Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SSC Ultimate Aero TT drží nový rychlostní rekord (411,76 km/h)

Shelby Supercars (SSC) si může do štítu dát nápis "výrobce nejrychlejšího sériově vyráběného automobilu na světě."
Zpět na článek
14. 9. 2007 09:22
14. 9. 2007 09:25
neregistrovaný "535i"
14. 9. 2007 15:10
neregistrovaný "ferren"
14. 9. 2007 10:00
neregistrovaný "eqeqewqweqweq"
14. 9. 2007 10:04
neregistrovaný "WOLF 1."
14. 9. 2007 11:39
14. 9. 2007 11:45
neregistrovaný "M.K."
14. 9. 2007 11:55
neregistrovaný "M.K."
14. 9. 2007 11:59
neregistrovaný "BMWest"
14. 9. 2007 15:58
neregistrovaný "LS"
14. 9. 2007 09:59
neregistrovaný "WOLF 1."
14. 9. 2007 12:18
neregistrovaný "QuinGaller"
14. 9. 2007 14:58
neregistrovaný "Petto"
15. 9. 2007 13:53
anonym
14. 9. 2007 10:16
anonym
14. 9. 2007 11:41
neregistrovaný "Nidzo"
14. 9. 2007 14:25
anonym
14. 9. 2007 15:08
neregistrovaný "Petto"
15. 9. 2007 13:55
anonym
14. 9. 2007 16:38
anonym
14. 9. 2007 11:16
neregistrovaný "FastDriver"
14. 9. 2007 13:03
neregistrovaný "MTM"
14. 9. 2007 15:14
neregistrovaný "Petto"
15. 9. 2007 12:19
anonym
14. 9. 2007 14:39
anonym
14. 9. 2007 15:20
neregistrovaný "Petto"
14. 9. 2007 15:44
anonym
14. 9. 2007 11:33
neregistrovaný "M+M"
14. 9. 2007 12:51
anonym
14. 9. 2007 18:40
anonym
17. 9. 2007 00:25
neregistrovaný "oz"
14. 9. 2007 14:59
anonym
14. 9. 2007 15:57
neregistrovaný "LS"
16. 9. 2007 13:28
neregistrovaný "Já Rys"
14. 9. 2007 19:06
neregistrovaný "R"
14. 9. 2007 19:12
neregistrovaný "R"
14. 9. 2007 19:18
neregistrovaný "fxcgffg"
14. 9. 2007 20:00
anonym
14. 9. 2007 21:47
neregistrovaný "ve3"
15. 9. 2007 09:14
neregistrovaný "yatess"
15. 9. 2007 09:44
anonym
15. 9. 2007 23:24
neregistrovaný "Sprachys"
16. 9. 2007 00:23
neregistrovaný "Fullsize"
9. 10. 2007 13:50
neregistrovaný "Elfer"
16. 5. 2008 00:25
neregistrovaný "olda.cz"
Avatar - matheus
14. 9. 2007 09:22
amíci
jede jako das, ale interiér má horší než Olcit... Je to rychlejší auto než Veyron, ale toť vše. Veyron je použitelné auto, tohle je prostě jen rychlé auto, navíc mimo testovací trať a s amatérem za volantem nikdy nepojede víc než 280...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "535i"
14. 9. 2007 09:25
Re: amíci
Souhlas, veyron je v 300km/h řiditelný, což se podle mě o tomhle autě říct nedá.
neregistrovaný "ferren"
14. 9. 2007 15:10
Re: amíci
a to jsi vzal kde?ja mel vzdy dojem ze to veyron je auto jen pro rovinku...ostatne na okruzich je v testech porazen daleko slabsimy auty,staci pohledat po netu.
neregistrovaný "eqeqewqweqweq"
14. 9. 2007 10:00
Re: amíci
ty k*k*t a s vyronom kto pojde ako amater 280+???
neregistrovaný "WOLF 1."
14. 9. 2007 10:04
Re: amíci
ja bych si to lajznul... za dobrych podminek a suche dalnici... usek frankfurt kolin je pecka... kdyz ho jedu v noci na prazdne a jedu 230 pripadam si jako hlemejzd... myslim ze tam by se dalo jet i pres 300
Avatar - matheus
14. 9. 2007 11:39
Re: amíci
třeba Chris Harris, redaktor časopisu Carauto, jel v noci po běžné dálnici (a po jednom nebo dvou pivech) s Veyronem 360
neregistrovaný "M.K."
