Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Staronový prezident USA v novém Cadillaku DTS

Nový Cadillac DTS se ještě ani nepředstavil veřejnosti a přece jej uvidí mnoho Američanů. Prezident George W. Bush pojede 20. ledna v den své inaugurace do úřadu po Pensylvania Avenue v novém prezidentském voze. Sériová verze bude odhalena až v únoru.
Zpět na článek
18. 1. 2005 08:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 09:57
neregistrovaný "Marko"
18. 1. 2005 12:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 12:50
neregistrovaný "cyrus"
18. 1. 2005 13:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 09:32
neregistrovaný "jurij"
18. 1. 2005 09:32
neregistrovaný "performer"
18. 1. 2005 09:37
neregistrovaný "Jura z Brna"
18. 1. 2005 12:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 09:49
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 1. 2005 10:11
neregistrovaný "Zapri"
18. 1. 2005 13:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 14:55
neregistrovaný "free"
18. 1. 2005 15:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 12:22
neregistrovaný "free"
20. 1. 2005 08:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2005 11:53
neregistrovaný "free"
20. 1. 2005 12:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 10:29
neregistrovaný "poolii"
18. 1. 2005 10:46
neregistrovaný "PePe"
18. 1. 2005 11:18
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 23:18
neregistrovaný "poolii"
18. 1. 2005 10:54
neregistrovaný "dmx"
18. 1. 2005 11:21
neregistrovaný "Ace2"
18. 1. 2005 11:29
neregistrovaný "911T"
18. 1. 2005 12:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 13:31
neregistrovaný "Petr"
18. 1. 2005 13:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 14:54
neregistrovaný "Petr"
18. 1. 2005 14:56
neregistrovaný "Petr"
18. 1. 2005 11:48
neregistrovaný "Chuck"
18. 1. 2005 12:13
neregistrovaný "palo"
18. 1. 2005 12:14
neregistrovaný "To je ale"
18. 1. 2005 13:33
neregistrovaný "Markus"
18. 1. 2005 15:25
neregistrovaný "forester"
18. 1. 2005 15:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 16:04
neregistrovaný "dmx"
18. 1. 2005 16:35
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 1. 2005 16:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 17:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 20:49
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 1. 2005 23:18
neregistrovaný "Jura z Brna"
18. 1. 2005 23:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 09:38
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 10:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 1. 2005 11:11
neregistrovaný "Johny"
22. 1. 2005 12:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2005 11:57
neregistrovaný "Johny"
18. 1. 2005 23:10
neregistrovaný "MK"
18. 1. 2005 23:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 10:25
neregistrovaný "MK"
19. 1. 2005 00:36
neregistrovaný "andrew"
19. 1. 2005 09:17
neregistrovaný "briza"
19. 1. 2005 10:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 11:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 11:25
neregistrovaný "cyrus"
19. 1. 2005 11:46
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 12:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 12:38
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 13:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 13:42
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 13:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 14:25
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 15:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 15:07
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 15:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 15:10
neregistrovaný "Yaroukh"
19. 1. 2005 15:18
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 14:31
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 15:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 15:12
neregistrovaný "Jura z Brna"
22. 1. 2005 11:21
neregistrovaný "Johny"
22. 1. 2005 12:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2005 12:07
neregistrovaný "Johny"
23. 1. 2005 15:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2005 12:26
neregistrovaný "Sman"
20. 1. 2005 12:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2005 21:01
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2005 22:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 1. 2005 08:55
neregistrovaný "Enzo"
21. 1. 2005 06:44
neregistrovaný "johny"
23. 1. 2005 12:52
neregistrovaný "Major Šebek"
24. 1. 2005 21:56
neregistrovaný "zigi"
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 08:53
DTS
Nádherné auto. Ty vyšší proporce střechy a tlustší a-sloupky sice oku moc nelahodí, ale sériovka bude určitě překrásná.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Marko"
18. 1. 2005 09:57
Re: DTS
No a mas to tu. Mne sa moc nepacia tie uzke predne svetla. Na tak masivnom aute to bude vyzerat trochu nemiestne. Naviac, sa mi zda, ze DTS bude ukazkovym prikladom toho co sa deje pri vacsine faceliftov: narusenie povodnej dizajnov myslienky. No, vsak uvidime... Inak tento prezidentsky voz, je doslova hnusny, s tou vysokou strechou...
