Z toho si nic nedelej, takove inteview mohlo byt udelano jen vyplnenim otazek skrze jejich odeleni via email, a capla fotka.
S realnym interview by jsi se dival na video s reporterem od www.auto.cz redakce tak jak treba BMW dela interview s jejich navrhari ... jenze to by nejdriv interviewer musel umet jazyky a sef takove kapacity mit cas na tuto saskarnu.
Taky bych zrovna nepsal o lambo firme jako Italske, kdyz ji vlastni nemci... Jaguar take neni jiz anglicky ale indicka firma. Ale to je uplne jedno...
Ale kdyz predvadstavuji novy vuz ci facelift Bugatti nemluvi o tomto supersportu jako o francouzskem aute, ze ano?
Dobry dne, radi bychom Vam predstavili novy francouzsky supersport jmenem Bugatti ... Mluvi se o Bugatti pod nemeckou "taktovkou", ale ani zminka o francouzskem designu, technologii...atd. Jelikoz vse je nemecke.
A i tak vidim Lambo, co je na nem italske? Motory, design ...povim ti NIC... zakladatel ano, ale to je v 21st stoleti tak vse.
Ja samosebou netvrdim ze Mercedes je arabske to bych se sam citil za hlupaka.
Auto jako takove treba nove SUV Mini od BMW pro mne je navzdy nemecke motory, design ikdyz prvni Mini bylo Britske a pote zkrachovalo tvrdit, ze jsi des koupit pravou britskou znacku muzes tvrdit opravdu jen u Aston Martin/ Britol, Caterham...etc.
To máš pravdu, že marketing zemí původu neoperuje, ale to je dáno mnoha okolnostmi - chybějící kontinuita, neexistující image Francie jako rodiště supersportů, naopak image jiných francouzských aut... Přesto je Bugatti francouzská (nebo chceš-li alsaská) značka.
Design není italský ? Proboha vždyť pořád navazují na klínovito-hranatou myšlenku už od Countahu. S tím nemají němci nic společného. Historiscké vnímání, image značky, pověst značky, to vše je italské.
Sám píšeš, že jen Aston, Bristol, Caterham jsou ty pravé britské značky, ale třeba právě ten Aston je na tom velmi podobně jako to Lambo.
Toto je jen muj vlastni pohled vnimani Lamba a nikde jsem netvrdil, ze vseobecny pohled ci pohled jinych lidi musi byt stejny, ci je spatny ba naopak.
Jde ciste o muj vlastni nazor nic vic nic min.
Anglicka znacka je promne ta ktera je prevazne ci castecne vlastnena anglicany, design byl navrhovan v anglii a pouziva vyhradne motory jez konstrukce ci vyroba je z Anglie. To je u mne anglicka znacka...
Tak jako Ferrari je 100% Italska znacka...
Pokud to nekdo vidi jinak, v poradku. Ja se nebranim jinemu nazoru ci pohledu na vec od toho se tomu rika CHAT...
Ale aby mne nekdo "ne ty osobne" osocoval, ze muj nazor se potyka na bazi;
a) musi mi byt 13 let
b) protoze jsme v takovem aute nikdy nejel
c) ze na takove auto si nikdy nevydelam
Anglicka znacka je promne ta ktera je prevazne ci castecne vlastnena anglicany, design byl navrhovan v anglii a pouziva vyhradne motory jez konstrukce ci vyroba je z Anglie. To je u mne anglicka znacka... takže Jaguar "nevyhovuje" jen jedné podmínce a hned je indický? A Škoda je jaká, když nemá z Česka ani dobré dvě třetiny svých motorů?
Si nemůžu pomoc, ale na tý fotce vypadá, jak typickej mafián z filmů 70. a 80. let >:D Trochu mi připomíná jednoho herce, co hrál zápornou roli v Policajtu z Beverly Hills, tušim ve trojce... >:D >:D
Byl o něm před časem profil ve speedu. Bohužel odkaz na elektronickou formu nemám. Vyrůstal v Itálii, byl vychováván v Itálii a před Lamborghini měl tuším na starosti působení Fiatu na německém trhu.
