Jaguar nezaziva zrovna dobre obdobie. Sollihul ma odstavku na 2 tyzdne, west bromwich taisto. Ich auta sa vacsinou predavali s dieslom ale vdaka idio.om z EU sa ich predaj prudko znizil.
hlavne bych v tom videl prave trend, Tesla prodava vesmes podobne drahe portfolio aut jako Jaguar, presto ma prodeje vetsi nez Jaguar a nemusi se starat o nejake emisni limity
v Jaguaru zvazuji proste logicky krok
v Indii, Cine a nekterych statech USA a "domacim" UK zrejme po roce 2030 neprodaj nic jineho nez elektriku ci nejaky plugin, v Evrope asi jiz jen plug-in hybridy, prechod na elektrifikaci je tedy nemine
jejcih prvni elektricky model zaziva realtivne uspech a po par mesicich ma objednavek ktere jinak znamenaji cca 7,5% prodeju Jaguaru za rok 2017, takze model s cenou nad 100k eur ma vetsi uspech nez nektere jine Jaguary s cenovkou okolo 80k eur
logicky tedy zvazuji neco co je nemine a co jim pravdepodobne zajizsi vetsi prodeje nez maji nyni
tak jako Porsche zachranilo od konce vyroba SUV s dieselem, tak ted spoustu automobilek mozna zachrani pred skoncenim vyroby elektrifikace, je to standardni evolucni vyvoj trhu, zakazniku, automobilizmu, a jako my se dnes podivujeme nad tim ze pred 100 lety byli v presile v doprave kone, tak za dalsich 100 let se budou podobne lide divat na dnesni automobilizmus, a docela verim ze to bude v te dobe vnimano jako cerna skvrna v historii lidstva :-!
no len, či budeme mať dosť uhlia, ak aj ďalší výrobcovia prejdú na uholný pohon.
Škoda Jagu, ale chápem, nepredáva sa, chcú to risknúť. Ale zas zarezať úplne všetky spalováky.... ;-\