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 12:17
Re: DTS
Světlomety jsem čekal taky vpředu i vzadu o něco širší. Ale i tak je pěkný. No boky holt zůstaly zaoblené. Tento facelift je přesně na úrovni nového Citroenu C5: předek a zadek komplet nový, boky původní. V černé barvě to ale tak nebije do očí.
neregistrovaný "cyrus"
18. 1. 2005 12:50
Re: DTS
lampy to má z vel satisu, masku z volhy a zadní světla jako logan. je to opravdu moc krásný.
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 13:34
Re: DTS
A ty máš voko z Kašparovi krávy Přesto se budu snažit argumentovat: VelSatis má přední světla zalomená, DTS ne. DTS má mnohem menší zadní světla než Logan. Navíc mají překrytí z modernějšího průhlednějšího materiálu a i uvnitř je mnohem modernější technika - LED. Ztvárnění zádě připomíná spíš poslední Chrysler New Yorker, ovšem v hranatém provedení.
neregistrovaný "jurij"
18. 1. 2005 09:32
To je hnus
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "performer"
18. 1. 2005 09:32
Brrrrrrr, to je hnus
Sériovka nebude o moc lepší. Ta přední světla - hrůza...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jura z Brna"
18. 1. 2005 09:37
vecna skoda
Skoda, ze G.W.B. nejezdi otevrenym vozem... Jinak tady to prezidentske monstrum je humus, uvidime co seriovka.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 12:19
Re: vecna skoda
V otevřeném voze nejezdí kvůli lidem jako jsi ty Jinak až budeš plánovat atentát tak pozor: jedou vždycky dva a Bush je až v tom druhém.
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 1. 2005 09:49
guj
to se hned tak nevidi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zapri"
18. 1. 2005 10:11
Děs...
Vypadá to, že amíci už docela ztratili smysl pro estetično Předek vypadá jak z dodávky pro mlíkaře
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 13:49
Re: Děs...
Vážně? A můžeš specifikovat firmu, která takhle vypadající dodávky vyrábí nebo jen plácáš?
neregistrovaný "free"
18. 1. 2005 14:55
Re: Děs...
no nechci se přít o tom jak vypadá předek, ale první co jsem viděl byla dodávka KIA
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 15:29
Re: Děs...
Kia??? Myslíš Pregio nebo K-2700? Mně nepřipomíná ani jedno.
neregistrovaný "free"
19. 1. 2005 12:22
Re: Děs...
Já vím, že tobě to nemůže připomínat. Zapletl jsem se s tebou v debatě dvakrát a vždycky jsi byl jak barvoslepej :o))
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2005 08:26
Re: Děs...
Zrak mám výborný a DTS nepřipomíná ani Pregio ano K-2700. Ovšem spíš jsem čekal, že popíšeš, co tobě připomíná tu Kiu. Takhle to vedeš z úrovně argumentů do úrovně osobních urážek
neregistrovaný "free"
20. 1. 2005 11:53
Re: Děs...
V prvé řadě omluva za osobní urážku - nebral jsem to jako fyz. defekt, ale jako reakce, které provádíš. Jinak co se týče té podoby - ano ty světla a velikost masky připomíná Kia 2700(nebo 2500 ani nevím jak se ta potvora jmenuje) i když je třeba uvažovat o tom že porovnávám malé LKW a lim. :o)
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2005 12:07
Re: Děs...
