SsangYong: Novinky pro následující dva roky

SsangYong: Novinky pro následující dva roky

 

Jihokorejský SsangYong nás chce v letech 2012 a 2013 zahrnout novými a modernizovanými modely. Španělský importér zveřejnil téměř vše, co se pro Evropu chystá.

Pickup SUT-1, jehož sériovou verzi jsme viděli ve Frankfurtu, se objeví na jaře příštího roku, nejspíše v dubnu. Výrazně modernizovaný terénní pracant vycházející z Actyonu Sports bude mít pod kapotou dvoulitrový turbodiesel se 114 kW (155 k). Ten bude splňovat normu Euro 5.


SsangYong SUT-1
 

Tento agregát dostane i modernizovaný Rexton. Poslední úpravy dekádu vyráběného offroadu proběhly před rokem, kdy dostal poněkud optimistické označení Super Rexton. O těch dalších toho zatím moc nevíme, ale za rok prý uvidíme více.

Extravagantní Rodius má za sebou sedmiletou kariéru. Španělé na nabídku opravdu velkého sedmimístného auta s pohonem všech kol a maximální výbavou za rozumný peníz slyší a tak tamní dovozce opět počítá s jeho dovozem. Restyling by měl přijít na řadu také v září 2012 a pod kapotou se rovněž objeví motor 200 XDi který nahradí předchozí s objemem 2,7 l. Na cestě je už ale zcela nová generace, která nebude tak odvážná jako ta první.

Nejnovější Korando, které vyplňuje mezeru po Actyonu i větším Kyronu, dostalo automatickou převodovku. Co nevidět se dočká i benzinového dvoulitru s šestnáctiventilovou hlavou a výkonem 107 kW (145 k). Tato verze bude stát zhruba 18.900 eur (470 tisíc Kč) a doplní turbodiesely D20T se 107 a 125 kW. Skříň bude v jejím případě šestistupňová manuální a samozřejmostí je nabídka pohonu jak 4x2, tak i 4x4. Nejvýkonnější turbodiesel ovšem o manuál zřejmě přijde.

Ve Frankfurtu se ukázal koncept XIV, jehož sériovou podobu si budeme moci koupit do dvou let. 4,1 m krátký soupeř Nissanu Juke bude jezdit na benzin i naftu (vždy se bude jednat o šestnáctistovky), zabírat na dvě či všechna čtyři kola a to přes samočinnou i přímo řazenou transmisi. Design se příliš nezmění, vychytávky typu protisměrných bočních dveří nebo rozdělené zadní stěny ale v sérii určitě nezůstanou.       

SsangYong XIV-1 Concept
 

SsangYong se nebude věnovat jen vozům do terénu. Ve spolupráci s novým indickým majitelem Mahindra & Mahindra běží vývoj vozu segmentu C, tedy nižší střední třídy. V Koreji se také stále vyrábí limuzíny Chairman W a H. S modelem, který byl v prodeji i u nás, však již nemají nic společného. O jejich exportu do Evropy se v tuto chvíli ovšem neuvažuje, přednost dostanou trhy Asie, Středního východu a Afriky.

SsangYong letos očekává celosvětový odbyt asi 125.000 vozů, příští rok 150 tisíc a do pěti let až 300 tisíc aut.


SsangYong ve Frankfurtu
 

TEST SsangYong Actyon Sports – Nepřehlédnutelný

JAKE.AUTO.CZ: SsangYong Chairman: přehled článků

SSANGYONG.AUTO.CZ: Vše o značce SsangYong na auto.cz

Spolupracujeme s TipCars.com
Ministerstvo zahraničí USA souhlasí s prodejem vrtulníků české armádě Ministerstvo zahraničí USA souhlasí s prodejem vrtulníků české armádě

Ministerstvo zahraničí Spojených států vyslovilo souhlas…

Fintechový Revolut posiluje v Česku byznys, chce zdvojnásobit počet klientů Fintechový Revolut posiluje v Česku byznys, chce zdvojnásobit počet klientů

Britský hráč hodlá do konce roku zdvojnásobit počet svých…

Tesla bude vyrábět v Číně, jako první automobilka bude mít závod ve výlučném vlastnictví Tesla bude vyrábět v Číně, jako první automobilka bude mít závod ve výlučném vlastnictví

Americký výrobce elektromobilů Tesla bude vyrábět v Číně,…

 
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před…

Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron? Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Čekání je skoro u konce. Vážný soupeř pro superauto…

 





 
Tajemství názvů aut: Jak výrobci hledají jména svých modelů?

Tajemství názvů aut: Jak výrobci hledají jména svých modelů?

Dnes 18:50

S rostoucí nabídkou je pro výrobce stále těžší vymýšlet názvy svých aut. Z toho důvodu najímají různé specialisty nebo zakládají speciální oddělení zaměřená na tuto problematiku.




Blesk.cz

Exorcismus ve 21. století: Vymítání ďábla je častější, než si myslíte

Exorcismus ve 21. století: Vymítání ďábla je…

Ačkoli někdo může mít tzv. exorcismus, tedy vymítání ďábla, za praktiky minulosti, není tomu tak. Dodnes jsou…

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest sdílí na internetu: Své vypracované tělo ukázal i v Praze

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest…

Matt Olesiak (28) je nejen úspěšný doktor, ale také miláček internetu. Matt, který pochází z Varšavy, ale…

 

iSport.cz

Skoro jsem nespal, přiznal Šilhavý po Liberci. Pochválil rozjetou Plzeň

Skoro jsem nespal, přiznal Šilhavý po Liberci.…

Trenér Jaroslav Šilhavý připustil, že po nedělní domácí porážce 1:2 s Libercem, která byla po 36 zápasech jeho…

Zamořeno zámořím. Levní hráči z Kanady tu kazí ceny, tvrdí Ihnačák

Zamořeno zámořím. Levní hráči z Kanady tu kazí ceny,…

Evropu má procestovanou. A nepotřebuje k tomu cestovky, Brian Ihnačák (32) se zaměřením na ofenzivní hokejovou…

 

Reflex.cz

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

Začíná to vypadat, že sestavování nové vládní koalice není tentokrát až tak důležité jako po jiných volbách.…

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí, ale často volí zcela iracionálně. Smiřme se s tím

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí,…

Řečeno s klasikem – Volby dopadly tak, jak dopadly, jelikož lidé volili tak, jak volili. Ano, autorem…