Vypadá opravdu pěkně, ten předek sice působí vyjeveně ale řekl bych, že na živo to bude pěkně agresivní bestie, nejen vzhledem >:-[] Je potěšující, že SRT nezvolilo cestu downsizingu a přeplňování a proto tu máme poctivý vysokoobjemový atmosférický desetiválec, i když co jiného u takové americké klasiky čekat ;-) Mimochodem závodní okruhová verze [odkaz] vypadá fantasticky! :yes:
fiat z toho určitě nebude..ale alfa či maserati možná,ale nejspíš by vyměnili i motor..nakonec zadní světla do stylu maserati zapadají a předek zase do alfy či ferrari..je vidět že italové v tom designu maj prsty
já s tím problém rozhodně nemám:) jen sem to konstatoval,a pod značkou fiat to určitě nevyjede,nejspíš to nevyjede vůbec i když samozřejmě by se v evropě dost kusů prodalo,ale třeba se tu rozjede i značka srt a využijou třeba prodejce maserati/ferrari :-)
V původních plánech bylo že zůstane v evropě zachován prodej zančky Dodge a zruší se jen Chrysler....no nakonec se tka nestlao, i když možná přehodnotí své plány když je an jihu evropy tkaová krize a prodeje jim doslova letí ke dnu...
A Lancia Thema byl krok vedle, počty prodaných kusů ve srovnání s chryslrem 300 sou tristní...Holt lidi nechtějí přeznačkovanou klasiku.
tak za takyto interier by sa nemuselo hanbit ani lambo, myslim ze viper siel hore hlavne co sa tyka interieru a kvality - sportove vykony ako aj vonkajsi dizajn sa az tolko nezlepsili lebo uz nemali kam kedze s tym viper nemal nikdy problem.
Paci sa mi, je to take neokukane drave sice monstra nemusim ale keby mi uz nasilu nukali zadara hocijaky sportiak beriem viper :yes:
ako velkeho konkurenta pre viper tu vidim mercedes SLS AMG hlavne v USA [odkaz] :yes: aj proporcie a bocny profil maju podobny aj predne svetla, vykon tiez
jako milovnik puvodni RT-10 mi tohle moc k srdci nejde. Z profilu je to sice krasny Viper, ale zepredu.. ta svetla.. uhm, pripomina mi to nejakou Mazdu, nebo ci ja vim jakyho korejce.. vzhledem k puvodnimu modelu je krapet jak Zmije po/pri anoreksii :/. Kazdopadne interier vypada pekne a urcite to i pekne pojede :). a jestli to vlastne neni jedno. Stejne jsem neplanoval si jej koupit, tak couz >:D
Mě s tímhle pobavili a potěšili i u Lamborghini. Už vidím tu poradu u špaget. Hm, všichni přecházejí na nižší objemy a turba. OK, tak na to zareagujeme. Zůstaneme u V12 a zvýšíme objem z 6.2 na 6.5. >:D Pro mne osobně výborná terapie.
Jasne, proc tam cpat turbo, kdyz to jde prevrtat? :-)
Pockej, az budem za par let cist v testech vety typu:
"Ted, kdyz vime, ze downsizing byla slepa ulicka, je motor 3.5V6 v novem Priusu zavanem sveziho konstrukterskeho vetru..." >:D
Pěkné srovnání, opravdu, auta jsou na první pohled docela podobná... Dlouhá kapota, kabina blíže k zadním kolům, velká šířka...
Můj názor na design je asi takový:
SLS AMG je pro mě klasika, vytříbenost, retro (odkaz na 300SL se nezapře) a uhlazenost.
Naproti tomu Viper je autem dravým, extravagantním a z davu vyčnívajícím, ukazuje, že je opravdu "nebezpečný", oproti SLS, které je spíše takový vlk v rouše beránčím. Auta se mi líbí obě, pokud bych měl ale volit mezi Viperem a SLS, přikloním se asi ke zmiji, kvůli jejímu stylu a originalitě. :yes:
Jestli to nebude tím, že základ vývoje SLS byl položen ještě v dovách DaimlerChrysler a právě hoši z SRT divize na něma pracovali. Původně bylo totiž v plánu, že celá podvozková platforma bude pro obě auta shodná....
Jak to je se současným Viperem ale netuším, jestli je to fakt shodná paltforma nebo se ankonec vydali jinou cestou.
pride mi to docela vtipne ,lebo viper 2013 je jasny nasledovnikom Vipera 1992 čo je evidentne proporčne ,dizajnovo ,takže nejake zrovnanie s SLS mi pride smiešne :-!