14. 9. 2007 11:45
Re: amíci
Mas pravdu, ale zalezalo by celkom aj na tom, kde by mal clovek ten vyron. >:D Ak v clenku, tak rozhodne nedoporucujem jazdit.
neregistrovaný "M.K."
14. 9. 2007 11:55
Re: amíci
Ale ak sa mam vyjadrit k tomuto vytvoru, tak ma vazne neoslovilo. Neprinieslo nic nove, takyto design by navrhol hocikto. Je evidentne, ze im islo len o maximalku, nic ine. Okrem toho Veyron je podstatne tazsi, takze ked sa prerata vykon na kg, tak veyron nadalej vyhrava.
neregistrovaný "BMWest"
14. 9. 2007 11:59
Re: amíci
Je to stělesněnej americkej automobilovej průmysl. Přemotorovaný monstrum, hyperrychlý v přímce, nijak zvlášť kultivovaný, laciný a v interiéru vyblitý. Existuje snad odpornější barevná kombinace než černej plast - šedivá kůže? Možná jen šedivej plast a šedivá kůže, alespoň se jim podařilo splnit co slíbili :yes:
neregistrovaný "LS"
14. 9. 2007 15:58
Re: amíci
A na tos přišel kde ??? :*)
neregistrovaný "WOLF 1."
14. 9. 2007 09:59
nesmysl na druhou
Dalsi imbecilni nesmysl na druhou. Zajimala by me zivotnost motoru. Interier je desivej. ale pardon tady vlastne jde jen o jedine. byt ten nej. Panove co maji tohle na svedomi asi trpi komplexem maleho penisu. skoda ze to stoji tolik namahy a penez, kdyby to radsi investovali do vyroby lepsiho podvozku nebo do ekologicnosti... to by melo smysl...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "QuinGaller"
14. 9. 2007 12:18
Re: Nesmysl na Tretii
:yes: YES , veyron je pouzitelnej a kvalitnii, tohle je "lacinej" * s jedinym ukolem. Ovladatelnej treba muze byt, neridil sem ho, ale s zivotnosti to nebude nejlepsii. Jasne, z takovyho motoru de vymacknout mnohem viic, treba 1500k a viic, teoreticky, ale pak toho moc nenajezdiite. Zajimalo by me jak si asi poradii jejich prevodovka s tema 1500Nm. Treba pri konstrukci zavodniho modelu Murciélaga RG-1 s nii mely strasny problemy a to mysliim ze zdaleka nepresahla 1000. Proste tomu autu moc neveriim...
neregistrovaný "Petto"
14. 9. 2007 14:58
Re: Nesmysl na Tretii
Nepodcenujte Americanov, ich motory maju zivotnost niekolko nasobne vacsiu ako zvysok sveta. A s tymto sa len tak nevykotiš, je to najrychlejsie slalomove auto na svete. Samozrejme na spickove vykony musis mat nieco najazdene a to nielen s tymto ale aj s hociakym inym vozom.
anonym
15. 9. 2007 13:53
Re: Nesmysl na Tretii
Dalsia perla! >:D
Hovoris o tych americkych autach, ktorych motory, podvozky a interiery sa rozsypavaju po 60000 milach? Hovoris o tych motoroch, ktore maju litrovy vykon ako europske a japonske pred 20-timi rokmi?
Hovoris o autach, ktore si vo svete takmer nikto nekupi? Preto je trh v USA okupovany japonskymi a europskymi znackami?
14. 9. 2007 16:29
Re: Nesmysl na Tretii
No tak ja myslim,ze v rychlosti presahujici 400 km/h ti je celkem jedno,jaky mas okolo sebe interier.Ale jinak dobry-predloha k zavodum rychlym jako Formule 1(teda aspon na rovinkach)s tim,ze sem tam nejaky stouchanec to snese(neco jako GP2 v Monze).Jo,a dobry auto pro novy dil Need for Speed. ;-\
anonym
14. 9. 2007 10:16
kravina
Ten motor je pěkný maras ,ale asi toho moc nevydrží,Jenže kdo bude jezdít s supersportem každý den.Jo a ta maximálka no už vidím jak bude někdo jezdit do německa aby jse mohl svéz 400.Ten zbytek z celého světa jsi raději pořídí auto co se vněm dá svezt na okruhu .A hlavně to co získáte na topspeedu ztrácíte v zatáčkách!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Nidzo"
14. 9. 2007 11:41
Re: kravina
Ztratit v zatáčkách? Kde si četl, že to auto nebude sedět? Má necelých 1200kg...