No velikou masku mají určitě oba zmíněné vozy. Ale to je tak asi všechno. Navíc se vsadím, že každý by radši bral tenhle DTS než jakoukoliv Kiu.
neregistrovaný "poolii"
18. 1. 2005 10:29
ja bych to teda bral
Nas Klaus ma cernyho superba,britska kralovna ma cernyho rollse, bentleye a range rover,halt Bush musi jezdit Kaďákem... No zadna slava to neni, ale az to bude prodavat za 2 roky jako ojetinu, sel bych do toho...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "PePe"
18. 1. 2005 10:46
Re: ja bych to teda bral
JoJO. Jako vojetina by to nebylo špatný.
neregistrovaný "Jura z Brna"
18. 1. 2005 11:18
Re: ja bych to teda bral
Nas Klaus ma superba, ale jezdi A8.
neregistrovaný "poolii"
19. 1. 2005 23:18
Re: ja bych to teda bral
Ma superb, ale jezdi A osmou... Nemecke auto.. hm vsak Klaus je take nemecke jmeno... Jen si ho prelozit do cestiny... hehe
neregistrovaný "dmx"
18. 1. 2005 10:54
strasne
podla mna to vyzera otrasne. Absolutne bez vkusu a citu pre krasu... Lonestarstate sa tu uz rozplyva, neviem ci mu tiez chuba vkus, a ci by to robil aj keby toto spravilo BMW alebo Acura.... fakt to auto je totalne neproporcne, a nemyslim len prezidentsku verziu, ale aj normalna bude smiesna, kapota bude posobit velmi nizka a siroka bude to hroza.. najhorsi novy Caddilac
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Ace2"
18. 1. 2005 11:21
Re: strasne
to auto je skutečně ošklivé, nicméně doufám že nástupce DeVille bude vypadat jinak, jenom tohle je něco trochu jiného design alá DeVille, ale po technické stránce je to Escalade (motor, podvozek, pohon kol, převodovka atd..)
neregistrovaný "911T"
18. 1. 2005 11:29
Re: Truhla
No ja mu takúto pojazdnú truhlu prajem. A nech ho v nej rovno pochovajú .
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 12:23
Re: Truhla
Já Cadillacu nenadržuju v designu oproti BMW. BMW jsou taky hezká. Je vidět, že je dělal američan Proporce jsou u tehle verze opravdu nepěkné, ale starý DeVille byl v prezidentské verzi absolutně to samé a sériovka byla nádherně vyvážená. Zatím komentuji jen novou masku a zadek a ty se mi prostě líbí.
neregistrovaný "Petr"
18. 1. 2005 13:31
Re: Truhla
design bmw dela american nemeckeho puvodu - Thomas Freedman. BMW se ale vic koncentruje na vkus mladych a tak stratil konzervativni klientelu, kterou ma Mercedes nebo Lincoln
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 13:36
Re: Truhla
Nemáš pravdu. Design BMW dělá Christopher Bangle, který se v USA narodil. Freeman/Freimann, kterého myslíš ty, dělal PT Cruiser.
neregistrovaný "Petr"
18. 1. 2005 14:54
Re: Truhla
mas pravdu, trochu jsem si je popletl.
tu jsou vsichni zodpovedni za design BMW podle kategorii:

[odkaz]
neregistrovaný "Petr"
18. 1. 2005 14:56
Re: Truhla
tu je petice americkych fan. BMW proti designu Chris Bangle.
[odkaz]

Myslim ze bude starsi, velka cast lidi si uz zvykla na odvazny design
neregistrovaný "Chuck"
18. 1. 2005 11:48
bez titulku
Nekdo by mel poradne prubnout to opancerovani. Samozrejme s Bushem uvnitr..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "palo"
18. 1. 2005 12:13
Ehm
To je ale zgrc.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "To je ale"
18. 1. 2005 12:14
bez titulku
fest zgrc.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Markus"
18. 1. 2005 13:33
ok
auto je celkem vydarene. Liby se mi, ze zustali u americkeho designu a nezkousi nic noveho co by se podobalo EU nebo asiatum.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "forester"
18. 1. 2005 15:25
Cadilac
na mém stole parkuje už dlouho Cadillac Deville (modelový rok 2002) desing nových Cadillaců se mi moc líbí ... ale nevím kam tohle mám zařadit ... to auto není sice úplně ošklivý ale o kráse se taky zrovna mluvit nedá ... připadá mi to jako kdzž přišla BMW 7-čka všem se to nlíbilo na začátku a pak jsme si zvykly a abych řekl pravdu kdych na to měl tak už mi stojí jeden v garáži pvšem v civilní verzi
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 15:36
Re: Cadilac
Moje řeč. Já mám zase teď DTS jako tapetu na compu. Koukám na něj už od včerejška...proporce má ten pancéřák fakt divný, ale když koukám na ten výraz přední části, líbí se mi stále víc. Skoro mi přijde, že se to auto usmívá (viz ta fotka nejvíc zepředu). Měli by zas uspořádat nějakej summit, aby ho bylo vidět ve zprávách. Posledně na Primě tvrdili, že Bush přijel v Lincolnu
neregistrovaný "dmx"
18. 1. 2005 16:04
Re: Cadilac
ved Bush sa stretne v Blave s Putinom , mozno si donesie aj DTS
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 1. 2005 16:35
Re: Cadilac
Nic ve zlym clovece, ale mam pocit, ze zrovna tobe by se to DTS libilo, i kdyby melo vepredu chobot. :o)
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 16:44
Re: Cadilac
Chobot.....? Ne, myslím, že by to vypadalo divně Někdo má rád holky, někdo zase vdolky. Tomu se říká svoboda názorů.
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 17:50
Re: Cadilac
Navíc si vezmi, jak by to tu beze mě bylo nudný. Pokaždý, když by se tu objevil článek o nějakém americkém autě, všichni by tu jen nadávali. A teď určitě nejmíň deset lidí brečí žalem, že DTS nemá OHV ani zadní tuhou nápravu
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 1. 2005 20:49
Re: Cadilac
ty ses provokater profesional :o))
neregistrovaný "Jura z Brna"
18. 1. 2005 23:18
Re: Cadilac
Nazdar, narikas na Chrysler 300C a jak byl 300M pekny... Co rikas na Pontiac (G6)? Myslim, ze nema k "cab forward" daleko. Nejhezci auto s "cab forward" byl ale stejne Chrysler Concorde.
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 23:36
Re: Cadilac
G6 je pěkný, vyvážený. Ale zadní světlomety mi opravdu silně připomínají Hyundai Coupé (ne že by nebyly pěkné). Concorde i 300m jsou podle mě nádherné, ale můj "favorite" je LHS. Design přední části je vzhledem k datu představení (1997) neuvěřitelný. Podobný zázrak, jako předek Jaguaru XK.
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 09:38
Re: Cadilac
jj, zajimave je, ze masku "pres cely predek" ted ma audi...Ja za zazrak spis povazuju Jaguar XJ.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 10:26
Re: Cadilac
No jo, velký masky jdou do módy. U LHS to ale nepůsobí tak agresivně jako u nových Audin. XJ je proste klasika, kterou se už kdysi inspiroval Mercedes (jak by řekl Ian Calumn - tvar láhve od coca-coly).
neregistrovaný "Johny"
22. 1. 2005 11:11
Re: Cadilac
Pro Lonestarstate: Ja viem ze ty si obrovsky fan US aut. A neraz som ta podporoval co sa tyka idiotskych nazor niektorych ludi ze novy Northstar V8 zere 40l/100km. Ale pozeram na veci rovnako ci je to Cadillac BMW Mercedes alebo Skoda. A musim povedat ze som obrovskym fanusikom Cadillac a hlavne modelov od designera SImona Coxa. Musim povedat ze DeVille je prilis obly ale celkom pekny. Ja naozaj si myslim v mnohych veciach to co ty. Ale nie tento raz DTS je proste hnus.Novy BMW 7 je taktiez hnus. O to ma viac mrzi ten Cadillac ze ja som obrovskym fanusikom a co sa tyka DTS som ocakaval nieco co vytre Linclon Town Car z povrchu zemskeho, ale tymto sposobom asi tazko.V kazdom pripade nazor ti naberem ale treba byt objektivny. A ja si myslim ze toto auto vyzera objektivne zle.
