Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Srovnávací test LPG: Subaru Legacy Kombi vs. Mitsubishi ASX vs. Škoda Octavia Combi

Srovnání malého SUV vedle kombi nižší střední a střední třídy sice nemusí dávat na první pohled smysl, jenže společné jmenovatele má tahle různorodá trojice hned dva: pohon na LPG a rodinu.
Zpět na článek
10. 1. 2013 13:50
10. 1. 2013 14:27
13. 1. 2013 10:43
17. 2. 2013 19:40
10. 1. 2013 10:37
no jestli je vysledna cena schade 4 788 900
tak nevim jak muze byt druha v pomeru cena vykon ;-)
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2013 11:09
novinářské pletichy
aneb srovnejme nesrovnatelné, ale proč ne, ještě mi tam chybí např. fiat linea nebo nějakej renault, ty dělají taky tovární přestavby, jasným vítězem nejen v tomto porovnání je samozřejmě subaru, holt si vybereš superba v dieselu a zapadneš do ladného průměru nebo si uděláš ze života radost a jak napadne prvních pár cm prašánku vyrazíš se svým věrným druhem s hvězdamy za dobrodružstvím :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2013 12:26
Silnější benzín pro Mitsu
Škoda, že to Mitsu je v benzínu (plynu) jen předokolka, kdyby byla v nabídce i plynová čtyřkolka (s nějakým silnějším motorem, který by to utáh), byla by to mnohem lepší volba něž ta jejich dieslová 1.8, na kterou se tolik nadává...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Johny.Rico
10. 1. 2013 16:15
Re: Silnější benzín pro Mitsu
Co je špatné na t= 1.8D?
10. 1. 2013 13:40
Subaru žere a nejede ...
No teda diskutéři .... já tam vidím opak >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bristol
10. 1. 2013 17:52
Re: Subaru žere a nejede ...
spíš škodárna: žere a nejede >:D :no: :no:
Avatar - Choochoo
10. 1. 2013 18:37
Re: Subaru žere a nejede ...
To snad kazdy vi, ze v atmosferach to byla bida, spotreba vysoka, vykon bidny. Jeden z duvodu proc presli na turbo ;-)
Avatar - Bristol
10. 1. 2013 13:50
Subaru
ještě zapoměli dodat že Legacy je z této trojice také nejpohlednější...sice test tak trochu mimo mísu ale Legacy :yes: pěkné a schopné auto
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Slavek-TDM
10. 1. 2013 14:27
Chybky
Pokud vim, tak pro Subaru se s novym motorem FB25 prestavba na LPG nenabizi. A za druhe, rad bych autora clanku poprosil o zdroj, ve kterem se pise o "tvrzenych" sedlech ventilu. To jako ze neprestavena verze ma mekcena sedla nebo jak? Nebo spis melo byt napsano, ze hlava ma jine ventily a sedla (napriklad s jinym uhlem zabrusu nebo tlustejsim talirkem a sedlem ventilu)?
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2013 17:27
U škodovky se nejedná o přestavbu. Je to regulérní varianta.
Škoda má taky specilaní motor. Není to jen tak nějaká přestavba. Všechno je plně integrováno do vozu. Ukazatel teploty motoru ustoupil druhému palivoměru. Takže nemusíš nikde hledat kolik ti svítí diod. Palubní počítač počítá dojezd na plyn a benzín zvlášť. Auto splňuje emisní normu EU5. Podle mě už to nelze brát jako přestavbu ale regulérní variantu motoru.
Rozbalit vlákno
2
10. 1. 2013 22:25
Re: U škodovky se nejedná o přestavbu. Je to regulérní varia
Je to přestavba. Pozná se to jednoduše - auto má všechny prvky typické pro zážehovou variantu ... od 55 litrové benzínové nádrže až po benzínvé palivové čerpadlo. Nádrž LPG místo rezervy je také řešení vyvinuté pro přestavby.
Ano, integrace LPG systému do auta jako celku je na velmi vysoké úrovni.
14. 1. 2013 10:15
Re: U škodovky se nejedná o přestavbu. Je to regulérní varia
No přestavbu beru, že se auto vyrobí jako čistý benzín a pak někde v dílně růčo dodělá. Todle pádá z linky už jako hotový produkt Benzin + LPG.

Že byl jako základ vzaný benzínový model ano. Ale to snad ani jinak nejde.

Je to sice blbost a pro zákazníka ne tolik důležité. Ale splňují konkurenti EU5 dost o tom pochybuji. Pro tuto variantu musí být řj LPG součástí komunikační sítě vozu s veškerou diagnostikou. Není to už jen parazit o kterém auto vlastně ani neví.
Avatar - PeterLuk
10. 1. 2013 23:04
Škoda tretia? Toť vtip?
Test AutoTipu? Vidím správne??? >:D ;-\
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2013 10:43
Jedna praktická
Legacy/Outback má 2.5ku s Lineartronikem dokonale vyladěné! Plynová jednotka a kvalita plynu to vyladění někdy pěkně otráví. TOVÁRNÍ přestavba u Subara znamená zástavbu u výhradní firmy v Jinonicích - což je v reále strašná garážovka. Naštěstí Subaru dá záruku na všechno. Naneštěstí ale v aut. servisu Vám s plynem neudělají nic - a skončíte v té garáži...
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2013 10:41
Nerovné srovnání
Příště čekám na test "Škoda Octavia combi vs. raketoplán Discovery". :yes:
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2013 19:40
spotřeba LPG
tak skutečná spotřeba LPG u subaru je samozřejmě jiná než udává palubní počítač. Údaj v PP se při provozu na LPG snaží zobrazovat teoretickou spotřebu benzínu. Skutečná spotřeba bývá asi o 20% vyšší. Pánové měli provést test spotřeby například takovým způsobem, aby projeli alespoň jednu lpg nádrž a doměřili tankováním jak LPG, tak projetý benzín. Nejlépe s několika studenými starty.
Jedno takové legacy mám a spotřeba je asi 10-11 litrů LPG a alespoň půl litru benzinu na sto. To by byl zázrak, aby lego mělo nižší spotřebu než oktávka. Jinak poznámka o srovnávání s raketoplánem je trefná. >:-[]
Rozbalit vlákno
0