohu říct jak to bylo. Gti napsal příspěvěk, po asi hodině byl označen jako spam, vyvolávající hádku. GTI je nevinen, mohou za to diskutéři... Bravo.. Pípíček Geblsů, by se neměl zač stydět. bravo. Chlapče ty se zakopáváš hloubějí a hlouběji... A myslím, ž zrovna F 500 bude poslední hřebíčekdo rakve tvých upocených myšlenek. Neboť voje pravda pravd je houby platná, když každý zde ví jakou budoucnost si F 500 svým okem bejčka prorokoval.. A ono to nakonec dopadne, když trochu zašpásuji, že bude i u nás jezdit i díky prodejní úspěšnosti tebou tak oúěvované Fabie víc 500 než těch Fábií. Díky bohu za Fiat, díky Fiatu za 500
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 20:17
Re: no tak abych ton zhrnul
Tak tak. Ten příspěvek byl označen dříve, než na něj byla nějaká reakce >:-[] :yes:
neregistrovaný "t.it"
10. 8. 2007 20:50
Re: no tak abych ton zhrnul
Mini je sice OK, ale kvůli jeho vysoké ceně se stalo trochu snobským nóbl autem. Doufám, že 500 nepůjde stejnou cestou její výjmečnost bude daná konfigurací a né cenou
11. 8. 2007 05:13
Re: no tak abych ton zhrnul
Nemam nic proti lidem, co jezdi v 10 let starych autech, ale nazor, ze 10 let stare je lepsi nez nove kvalifikuje sveho nositele do kategorie tupejsich. Auto neni vino, whiskey nebo anglicky travnik.
11. 8. 2007 05:22
Re: no tak abych ton zhrnul
...predchozi prispevek patril vyse, sem se vlozil nedopatrenim.
Myslim, ze uz ani redakce GTIho moc nemusi, jiste, svyma prispevkama zveda nastevnost, ale dost lidi to uz otravuje, protoze behem casu se drive vtipne, neotrele a casto nove a necekane pohledy na vec prinasejici komentare zvrhly v opakovani nekolika manter, popripade zoufale snahy obhajit neobhajitelne nazory typu kvalitu lekare poznas podle znacky jeho auta. Jinymi slovy GTI se jaksi opotreboval, nepodava vykon co drive, zacina spalovat olej, pomalu je zraly na vybrus, jen doufejme, ze mu nepraskne (drive) namahana hlava.
neregistrovaný "wolff"
11. 8. 2007 07:28
Re: no tak abych ton zhrnul
>:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2007 10:53
Re: no tak abych ton zhrnul
Ani nevíš, jak jsi blízko pravdy ;-) Výbornej postřeh :yes:
12. 8. 2007 10:46
Re: no tak abych ton zhrnul
Koukám, že ti nedávám spát, Andy... >:D Zkus si založit blog, tam se můžeš o nicku GTI rozepisovat do aleluja... tady, jak to vidíš, to zajímá jen tobě podobné >:-[]
Avatar - Falco
10. 8. 2007 23:07
500
500 je krásné a líbivé autíčko, ale na můj vkus až moc zženštilé!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 8. 2007 23:52
F500 a Mini jsou 2 odlisny zivocisny druhy...
a myslim, ze veta "kde konci Fiat, tam zacina Mini" to vystihla dokonale. F500 je krasne zpestreni trhu minivozu a opet musim dat poklonu Fiatu za perfektni styl, ktery dokazal dat jiz svemu 3.modelu po sobe :yes: :yes: Tezko si predtavit, ze se clovek (mozna spis zena) propleta mestskou kolonou v necem, pro dane porstredi, vice sexy... Jenze Mini je porad tam kde je, je tridou sama pro sebe, krasnym vozitkem odkazujicim na slavnou minulost, s technikou BMW a skvelymi jizdnimi vlastnostmi, Jehoz karoserie ma nejakou zahadou tvar miniauta a ne coupe.
Kazdopadne: Bravo Fiat !!! Bravo Mini !!! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
11. 8. 2007 09:14
Ještě jedna poznámka an závěr...
Díky GTImu tady několik lidí včetně mě zjistilo, že je buď žena a nebo...? Homosexuál... Tak to ze mě tak nějak padlo... >:-[] A do teď sem si myslel, že sem bazarovej kovboj nebo bejček v levým dlouhým táhlým...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "AG"
11. 8. 2007 10:23
Re: Ještě jedna poznámka an závěr...
No tak se zamysli ještě jednou.Nebo mi radši poraď,co může chlapa přimět ke koupi pětistovky.Radost z jízdy?-ne,jízdní vlastnosti,ani motorizace toto neumožňují (snad verze Abarth).Cena?-ne cena to určitě nemůže být.Praktičnost?-vtip,snad kromě parkování v řadě napříč.Styl?-možná,ale hrbit se s přitrouble blaženým výrazem ve tváři za volantem....,no dejme tomu.Kvalita?-určitě ne,zatím ji neznáme a pořád je důvod k pochybám.Tradice?-určitě pěkná věc,ale většinou právě pro ženský,pro které je tento skvost také primárně určen (s nimi se právě proto,že je 500 tak roztomilá rády svezou ony zmiňované 4%).Ne,ne závěrem mi prostě vychází,že v 500 moc chlapů s velkým CH neuvidíme.Vlastně možná jo-až to starý povezou do servisu. >:D >:D
neregistrovaný "wolff"
11. 8. 2007 11:12
Re: Ještě jedna poznámka an závěr...
