Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Srovnávací test: Honda Civic vs. Hyundai i30 vs. Seat Leon vs. Škoda Rapid vs. Volvo V40

Že šetření nákladů a radost z jízdy nejdou dohromady? To nemusí být vůbec pravidlem! Dokázat se to pokusí naše pětice turbodieselových kompaktů.
Zpět na článek
2. 4. 2013 08:29
2. 4. 2013 08:36
2. 4. 2013 08:47
2. 4. 2013 15:29
2. 4. 2013 09:10
2. 4. 2013 09:18
2. 4. 2013 09:20
2. 4. 2013 10:36
2. 4. 2013 10:53
2. 4. 2013 11:11
2. 4. 2013 14:21
2. 4. 2013 21:18
2. 4. 2013 10:09
2. 4. 2013 13:30
2. 4. 2013 15:58
2. 4. 2013 16:34
2. 4. 2013 17:47
3. 4. 2013 18:12
2. 4. 2013 10:56
2. 4. 2013 15:32
2. 4. 2013 16:36
2. 4. 2013 11:13
2. 4. 2013 12:26
2. 4. 2013 12:12
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 4. 2013 12:19
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 4. 2013 13:24
2. 4. 2013 14:39
2. 4. 2013 15:17
2. 4. 2013 20:45
2. 4. 2013 16:42
2. 4. 2013 14:54
2. 4. 2013 15:21
2. 4. 2013 15:33
2. 4. 2013 15:47
2. 4. 2013 17:26
2. 4. 2013 17:55
2. 4. 2013 18:14
2. 4. 2013 19:41
2. 4. 2013 20:09
2. 4. 2013 20:24
2. 4. 2013 23:24
3. 4. 2013 09:31
3. 4. 2013 10:30
3. 4. 2013 05:42
3. 4. 2013 09:33
3. 4. 2013 11:41
4. 4. 2013 13:52
2. 4. 2013 20:18
2. 4. 2013 23:24
6. 7. 2013 04:49
Avatar - vabis
2. 4. 2013 08:29
pořadí
1) Volvo 2) Honda 3) Rapid 4) Leon 5) jůndaj ...vídí to někdo jinak? >:D
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ham.
2. 4. 2013 08:36
Re: pořadí
1) Leon, 2) Civic, 3) i30, 4) V40, 5) Rapid
Avatar - Atomas
2. 4. 2013 08:47
Re: pořadí
Z úhlu pohledu value for money:
1)I30, 2)Leon, 3)Rapid, 4)Civic, 5)V40
Avatar - qwert88
2. 4. 2013 15:29
Re: pořadí
ještě jinak :
1.Leon
2.Tundai
3.Volvo
4.Civic
5.skodovácký majstrštik Rapid,ale ten tam je nedoruzuměním,jedná se o hatchbacky,až budou srovnávat Fiata Lineu,P301,Ranaulta Fluence,tak to potom jo ;-)
Avatar - Atlis
2. 4. 2013 09:10
Re: pořadí
z pohladu auto tipu to nemoze byt inak nez:

1) Rapid, 2) Leon, ............ 548) Hyundai, 549) Honda) 550) Volvo
Avatar - Aladeen
2. 4. 2013 09:18
Re: pořadí
>:D :yes: Keby to mal pod palcom VaWerka tak by to bolo presne ako hovoríš , ale oni v tom časopise (aj keď ten časpis stojí za hov*o) si nemôžu dovoliť dať na prvé miesto úzky LOW-END s prehnanou cenou a tvrdými plastmi ktoré pripomínajú tie čo sú v mestských autobusoch ... ;-)
Avatar - dal
2. 4. 2013 09:20
Re: pořadí
Četl jsem ho
1)Leon
2)Civic
3)i 30
4)V40
5)Rapid

Jinak jako obvykle body cucané z prstu a účelová výhra Leonu, který měl být max 2. od konce.
2. 4. 2013 10:36
Re: pořadí
Já to nečetl, ale pokud to takhle opravdu dopadlo, pak je SM k smíchu... Leon a Rapid z 99% stejné vozy a jedne skončí první a druhý poslední? >:D
2. 4. 2013 10:53
Re: pořadí
Stejnou techniku ma Leon a Octavia III - Rapid ma uplne jiny (starsi) zaklad.
Avatar - Katikakus
2. 4. 2013 11:06
Re: pořadí
Clovece, tys na skoleni chrapal? Rapid sdili techniku s Toledem. Leon je prevleceny Golf.
Avatar - Atlis
2. 4. 2013 11:11
Re: pořadí
ze ty si len tak masirujes skodoradostne ego, co? chlapec sa mohol pomylit a vy uz ho chcete hned ukrizovat...
Avatar - Katikakus
2. 4. 2013 11:13
Re: pořadí
On je prodejce Skodovek, tak bych u nej tyhle zakladni informace ocekaval jako samozrejmost.
Avatar - Atlis
2. 4. 2013 14:21
Re: pořadí
no ako predajca skodoviek ta rad presvedci, ze skoda rapid je to iste co golf >:-[]
Avatar - Katikakus
2. 4. 2013 16:05
Re: pořadí
No vidis - touhle optikou jsem na to nenahlizel.... >:-[]
2. 4. 2013 21:18
Re: pořadí
Leon, Rapid, Volvo, Honda, i30
Avatar - TeeJay
2. 4. 2013 10:09
Civic
Civic v německém srovnávwáku hned za Golfem? Je to prostě fakt dobré auto. :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Choochoo
2. 4. 2013 13:30
Re: Civic
Vyborna spolehlivost, motor, podvozek, kufr, vnitrni prostor a variabilita z nej dela viteze, o tom zadna ;-)
Avatar - twistedTSD
2. 4. 2013 15:58
Re: Civic
Souhlasím - nový Golf se prostě povedl. >:-[]
2. 4. 2013 16:34
Re: Civic
Bylo i nějaké srovnání trojčat a mám takový pocit, že Leon z nich dopadl nejhůře. :-)
Avatar - TeeJay
2. 4. 2013 17:47
Re: Civic
Tak určitěěě, když porovnáš koncern, je to určitě největší šunka, ale současně o titanic lepší, než nějaká rejže. :-)
3. 4. 2013 18:12
Re: Civic
>:-[] Když to říkáš...
2. 4. 2013 10:56
Výběr
Mě už u reklamy k časopisu podivil výběr motorů. Měl to být test turbodieslů, OK. Ale kde je 1,6 HDI??? Kde je 1,6 dCi??? Proč dva stejné motory TDI??? Ať si redakce hodnotí co chce, tenhle test byl opět účelový. Podle mě Frantíci jsou v dieslech o objemu kolem 1,6 už před TDI... Můj názor.

Tady [odkaz] by si TDI asi ani neškrtlo.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - qwert88
2. 4. 2013 15:32
Re: Výběr
jak včem,každopádně frantíkům diesely jdou,hlavně menší objemy ;-)
2. 4. 2013 16:36
Re: Výběr
Každé to TDI je jiné. Auto Bild si ty skupinky vždy vybírá zvláštně. Mám takový pocit, že používají jednotnou metodiku, takže body můžeš porovnat i mezi testy (pokud nejsou příliš daleko od sebe a rozsah hodnocení sedí).
2. 4. 2013 11:00
Nemecky test Autobild: Ceed, Focus, Volvo V40, Bmw 1
Zaujimavy test. Poradie podla Autobild:
1 Bmw
2 Kia Ceed
3 Focus
4 Volvo V40

Odkaz mi nejde nahodit ale staci zadat do Youtube Bmw, Ford, Kia a hned to najde ;-)
Ceed naozaj vychvalili, zvlast motor,jeho vynikajucu realnu spotrebu, spracovanie interieru, dizajn. Len cakali vzhladom k udavanym cislam motora lepsie zrychlenie.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Katikakus
2. 4. 2013 11:09
Re: Nemecky test Autobild: Ceed, Focus, Volvo V40, Bmw 1
Redakcni system neumi odkazy na zabezpecene http, tudiz nesmi zacinat https://...
Kdyz ho upravis tak, ze bude zacinat "http://"... tak to pujde. ;-)