Pěkná designová srovnávačka. Pro mě profi design vs. garážový design. Pokud ale bude mít Viper opět "lidovou" cenu, těžko mu to zazlívat, když pro něj pravděpodobně nebude SLS stejný cenový konkurent.
Docela pěkné auto, jen tam chybí více dravosti.
Trochu to na mě dělá dojem "jen" velkého faceliftu, kdy na původní střed nalepili nový čumák a zadnici. Především předek originalitou nehýří a celkově mi tam moc nepasuje. Čekal jsem více, dávám za tři.
Vpredu LED divadlo, zadni svetla z Maserati, ale co uz.
Proporce zachovali, vzadu mi sice trochu chybi vyfuky, nicmene jsou po americku pod dverma.
Ale hlavnim plusem je porad motor, ktery dokaze roztocit zemekouli do protismeru.
A pak jeste...Interier uz konecne nevypada jako hromada recyklovanejch PET flasek nalepenejch primo na holej plech.
Porad z nej mam husi kuzi :yes::-)
teraz nech sa ozvú tí ´odborníci´, ktorí odsudzovali Fiat po prevzatí Chrysler group...a že Viper pojde do p*...No evidentne sa tu niekto zmýlil že? Viper konečne aspon dizajnom drži krok s konkurenciou, počkáme si ešte na recenzie jazdy ;-)
Viper byl vždycky zcela svébytný a žádnou konurenci neměl, po stránce designu.
Ten byl tady v přední části zabit, zbytek je ale dobrej a zůstal tam pořád kalsika motor + ten novej interiér vypadá taky dobře, takže se do celkově dá.
Asi jsem zatím jediný, ale já nemám problém ani s přední částí. Velmi cením zachování siluety, která je jedním z nejsilnějších definičních znaků Viperu. Samozřejmě těší podržení motoru. Koule po americku.
ako kolega piše Viper si vždy išiel svoje ,aspon moj dojem je,že viper nikdy nebol automaticky radeny k porsche 911 či Nissan GT-R,,,vždy bol na tom svojom mieste a vedelo sa o nom...dizajnovo drži krok s konkurenciou už 21 r... toto auto je dotiahnute dokonca čo predtym nebolo vždy interier vyzera dobre a zadne svetla su vynikajuce,aj ked žiaden original
Viper je jedna z vecí, ktoré nikdy nepochopím. V mojich očiach je to totálne nezmyselná haraburda. Ako povedal pán Plato, keď testoval predošlú generáciu, je neuveriteľné, že auto s tak "naladeným" podvozkom a riadením, pustili do sveta, že to je tak správne, že takto to výrobca chce. Celé zle...
A ten predok, na tomto novom, podoba so zabudnutou Callaway C12 je podľa mňa neprehliadnuteľná. S Mercedesom SLS sa podľa môjho názoru až tak nepodobá...
V tom je prave to kouzlo. Tohle auto vzniklo tak, ze se udelal ram s trubkou misto napravy a narval se tam motor z nakladaku >:D Jizdni vlastnosti hadr, ale to auto ti dalo sezrat vse co si udelal. Je to bestie kde kdyz si nedas pozor tak te poradne kousne. Ne jako dnesni auta kde kdyz vlitnes prudce do zatacky tak jen trochu pisknou gumy, pribrdi si potrebna kola, ubere si plyn a suse projede.
No design exteriéru je lehce tragický. Je to takový posun zpět na začátek s použitím současných prvků. To je sice mnoho aut, ale vracet se zpět už tak brzy není zrovna šťastné. Jiní to zvládají mnohem lépe. Dal jsem za 3, víc si to nezaslouží ani s tím celkem líbivým interiérem.
Bylo mi asi pět, když jsem dostal svůj první model auto. 1:24, červený roadster, výfuky u dveří, odklápěla se celá kapota a když mi táta řekl, že z Ústí do Prahy by to zvládl za čtvrt hodiny, nechtěl jsem nic jiného. Ano byl to Dodge Viper RT/10. Když na něj koukám dnes, nepřijde mi ani moc krásný, ani moc skvělý, ale ta jeho úžasné brutalita je tu pořád. A s novou generací nic se nezměnilo.
Jenom ten předek mi připomíná rozezleného důchodce, který odmítá zaplatit za zubaře >:-[]:yes: