ještě jinak :
1.Leon
2.Tundai
3.Volvo
4.Civic
5.skodovácký majstrštik Rapid,ale ten tam je nedoruzuměním,jedná se o hatchbacky,až budou srovnávat Fiata Lineu,P301,Ranaulta Fluence,tak to potom jo ;-)
>:D:yes: Keby to mal pod palcom VaWerka tak by to bolo presne ako hovoríš , ale oni v tom časopise (aj keď ten časpis stojí za hov*o) si nemôžu dovoliť dať na prvé miesto úzky LOW-END s prehnanou cenou a tvrdými plastmi ktoré pripomínajú tie čo sú v mestských autobusoch ... ;-)
Mě už u reklamy k časopisu podivil výběr motorů. Měl to být test turbodieslů, OK. Ale kde je 1,6 HDI??? Kde je 1,6 dCi??? Proč dva stejné motory TDI??? Ať si redakce hodnotí co chce, tenhle test byl opět účelový. Podle mě Frantíci jsou v dieslech o objemu kolem 1,6 už před TDI... Můj názor.
Každé to TDI je jiné. Auto Bild si ty skupinky vždy vybírá zvláštně. Mám takový pocit, že používají jednotnou metodiku, takže body můžeš porovnat i mezi testy (pokud nejsou příliš daleko od sebe a rozsah hodnocení sedí).
Nemecky test Autobild: Ceed, Focus, Volvo V40, Bmw 1
Zaujimavy test. Poradie podla Autobild:
1 Bmw
2 Kia Ceed
3 Focus
4 Volvo V40
Odkaz mi nejde nahodit ale staci zadat do Youtube Bmw, Ford, Kia a hned to najde ;-)
Ceed naozaj vychvalili, zvlast motor,jeho vynikajucu realnu spotrebu, spracovanie interieru, dizajn. Len cakali vzhladom k udavanym cislam motora lepsie zrychlenie.
Re: Nemecky test Autobild: Ceed, Focus, Volvo V40, Bmw 1
Nyní ještě pohádku o tom, jak nešťastní majitelé V40 a BMW v amoku vyhledávájí nejbližšího prodejce rejže a s nadšením přesedají na novou značku se sedmiletou zárukou...
Re: Nemecky test Autobild: Ceed, Focus, Volvo V40, Bmw 1
v casaku ( slovenska verzia ) som ten test videl a cital :yes:
BMW vyhralo o pomyselny chlp pred ceedom ... nieco sa predsa muselo najst aby neodisiel baworak s dlhym nosom ;-) .... zabavny test ;-) ceed prekvapil aj samotnych testerov :yes:
Nespochybnujem uspech H/K dvojiciek, ale ked som sa rano pozrel z okna, tak Toyota bola stale najvacsia automobilka na svete a nezda sa, ze by isla poziciu stratit kvoli korejskej firme, Honda aj Mazda maju za sebou uspesny rok....
Moj mily Watson, pozeras sa na veci strasne zjedodusene az detinsky. Ak ma jeden hrac uspech, znamena to, ze druhy je automaticky neuspesny? Vobec nie. Na globalnom trhu s mnozstvom hracov nejde o hru s nulovym suctom.
rapid je konkurent akurat pre C-ellysee a 301tku a aveo seda
takze vsetky dalsie porovnania s akymikolvek inymi autami su dost usmevne a zabavne a maju nulovu vypovednu hodnotu ;-):yes:
technicky vzate ide vlastne o natiahnute male auto... predna naprava je z vw polo... cela paleta motorov je fakticky na urovni malych aut.... o tvrdych vyplnach dveri a dalsich lowendovych kuskoch ani nehovoriac...... ako konkurent avea ok... ale porovnavat rapid s focusom to uz ani ako aprilovy zart nie je vtipne...