[odkaz]
Avatar - strýček BOB
2. 4. 2013 11:29
Re: Nemecky test Autobild: Ceed, Focus, Volvo V40, Bmw 1
Nyní ještě pohádku o tom, jak nešťastní majitelé V40 a BMW v amoku vyhledávájí nejbližšího prodejce rejže a s nadšením přesedají na novou značku se sedmiletou zárukou...
Avatar - Katikakus
2. 4. 2013 13:49
Re: Nemecky test Autobild: Ceed, Focus, Volvo V40, Bmw 1
Tys v tom videu ci v augustinove prispevku nasel takove tvrzeni? Zrejme sis jenom opet zapomnel vzit prasky...
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 11:34
Re: Nemecky test Autobild: Ceed, Focus, Volvo V40, Bmw 1
v casaku ( slovenska verzia ) som ten test videl a cital :yes:

BMW vyhralo o pomyselny chlp pred ceedom ... nieco sa predsa muselo najst aby neodisiel baworak s dlhym nosom ;-) .... zabavny test ;-) ceed prekvapil aj samotnych testerov :yes:
2. 4. 2013 11:13
Podprahovka
Skodovacky marketing vytvorit z Rapida a Octavie viac ako su a kam patria sa zacal (skoda, ze 1.4 bolo vcera).
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 11:44
Re: Podprahovka
vraj autotip pripravuje test rapida a mazdy 6 ... hadam ti nemusim ani pisat ze kto to vyhra ;-) >:D
2. 4. 2013 12:26
Re: Podprahovka
duster, co ich bude odtahovat
Avatar - qwert88
2. 4. 2013 15:24
Re: Podprahovka
přesně,tomu se říká škodovácký "majstrštik" >:-[]
Avatar - leone
2. 4. 2013 11:45
co tam dělá Rapid !!!!!!
..ty čtyři chápu,....ale co Rapid,....když se to musí porovnávat "škodovkou", tak snad Octavie,.....proboha kam furt tu "***" cpete !!!! >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 4. 2013 12:12
Re: co tam dělá Rapid !!!!!!
Tiez ma to prekvapilo, vonkajsimi rozmermi je Rapid viac konkurent pre Fiestu sedan, cize pre auta o triedu nizsie....
Avatar - Choochoo
2. 4. 2013 13:28
Re: co tam dělá Rapid !!!!!!
Zajimave je ze tam misto Golfa nastrci Leona, aby se Rapid nesrovnaval s Golfem a nahodou ho diky kufru neudelal >:-[]
Avatar - qwert88
2. 4. 2013 15:17
Re: co tam dělá Rapid !!!!!!
proč *** >:-[]
Avatar - Well-being
2. 4. 2013 11:48
Odpůrci rejže
to mají stále těžší ... ;-) Někteří začínají být i nervozní ... :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 11:51
Re: Odpůrci rejže
:yes: dobre im tak ;-)

otazne je ci skor nezvladaju korejsky uspech alebo vlastny neuspech..... :yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 4. 2013 12:19
Re: Odpůrci rejže
O akom neuspechu japonskych automobiliek hovoris?

Nespochybnujem uspech H/K dvojiciek, ale ked som sa rano pozrel z okna, tak Toyota bola stale najvacsia automobilka na svete a nezda sa, ze by isla poziciu stratit kvoli korejskej firme, Honda aj Mazda maju za sebou uspesny rok....

Moj mily Watson, pozeras sa na veci strasne zjedodusene az detinsky. Ak ma jeden hrac uspech, znamena to, ze druhy je automaticky neuspesny? Vobec nie. Na globalnom trhu s mnozstvom hracov nejde o hru s nulovym suctom.
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 12:27
Re: Odpůrci rejže
o com hovorim?
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 12:39
rapid je konkurent akurat pre C-ellysee a 301tku a aveo seda
takze vsetky dalsie porovnania s akymikolvek inymi autami su dost usmevne a zabavne a maju nulovu vypovednu hodnotu ;-) :yes:

technicky vzate ide vlastne o natiahnute male auto... predna naprava je z vw polo... cela paleta motorov je fakticky na urovni malych aut.... o tvrdych vyplnach dveri a dalsich lowendovych kuskoch ani nehovoriac...... ako konkurent avea ok... ale porovnavat rapid s focusom to uz ani ako aprilovy zart nie je vtipne...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Iv8
2. 4. 2013 12:48
Re: rapid je konkurent akurat pre C-ellysee a 301tku a aveo
:yes: , vše řečeno, není co dodat.
Avatar - qwert88
2. 4. 2013 15:23
Re: rapid je konkurent akurat pre C-ellysee a 301tku a aveo
pravda konkurent je,ale taky je určitě lepší,jak na řízení,tak po stránce kvality,než P301 a citron ;-)
2. 4. 2013 13:24
Rapid...
Tahle plastová jebka z Bolky může konkurovat uvedeným kompaktům maximálně svojí drzou ceníkovkou >:-[]