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 1. 2005 12:01
Re: Cadilac
No vzhled je hodně subjektivní měřítko. A říct, že něco vypadá objektivně ošlivě...to bych se bál. Ale podle tveho prispevku dole jsem myslel, že se ti už taky líbí. Nebo to je jiný Johny? Každopádně mě v tom procesí na Pennsylvania Avenue naprosto uchvátil:
[odkaz]
Opet je to zase jen fotka. V pohybu byl jeste lepsi. Cely ten pruvod byl vubec nadherny. Jako scenka z Matrixu
neregistrovaný "Johny"
23. 1. 2005 11:57
Re: Cadilac
Ano som iny Johny ako ten dole. Pisem nick s velkym J a pisem po slovensky. No co sa tyka seriovky ktoryu si mi ukazal je to OK ale ta maska... to proste neni ono. Toto je zatial jediny pripad(DTS) kde by som miesto Cadillacu kupil Lincoln, aj ked je to len prerobeny FOrd.NO nevadi stejne je to üre americkych dochodcov(priemerny vek kupcov DeVille a Lincoln Town Car cca.65), to co zaujima nmna je ako som nizsie uviedol- XLR alebo CTS vhodne do USA i do Europy a su to skutocne stylovky.
neregistrovaný "MK"
18. 1. 2005 23:10
Hnus
Ako mohli aj nieco tak hnusne vyrobit?Momentalne si nespominam na ziadne hnusnejsie, ci az dokonca odpornejsie auto, ako je toto tu.Ved je z toho cloveku na grc.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2005 23:27
Re: Hnus
Zkusím ti pomoct: Fiat Multipla, Saturn VUE,....
neregistrovaný "MK"
19. 1. 2005 10:25
Re: Hnus
No tak to hej, aj tie su riadne hnusne.
neregistrovaný "andrew"
19. 1. 2005 00:36
bez titulku
no neviem ako vam, ale mne to pripada ako pohrebny voz. nic proti cadillacom, mam rad aj americke vozy, ale toto uz podla mna prekrocilo unosnu mieru zdraveho vkusu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "briza"
19. 1. 2005 09:17
Co je to za auto?
Nebyt na pozadi Bily Dum, na aute americka vlajecka a na masce ten znak tak bych na otazku co je to za auto tipnul Volhu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 10:36
Re: Co je to za auto?
Až na to, že jen proto, že sovětská auta právě napodobobala americký design a často dost neohrabaně. Ale to asi víš taky. Jinak tohle působí neohrabaně jen proto, že jde o pancéřák. Lidi, vyčkejte na sériovku. Každý, kdo zná fotky DeVille 00-05 v normální a prezidentské verzi, vidí, že pancéřák proporčně takřka identický se starým pancéřákem a stará sériovka vypadá vyváženě!
např: [odkaz]
a [odkaz]%20Cadillac%2…
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 11:08
Co říkáte na tohle?
Tohle je jen počítačová retuš, jak by mohl normální DTS vypadat a myslím, že je úžasný:
[odkaz]

Profil mi trochu připomíná minulou Toyotu Camry, taky elegantní auto.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "cyrus"
19. 1. 2005 11:25
Re: Co říkáte na tohle?
ta maska je vzhledem výšce předku moc brutální. chtělo by to víc elegance (acura, lexus).
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 11:46
Re: Co říkáte na tohle?
No, at v tom hledam zalibeni sebevic, nemuzu si pomoct, ale nejde to. Smer vyvoje desingu cadillacu chvalim, ale tady to fakt prehnali s tou maskou. Je moc siroka a moc "hluboka", svetla by mohly byt siri a ne tak spicata. Idealni tvar svetlometu ma BMW 3, nebo, z jineho soudku, buick park avenue. Jinak jak rikam, ty hrany vypadaji pekne, zvlast na EXT, ESV a STS (promin XLR nemusim ). Takova svetla se hodi spis na STS, ktere ma jaks taks sportovni look, ale tady, k te obrovske chromovane masce ee.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 12:00
Re: Co říkáte na tohle?