anonym
14. 9. 2007 14:25
Re: kravina
Ty jsi ale inteligent říká ti něco přítlak čím rychleji chceš jed tím míň ho musíš mít to pak znamená že v menších rychlostech je ho míň a pak se auto chová hůř.
neregistrovaný "Petto"
14. 9. 2007 15:08
Re: kravina
V slolome vyklepal aj enzo a drzi najvyssiu slalomovu rychlost. To vozidlo ma neskutocny pritlak aj pri mensich rychlostiach, to co ho robi rychlejsim od Veyronu je vykonova hmotnost ak ti to nieco hovori. Tak nechj si tie inteligentne reci.
anonym
15. 9. 2007 13:55
Re: kravina
Ano? Kto ho porovnaval? Uved zdroj.
Vykonova hmotnost nie je vsetko. Ale ty asi iny ukazovatel nepoznas, ze?
anonym
14. 9. 2007 16:38
Re: kravina
to zase neni zas tak prevda mozes jet kolem 400 ale vic uz nevytahnes protoze se ti podkluzují zadní kola je to tim protoze auto jede do predu a tim pádem rozrází vzduch a ten ho brzdi a zvedá se ti zadek takze musis met zákonite vetsí pritlak na zadek aby se ti ty zadni kola neklouzali
neregistrovaný "FastDriver"
14. 9. 2007 11:16
Paráda
Mě se moc líbí, škarohlídi, co tvrdí že motor nic nevydží by si asi měli zjistit, co je Shelby. Praktičnost je stejná jako u každého supersportu, buď dálnice nebo okruh. Pokud někdo tvrdí, že Veyron je do běžného provozu, je prostě vůl.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "MTM"
14. 9. 2007 13:03
Re: Paráda
Moc s tebou nesuhlasim ak tvrdis ze Veyron nieje do beznej prevadzky. Urcite na ceske a slovenske cesty to nieje (to nieje ani F430 na vacsine okrsiek!) ale na zapade a hlavne v amerika (california,florida) je to uplne pouzitelne. A nik iny si to ani nemoze dovolit kupit iba naozaj bohaty a tych je tam dost.
neregistrovaný "Petto"
14. 9. 2007 15:14
Re: Paráda
Vies na co ti je Veyron v beznej premavke, na *. Nevyhodim predsa 50 melonov aby som sa gulal 50 po meste. Si myslis ze v Amerike si ho uzijes. To si na velkom omyle, tam ta za prekrocenie rychlosti zbalia ani sa nespamatas. Taketo auta sa kupuju na to aby si si zaplatil hodiny na okruhu a poriadne sa vyblaznil.
anonym
15. 9. 2007 12:19
Re: Paráda
Uz si v "Amerike" asi dva tyzdne, ze si taky mudry? Ja som tam jazdieval aj 95mph v usekoch s maximalkou 65 a nic... Keby si otvoril oci, tak by ta ten americky opar rychle presiel. Btw. tu, v Londyne, si stastni majitelia uzivaju svoje Veyrony v hustej premavke. A su spokojni. Lebo to auto je stavane na rychlosti 0-407km/h a na dlhe jazdy po beznych cestach, nie na okruhu.
Budme realisti, to, ze "nevyhodis 50 melonov" nezavisi od toho, ze nechces, ale ze nemas... :no:
anonym
14. 9. 2007 14:39
Re: Paráda
Američani jsou trotlové musí být vždy prví.Namontovat do auta turba umí každý tuner z horní dolní jen by mě zajímalo jak by jsi vedlo na okruhu v porovnání s konkurencí no to raději ani nemysled.Možná má ještě listové pružiny >:D Je to typicky americký recept vem plechovku namontuj do ní nejsilnější motor co jde a jedeme.Jen by mě zajíma jestli to prošlo technicou v EU.
neregistrovaný "Petto"
14. 9. 2007 15:20
Re: Paráda
Ste chudáci, ked písete takéto príspevky a viete prd o histori motorizmu v Amerike, tak nepiste sem taketo trapne veci. Jazdis na 120 a tu ides machrovat.
anonym
14. 9. 2007 15:44
Re: Paráda
jasně a co jsi řídil ty tak maximálně škodovku já jezdil rally když ty jsi táhnul kačera po zahradě tak moc nevyskakuj .
neregistrovaný "M+M"
14. 9. 2007 11:33
Hnu*
Mě se to nelíbí a jestli jede auto 407, nebo 411? kdo to pozna...