Radši se ani nebudu pídit po tom, jak test dopadl... 8-s
Rozbalit vlákno
4
2. 4. 2013 14:39
Re: Rapid...
Asi se budeš divit, ale Auto Tip, ve kterém byl test uveřejněn jsem si koupil v sobotu. Jedná se vlastně primárně o test spotřeby a jako komplet byl převzat z německého Auto Bildu. Načež Rapid skončil poslední a bylo mu vytýkáno, že za tu cenu v naftě je to láce. No a já vlastně to sledování vítězů a poražených v automobilismu obecně moc nemusím, protože každé auto má něco a individuální kvality můžou u různých zákazníků různou váhu tedy i to pořadí v časopisech evokující myšlenku že to je lepší než tamto mi prostě nesedí. Také to vede k závěrům článku, že auto XY vyhrálo sice o tři body, ale zcela poprávu, protože je to a to a to a zaslouží si to za to a za to a tamto (dosaď si co chceš). Pitomost, vyplýtvané řádky... Nicméně v tomto případě se mi zase zazdálo, že se tady na českém serveru nenosí, aby Rapid dostal z té pětice tu pětku a tak se radši uvěřejní jenom část článku . ;-)
Avatar - dal
2. 4. 2013 15:17
Re: Rapid...
Souhlas. Mi to připadá, že mají určeno aby časopis měl např.30 stránek a potřebují nějak zaplnit ty prázdná místa po otištění inzerce(i když ty články co vyplodí jsou vlastně taky inzerce). Jestli to má nebo nemá nějakou hodnotu je až na posledním místě, jeden od druhého kopírují a jsou rádi, že mají teplý flek. Nejlepší frajeři v tomto ohledu jsou asi SM. Je to škoda ale časopisy o autech mi začínají připomínat časopisy pro ženy, kde se jedná jenom o inzerci.
2. 4. 2013 16:42
Re: Rapid...
To oni tady rádi publikují jen ukázky. :-)
2. 4. 2013 14:39
Asi se budeš divit, ale...
... Auto Tip, ve kterém byl test uveřejněn jssem si koupil v sobotu. Jedná se vlastně primárně o test spotřeby a jako komplet byl převzat z německého Auto Bildu. Načež Rapid skončil poslední a bylo mu vytýkáno, že za tu cenu v naftě je to láce. No a já vlastně to sledování vítězů a poražených v automobilismu obecně moc nemusím, protože každé auto má něco a individuální kvality můžou u různých zákazníků různou váhu tedy i to pořadí v časopisech evokující myšlenku že to je lepší než tamto mi prostě nesedí. Také to vede k závěrům článku, že auto XY vyhrálo sice o tři body, ale zcela poprávu, protože je to a to a to a zaslouží si to za to a za to a tamto (dosaď si co chceš). Pitomost, vyplýtvané řádky... Nicméně v tomto případě se mi zase zazdálo, že se tady na českém serveru nenosí, aby Rapid dostal z té pětice tu pětku a tak se radši uvěřejní jenom část článku . ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
2. 4. 2013 14:54
Toto...
...tu malo byť o deň skôr. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - qwert88
2. 4. 2013 15:21
Můj výběr
v pořadí:
1.Seat Leon
2.Hyndai i30
3.Volvo v40
4.Honda Civic
5.Rapid tam asi nemá co dělat,pokuď se jedná o hatchbacky nižší střední,možná až bude Rapid hatchback >:D
Rozbalit vlákno
14
Avatar - dal
2. 4. 2013 15:33
Re: Můj výběr
Pořadí záleží na prioritách.
Ten kdo se chce vytahovat a má zbytečné prachy volí Volvo.
Ten kdo chce technicky to nejlepší volí Civic.
Ten kdo chce za co nejvíce peněz nejvíce muziky volí i30
Ten kdo fandí koncernu volí Leon
Ten kdo potřebuje převážet co nejvíce pytlů brambor volí Rapid
Avatar - qwert88
2. 4. 2013 15:43
Re: Můj výběr
přesně řečeno,akorát ten kdo fandí koncernu volí Octavii,kde navíc může převážet i ty pytle brambor
Avatar - dal
2. 4. 2013 15:47
Re: Můj výběr
Nebo taky tak.
2. 4. 2013 15:58
Re: Můj výběr
By mne zajímalo, co má Civic technicky to nejlepší. Lešeňovku místo zadní nápravy? O co je i30 technicky horší? >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 16:06
Re: Můj výběr
mozno dotycny sudi podla UFO dizajnu civicu... preto fandi honde ale pravda je inde... volvo aj i30 su urcite tehcnicky rovnako dobre ak nie aj lepsie :yes: ako ta parodia na ufo

