Jeep Grand Cherokee jezdí již ve třetí generaci, ale teprve podruhé mají možnost jeho majitelé využít jeho úprav od Startechu. Nový modul k řídící jednotce jej dynamicky posouvá mezi elitní SUV.
sorry za off topic, ale nevim jestli už to tu někdo nepsal, ale navigator by mělbýt údajně představen na chicagském autosalonu, nebo blízko okolo něj ... :-)
V minulom čísle Caraute bolo toto auto označené za najhoršie auto roku. V danej triede to má najhoršie plasty, rebrinový rám (vraj super ostuda) a tá cena !. Amerika amerika. Už sa nečudujem, že GM a Ford krachuje. Takéto autá do 21. storočia nepatria. Plus Logan and company.
Protože Němci z DaimleruChrysler odflákli interiér novýho Cherokee, takže vypadá typicky německy jako interiér Fabie, tak proto krachuje Ford a GM? Běž se osprchovat ledovou vodou. A byly časy, kdy žebřinový rám u off-roadů nikdo nezpochybňoval, asi je podle tebe ostuda i LandRover Defender, Jeep Wrangler a další legendy terénu, že? A Carautu bych taky nevěřil až za hrob. Myslíš to číslo, jak tam napsali, že Chevrolet Tahoe je pick-up? >:D >:D >:D Opravdu odborníci na slovo vzatí. Taky bylo dobrý jak nový Grand Cherokee nejdřív strašně chválili v takové té kratičké "první jízdě", kde jsou vždycky jen PR fotky. S těma autama asi vůbec nejezdí. >:D
No, mě je jasné, že při Tvém srovnání s Octávií (kterou určitě uctíváš) dopadne Jeep tak jak dopadl, ale vem si, že žebřinový rám prostě patří k off-roadům, a i když tento Jeep mi připadá 50% offroad a 50% silnice, tak stejně bude tohle auto prodávat jeho styl, a ten je dooost slušný ...