No vidíš. A mně se zrovna z nových Cadillaců nejvíc líbí XLR a CTS.
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 12:38
Re: Co říkáte na tohle?
jj, ale vysvetli mne, jak to, ze se ti libi CTS, kdyz STS vypada uplne stejne, akorat je vetsi, drazsi a zda se me propracovanejsi. Samozrejme, desing je vec osobniho vkusu, ale tohle mne vysvetli.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 13:11
Re: Co říkáte na tohle?
STS bych bral samozřejmě taky. Ale když to zkusím konkretizovat: CTS má takové víc "diamantově" tvarované přední světlomety, navíc tmavě podbarvené. Škoda, že ostatním Caddy ho v tomhle nenásledovaly. Navíc CTS a XLR (ještě markantněji) mají zadní světla zalomená směrem nahoru. STS ne. Opět se mi líbí právě víc ta zalomená světla. STS má prostě světla nejvíc konvenční. SRX jen o něco lepší (hlavně vzadu). DTS se světlomety blíží víc STS než CTS, ale asi je to tou markantní maskou alá Escalade, že mi celek tak konvenční nepřipadá. Vzhledem k tomu, že preferuji z typů karoserie velké klasické sedany, v budoucnu koupím právě DTS (ojetý). Díky katastrofálnímu propadu cen ojetých amerických aut na evropském trhu, mi to nepřijde jako nereálný sen. Ve světle svých plánů bych měl teda americká auta spíš pomlouvat protože tím víc zlevní v bazarech...
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 13:42
Re: Co říkáte na tohle?
Asi zacnu pomlouvat BMW, protoze jestli markantne nezlevni, jsem nahranej . US auta jsou tady levny taky proto, ze na ne nejsou nahr.dily. Jestli ale cadillac vstoupi na nas trh, tak se to asi zlepsi. Nechci ale videt cenu nahradnich dilu (samozrejme BMW taky neni zrovna levny).
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 13:57
Re: Co říkáte na tohle?
Kroymans určitě nasadí "snobské ceny", ale ceny šedého dovozu jsou více než příjemné. Cadillac, Lincoln,..mají mnohem levnější náhradní díly než evropské prestižní značky. I kdyby tu měl ale Cadillac sto prodejen a sto servisů, ceny v bazarech to moc nezvýší. Evropani se hrozí dlouhých aut a velkobojemových benzínových motorů. Navíc díky těm pomluvám si každý myslí, že ameriky jsou nespolehlivý šunty. Přitom Cadillac,Lincoln a Buick mají mnohem méně poruch než jakákoliv evropská značka vyjma Porsche. Dost asi pověst USA utrpěla tím, že se tu prodává obyčejná americká značka Chrysler/Jeep, jako by to byl luxus na úrovni BMW,M-B. A to v USA určitě není.
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 14:25
Re: Co říkáte na tohle?
Myslis, ze lincoln a cadillac jsou na stelne urovni? Ja myslim, ze lincoln je na tom ohledne luxusu lip, asi neco jako MB-(lincoln) a BMW-(cadilac). Jo, lidi tady nemaji ameriky radi, protoze "to zere aspon 25 litru" a "s tim nikde nezaparkuju". Neco pravdy na tom prece jenom je -stary ameriky tolik asi fakt zerou a jsou fakt velky (to by me osobne nevadilo, ba naopak). Ale nevidi vyhody-pohodli, vykonny motor atd., a pro nekoho je to proste fetish mit 6 metrovy auto. Navic chryslery tady nemaji ani tak monstrozni motory 3-3,5 litry-to neni tak moc. Skutecna nevyhoda jsou pro me nahr. dily-sedy dovoz OK, ale prece jenom na felicii sezenu zrcatko MNOHEM lip nez na Saturna. A o to vetsine lidem jde, berou auto jako dopravni prostredek a ne jako zabavu. Mimochodem videls lincoln o.c.c.?