a zeby do leonu siel ten kto fandi koncernu? tam u neho tiez nesuhlasim.... ja koncernu nefandim ale leon sa mi paci ;-)

povedal by som to takto...

kto si potrpi na imidz meno charizmu a seversku dokonalost vo vnutri a peniaze nie su problemom ... ten pojde do volva :yes:

kto ma rad sportovy dizajn a sportove jazdne vlastnosti ... a pri vysloveni slova honda sa mu rozprudi v zilach krv a ma rad moderny ale pritom funkcny dizajn ... ten pojde do civicu

kto chce po kazdej stranke solidne a dostojne auto na kazdu prilezitost a nepozera na imidz ale na priestor, zaruky, naklady a rodinne vyuzitie..... ten pojde do i30

no a kto chce vsetko mat v jednom ( aj sportovost aj solidnost aj slusnu cenu ) pojde do leona... ktory neohuri ale ani neurazi :yes:
Avatar - JuckiCZ
2. 4. 2013 16:33
Re: Můj výběr
Tak třeba to, že má použity vzadu u lešeňovky hydraulické silentbloky odvozené od Legendu a uretanové uložení tlumičů, dále třeba Atkinsonův cyklus nebo nejlepší aerodynamika.
Stačí mrknout třeba na tento článek ve zkratce ;-).
[odkaz]
No a k tomu přidej to nejdůležitější - nejnovější a zatím skvěle hodnocený motor, který z těchto pěti exceloval dynamikou i spotřebou. A obzvláště oproti tomu motoru z i30 to byl rozdíl :yes:
Avatar - JuckiCZ
2. 4. 2013 16:44
Re: Můj výběr
A ještě přidám něco o I-VTEC ;-).
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 16:53
Re: Můj výběr
vyborny clanok dik :yes: :yes: :yes:
Avatar - JuckiCZ
2. 4. 2013 16:57
Re: Můj výběr
Není vůbec zač.
Náhoda a pár vteřin s googlem ;-).
A vlastně i příspěvek Jossalita, kterej mě inspiroval k hledaným slovům >:D
2. 4. 2013 18:06
Re: Můj výběr
Tak Atkinsonův cyklus je rozhodně zajímavé řešení, v podstatě taková dynamická změna zdvihového objemu v závislosti na zatížení, což mi přijde o něco lepší než vypínání válců - uchovává se kultura chodu, na druhou stranu se nesnižují ztráty dané pohybem všech pístů.
2. 4. 2013 19:55
Re: Můj výběr
Jj, výborně. Já bych napsal, že civic má technicky lepších hodně věcí, ale především motor :-)

Jossalito, zkus si třeba přečíst něco o 1.6 d-tec.. A pak piš příspěvky..
2. 4. 2013 23:05
Re: Můj výběr
Ale ale. Napsoledy ti to nestačilo? >:D

Já osobně nepovažuji Civica za nejlepší z výše uvedených, na to prostě nemá a je jedno, co se tam ti Japonci pokusili nacpat. Jako celek jsou tam lepší vozy (tedy více) a Rapid to tedy není. ;-)
Avatar - Katikakus
3. 4. 2013 05:40
Re: Můj výběr
Co si myslis ty, at uz o Civicu nebo o cemkoli jiem, je tady vsem uplne jedno... ;-)
4. 4. 2013 20:12
Re: Můj výběr
Ne ne Jossalito, i z toho testu vyšlo že Honda byla druhá a to ještě kvůli ceně :-)

Jinak opět argumenty o ničem.. Fráze lepší jako celek apod.

Prostě Honda je lepší v konkrétních a důležitých věcech, jako motor, kufr, 6 rychlostí atd.