Asi se budeš divit, ale Auto Tip, ve kterém byl test uveřejněn jsem si koupil v sobotu. Jedná se vlastně primárně o test spotřeby a jako komplet byl převzat z německého Auto Bildu. Načež Rapid skončil poslední a bylo mu vytýkáno, že za tu cenu v naftě je to láce. No a já vlastně to sledování vítězů a poražených v automobilismu obecně moc nemusím, protože každé auto má něco a individuální kvality můžou u různých zákazníků různou váhu tedy i to pořadí v časopisech evokující myšlenku že to je lepší než tamto mi prostě nesedí. Také to vede k závěrům článku, že auto XY vyhrálo sice o tři body, ale zcela poprávu, protože je to a to a to a zaslouží si to za to a za to a tamto (dosaď si co chceš). Pitomost, vyplýtvané řádky... Nicméně v tomto případě se mi zase zazdálo, že se tady na českém serveru nenosí, aby Rapid dostal z té pětice tu pětku a tak se radši uvěřejní jenom část článku . ;-)
Souhlas. Mi to připadá, že mají určeno aby časopis měl např.30 stránek a potřebují nějak zaplnit ty prázdná místa po otištění inzerce(i když ty články co vyplodí jsou vlastně taky inzerce). Jestli to má nebo nemá nějakou hodnotu je až na posledním místě, jeden od druhého kopírují a jsou rádi, že mají teplý flek. Nejlepší frajeři v tomto ohledu jsou asi SM. Je to škoda ale časopisy o autech mi začínají připomínat časopisy pro ženy, kde se jedná jenom o inzerci.
... Auto Tip, ve kterém byl test uveřejněn jssem si koupil v sobotu. Jedná se vlastně primárně o test spotřeby a jako komplet byl převzat z německého Auto Bildu. Načež Rapid skončil poslední a bylo mu vytýkáno, že za tu cenu v naftě je to láce. No a já vlastně to sledování vítězů a poražených v automobilismu obecně moc nemusím, protože každé auto má něco a individuální kvality můžou u různých zákazníků různou váhu tedy i to pořadí v časopisech evokující myšlenku že to je lepší než tamto mi prostě nesedí. Také to vede k závěrům článku, že auto XY vyhrálo sice o tři body, ale zcela poprávu, protože je to a to a to a zaslouží si to za to a za to a tamto (dosaď si co chceš). Pitomost, vyplýtvané řádky... Nicméně v tomto případě se mi zase zazdálo, že se tady na českém serveru nenosí, aby Rapid dostal z té pětice tu pětku a tak se radši uvěřejní jenom část článku . ;-)
v pořadí:
1.Seat Leon
2.Hyndai i30
3.Volvo v40
4.Honda Civic
5.Rapid tam asi nemá co dělat,pokuď se jedná o hatchbacky nižší střední,možná až bude Rapid hatchback >:D
Pořadí záleží na prioritách.
Ten kdo se chce vytahovat a má zbytečné prachy volí Volvo.
Ten kdo chce technicky to nejlepší volí Civic.
Ten kdo chce za co nejvíce peněz nejvíce muziky volí i30
Ten kdo fandí koncernu volí Leon
Ten kdo potřebuje převážet co nejvíce pytlů brambor volí Rapid
mozno dotycny sudi podla UFO dizajnu civicu... preto fandi honde ale pravda je inde... volvo aj i30 su urcite tehcnicky rovnako dobre ak nie aj lepsie :yes: ako ta parodia na ufo
a zeby do leonu siel ten kto fandi koncernu? tam u neho tiez nesuhlasim.... ja koncernu nefandim ale leon sa mi paci ;-)
povedal by som to takto...
kto si potrpi na imidz meno charizmu a seversku dokonalost vo vnutri a peniaze nie su problemom ... ten pojde do volva :yes:
kto ma rad sportovy dizajn a sportove jazdne vlastnosti ... a pri vysloveni slova honda sa mu rozprudi v zilach krv a ma rad moderny ale pritom funkcny dizajn ... ten pojde do civicu
kto chce po kazdej stranke solidne a dostojne auto na kazdu prilezitost a nepozera na imidz ale na priestor, zaruky, naklady a rodinne vyuzitie..... ten pojde do i30
no a kto chce vsetko mat v jednom ( aj sportovost aj solidnost aj slusnu cenu ) pojde do leona... ktory neohuri ale ani neurazi :yes:
Tak třeba to, že má použity vzadu u lešeňovky hydraulické silentbloky odvozené od Legendu a uretanové uložení tlumičů, dále třeba Atkinsonův cyklus nebo nejlepší aerodynamika.
