Diskuse

SRT Viper se prodejně nedaří, firma přeruší jeho výrobu

20.3.2014

Představitelé automobilky Fiat-Chrysler zdůrazňují, že Viper není masovým autem. Prodeje nicméně zůstávají za očekáváním.

 

  • 20 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 20.03.2014  13:55

    Kdo chce kam, pomozme mu tam

    Příliš vysoká cena, absence automatu, neochota něco dělat s tím, že Vette je rychlejší atd....

    Tváří se že jim to nevadí, ale časem pak ohlásí, že další generace už nebude, nebot se to nevyplatí....Se zvědavej zda se mýlím, ale vsadím boty, že ne.
    • 11 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 20.03.2014  14:28

      « Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam

      Koncept brutálního desetiválce v levné plechovce je prostě přežitý i v Americe. Vette je dnes mnohem blíže svým projevem evropské produkci, proto proti ní nemá viper šanci.
      • 50 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 20.03.2014  14:35

        « Re: Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam

        To auto má shodnou podvozkvou platformu s Mercedesem SLS.... Takže to zas taková plechovka není, nicméně chtělo by to trochu přepracovat, dát tam automat a zlevnit co. Oproti Vette je to tiž výrazně dražší.
        • 10 Reagovat !

          foto EauRouge

          EauRouge 20.03.2014  17:44

          « Re: Re: Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam

          Konkrétně, stojí půlku. Vette je za 53 tisíc dolarů a Viper za 102 tisíc. To už stojí za zvážení. Navíc u Chevroletu konečně pochopili, že člověk funguje v interiéru a tak vyrobili normální sedačky a hezký moderní interiér, takže nepůsobí tak lacině jako v minulé generaci.
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 21.03.2014  07:22

          « Re: Re: Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam

          Možná má s SLS stejnou i kličku na stahování oken. A co? Viper je koncept brutál motoru v levné plechovce, jinými slovy dopřát americkému buranovi výkony supersportu za sto litrů. Výrobci s image a sofistikovanými produkty si za supersporty či sportkupé/roadstery s vrcholnými osmi deseti nebo dvanáctiválci podobných výkonů účtují naprosto jiné sumy. Zmínil jsi SLS, které zdaleka není nejdražší, přesto si za jeho cenu můžeš vipery koupit dva.
          • 10 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 21.03.2014  08:43

            « Re: Re: Re: Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam

            Ono obvykle za dvě ameriky byl jen jeden němec. Tomu se říká za málo peněz hodně muziky.

            On ten viper umí zajet taky super čas na kolo, ale musím to mít ten pilot v ruce. Jinými slovy když ti ted půjčí na okruhu Lamborghini, tvuj časem bude určitě bližší profi závodníkovi než ve viperu, protože tam se budeš budto bát jet naplno nebo se budeš prohánět štěrekm a únikovýma zonama.

            Viper není nic pro kravatáka kterej s tím bublá po městě a jednou za měsíc to vytáhne na hodku na okruh.
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 21.03.2014  10:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam

              Pořád ten tvůj jednoduchý pohled na svět, koncept, za málo peněz hodně muziky, chápeš jako jediný chvályhodný. Tak to ale nefunguje a konec viperu to jen potvrzuje.

              Proč by měl být viper méně pro pozéra, co s ním bublá po městě a jednou za měsíc ho vytáhne na okruh, než třeba Ferrari Italia nebo zmíněné SLS? Typicky pozér použije právě auto typu vipera, které vypadá vostře, má výkon a zvenku není tolik poznat, že je to v dané třídě levné auto za pár korun.
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 21.03.2014  12:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam

                Ten pozér ale bude chcieť ale určite automat a to mu do Viperu nedajú ani za príplatok. Ono celkovo v tejto konfiguráci na mňa Viper pôsobí skôr ako auto na víkendové jazdenie pre fajnšmekra na okruhoch. Nemám rád automaty, ale na poskakovanie po nejakom Sunset Beach bude určite v tomto type auta lepší. A čím skôr to páni vo vedení pochopia tým lepšie pre nich.
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 21.03.2014  12:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam

                  Absence automatu je u tak výkonného auta určitě chyba, je to ale součást té koncepce, brutál za babku, což je, jak od začátku tvrdím, přežité a dnes už ani Američané na to neslyší. Debatu o puristech/pozérech ve smyslu manuál/automat bych u aut s výkonem kolem 600 koní vůbec nevedl.
                  • 00 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 26.03.2014  08:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam

                    No keby to bolo "za babku" tak nepoviem ani pol slova >:D Ale keď porovnateľné auto ako je Corvette stojí polovicu, tak to už nie je za babku a potom to stráca celé zmysel ako everyday sportcar a ostáva z neho len sportcar pre fajnšmekrov.
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 21.03.2014  14:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam

                Tak každému vyhovuje něco jiného, jinému za málo peněz málo muziky a dalšímu za hodně peněz hodně muziky.

                Každý si najde co hledá. Resp. může najít.