A Seat je lepší v odéru, sešití koberečků, vzdušnosti, sportovních ukazatelích na budíkách, anebo v čem jiném???

Asi ve světlech.

Čau ;-)
Avatar - Jaros71
2. 4. 2013 17:26
Testy
Myslím,že to moc srovnávat nejde..
Ale Golf-Leon patří na špici..
Honda motoricky určitě taky..jen ta jízdní kvalita je horší vč. toho ,že nemá víceprvkovou zadní nápravu..ani v TOP verzi! :no:
Ale ten Rapid je tam úplně mimo..si už dělají srandu,ne? :no:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - TeeJay
2. 4. 2013 17:55
Re: Testy
Kvalita jízdy Civicu je prosímtě horší než CO? A čemu konkrétně vadí absence víceprvku? :-)
2. 4. 2013 18:14
Re: Testy
No, víceprvek to sice nemá, ale podle toho, co jsem četl, mělo by se jednat o jednu z nejlepších náprav tohoto typu, která hodně potlačuje většinu neduhů své koncepce (pochopitelně ne vše). Ale zkoušet jsem to nezkoušel, takže sám z vlastní zkušenosti nemohu mluvit, na všech svých autech jsem měl vzadu zatím víceprvek nebo multi-link Scott-Russell.
Avatar - Jaros71
2. 4. 2013 19:41
Re: Testy
V Civicu jsem jel..náprava vzadu je vlečná..kostitřas hadra..!! Pohoda v Hondě rozhodně není..uskákané neposedné auto.
Já to teda nepreferuju.
I Hyundai má lepší podvozek.. ;-)
Má totiž víceprvkovou nápravu a v zatáčkách neuskakuje a nedrncá..!!
S vlečnými rameny jsem jezdil a bylo to jen na rekreační popojíždění na chatu.. :no: :no: :no: :no: :no:
Golf nebo Leon jsou jízdně někde jinde v dobré motorizaci..bez víceprvku bych je taky nekupoval.
2. 4. 2013 20:09
Re: Testy
V 9G?? Rozhodně není žádný kostitřas. 8G má sportovnější naladění, ovšem tvrdší víceprvek se chová skoro stejně. Civic měl dvojitý lichoběžník v době, kdy VW používalo zevěšení ze žebřiňáku. Pochopitelně je Honda už dále, i s torzkou.
2. 4. 2013 20:24
Re: Testy
To Jirik_H :yes:

To Jaros71 Já jsem Civic 9g nejel, ale myslím, že řeči jako kostitřas apod. jsou k smíchu :no: :no: :no: :no:
Možná bych jich tam mohl dát ještě víc, jako ty :-)
Jinak v tomhle konkrétním testu píšou, že civic je pohodlný...

Mit spritzigem und sparsamem Motor gewinnt der Honda Civic das Antriebskapitel. Bequem ist er auch, aber zu teuer.

PS To že může mít Hyundai komfortnější podvozek není žádná potupa ;-)
2. 4. 2013 23:24
Re: Testy
Určitě si nejel, jinak bys nemohl napsat, že Civic 9G je kostitřas (jak píše kolega Jirik_H 8G je sportovní dalo by se říct uskákaný, ale o 9G to 100% neplatí).

Takže až se projedeš novým Civicem, tak můžeme diskutovat.
Avatar - Jaros71
3. 4. 2013 09:31
Re: Testy
Bohužel jel..ve firmě máme totiž Hondu z Autoelegance Brno..
Na servise jsme tam až příliš často..takže abychom se nenuduli,dáme si občas nějaké tetovací jízdy..
Civic bylo nejméně pohodlné auto za posledních několik let,které v této třídě jsem projel... :no: :no: :no: :no:
A ceny servisu u japonce raději nekomentuji..proti VW jsou o 25-30% vyšší.. :no:
Jinak motoricky je Honda super..ale toho Civica jsme jeli v benzínu..
Nové CR-V mám najeté v naftě..
3. 4. 2013 10:30
Re: Testy
Tak teda nevím kudy jsi jel (jestli po polňačce >:-[] ), neboť Civic 9G mi měsíc parkuje v garáži a žádné poskakování nebo odskakování teda nezaznamenávám. Ceny v servisu jsou všeobecně u japonců vyšší o tom žádná. Ale já jsem doposud s Toyotou jezdil do servisu pouze na výměnu oleje, takže mě to tolik netrápí (snad v tom budu i pokračovat ;-) ).