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 15:00
Re: Co říkáte na tohle?
Co je to Lincoln o.c.c.? Jo v osmdesátejch letech ještě ameriky žraly 25 litrů a klidně i víc. Ta doba ale už dávno minula. Spotřeba do 15 litrů kombinovaných přijde přijatelná, když budu mít auto zároveň jako hobby. Lincoln a Cadillac beru opravdu jako rovnocenné soupeře. TownCar x DeVille, Comtinental x Seville, LS x CTS, Navigator x Escalade, Aviator x SRX, Mark x Eldorado. To všechno mi přijde jako jasní soupeři. Lincoln je ale víc konzervativní v konstrukci. Zrovna ale paličaté setrvávání na zadním náhonu u Town Caru bylo myslím v nedávné budoucnosti dost dobrá výhra. Když se po cca. 50 letech najednou móda obrátila
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 15:07
Re: Co říkáte na tohle?
[odkaz]
Videl jsem to teprve nedavno, je to haluz.
Bmw a MB jsou vlastne taky jasni souperi. Jde spis o typ lidi, kteri to auto kupuji. Lincoln je konzervativni kdezto cadillac je "vic sportovni", jako BMW.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 15:09
Re: Co říkáte na tohle?
Aha. No mě moc motorky neberou.
neregistrovaný "Yaroukh"
19. 1. 2005 15:10
Re: Co říkáte na tohle?
Ty "vyhody pohodli" v Evrope ze zrejmeho duvodu nemohou mit stejnou vahu jako v Americe. Ovsem to neznamena, ze tu lidi neumej ocenit auto nebo ze by Amerikam v tomhle smeru neprali. V Evrope je vsechno odevsad bliz nez v USA, takze to zminovane vyssi pohodli (pokud existuje) se proste dost casto ani nestihne projevit.
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 15:18
Re: Co říkáte na tohle?
na tom taky neco bude
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 14:31
Re: Co říkáte na tohle?
Jo a Chrysler New Yorker je urcite srovnatelny s BMW7-rozmery a vybavou s BMW5. Jiste lincoln a caddilac jsou luxusnejsi, ale chrysler taky neni zadny vorezavatko, srovnal bych to s opelem, zkratka, normali znacka, ktera ale ma model, ktery trochu vybocuje do vyzsi tridy, nez na co je automobilka primarne zamerena.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 15:07
Re: Co říkáte na tohle?
Jasně. Výbava je u Chryslerových full-size na evropské poměry dostačující, ale na americké ne, aby se řadil do luxusní třídy. Třída full-size nemá v Evropě ekvivalent. Velká levná auta v Evropě nefrčí. Tady, když někdo prodává velké auto, musí to být luxus. Jak absurdní. Dokonce běžné neluxusní značky v Evropě pomalu ale jistě vyklízí už i vyšší střední třídu! Čest památce Scorpia, Maximy, Camry a asi už i Omegy.
neregistrovaný "Jura z Brna"
19. 1. 2005 15:12
Re: Co říkáte na tohle?
Omegy je skoda, to jo. Full-size ma evropsky ekvivalent-dacia logan
neregistrovaný "Johny"
22. 1. 2005 11:21
Re: Co říkáte na tohle?
No teda musim priznat ze mne sa tiez pacia CTS a XLR. XLR je totiz velmi svojsky to auto takehoto typu potrebuje. Myslim ze je to vyhoda oproti MB SL ktory vyrako ako nieco medzi CLK a SLK(ale aj ten sa mi paci) Co sa tyka CTS a STS nesuhlasim ze su rovnake. CTS je starsej vyroby ale je extravagantnejsi. Na STS si myslim ye je dobre ze posoby ako evropska sportovo-luxusna limuzina(podobne ako stary BMW 5-taktiez moc pekne) a nie obrovsky neohrabany american. CO sa tyka mna vsekty Caddy berem, ale SRX peferujem pred EScalade a XLR pred vsetkym(to je proste skutocny kockolap a bude nim aj dalsich 10 rokov)
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 1. 2005 12:11
Re: Co říkáte na tohle?