Stačí mrknout třeba na tento článek ve zkratce ;-).
[odkaz]
No a k tomu přidej to nejdůležitější - nejnovější a zatím skvěle hodnocený motor, který z těchto pěti exceloval dynamikou i spotřebou. A obzvláště oproti tomu motoru z i30 to byl rozdíl :yes:
Tak Atkinsonův cyklus je rozhodně zajímavé řešení, v podstatě taková dynamická změna zdvihového objemu v závislosti na zatížení, což mi přijde o něco lepší než vypínání válců - uchovává se kultura chodu, na druhou stranu se nesnižují ztráty dané pohybem všech pístů.
Já osobně nepovažuji Civica za nejlepší z výše uvedených, na to prostě nemá a je jedno, co se tam ti Japonci pokusili nacpat. Jako celek jsou tam lepší vozy (tedy více) a Rapid to tedy není. ;-)
Myslím,že to moc srovnávat nejde..
Ale Golf-Leon patří na špici..
Honda motoricky určitě taky..jen ta jízdní kvalita je horší vč. toho ,že nemá víceprvkovou zadní nápravu..ani v TOP verzi! :no:
Ale ten Rapid je tam úplně mimo..si už dělají srandu,ne? :no:
No, víceprvek to sice nemá, ale podle toho, co jsem četl, mělo by se jednat o jednu z nejlepších náprav tohoto typu, která hodně potlačuje většinu neduhů své koncepce (pochopitelně ne vše). Ale zkoušet jsem to nezkoušel, takže sám z vlastní zkušenosti nemohu mluvit, na všech svých autech jsem měl vzadu zatím víceprvek nebo multi-link Scott-Russell.
V Civicu jsem jel..náprava vzadu je vlečná..kostitřas hadra..!! Pohoda v Hondě rozhodně není..uskákané neposedné auto.
Já to teda nepreferuju.
I Hyundai má lepší podvozek.. ;-)
Má totiž víceprvkovou nápravu a v zatáčkách neuskakuje a nedrncá..!!
S vlečnými rameny jsem jezdil a bylo to jen na rekreační popojíždění na chatu.. :no::no::no::no::no:
Golf nebo Leon jsou jízdně někde jinde v dobré motorizaci..bez víceprvku bych je taky nekupoval.
V 9G?? Rozhodně není žádný kostitřas. 8G má sportovnější naladění, ovšem tvrdší víceprvek se chová skoro stejně. Civic měl dvojitý lichoběžník v době, kdy VW používalo zevěšení ze žebřiňáku. Pochopitelně je Honda už dále, i s torzkou.
To Jaros71 Já jsem Civic 9g nejel, ale myslím, že řeči jako kostitřas apod. jsou k smíchu :no::no::no::no:
Možná bych jich tam mohl dát ještě víc, jako ty :-)
Jinak v tomhle konkrétním testu píšou, že civic je pohodlný...
Mit spritzigem und sparsamem Motor gewinnt der Honda Civic das Antriebskapitel. Bequem ist er auch, aber zu teuer.
PS To že může mít Hyundai komfortnější podvozek není žádná potupa ;-)
Určitě si nejel, jinak bys nemohl napsat, že Civic 9G je kostitřas (jak píše kolega Jirik_H 8G je sportovní dalo by se říct uskákaný, ale o 9G to 100% neplatí).
Takže až se projedeš novým Civicem, tak můžeme diskutovat.
Bohužel jel..ve firmě máme totiž Hondu z Autoelegance Brno..