Pokud by se Estoque dočkal sériové výroby, tak si můžeš být jistý, že cena by byla podstatně vyšší, než u Panamery a počty prodaných kusů podstatně nižší. Ale jinak souhlasím - škoda, že se nevyrábí.
Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita značk
nebudu hodnotit výkony,spolehlivost to mi nepřísluší ale už jen ten pocit že si koupím Italskou legendu kde bych měl přepínače,volant a plno jiných věcí převzatých z levnějších modelů koncernu by mě docela nasralo a za ty prachy ještě víc.
Nevím ale originál je originál a kdybych odcházel od Ferrari určitě by to nebylo k VW ale třeba AM.
Mimochodem to není ojediněla kritika že VW cpe koncernový díly všude.
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Tohle je rozšířený blud. Nevím jaké "čudlíky" má Lambo z něčeho koncernového? Viděl si vůbec interiér toho vozu?
Podívej se aspoň na nějaké fotky. A klidně sem dej odkazy, co se ti zdá stejné.
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Páčky budou stejné...ten modul s radiem asi taky...
Ale to je přeci jedno, dulezity je ze to jsou spickove veci, které fungují - kouzlo toho auta je uplne jinde než v páčkách. Přijde mi, že podobné věci kritizují jenom ti co v podobném autě nikdy nejeli
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Trefil si to. Když do toho sedneš, nějaká shodnost čudlíku je ti úplně u zadnice.
Páčky ovládání směrověk atd, jsou jiné, rádio nevím, to není vůbec podstatné. ;-)
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Tech ovladacu je tam jeste par...ale to neni dulezite... jelikoz VW pouziva presne tu same slozeni hmoty z ktere jsou ovladace vyrobeny, volant taky pripomina spouste lidem zaklad z A4 RS mluvim hlavne o stredu...
Srdce auta dela Motor... a ted se dostavame spise k opacnemu problemu, ze kdo si z Lamba propujcuje tuto motorovou perlu ? nu preci Audi
Pokud toto je supersport motorove by mel byt vyhradne pro Lambo taky by jsi nechtel motory z Ferrar u Supersportu jmenem Fiat, ze ?
Bavime se tu u Supersportu takze nelze do toho tahat bezne vymeny motory jako chysta Mercedes Benz a Inffinity napriklad.
Nakonec je mi to jedno at si kazdy koupi co chce, stejne vyplnuju cas jen proto nez pudu spat.
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Ty tady (na webu) budeš svými extrémními požadavky na zařazení mezi SS pomalu pověstný... :-O:*) >:D
Ale budeš se tu asi na tom "muset" domluvit (kromě mě, Mojita, toyoty, figurky...) třeba se sleeperem, Alešem Jungmannem, nebo třeba i s Markem... ;-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
P.S. ...a myslím, že ani wikipedie se v tomto zas nějak moc často nemýlí...
[odkaz]
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Gallardo je SS jako skutečně sportovní auto. Je to naprosto obyčejné sportovní auto, tak jako třeba Ferrari F430, Porsche 911 Turbo nebo Mercedes SL - určené pro masy bohatých klientů. Bez sběratelské hodnoty, bez přelomových tehcnických inovací, bez mimořádných jízdních výkonů (v rámci daného kontextu samozřejmě). Rozdíl mezi Gallardem a Reventónem je tak propastný asi jako rozdíl mezi Golfem a Audi A6...
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Rozdíl mezi Gallardem a Reventónem je sice opravdu značný, ale to samo o sobě nezmění fakt, že je Gallardo je obecně bráno jako SS (jestli takový, nebo makový je druhá věc), navíc zrovna Gallardo přece přímo pro nějaké "masy" bohatých klientů (minimálně primárně) určeno není, tady je případné přímé srovnání s eSeLkem od MB poněkud "mimo"..., a to nejen u značek (Lambo vs MB), ale především u samotných "typů" (Gallardo vs SL)... ;-)
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Na tenhle "argument" zkus motto v mém profilu...
Že si ho někdo (určitě ne všichni) koupí i na cesty do kavárny pořád nic nemění na faktu, že se jedná o SS a tak se o něm logicky i mluví/píše... a i ti co si jej kupují především na ty jízdy do kavárny, za něj utratí hodně peněz i právě proto, že se jedná o SS...
"Bojuješ" s větrnými mlýny... ;-)
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Ano, rozdíl mezi Gallardem a Réventonem je obrovský a to asi tak, že Gallardo obejdeš, uznale pokýveš hlavou a vís. U Réventonu si sedneš na pr*el, chvíli se směješ, cvhíli skoro brečíš, vzdáleně tušíš, ale ani nedomýšlíš. Celý tento emocionální výlev trvá cca. 10 až 15 minut (dle síly jedince). Vlastní zkušenost ze St. Agaty.
Rozdíl ale vidím v tom, že Galardo můžeš vidět super-sportovat s majitelem na okruhu. Réventon tam nikdy neuvidíš. Nedávno jsem četl výbornou definici. Supersporty stahují časy na okruhu, hypersporty stahují kalhotky. Dle tohoto a mne jsou Gallardo, 911, F GT, F430(458), atd.. prostě supersporty. Super Veloce, Zonda, Réventon, CCX, Vayeron hypersporty.
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
To si už ale pomalu pleteš (jazykový význam) slov "supersportovnost" a "superexkluzivita"... ve slovu supersportovní, se významově žádná extrémní "superexkluzivita" neskrývá...
P.S. I tak, potkáváš třeba na našich cestách Gallardo opravdu skoro každý den?
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Prvním supersportem bylo Lamborghini Miura a ne třeba Austin Healey. Co je tak složitého na pochopení rozdílu mezi běžným sportovním autem a supersportem?
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Tvá otázka je určena především pro tebe samotného.
K čemu má dnešní desetiválcové Gallardo blíž (nejen cenou), k někdejší dvanáctiválcové Miuře téže značky, nebo ke čtyřválcovému Healeymu naprosto běžné značky Austin...?
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Myslel jsem původní Austin-Healey 100, který měl šestiválec až od roku 1956, ale i tak šestivál a desetivál je pořád "trochu" jinde, ne...?
Nebyla to sice běžná značka, ale bylo to děláno ve spolupráci s běžnou značkou Austin (od r. 1952 patřící do koncernu BMC)...a pokud si myslel až typ 3000 (Big Healey) proč jsi to nenapsal, u Miury si taky nenapsal jen značku...
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
ricardo - nic složitého na pochopení tam není,jen ty to stále jako JEDINÝ nechápeš ;-)
Budeš asi musel obvolat veškerá motoristická periodika a vysvětlit jim TVŮJ celosvětově ojedinělý význam slova SUPERSPORT.
White má pravdu,řeším něco co je už dávno vyřešeno ;-)
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
ricardo - kde bydlíš,že ho potkáš každej den?Já ho vidím max.1 x za 14 dnů a to jezdím dost často :-| (možná je tvůj soused)
To není můj pohled,Lambo,GT-R,430 atd. nazývají supersportem veškerá internetová i ,,papírová,,periodika.
Nejsou to masová auta,mají sportovná design i charakter,zrychlení pod 4 vt.(odhad),inovativní technologie atp.
Argument o našetření mi už zavání nedostatkem pádných argumentů ;-) >:-[]
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Skoro každý den ? Žiješ v Monaku ? Velmi zjednodušeně slovo super ve spojení super sport vnímám jako informaci, která mi říká, že to pojede jak kráva a to jak to jede si neumí představit 99% řidičů. S exkluzivitou to nemá nic společného.
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Nežiju v Monaku. Kdybych žil v Praze potkám Gallardo několikrát za den, i kdybych nechtěl. Má ho prostě úúúúplně každej (resp. spousta lidí se ho už zbavila, protože to přestalo být zajímavé auto)
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
No povím ti že na západních dálnicích je častější jak Octavia >:D . Problém je vidět GT-R DB9. Ale z Ferrari či LG je člověk opravdu už znuděný,to nemyslím jízdní vlastnosti ale čistě co do počtu výskytu na silnici.
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Tak jistě, když si od rána do večera na tamních dálnicích a cestách, tak není takový problém nějaké to Ferrari/Lambo potkat, ale kolik procent to je ze všech aut, které potkáš...?
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Z tvého pohledu cítím logiku uvažování, že "supersport" je auto, na které by se časem mohlo podařit našetřit. Jenže tak to není, "ojetý" supersport bude pořád stát minimálně tolik co zánovní Gallardo.
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Šetření taky není (pro zařazení mezi SS) žádný obecný argument.
Někdo nanešetří za celý žívot ani na novou Fabii, někdo naopak třeba na nový SS už za pár měsíců...
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Pokud by se na SS nedalo (absolutně) našetřit, proč by se pak u nich uváděla cena? To že ti na některý "superexkluzivní" SS nestačí jen určitý obnos peněz je druhá věc..., stále máš zbytečnou potřebu zobecňovat...
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Vysvětli mi, jaký je v principu rozdíl (ve významu slov našetřit/vydělat), vydělat měsíčně 20 tis. a z toho našetřit 100 tis. za rok a vydělat 2 mil. měsíčně a z toho našetřit 15 mil. ročně...?
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Že ty zase nejsi vyspaný, ty náš/svůj ne"ů"prosný češtináři... >:-[]
Honda (auto) ta je opravdu "svá"? Teď nevím kterou Hondu (z jakého období) tím zrovna myslíš... ;-)
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Na "pupínky" z gramatiky si tady přece spíš ty, pak se nemůžeš divit, že ostatní od tebe čekají (v tomto směru) téměř dokonalost... ;-)
To, jestli je automobilka stále "svá", přece zdaleka není jen otázka jejího majitele...
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
neboj docela dobře vím že ú se píše vždy na začátku slova a uprostřed a na konci u přejatých slov a citoslovcí. Tohle málo si ještě pamatuji. ;-) A pokud chceš být důsledný tak se Ty,Tebe,Tobě píše s velkými písmeny ale to je detail.
Vím že to není otázka majitele ale je s údivem že se pořád drží.
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Ty, tobě, ... atd se nemusí psát s velkým písmenem, záleží pouze na osobní úctě, pokud ji takto chceš projevit. Když ho někdo nepoužije, jen ukazuje, že si tě až tak moc neváží. Velkým písmenem se pouze vyká.
Douč se ještě, kde se píšou čárky mezi větami, protože je téměř neděláš.
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
až jsem se na to musel podívat,přiznám že jsem to měl tak nějak zakodované že by se mělo ale není to chyba.Ani vykat nemusíš velkým písmenem,je tam docela džungle v tomhle směru.
Čárky? No comment,na ně si dám bacha jen když píšu něco ofic,ale zajímavý je když píšu rukou udělám chyby vyjímečně ale jak vlezu na klávesnici tak asi snaha o rychlost je schopna mě pohřbít.
>:D
Ono třeba není spisovně ani napsat uvozovky "slovo" ale správně to je dvě (99) dole a dvě (66) nahoře ale to jen pro zajímavost.
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
Poradíš fígl, jak to napsat v prohlížeči? (ve Wordu program sám provede opravu) Tuto otázku myslím opravdu vážně, pokud znáš jak na to vyzrát, rád se přiučím
Re: Fascinace našimi produkty, jejich výkony a atraktivita z
"Ty, tebe, tobě" se určitě nemusí psát s velkými písmeny na začátku (a rozhodně to není žádná novinka) a "uvozovky dole" přímo na klávesnici nemám, určitě půjdou nějak napsat, ale opravdu to nepovažuju za důležité... ;-)