a navíc je to pořád jen druhé auto co překonalo 400 hranici...
kdyby to bylo aspon zajímavé na pohled, ale nic, jak poddružá výroba :no: 8-s
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2007 11:34
Zpátky do budoucnosti
A teď si představte, kolik by jim to asi jelo, kdyby zavřeli okynko. [odkaz] >:-[]

Jinak samozřejmě :yes:
Rozbalit vlákno
3
anonym
14. 9. 2007 12:51
Re: Zpátky do budoucnosti
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
anonym
14. 9. 2007 18:40
Re: Zpátky do budoucnosti
Dobré, taky jsem si hned všiml >:D :yes:
neregistrovaný "oz"
17. 9. 2007 00:25
Re: Zpátky do budoucnosti
ten motor vzadu treba nejak chladit.a asi si museli pomoct aj tym okienkom ;-)
anonym
14. 9. 2007 14:59
Veyron je stále král
To že jede o 5km/h neznamená že je to konkurent Veyronu. Nesahá mu ani po ani po "kotníky". Veyron testoval jeden řidič z Top Gearu při maximální rychlosti stroj se choval naprosto klidně a řidič byl ůlně v pohodě a ještě stihl komentovat( a přitom to nebyl zrovna nejrychlejší řidič).To něco vypovídá o dokonalosti auta a schopnostech lidí co ho stořili. Aero jede rychleji, ale nigdy nenabidne to co Veyron. Srovnávat Veyron s nějakým Aerem po které za čas neštěkne ani pes je jako by někdo dal do Škody 105 nitro a chlubil se tím, že je na semaforech rychlejší než nejlepší naše auto Škoda RS.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "LS"
14. 9. 2007 15:57
Re: Veyron je stále král
Ty do aut moc neděláš viď ? :no:
Avatar - matheus
14. 9. 2007 17:46
Re: Veyron je stále král
ty nejspíš vůbec ne
neregistrovaný "Já Rys"
16. 9. 2007 13:28
Re: Veyron je stále král
:no: :no:
neregistrovaný "R"
14. 9. 2007 19:06
Kupujte Kit Death in 400kmph
Vykrádačka Koenigseggu a Diabla (a názvu Shelby). To už i Attack K1 vypadá líp. Plus vnitřek jak z Kii Rio. Prostě něco úžasného. Aerodynamika prý zvládne v klidu 9000 mph, potvrzeno Bobem z * tunelu (TM) a to ješte naschvál zfušovali (čelní světla hluboko zapuštěné do karoserie a zoban jak z Nosála 6x4 Krupp Protze), aby měli rezervu na další superauto co překoná těch 411kmph! A nesmíme zapomenou na barevné kombinace á la Doggy&Kitty
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R"
14. 9. 2007 19:12
Re: Kupujte Kit Death in 400kmph
* = NASA s R a T navíc
neregistrovaný "fxcgffg"
14. 9. 2007 19:18
hfghgfhgfhf
podla mna v dnesnej dobe 400+kmh by nemal byt problem, 1000+ hp motor co vydrzi asi 5000km ,lebo ma turba velke jak ludska hlôava s tlakom vodnej pili, by dokazala vyrobyt a dat ho do laminatovej kasne,kde v podstate nic neni, kazda automobilka.nechapem preco s tym museli prvy prist az americania? P.S:pre mna aj tak bude jednicka mc laren f1 a hned v zavese veyron.
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 9. 2007 20:00
veyron je nejlepší
Podle mně tona veyron nemá ani náhodou.Veyron který zaostává v maximálve o pár kilometrů, má podstatně lepší zrychlení. Veyron je technycky nejvyspělejší auto. Tím jak snadno jsou dosažitelné jeho výkony pro běžného řidiče. Tohle je "jen" další auto které jede rychleji. Veyron byť za pár let už jeho výkony nebudou tak vyjímečné jako dnes bude se na něj vzpomínat jak vyjímečné a krásné toto auto bylo. Co se týče Aera o tom se bude mluvit jen ted že překonal Veyron. Aero je jen další auto které je dočasně nejrychlejší, po něm příde další homologovaný závodák. Veyron je superrychlé GT kterému se podařilo sloučit do té doby 2neslučitelné body rychlost, pohodlí a ůžasnou vyrovnanost a sofistikovanost při vysoké rychlosti. Podobně jako na legendární Mclaren F1 bude vpaměti lidí pořád.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ve3"
14. 9. 2007 21:47
Pur Sang
Som len zvedavy co sa stane ked dotrepu na okruh Veyron Pur Sang. Tych 100kil dokaze urobit vela...
Aero mi pripada z tych aut do ktoreho ,,sekne" helma a pretekarske oblecenie (mozno tak este nejaky cierny reper ovesany tonou zlata a plnou hubou silnych slov...)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yatess"
15. 9. 2007 09:14
VEYRON JE LEPSIA VOLBA
je to otazka vkusu...ci sa vam chce dat 20 milionov viac na veyron alebo nie. Ale veyron je viac ako iba auto co ide 400 km/h ..ssc bolo stvorene iba na to aby porazili veyron
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 9. 2007 09:44
O cem vubec tady diskutujete???
Je uplne zrejme, ze technologicky jsou to neporovnatelna auta... Presne jak se vyse nekolikrat pise, americke premotorovane monstrum s jedinym cilem - maximalni rychlost... Vazne pochybuju, ze s tim muzete v klidu vyjet na normalni silnici a nebat se nejakeho pruseru co vam to vyvede. Veyron je pouzitelny i v normalnim svete, presne jak vyse napsal kolega, James May z Top Gear, prezdivany Mr.Slow ho na jednom nemckem okruhu rozjel na 407 km/h a auto jelo naprosto klidne... Veyron je ultra-rychle GT, kde z 200 na 300 to date za 9,5s... Silne pochybuju, ze americke nadseni nahradilo miliardovy nemecky vyvoj... Jen at to Aero poradne projedou v Top Gearu, jestli se neprehriva motor, jestli spojka vydrzi vic nez par tisic kilometru a tak podobne. Opravdu nemuzete myslet vazne srovnavani Veyrona a Aero v nicem jinem nez v tom cislu maximalky... Opravdu ne...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sprachys"
15. 9. 2007 23:24
:-)
cus lidi ;-)
tady se resi pouze a jen seriova vyroba a nejvyssi rychlost...
Aero je mozna nejrychlejsi seriove auto sveta - bavime se ale pouze o rychlosti a seriove vyrobe ale reknete mi komu staci jen tohle?... veyron je proste tecnicky nejvyspelejsi auto... ale to uz bych jen opakoval par lidi co uz to napsali prede mnou.... at si to amici strcej do *... na co vykon kdyz to nezataci >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fullsize"
16. 9. 2007 00:23
SSC Ultimate Aero TT - Kam s ním?
Co s takovým monstrem? Mno já bych ho zařadil mezi stroje, které si z 90% objednávají po několika kusech výrobci motorových olejů, paliv, pneumatik a jiných komponentů. Potřebují je na to, aby vyvinuli součásti pro naprosto obyčejné, velkoseriové vozy, nebo na nich odzkoušeli produkty pro závodní teamy. Používají je na vývoj a testování toho co pak prodávají, tahle auta totálně zniči jako pracovní materiál a pak je nechají sešrotovat, nebo vrátí výrobci na expertízu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Elfer"
9. 10. 2007 13:50
velkost
ukazala sa velkost Veyronu. ten z 2000kg 1001 HP urobý 407 kmh a SSC s 1250kg 1283 HP urobý 411,76 kmh. No king je len jeden
McLaren F1 FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "olda.cz"
16. 5. 2008 00:25
sc... fakt tak dobre?
Kdo mrkne na tento test, tak si hned udela nazor: [odkaz]

Nechcu se do nikoho navazet, ale auto, ktere neumi zatacet ani brzdit, je ladeno jen na maximalku a pak si zastav jak muzes je na dve veci:) Jeste ze amerika je zem prevelika a ma dlouhy silnice;)

Co vic dodat, veyron je ovladatelny supervykonny skvost a dobrou dobu jeste bude, vsak aj ten vykon neco stal, ze. Taky to museli vse po jednom testu pred zakaznikama predelavat a to od podlahy, ale dockali jsme se:) Na vysledne celkove vlastnosti a to i pri vyssich rychlostech v teto vahove kategorii neni. Tu nemuze mala firmicka konkurovat.

Jinak samozrejme Mc Laren F1, ale to je jinci kaficko. Trosku si rejpnu, s nim i Enzo melo problem a rychlostne ho o fous prekonali na specialnim okruhu... vse nachystano na ruku, jak jinac:) avsak FXX, to by aj slo, na Veyronka vsak nema;)
Rozbalit vlákno
0