PS. jaký máš zkušenosti se servisem v AUTOELEGANCE, já jsem tam byl jednou na reklamačce nic vážného to nebylo práce na 5 minut, ale přístup teda nic moc. Není lepší servis v Židenicích?
Avatar - Katikakus
3. 4. 2013 05:42
Re: Testy
Civic urcite neni kostitras. Hyundaima opravdu lepsi podvozek (je to jeden z nejlepsich podvozku ve trode, takze neni divu), ale Civic nijak vyrazne nezaostava. Civic ma pak z testovane petky jednoznacne nejlepsi motor.
Avatar - Jaros71
3. 4. 2013 09:33
Re: Testy
Viz výše..kostitřas to je...zkus Golfa a přesedni..ještě ted' mi drkotají zuby.. :-(
Ale Honda má dobrý motorky..fakt :-)
Avatar - Katikakus
3. 4. 2013 11:41
Re: Testy
Právě ten Golf je ve srovnání s Civicem kostitras. Jsi si jistý, žes seděl v 9G?
4. 4. 2013 13:52
Re: Testy
Tak sorry, ale ani v 8.g to neni nic, co by připomínalo kostitřas(a že tam je kritika podvozku oprávněná). Mám ho tedy jen na nejmenších kolech co jde (205/55 R 16) a do práce jezdím 10 km po zoufalé okresce III. třídy. Jo, je to horší než multilink co jsem měl na minulé 626, ale pokud na to neobuješ 18´´ tak se dá(netvrdím, že je to super komfortní auto) 9.g je co se týče (nejen) podvozku o dost dál. Když se řekne kostitřas, v mysli mi vytanou zcela jiné vozy. Ještě k té uskákanosti. Dlouho jsem si myslel, že zatáčku co jsem jezdil s multilinkem na hraně 80(už se hrnulo bokem) holt s cívou projedu o pár km pomaleji, protože začne být dřív nervozní(lehké odskakování). Včera mi volala do práce manželka, že nám doma hoří 8-s a ty zatáčky jsem zcela bez problému projel o dost vyšší rychlostí. Jen se toho nebát >:-[]
2. 4. 2013 20:18
Civic
Tak za prvé: auto.cz tady publikuje pouze výňatek, který má fungovat jako reklama na Auto Bild / Tip. :no:

Za druhé: Honda má neoddiskutovatelně nejlepší motor, z hatchbacků největší kufr, nejlepší aerodynamiku atd. Z testu jsem pochopil to, že Honda nevyhrála v Německu jen kvůli vyšší ceně. Otázka je jestli to platí v Čechách..

Jinak o tom motoru byl i ten test: Der Honda Civic fordert seine Rivalen Seat Leon, Hyundai i30, Volvo V40 und Skoda Rapid mit einem neuen Motor heraus. Fährt er damit ganz nach vorne?

Ať si každý vybere co se mu líbí, nejlépe podle osobní zkušenosti :-)

PS V sobotu jsem koukal na Autosalon na Primě a koukám VW >:D - sponzor pořadu. No alespoň to tam napíšou. Kdo jsou sponzoři auto.cz???