Nechce se mi na tebe reagovat,ale snad jen jednu poznámku.. Proč hrbit? To auto bude mít na místě řidiče a spolujezdce víc místa než má Fabie, nebo Octavie. Proč tedy hrbit? Podívejs e na vnitřní rozměry toho auta. Bydlím v Brně, jezdím každý den 15 km do práce tam, 15 km do práce sem. Chci jedno malé auto přesně pro tento účel a za styl a dobrou náladu na silnici si připlatím a také za tu kvalitu, která bude vyšší než u konkurence vzhledem k rozměrům, totéž platí o výbavě... Četl si výbavu? Klima, 7 bagů... A k tomu tradice... Jsem kvůli tomu buzna? Základní motor 1,2 má na rozdíl od Fabie o jeden válec víc. Lepší proběh točivého momentu, parametry mnohem lepší než zuákladní motorizace Fabie. O 1,4 ani enmluvím, takový motor škodovka pro Fabii v nabídce nemá (no se zavřenými očima snad ta 1,6). Tak furt jako nevidím důvod, proč by se mi to nemělo líbit a proč bych ji enměl chtít, zvlášť když to auto v porovnání s ostatními má jedno velké +. Budí úsměv (ale ne cynický) na tváři a taky má obrovskou možnost personifikace. Nenajdeš 2 stejný 500. A o tom to je. Ano Micra by mi udělala stejnou službu a za míń. Ale proč proboha kupovat Micru, když můžu mít styl. Jinak taky nesmíš zapomenout na bezpečnost. nejbezpečnější městský vůz. Neexistuje pro ni konkurence. To co umí F 500 neumí ani mini.
Takže piš si co chceš,ale na hrbení zapomeň... neexistuje jediný důvod, proč by se měl člověk v F 500 hrbit, když je ve vnitř větší než Panda, zejména fo šířky.
neregistrovaný "AG"
11. 8. 2007 14:32
Re: Ještě jedna poznámka an závěr...
Vůbec jsi mi nepomohl v mém chápání věcí,jediné co chápu je styl.Psát o bezpečnosti a kvalitě je blud a starou verzi nemůžeš myslet,podle toho co píšeš jsi v ní zjevně neseděl.Jestli se dokážeš hrbit do šířky,tak budiž,ale spíš bych bral výšku vozu.Prostě ať to bereš jak chceš je tohle auto určené pro ženy a tomuto účelu poslouží bezchybně.Až povezeš kolegu z práce na šalinu,tak možná budeš muset řešit problém,kam s trojkombinací od oběda,ale i to se dá přejít.Já jenom nechápu proč???? Ta porce toho stylu je tak lákavá???,za tu cenu.Jinak pro tvé chápání:když si cyklista oholí nohy dámským depilátorem-je buzna?Přesto v klidu použil věc určenou výhradně ženám.Tak si klidně kup 500,depilátor možná bude v akci zdarma a věř mi,že těch úsměvů vzbudíš opravdu hodně.
neregistrovaný "wolff"
11. 8. 2007 14:38
Re: Ještě jedna poznámka an závěr...
Seděl si v Pandě? Seděl? Jediný prostorový problém, který je u Pandy je šířka a tento problém je zhruba ve stejné míře jako je tomu u Fabie. F 500 má úplně stejné rozměry, ale je širší. Jako jestli tomuhle nerozumíš, tak je to tvůj problém. S prominutím, tohle by pochopil i GTI. Napsal sem ti to dost polopatě tak aby si to už pochopil? Do F 500 nestrčíš ešus a přitom má větší zavazadelník než Mini,ale tam ti to nevadí, tam to jako vlastně chápeš... Prostě F 500 nabídne pro 4 pasažéry tolik prostoru jako Fabie. Nevím co na tom řešíš... Pro řidiče a spolujezdce o něco málo víc, pro cestující na zadních sedadlech o trochu míň než Fabie... Tak znovu říkám. Jestli se hrbíš ve Fabii, budeš se pravděpodobně hrbit i v F 500. Já mám ve Fabii jediný problém a to je šířka. F 500 je širší, tudíž pro mě znatelně prostornější...
P.S. Byl sem v Itálii 10 července, tedy víš co tím myslím, nemá cenu to dále komentovat...
neregistrovaný "AG"
11. 8. 2007 14:47
Re: Ještě jedna poznámka an závěr...
Jo človeče v Pandě jsem náhodou seděl a je prostě malá.A aby 500 nabídla tolik prostoru co Fabia to by musela dost poporůst.Půjč si Saxanu a podívej se na scénku se třemi mnichy.A jinak ani Fabii nepovažuju za pohodlný a prostorný auto.Proč máte všichni tuhle strašnou tendenci všechno srovnávat se škodovkama?Zkus jiný značky,konkrétně třeba Smart,podívej se na vnitřní prostor u Mini a pak srovnávej.To auto má úplně jinou stavbu.Ale když tě bude bavit,tak si ji užij a to myslím opravdu.
neregistrovaný "wolff"
11. 8. 2007 15:49
Re: Ještě jedna poznámka an závěr...
Proč sem cpeš starou F 500. Booooože... To je fuk..
Avatar - masO
12. 8. 2007 02:05
Re: Ještě jedna poznámka an závěr...
..objev desetileti! miniauto do mesta a ono je maly! no to je co ? opravdu prekvapeni.. 8-s :no:
12. 8. 2007 10:42
Re: Ještě jedna poznámka an závěr...
>:D >:D :yes: