„Elegance tohoto konceptu zvýrazňuje dynamický design nové řady Ford Focus.“ Aj ked coupe-cabrio sa podarilo (asi vdaka Pininfarinovi), vztahovat to na cely modelovy rad je znacne trufale. Okrem toho to len dokazuje, ze uz asi aj u Forda pochopili ze ten dizajn je nic moc, ked si to musia prihrievat takto oklukou cez C-C. Inak, najlepsie slovne spojenie je "dynamicky design". Pan Booth mal asi uraz hlavy, alebo nepozna vyznam spojenia "konzervativny, az mdly"
dobře disain není dinamický proti minulé generaci, no ... celjkově asi není dinamickýý vůbec ale to je věc názoru. Mě se jako to auto celek líbí, neje cc ale i v jiných provedeních. Moc se mi líbila věta kterou jsem někde četl už ani nevím kde"tento aniti-facelift ..." .
Ford Focus r.v. 1999, naj. 25 tkm, vadná klima... Ford Focus 1,8 TDDi,
dodnes nezjištěná závada vstřikování paliva (common-rail). To byl opravdu vrchol, časopis autoexpert. Ještě další? Je jich mnoho.
Cože? Jak jsi na tohle přišel? Proč je druhá nejprodávanější značka VW?
Protože lidé chtějí kvalitní auto, auto které když má najeto 250000km, tak s ním jedou klidně do CHorvatska a nebojí se že tam zůstanou. Prostě Německá a Japonská auta, pak dlouho dlouho nic, pak možná Ford a na závěr korejci a Renault. Ale Fordy jsou vzhledem ke kvalitě předražené.
Pavel statistiky nečte. On to pozná. Je totiž médium a prostě tuší, že nejlepší je VW, tak mu to neberte. Samozřejmě, že Focus nemá v kvalitě evropské nižší střední konkurenci.
Čtu statistiky, a podle nich vím, že je už několik let u nás nejprodávanější VW Golf. Letos se od počátku roku prodalo téměř 2900 Golfů, o počtu Passatů nemluvě. Každý test v nižší střední třídě-myslím srovnávací-vahraje VW Golf. A že Ford je německé auto, tos Hansi nedal. Ty asi žijěš někde v pravěku kde není přístup ani k netu, protože kdybys řekl že Opel je Německý vůz, to by byla o hodně menší lež (patří totiž GM jako např. Škoda VW). Takže Hansi, zkus říct Němci, že Ford je jejich výroby a oni Ti Forda otřískají o hlavu. Poněvadž taková legenda jako je Golf, je možná tak Toyota Corolla, ale její prodeje nejsou takové jako má VW. A to navzdory vysoké ceně modelů VW.
no Focus je IMHO rozhodne vic nemecky nez britsky nebo treba americky; to ze se prodava i v US, nebo ze HQ Fordu sedi v US, s problemem az tak nesouvisi
Takže když se třeba Honda vyrábí v Británii tak je to Britské auto? To že se auta vrábí v Evropě je hlavně kvůli clům. Ale pořád je to Ford či Honda atd.
1) tohle srovnani kulha, az to $ere - je z toho videt, ze o Fordu nevis, nic 2) nemalo japonskych modelu je vyrabeno a HLAVNE VYVIJENO uz primo v Evrope - proste proto, ze musi evropskym zakaznikum vyhovovat i svym charakterem ... ale evropsky Ford ma navic dlouhou dobu sve VLASTNI/PUVODNI MODELY (vlastne skoro odjakziva) - ale to uz se dostavam k tomu, co jsem naznacil - ze totiz o Fordu nevis nic ... srovnavat evropskou odnoz Fordu s tim, ze Honda vyrabi v evrope - to nepotrebuje komentar :o))
Yaroukh, to cos napasal je nevýslovná blbost. Tou Hondou chci říct, že má taky v Evropě nejen továrnu, ale i vývojové centrum (Swindon), stejně tak i Toyota v Belgii (Brussel). Taky vyvíjejí Evropské modely, ale jak už jsem říkal, vše pod taktovkou vedení z Japonska. Už konečně chápeš? Oni můžou navrhovat co chtějí, ale pokud přijde z Japonska, či u Fordu z USA rozkaz že to tak nebude, tak to tak nebude. Do you understand?
Mně je to jedno, jestli považuješ Focuse za americký auto. U mě to není nadávka ale plus ale designovali a konstruovali ho Němci. Samozřejmě že pro americký koncern a je na něm americké logo. Jinak největší bomba u VW Gof IV a u Passatu jsou ta poloviční zpětná zrcátka na pravé straně na těch je vidět, jak se na těch autech šetří. Navíc Passat je pořád jen facelift modelu z roku razdva.
kdyz si koupis evropsky ford tak je nanem napsane made in germany stejne jak na oplu. Ty automobilky jsou proto slabsi nez jejich ciste nemecti konkurenti, protoze amici setrili na kvalite. Nemecti vyvojari a byvali manageri si casto stezovali na svoje sefy v USA, kteri podobne jako doma chteli levne a hodne prodavat a tak nechali dovazet soucastky z ciny a ruska.
Vysledek se brzy dostavil, sierry, vectry se rozpadavali na ceste :-/ image je dost zniceny v roce 1920 kdy byl OPEL od GM za 30 MIO$ koupeny to byl nejvetsi nemecka automobilka evropy, ktera zarila predevsim svoji kvalitou.
30 MIO $ zajistilo v te dobe vlastnikovy opel bezstarostny zivot, ktery uz byl stary a nemel chut pracovat
GM se musel v te dobe akorat zarucit, ze auto bude vyrabene nemcami. Pozdeji dokonce velmi blizce spolupracoval z Hitlerem (dodaval veojenske nakladaky) , ktery na oplatku delal na Opel reklamy.
mě netrumfneš moje tvrzení o šetření na zpětných zrcátkách si může každý lehce ověřit. Tvoje "rozpadání se na cestách" je tak nadsazený "truc-argument", že mu neuvěří nikdo.
to ze setrili na starych kadetech, vectrach, omegach ti potvrdi kazdy kdo ji vlastnil a muzes se i vsude docist. Jen motory byli na dobre urovni.
Nove vectry,astry i omega c (od r.2000) jsou uz dobre auta stejne jak mondeo, mnohe bych nekdy radeji koupil jak drahy VW.
Lonestarstate, jde vidět jak jsi ubohý ve svých tvrzeních. VW nedlouho po "stížnostech" na malé pravé zrcátko tento nedostatek "napravil". Co mne ale zaráží je, že Ty, ačkoli si chlap, si stěžuješ na malé zrcátkom, přitom ale není zase tak malé a věř mi, že se s ním dá dobře zžít a dá se podle něj dobře couvat. Je to jen otázka cviku a UMU. Co mi ale na Tobě vadí je, že nejsi nestranný. Proto si myslím, že jezdíš ve starém Orionu a pomlouváš VW, ale ve skutečnosti přímo toužíš po novém Golfu, a to platí v našem Českém národě pro hodně lidí.
Pavle o nestrannosti bych pochyboval u tebe, z tvých přízpěvků jde cítit, že jsi zarytý VW. Kdyby měl např. menší pravé zrcátko třeba Focus, tak by jsi z toho jistě dělal hroznou věc, ale když je to u VW, tak se s tím dá zžít. Mně se například Focus (I i II) líbí a koupil bych si ho, nová Astra taky není úplně špatná, VW Golf je ale o ničemm, nezaujal mne (můj názor). Neříkám, že jsou VW ***, jsou to dobré, ale drahé auta. Proti tomu Ford, Opel jsou taky dobré auta a jsou prostě levnější (hlavně taky náhradní díly, nejde jen o to překousnout základní cenu, ale i VW potřebuje náhradní díly). Prodeje těchto značek (ne koncerny) jsou docela vyrovnané. Napsat ale větu "Fordem tam a vlakem zpět" může v dnešní době jen blb. A to že téměř všichni toužíme po Golfu nebudu ani komentovat.
Fordem tam vlakem zpět jsem napsal proto, abych na toto téma vyvolal diskuzi. Jistě, je to názor, který již neplatí. Ale říci, že etalon nižší střední třídy je o ničem, to je taky trochu zavádějící... Auta VW jsou také otázkou stylu. Za kvalitu se platí a když se člověk ptá kolik stojí to a to, pravděpodobně není asi pro něj určeno. Není to rozhodně auto pro bohaté, protože za Golfa dáš sice při koupi více peněz, ale za hodně ho také prodáš - a to je jistota, že Golfa prodáš. Náhradní díly, nevím no, největší servisní zázemí, nejvíce prodejců ND na tento koncern... Je to prostě otázka vkusu. Ale rozhodně nejsem zarytý VW.
Z ceho nejsou nadseni? Z vyroby CC? Nebo z toho, ze je vlastni Ford? PLZ at to neni to druhe - nerad bych se opakoval a znovu omilal, jak na tom byl Jaguar v dobe, kdy ho Ford za 4mld. DM kupoval ...
anglicane staveli vzdy krasne auta, ale z prestrasnou kvalitou. V USA i zapadni evrope je zname, ze tyto auta jsou nepojizdne v desti napr. z jaguaru se zacne dymit jak ze zehlicky a dovnitr tece voda. RRoyce ma sterace horsi jak v starem chrobaku to nepisu a dalsich technickych problemech. (podobne stare ferrari)
Pro anglicke automobilky byl Ford, VW, BMW zachranou, nebo konecne vyrabeji i pojizdne automobily.
U Jaguaru nejsou nadšeni třeba z toho, že jim Ford nařídil dát do špičkového modelu fy Jaguar, modelu XJ, komponenty z Mondea, ze sedanu střední třídy, takže otázkou je, zdali nechce Ford firmu Jaguar pomalu ale jistě zlikvidovat.