No dostat já na výběr mezi SRX a Escalade EXT...tak hodně váhám ale nakonec volím EXT. Mezi STS a DTS jednoznačně DTS. Holt mám v tomhle amrický vkus. Myslím, že právě Escalade a DTS jsou modely, které se nechystá Kroymans prodávat v Evropě. XLR je suprrrr, ale potřeboval bych pak ještě druhý auto. Pro víc lidí a s větším kufrem.
neregistrovaný "Johny"
23. 1. 2005 12:07
Re: Co říkáte na tohle?
AMricky vkus, alebo evropsky vkus to je jedno. Cadillac je proste super. Ale musim sa dostat k tvojmu vyberu a odvovodnit moj opacny nazor. EXT je zvonku OK ale interier je stale slaby(na tu cenu), hlavne v porovnani s tym super-luxom co ponuka SRX. Plus SRX je trocha mensi a ma lepsi motor, ktory aj ponuka na evropske normy pripustnu spotrebu. STS-DTS? Mne sa DTS nepaci spredu ako som uviedol a STS je trocha sportovejsi. DTS mozno vo verzii stretch a so soferom.(ale to uz pockam ne seriovku od Sixteen). XLR je XLR proste KLASA...
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2005 15:19
Re: Co říkáte na tohle?
Jasně. Parametrama je SRX mnohem lepší než Escalade (až na vnitřní prostor). Ten Escalade je čistě moje citová volba. Prostě kdykoliv ho tu v Praze vidim....nádherný černý kolos (nejlíp vypadá EXT). Taky by zatracene tezka volba byla Escalade nebo Hummer H2? U mě by ale asi opet vyhral Escalade.
neregistrovaný "Sman"
20. 1. 2005 12:26
to je ale kram
boze to je tak hnusny auto a hlavne, co kdyz jsem se tak koukal na tu fotku zezadu, tak ono to ma na zadni naprave listova pera, to ma bejt novej model??? co je to za kram??? Chudak Bush, asi se v tom uklepe)))
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2005 12:35
Re: to je ale kram
Kolik znáš vozítek, která váží nad 3,5 tuny a mají vzadu vinuté pružiny???
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2005 21:01
Re: to je ale kram
jenom bych poopravil že tohle auto váží 6 tun.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2005 22:22
Re: to je ale kram
OK, já nevěděl vůbec kolik přesně váží a proto jsem taky napsal jen obecně "nad 3,5 tuny". Tím jsem chtěl naznačit, že podle českých předpisů by se jednalo vlastně o náklaďák. ps: teď jsem na SkyNews viděl živý přenos průvodu a ty dva nové kousky DTS vypadaly mnohem líp než na fotkách. Na fotkách vypadá ta přední maska mnohem víc plastikově, v TV auta působila mnohem luxusněji a elegantněji. Hned za nima jely starší prodloužené DeVille a design šel pěkně porovnat. Po stranách jely Chevy Suburban, prostě nádhera.
neregistrovaný "Enzo"
21. 1. 2005 08:55
Re: to je ale kram
To tam rovnou mohli dat mechy
neregistrovaný "johny"
21. 1. 2005 06:44
skutecnost
mel sem moznost ho videt ve skutecnosti a muzu s klidem rict ze vypada docela dobre. na tech fotkach co sou tady vypada dost desne ale jinak je ok
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Major Šebek"
23. 1. 2005 12:52
Cadillaku?
Co je to tu za hnusnou máničku a nechutný prznění jazyka? Buď to chceme mít česky, tak napíšeme:
Staronový prezident SSA v novém Kadylaku DTS a nebo nebudeme slova prznit (půl česky a půl anglicky) a napíšeme:
Staronový prezident USA v novém Cadillacu DTS
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zigi"
24. 1. 2005 21:56
bez titulku
vypada stejne blbe jako jeho obsah.to pancerovani nema chranit jeho ale nas pred jeho americanstvim...
Rozbalit vlákno
0