PPS Tady alespoň něco k tomu testu [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
6. 7. 2013 04:49
Re: Civic
Sponzoři..? Vždy a jenom inzerenti...bez nich by to jaksi nefungovalo...nebylo by za co...
A kdo je asi tím největším...a tudíž nejvlivnjším...odpovědˇ...určitě jedna německá "lidová" skupina...budují image, která se má vymykat všem ostatním...skvělé parametry, výkony, spolehlivost...
Budiž jim to přáno...v mnohém jsou na špici, ale jak již zde v diskusi někdo uvedl...každý má něco...positive / negative...a volba je vždy na Vás... I když se tu vlivem této masírky tvoří ovčí stádečka, která procitnou až si to či ono vyzkouší na vlastní kůži...
Každý má své potřeby...možnosti...a představy a očekávání nám však "pomáhají" utvářet specialisti na marketing...atˇ chceme či ne...min. podvědomě se to do nás dostane...stádečko si pak "můžeme" vybrat...
Jedna věc vše pomůže rozkrýt...vlastní provoz...ale to už může být pozdě...nebo taky ne...
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2013 21:50
To je ten (nezáVWislý) test..
..kam
a) "propašoVWali" škodu Rapid (která do testu nepatřila) a
b) v obou měřeních bylo NEJlepší (nejúspornější) Volvo = takže skončilo (před)POSLEDNÍ? ;-)
(plus bylo výborné ve zrychlení i pružnosti)
c) vyhrál Seat Leon, který měl obě naměřené hodnoty spotřeby NEJHORŠí!
(plus byl horší ve zrychlení i pružnosti?
Ten byl fakt SUPER (legrace číst :yes: :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ham.
2. 4. 2013 22:50
Re: To je ten (nezáVWislý) test..
Ovšem zase považ ten trapas, když bylo Volvo v testu zrychlení daleko pomalejší než prostý vozík Škoda Rapid a uhájilo předposlední místo o mizerné 4 body před ním právě díky té o 0,2 litru nižší průměrné spotřebě. To stačilo aby někde na rovince zafoukal protivítr, spotřeba stoupla a Volvo bylo poslední. :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2013 00:39
Re: To je ten (nezáVWislý) test..
4 body? To by KONEČNĚ i vám mohlo dokázat (totální) NESMYSLNOST těch (z prstu vycucaných) "přepočtů" na body, nebo (ještě ne)? ;-)
..a nebo VSKUTKU považujete Rapid za "plnohodnotnou VWariantu"/konkurenci pro Volvo V40 D2? :-)
PS: Že to Volvo (se svým starým 1.6 HDi krom nejnižší spotřeby mělo i lepší zrychlení než vítěz testu SEAT Leon (tedy VW Golf) ale VÍTE, že? ;-)
PPS: To víte, já jsem BLONDýna - já myslela že když je to test o SPOŘENÍ - (nejlepší) naměřené hodnoty spotřeby (Volvo vyhrálo OBĚ disciplíny spotřeba) budou mít nějaký vliv - a ono vyhrálo naopak auto s NEJHORŠÍ spotřebou :-)
Avatar - Ham.
3. 4. 2013 11:06
Re: To je ten (nezáVWislý) test..
Nebyl to test spotřeby ale kompletní test aut se všemi vlastnostmi, kde spotřeba byla jeden z hodnocených parametrů, ale zdaleka ne jediný. Takže ve spotřebě V40 zabodovalo, jinak ovšem bylo v souhrnu vlastností dost slabé, takže téměř propadlo.
3. 4. 2013 11:45
Re: To je ten (nezáVWislý) test..
Ad a) - Rapid byl poslední, to si moc nepomohl. A myslím, že tam patřil - je to auto podobné velikosti a hlavně se tváří, že je to výhodná koupě, tedy by v takovém testu mohl ukázat, že je dobrou alternativou pro spořílky.
A jako zástupce Golfu tam byl už Leon.
Ad b) - u úspornosti se počítají celkové náklady - včetně servisu a pořizovací ceny. A nejdražší Volvo nezachrání ani nejnižší spotřeba.
Výherce kategorie výkon/cena byla i30.
Avatar - Ham.
3. 4. 2013 11:50
Re: To je ten (nezáVWislý) test..
výherce kategorie výkon/cena v originálním německém testu byl 1. Leon, 2. Rapid, 3. i30, 4. Civic, 5. V40
3. 4. 2013 14:49
Re: To je ten (nezáVWislý) test..
Opravdu? Koukal jsem na video verzi ([odkaz] tam je v 7:58 řečeno, že Preisleistungsieger je i30. Že by video a papírové verze měly různé výsledky? :-O
Avatar - Ham.
3. 4. 2013 17:57
Re: To je ten (nezáVWislý) test..
Leon 476 bodů cena 22780 eur, cena za bod 47,9
Rapid 452 bodů cena 22160 eur, cena za bod 49
i30 458 bodů cena 22960 eur, cena za bod 50,1
Civic 461 bodů cena 26550 eur, cena za bod 57,6
V40 456 bodů cena 26930 eur, cena za bod 59,1
4. 4. 2013 01:00
Re: To je ten (nezáVWislý) test..
To je neskutocne debilny prepocet >:D To ktoreho redaktora take nieco napadlo?
Rovno mozu merat dlzku auta ukladanim papierov A4 za seba a prepokladam, ze dotycny v potravinach kupuje aj chlieb na objem a spagety na pocet kusov >:D