je to jejich boj, jiz oddeleni jen na znacku SRT jsem nepochopil, ostatne jen najit domenu tehle "znacky" neni uplne pro kazdeho, no kdo by cekal ze to bude zrovna [odkaz] a nebudou schopny si predem zajistit i dalsi domeny ktere by lidi snaze nasli
co se motoru tyce, tak to chapu, ovsem i zde se nastinuje otazka ze silne motory jsou i jine nez jen ten co se tam dava, ale co se prevodovky tyce tak to jim opet nerozumim, radikalni auto muze bejt i s automatem, ostatne drtiva vetsina radikalnich supersportu ma naopak jen automat, a ostatne jiz samotne zdeleni Ralph Gillese je protikladne, sam priznava ze automat by prilakal spousty zakazniku, ale zaroven ze zakaznici Viperu vyzaduji silny motor a manualni prevodovku, ale co kdys je bavi privadet dalsi znacku do hrobu, tak je to holt jejich vec a jejich boj
Viper je krasne auto, ale konkurence ho holt zadupava
nejvtipnejsi na prevodovce je, ze i zavoni verze SRT Viper GTS-R ma automat s razenim padly za volantem, zrejme to bude malo radikalni verze Viperu >:D
Tak to je sprava, ktora v dnesnej dobe vyslovene potesi. Cloveka az desi, ze 300-vkove mercedesy nemaju objem tri litre, trojkovy bavorak pomaly nema v ponuke sestvalec, vw montuje kosackove motory s turbom do vsetkeho od up! az po superb... Podla tohto receptu by mal Viper dostat 2,5 litrovy stvorvalec biturbo naladeny na 500koni a najlepsie s variatorom. Ale nastastie niekde auta este navrhuju tak trochu aj srdcom.