                Protože pozér si viper nekoupí, nebot není předvádění dostatečně lukrativní jako nějaké ferrárko, lambo, maserati, audi r8 atd...
                • 00 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 26.03.2014  08:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam

                  Mno ako sa to vezme v našich končinách je Viper rovnako exotický ako tebou spomínané autá (až na tú R8). Rozhodne narobí (čo sa záujmu okolia týka) dostatok muziky za relatívne málo peňazí. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto andy-gtv6

      andy_gtv6 20.03.2014  18:12

      « Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam

      neochota s tím něco dělat? .. a Vette rychlejší? ...ZR1 vs SRT Viper TA (a to tu není verze ACR) https://www.youtube.com/watch?v=DLa3l_UX…
  • 41 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 20.03.2014  14:46

    řidiči vymíraj

    pokud si to v Chrysleru neuvedomujou, tak maj holt smulu, jak je zmineno vejs, tomuhle autu citelne schazi moznost zvolit automat, tedy prvku ktery si do sportovnich aut preje vetsina kupujicich (ano je to tak, vetsina kupujicich nejsou fanousci co travi volnej cas na okruhu palenim gum a smrdlanim saltpakou, ale normalni lidi co chtej mit neco jineho nez je bezny sedanek nebo lehanek a ti holt nejsou povetsinou ridici co dokazou snadno ukocitovat X set koni na zadku s trojici pedalu) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 20.03.2014  16:48

      « Re: řidiči vymíraj

      Nostalgii směrem k manuální převodvce bychom už mohli překonat. Pokrok nezastavíš. V F1 taky řadí na volantu bez spojky dávno...
      • 00 Reagovat !

        foto EauRouge

        EauRouge 20.03.2014  17:38

        « Re: řidiči vymíraj

        U vozu této kategorie a výkonu nejspíše ano. Ale třeba pro představu, tak minulé generace M3(E92) se prodalo na americkém trhu 40% modelů s manuálem. Tudíž ve sportovních kruzích je pořád poptávka po manuálech.
        • 10 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 21.03.2014  08:07

          « Re: Re: řidiči vymíraj

          Pravda, často narážím na kroucení hlavou různých "poučených" motoristických novinářů, kteří se diví, jak je možné, že tu M3ku v Evropě kupují lidé prakticky výhradně s automatem a v USA, zemi automatu zaslíbené, si manuál v tomto autě drží vysoký podíl. Je to ovšem prosté, důvod je v jiném přístupu k autu typu M3 v USA a v Evropě, zatímco Evropa bere to auto primárně jako sice vrcholnou variantu, ale stále kupé stř. třídy pro běžné denní ježdění, se kterým se dá v případě chuti vyblbnout i vzít ho na okruh, v USA je M3 až několikátým autem majitele, který na denní ježdění používá třeba F150, a M3 má jako čistou víkendovku. U takového auta je preference manuálu logická, stejně jako je AT logickou volbou u M3 při typickém využívání evropským majitelem.
          Pozn. mám na mysli pochopitelně způsob používání nových aut, jejich prvních majitelů, je jasné, že ojeté M3 později zhusta slouží právě jako víkendovky.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 21.03.2014  09:22

            « Re: Re: Re: řidiči vymíraj

            Je to také otázka toho, jaké převodovky jsou na trhu. Řadě lidí nejde o kvedlání a hraní si se spojkou, ale o to, že automatická převodovka zkrátka nepodá tak dobrý výkon. Viděl jsem takhle několik zatvrzelých zastánců manuálních převodovek přejít na dvouspojky. V některých případech ani nepoužívají manuální režim, jsou spokojení s logikou automatického.
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 21.03.2014  10:47

              « Re: Re: Re: Re: řidiči vymíraj

              Jasně, co píšu, není jediný aspekt, vývoj dvojspojek přechodu na AT u sporťáků velmi pomohl. Vzpomenu-li na PDK v akt. carreře S, nevím, co bych jí měl vytknout, vč. logiky řazení v D režimu, na to už by musel být člověk velký hnidopich. ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto JDM

        JDM 20.03.2014  18:45

        « Re: Re: řidiči vymíraj

        manuál bych neviděl jako nostalgii stejně jako automat nějaký pokrok , řekl bych že je to spíš o člověku co mu sedí víc a věřím že manuální desetiválec se 600hp asi nebude sranda a bude to chtí asi trochu umět ;-) a jak píše SamanAR nahoře kolik lidí dneska si takový auto kupuje výhradně pro zábavu ?.

  • 00 Reagovat !

    foto Johnnn

    Johnnn 21.03.2014  13:10

    Viper nebo Corvette

    Když on Viper je tak krásný. Pokud bych měl brát nějakou americkou divočinu, tak raději Viper než Corvette. Stejně nejsem kdoví jaký řidič a snad ten nový "Rain mode" pomůže i těm méně schopným :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Doly krále Šalamouna i potápění s delfíny. Utečte před zimou do izraelského Ejlatu

Doly krále Šalamouna i potápění s delfíny. Utečte…

Chcete plavat s delfíny, šnorchlovat mezi korálovými útesy nebo se jen tak uprostřed zimy povalovat na pláži? To…

Recenze: Mučení jako za totality. Vidořád skomírá v nástrahách futuristické Evropy

Recenze: Mučení jako za totality. Vidořád skomírá v…

Třetí díl z plánované heptalogie mladé britské autorky Samanthy Shannon je na českých knižních pultech. A…

 

iSport.cz

Vánoční dárek pro fanoušky biatlonu! V Novém Městě se za rok pojede SP

Vánoční dárek pro fanoušky biatlonu! V Novém Městě…

Nové Město na Moravě bude v prosinci 2018 popáté dějištěm Světového poháru v biatlonu. Populární závody mají…

Vémola v pořadu Fight!: O cestě do UFC, kulturistice a práci vyhazovače

Vémola v pořadu Fight!: O cestě do UFC, kulturistice…

Díky práci vyhazovače v Londýně se probojoval do nejprestižnější MMA ligy UFC. Kariérní cesta Karlose Vémoly je…

 

Reflex.cz

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU elektronické cigarety?

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU…

Nenápadně a pozvolně nám aktivisté rozjíždějí, podobně jako rozjeli válku proti tabáku, válku proti…

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko více než Japonsko, Německo a Británie dohromady

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko…

Bouřlivě se rozvíjející Čína dosáhla dalšího milníku v nejmodernějších technologiích. Poprvé v historii má více…