Na servise jsme tam až příliš často..takže abychom se nenuduli,dáme si občas nějaké tetovací jízdy..
Civic bylo nejméně pohodlné auto za posledních několik let,které v této třídě jsem projel... :no::no::no::no:
A ceny servisu u japonce raději nekomentuji..proti VW jsou o 25-30% vyšší.. :no:
Jinak motoricky je Honda super..ale toho Civica jsme jeli v benzínu..
Nové CR-V mám najeté v naftě..
Tak teda nevím kudy jsi jel (jestli po polňačce >:-[] ), neboť Civic 9G mi měsíc parkuje v garáži a žádné poskakování nebo odskakování teda nezaznamenávám. Ceny v servisu jsou všeobecně u japonců vyšší o tom žádná. Ale já jsem doposud s Toyotou jezdil do servisu pouze na výměnu oleje, takže mě to tolik netrápí (snad v tom budu i pokračovat ;-) ).
PS. jaký máš zkušenosti se servisem v AUTOELEGANCE, já jsem tam byl jednou na reklamačce nic vážného to nebylo práce na 5 minut, ale přístup teda nic moc. Není lepší servis v Židenicích?
Civic urcite neni kostitras. Hyundaima opravdu lepsi podvozek (je to jeden z nejlepsich podvozku ve trode, takze neni divu), ale Civic nijak vyrazne nezaostava. Civic ma pak z testovane petky jednoznacne nejlepsi motor.
Tak sorry, ale ani v 8.g to neni nic, co by připomínalo kostitřas(a že tam je kritika podvozku oprávněná). Mám ho tedy jen na nejmenších kolech co jde (205/55 R 16) a do práce jezdím 10 km po zoufalé okresce III. třídy. Jo, je to horší než multilink co jsem měl na minulé 626, ale pokud na to neobuješ 18´´ tak se dá(netvrdím, že je to super komfortní auto) 9.g je co se týče (nejen) podvozku o dost dál. Když se řekne kostitřas, v mysli mi vytanou zcela jiné vozy. Ještě k té uskákanosti. Dlouho jsem si myslel, že zatáčku co jsem jezdil s multilinkem na hraně 80(už se hrnulo bokem) holt s cívou projedu o pár km pomaleji, protože začne být dřív nervozní(lehké odskakování). Včera mi volala do práce manželka, že nám doma hoří 8-s a ty zatáčky jsem zcela bez problému projel o dost vyšší rychlostí. Jen se toho nebát >:-[]
Tak za prvé: auto.cz tady publikuje pouze výňatek, který má fungovat jako reklama na Auto Bild / Tip. :no:
Za druhé: Honda má neoddiskutovatelně nejlepší motor, z hatchbacků největší kufr, nejlepší aerodynamiku atd. Z testu jsem pochopil to, že Honda nevyhrála v Německu jen kvůli vyšší ceně. Otázka je jestli to platí v Čechách..
Jinak o tom motoru byl i ten test: Der Honda Civic fordert seine Rivalen Seat Leon, Hyundai i30, Volvo V40 und Skoda Rapid mit einem neuen Motor heraus. Fährt er damit ganz nach vorne?
Ať si každý vybere co se mu líbí, nejlépe podle osobní zkušenosti :-)
PS V sobotu jsem koukal na Autosalon na Primě a koukám VW >:D - sponzor pořadu. No alespoň to tam napíšou. Kdo jsou sponzoři auto.cz???
Sponzoři..? Vždy a jenom inzerenti...bez nich by to jaksi nefungovalo...nebylo by za co...
A kdo je asi tím největším...a tudíž nejvlivnjším...odpovědˇ...určitě jedna německá "lidová" skupina...budují image, která se má vymykat všem ostatním...skvělé parametry, výkony, spolehlivost...
Budiž jim to přáno...v mnohém jsou na špici, ale jak již zde v diskusi někdo uvedl...každý má něco...positive / negative...a volba je vždy na Vás... I když se tu vlivem této masírky tvoří ovčí stádečka, která procitnou až si to či ono vyzkouší na vlastní kůži...
Každý má své potřeby...možnosti...a představy a očekávání nám však "pomáhají" utvářet specialisti na marketing...atˇ chceme či ne...min. podvědomě se to do nás dostane...stádečko si pak "můžeme" vybrat...
Jedna věc vše pomůže rozkrýt...vlastní provoz...ale to už může být pozdě...nebo taky ne...
..kam
a) "propašoVWali" škodu Rapid (která do testu nepatřila) a
b) v obou měřeních bylo NEJlepší (nejúspornější) Volvo = takže skončilo (před)POSLEDNÍ? ;-)
(plus bylo výborné ve zrychlení i pružnosti)
c) vyhrál Seat Leon, který měl obě naměřené hodnoty spotřeby NEJHORŠí!
(plus byl horší ve zrychlení i pružnosti?
Ten byl fakt SUPER (legrace číst :yes::-)
Ovšem zase považ ten trapas, když bylo Volvo v testu zrychlení daleko pomalejší než prostý vozík Škoda Rapid a uhájilo předposlední místo o mizerné 4 body před ním právě díky té o 0,2 litru nižší průměrné spotřebě. To stačilo aby někde na rovince zafoukal protivítr, spotřeba stoupla a Volvo bylo poslední. :-)
4 body? To by KONEČNĚ i vám mohlo dokázat (totální) NESMYSLNOST těch (z prstu vycucaných) "přepočtů" na body, nebo (ještě ne)? ;-)
..a nebo VSKUTKU považujete Rapid za "plnohodnotnou VWariantu"/konkurenci pro Volvo V40 D2? :-)
PS: Že to Volvo (se svým starým 1.6 HDi krom nejnižší spotřeby mělo i lepší zrychlení než vítěz testu SEAT Leon (tedy VW Golf) ale VÍTE, že? ;-)
PPS: To víte, já jsem BLONDýna - já myslela že když je to test o SPOŘENÍ - (nejlepší) naměřené hodnoty spotřeby (Volvo vyhrálo OBĚ disciplíny spotřeba) budou mít nějaký vliv - a ono vyhrálo naopak auto s NEJHORŠÍ spotřebou :-)
Nebyl to test spotřeby ale kompletní test aut se všemi vlastnostmi, kde spotřeba byla jeden z hodnocených parametrů, ale zdaleka ne jediný. Takže ve spotřebě V40 zabodovalo, jinak ovšem bylo v souhrnu vlastností dost slabé, takže téměř propadlo.
Ad a) - Rapid byl poslední, to si moc nepomohl. A myslím, že tam patřil - je to auto podobné velikosti a hlavně se tváří, že je to výhodná koupě, tedy by v takovém testu mohl ukázat, že je dobrou alternativou pro spořílky.
A jako zástupce Golfu tam byl už Leon.
Ad b) - u úspornosti se počítají celkové náklady - včetně servisu a pořizovací ceny. A nejdražší Volvo nezachrání ani nejnižší spotřeba.
Výherce kategorie výkon/cena byla i30.
Opravdu? Koukal jsem na video verzi ([odkaz] tam je v 7:58 řečeno, že Preisleistungsieger je i30. Že by video a papírové verze měly různé výsledky? :-O
Leon 476 bodů cena 22780 eur, cena za bod 47,9
Rapid 452 bodů cena 22160 eur, cena za bod 49
i30 458 bodů cena 22960 eur, cena za bod 50,1
Civic 461 bodů cena 26550 eur, cena za bod 57,6
V40 456 bodů cena 26930 eur, cena za bod 59,1
To je neskutocne debilny prepocet >:D To ktoreho redaktora take nieco napadlo?
Rovno mozu merat dlzku auta ukladanim papierov A4 za seba a prepokladam, ze dotycny v potravinach kupuje aj chlieb na objem a spagety na pocet kusov >:D